logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Zmiany w zarządzie spółki Apella

  PR 13.06.2013, przeczytano 3031 razy

Decyzją Rady Nadzorczej Apella S.A. Magdalena Cybula została powołana na stanowisko wiceprezesa zarządu spółki. Zastąpi na tym stanowisku Tomasza Przybka, który skupi się na pełnieniu obowiązków prezesa wydawnictwa Fratria.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zmiany-w-zarzadzie-spolki-apella,18978,artykul.html

Zmiany w zarządzie Apelli wynikają zarówno z rozwoju działalności reklamowej spółki, jak i ze stałej rozbudowy inicjatyw medialnych wydawnictwa Fratria. Apella zajmuje się kompleksową, wielopoziomową promocją oraz liftingiem marketingowym – korygowaniem wizerunku marki. 

W portfolio wydawnictwa Fratria natomiast znajdują się takie tytuły jak tygodnik „Sieci”, miesięcznik „Sieci Historii” oraz portale: wpolityce (należący do najczęściej cytowanych portali w Polsce), wgospodarce, wnas i wsumie.pl.

- Kolejne projekty medialne i ogromne zainteresowanie naszymi tytułami sprawia, że niezbędne jest skupienie się na rozwoju wydawnictwa. Jestem przekonany, że ta zmiana korzystnie wpłynie na osiągane przez Fratrię wyniki. Sukces, jaki osiągnął tygodnik „Sieci” i jaki powtarza „Sieci Historii” napawa nas optymizmem i bez wątpienia zachęca do podejmowania nowych, coraz bardziej ambitnych wyzwań – mówi Tomasz Przybek.

Nowa wiceprezes Apelli, Magdalena Cybula dodaje: Apella nieustannie pokazuje, że jest agencją z dużym potencjałem. Szeroki zakres usług, kompleksowe realizacje, wieloletnia obecność na rynku reklamy, a przede wszystkim doświadczeni pracownicy czynią z Apelli liczącego się gracza branży marketingowej. Wierzę, że ten potencjał doceniają nasi obecni klienci oraz że docenią go ci, z którymi współpracować będziemy w przyszłości.

Obecnie Apellą kieruje trzyosobowy zarząd, w którego skład wchodzą:
- Romuald Orzeł, prezes zarządu,
- Zuzanna Kosecka, wiceprezes zarządu,
- Magdalena Cybula, wiceprezes zarządu.

Źródło: Apella S.A.

www.apella.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764