logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Zmiany w zarządzie Instytutu Monitorowania Mediów

  PR 22.07.2022, przeczytano 955 razy
ilustracja

Do zarządu IMM dołączyły Agata Andruszkiewicz, dotychczas zajmująca stanowisko doradczyni zarządu ds. rozwoju biznesu i nowych technologii, oraz Monika Ezman, dyrektorka Centrum Zarządzania Jakością i Działu Analiz. Poza nowymi członkiniami w skład zarządu wchodzą Paweł Sanowski, prezes i współzałożyciel firmy, oraz Krzysztof Sitkiewicz, wiceprezes i dyrektor finansowy. Równa reprezentacja kobiet i mężczyzn w zarządzie IMM stawia firmę wśród polskich przedsiębiorstw mających parytet płci 50–50.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zmiany-w-zarzadzie-instytutu-monitorowania-mediow,396692,artykul.html

Badanie przeprowadzone przez LiveCareer w 2021 roku potwierdza, że prawie połowa (46 proc.) osób aktywnych zawodowo uważa, że w polskich firmach potrzebujemy więcej kobiet na stanowiskach kierowniczych[1]. Instytut Monitorowania Mediów takiej struktury organizacyjnej trzyma się od lat — ponad 50 proc. kadry kierowniczej w IMM to kobiety. Zarówno Agata Andruszkiewicz, jak i Monika Ezman zostały powołane do zarządu Instytutu Monitorowania Mediów 22 czerwca 2022 roku. Obie są związane z organizacją praktycznie od początku jej istnienia.

— Obie Panie przez wiele lat doradzały zarządowi i stanowiły główne filary struktury organizacyjnej IMM. Wejście w skład zarządu jest naturalną konsekwencją ich dotychczasowej pracy w naszej firmie. Sytuacja ta cieszy podwójnie ze względu na zachowanie zasady parytetu płci w strukturach najwyższego managementu. Warto przy tej okazji dodać, że udział kobiet w IMM wynosi obecnie 49%, a co najważniejsze — różnica średniego wynagrodzenia mężczyzn i kobiet nieznacznie waha się, lecz w tym roku nie przekracza 2 procent — mówi Paweł Sanowski, Prezes IMM.

Agata Andruszkiewicz pracuje w IMM od prawie 20 lat. Swoją karierę zaczynała jako specjalistka IT w dziale obsługi klientów. Prowadziła wówczas projekty informatyczne, między innymi tworzyła od podstaw nowe formy przeglądów mediowych, bazy danych i automatyzowała pierwsze procesy biznesowe.

W latach 2008–2012 pełniła funkcję kierowniczki kontroli jakości. W 2012 roku zajęła stanowisko doradczyni zarządu ds. rozwoju biznesu i nowych technologii. Tym samym przejęła kluczowe obowiązki w zakresie adaptacji prac technologicznych dotyczących monitoringu mediów do potrzeb klienta zarówno zewnętrznego, jak i wewnętrznego.

— Ta nominacja jest dla mnie powodem do dumy, ponieważ dodatkowo potwierdza, jak ważną rolę w biznesie odgrywają kobiety. Od lat zarządzam zespołem, w którym dominują mężczyźni i doskonale wiem, jak rzadka jest to sytuacja. Na szczęście z roku na rok zauważalne są zmiany idące w kierunku, który obecnie mamy szansę zaprezentować jako firma w ramach dobrych praktyk na rynku — komentuje Agata Andruszkiewicz, członkini zarządu IMM.

Monika Ezman ma ponad 18 lat doświadczenia w branży medialnej. Karierę rozpoczynała w roli reportera radiowego, następnie dołączyła do IMM jako analityk informacji mediowych. Krótko po tym zaczęła szkolić i wdrażać w tajniki świata mediów nowych pracowników. W 2014 roku przyczyniła się do rozszerzenia kompetencji działu zajmującego się zarządzeniem zleceniami o kontrolę i audyt procesów produkcyjnych. W wyniku tej zmiany dział przyjął nową nazwę — Centrum Zarządzania Jakością, a Monika objęła stanowisko dyrektorki. Od kwietnia 2020 roku zarządza także Działem Analiz i Raportów, a od 22 czerwca 2022 wraz z Agatą dołączyła do zarządu IMM.

— Przede wszystkim dziękuję za zaufanie. Cieszę się, że w IMM wiedza i zarządzanie nie mają płci. Optymizmem napawa także fakt, że w mediach coraz częściej mówi się o kobietach odnoszących biznesowe sukcesy. Jak pokazują nasze dane, tylko w czerwcu 2022 w internecie i social mediach o przedsiębiorczości kobiet każdego dnia wspominano średnio aż 60 razy, z czego większość materiałów to całe artykuły na ten temat. Jeszcze pięć lat temu tego typu medialnych treści było o połowę mniej — dodaje Monika Ezman, członkini zarządu IMM.

Źródło: IMM

Dodatkowe informacje:

[1] Badanie przeprowadzone metodą CAWI na próbie 747 osób z różnych branż i na różnym etapie kariery. LiveCareer, 2021 rok.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Facebook przegrywa w sądzie: nie może cenzurować, jak chce i kogo chce
Blokując konta i grupy Społecznej Inicjatywy Narkopolityki (SIN), Meta naruszyła dobra osobiste organizacji. Sąd wydał właśnie przełomowy wyrok w sprawie prowadzonej przez Fundację Panoptykon, potwierdzając tym samym, że platformy internetowe nie mogą blokować, jak chcą i kogo chcą. A osoby zablokowane mają prawo do sądu we własnym kraju.
Gremi Media jedynym polskim wydawcą 5. edycji Subscriptions Academy
Gremi Media bierze udział w pięciomiesięcznym prestiżowym programie Subscriptions Academy EMEA 2024, realizowanym przez FT Strategies, pod patronatem Googleʼa. Program ma na celu wspieranie zaawansowanych cyfrowo wydawców w przyspieszaniu wzrostu przychodów ze sprzedaży subskrypcji.
Telewizja Polska integruje działania marketingowe
Telewizja Polska rozszerza Biuro Reklamy o departament marketingu. Dotychczasowe działania marketingowe zostaną połączone w ramach jednego Biura Reklamy i Marketingu pod kierownictwem Marcina Gudowicza. Nowa inicjatywa organizacyjna, która obejmie zarówno działalność marketingową, sprzedażową, jak i reklamową, ma na celu stworzenie efektywnej i spójnej struktury, która...
Radosław Kotarski prowadzącym teleturnieju „Va Banque”
We wtorek, 2 kwietnia o godz. 18:10 TVP2 zaprasza widzów na pierwszy odcinek ,,Va Banque" w całkowicie nowej odsłonie, którego gospodarzem będzie Radosław Kotarski - znany popularyzator wiedzy, pisarz i dziennikarz.
Komunikat Spółki Telewizja Polska S.A. w likwidacji
W dniu 21 marca br. Telewizja Polska S.A. w likwidacji skierowała do prokuratury zawiadomienie w sprawie szeregu nieprawidłowości przy zawieraniu umów, w których zaciągane były wielomilionowe zobowiązania, co narazić mogło TVP na szkodę wielkich rozmiarów. To efekt trwających działań kontrolnych prowadzonych w Spółce.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764