logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Zmiany w zespole Ffw Communication

  PR 25.10.2016, przeczytano 517 razy

Nowi specjaliści i awans w warszawskiej agencji FFW Communication to odpowiedź na dynamiczny rozwój content marketingu i rosnące zapotrzebowanie firm na profesjonalne zarządzanie społecznościami dla biznesu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zmiany-w-zespole-ffw-communication,30337,artykul.html

W ostatnim czasie agencja zatrudniła czterech specjalistów i awansowała Marcina Koryszewskiego na stanowisko Head of Social Media.

Dotychczasowy Social Media Project Manager, Marcin Koryszewski, stanął na czele zespołu obsługującego kluczowych klientów agencji. Specjalista planowania strategicznego w mediach społecznościowych z czteroletnim doświadczeniem w zarządzaniu kanałami Social Media będzie nadzorował działania m.in. dla  Hewlett Packard Enterprise, Lenovo i Lenovo Moto, IDC, Pionieer Polska,  Legrand Bikes

Zespół powiększył się o nowego Social Media Specialist. W sierpniu dołączyła do niego Aleksandra Grunt-Mejer, która poza mediami społecznościowymi, specjalizuje się w marketingu kontekstowym i kampaniach cross mediowych.

Szeregi FFW Communication zasilił także nowy Account Manager, Damian Siemkowicz, który odpowiadać będzie za obszar SEM/SEO. Siemkowicz ma na koncie wieloletnie doświadczenie w koordynacji prac działów SEM/SEO, Web Design, Key Account oraz kompleksowe projekty marketingowe SEM/Digital/ATL/BTL w agencjach marketingu internetowego.

Adrian Czajka, specjalizujący się w zakupie mediów oraz planowaniu i optymalizacji kampanii reklamowych, w FFW Communication został nowym Mediaplannerem.

Aleksandra Zawadzka dołączyła do FFW Communication jako copywriter. Wcześniej, jako dziennikarka lifestylowa, publikowała m.in. w: Aktivist, HIRO, Fashion PR Talks, Ohme.pl.

Prowadzimy rozbudowane kampanie 360°w segmentach B2B, mass market i w komunikacji wewnętrznej. Wykorzystujemy w nich narzędzia i rozwiązania z wielu obszarów marketingu. Nie byłoby to możliwe bez zespołu złożonego z ludzi o różnym doświadczeniu i pasjach, którzy umieją czerpać od siebie nawzajem, słuchać się i inspirować po to, by na końcu dostarczyć klientowi efektywne i kompletne rozwiązanie. Dlatego nasze szeregi zawsze zasilają osoby, które mają nie tylko doświadczenie, ale i silną orientację probiznesową – mówi Krzysztof Małecki, CEO w FFW Communication.

Źródło: FFW Communication

www.ffwcommunication.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764