logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Zmiany w zespole komunikacji Agory

  PR 22.09.2022, przeczytano 158 razy
ilustracja

Od listopada 2022 r. obszary PR, IR i ESG Agory będą funkcjonowały samodzielnie i raportowały bezpośrednio do wyznaczonych członków zarządu spółki. Stanowisko dyrektorki ds. PR Agory obejmie Agata Staniszewska, rzeczniczka prasowa firmy, menedżera ds. IR - Krzysztof Mazur, a menedżerki ds. ESG - Anna Fidos.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zmiany-w-zespole-komunikacji-agory,397305,artykul.html

Agata Staniszewska, rzeczniczka prasowa i dotychczasowa zastępczyni dyrektor ds. komunikacji korporacyjnej spółki, zostanie od listopada 2022 r. szefową PR Agory. Będzie zarządzać działaniami public relations spółki, w tym komunikacją strategicznych projektów w Grupie Agora. Jednocześnie będzie prowadzić projekty z zakresu PR-u korporacyjnego, w tym wewnętrznego, relacji z mediami i kreowania wizerunku publicznego Agory. W codziennych działaniach zajmie się też m.in. wsparciem oraz doradztwem PR dla podmiotów w grupie kapitałowej Agory. Dział PR Agory nadal będzie raportować bezpośrednio do prezesa zarządu spółki Bartosza Hojki.

Agata Staniszewska jest związana ze spółką od ponad 15 lat. Od 2015 r. pełni rolę rzeczniczki prasowej Agory, a w 2021 r. została zastępczynią dyrektor ds. komunikacji korporacyjnej. Wcześniej zajmowała się prowadzeniem działań PR i CSR w Instytucie Monitorowania Mediów oraz agencji Pegasus PR.

W zespole PR pozostają Aleksandra Kubrak i Paulina Rydzek, specjalistki ds. komunikacji zajmujące się realizacją działań public relations dla mediów i marek z Grupy Agora. Aleksandra Kubrak wspiera w tym obszarze przede wszystkim pion Gazeta.pl, spółki Helios i NEXT FILM, a także działalność gastronomiczną rozwijaną pod marką Pasibus. Odpowiada też za obecność marki Agora w mediach społecznościowych. W zespole spółki jest od 2014 r.; pracę zaczynała w dziale marketingu Gazeta.pl.  

Paulina Rydzek, odpowiedzialna za PR dla działalności prasowej i wydawniczej Agory, jest związana ze spółką od 2018 r.; wcześniej była specjalistą ds. PR i komunikacji B2B w Stopklatce TV (Stopklatka SA), pracowała też m.in. w Polskim Instytucie Badań i Innowacji oraz Agencji PR Futurama Communication Intelligence.

Z kolei działania Agory w zakresie relacji z inwestorami oraz rynkiem kapitałowym poprowadzi od listopada br. Krzysztof Mazur jako samodzielny menedżer ds. IR. Jego bezpośrednią przełożoną będzie Anna Kryńska-Godlewska, członkini zarządu Agory odpowiedzialna m.in. za obszar finansów.

Krzysztof Mazur dołączył do Agory w lipcu 2022 r. jako specjalista ds. relacji inwestorskich i komunikacji, odpowiadając za wsparcie zespołu w prowadzeniu działań IR. Wcześniej, przez 6 lat był związany z agencją InnerValue, w której zrealizował kilkadziesiąt projektów z zakresu bieżącej obsługi relacji inwestorskich, PR finansowego oraz wsparcia komunikacyjnego procesów IPO i emisji obligacji korporacyjnych.

Natomiast działania z obszaru ESG, związane m.in. z raportowaniem niefinansowym, od listopada samodzielnie prowadzić będzie Anna Fidos, która awansuje na stanowisko menedżerki ds. ESG. Będzie ona odpowiedzialna za raportowanie przez spółkę danych niefinansowych, wdrożenie strategii ESG Agory oraz komunikację projektów społecznych i środowiskowych mediów i marek z Grupy Agora. Anna Fidos będzie raportować do Tomasza Grabowskiego, który przejął w ramach zarządu Agory odpowiedzialność za kwestie ESG.

Anna Fidos pracuje w Agorze od 2019 r. Początkowo odpowiadała za działania komunikacyjne i PR m.in. dla projektów wydawniczych spółki. W lutym 2021 r. zaczęła wspierać działania Grupy Agora z obszaru CSR i ESG. Wcześniej zajmowała się m.in. działaniami PR projektów wydawniczych w agencji Business & Culture.

Jednocześnie z końcem października 2022 r. pracę w Agorze zakończy Nina Graboś, dotychczasowa dyrektor ds. komunikacji korporacyjnej spółki. Była ona odpowiedzialna za obszar relacji inwestorskich, PR oraz biura prasowego spółki, a także działania z zakresu CSR i ESG. Kierowała także biurem zarządu Agory, wspierając zarząd Agory w realizacji strategicznych dla Grupy Agora projektów. Ze spółką związana była od 2005 r. W lutym 2009 r. została szefową działu relacji inwestorskich, w 2014 r. przejęła również nadzór nad działaniami PR i biura prasowego, a w 2021 r. pod jej opiekę trafiło biuro zarządu. Poprzednio była sekretarzem spółki w dziale prawnym, blisko współpracując z zarządem Agory w kwestiach dotyczących funkcjonowania Agory jako spółki publicznej, a także zastępcą dyrektora pionu Projekty specjalne, gdzie odpowiadała za sprzedaż i dystrybucję wydawnictw Agory. Przed Agorą związana była ze spółkami z rynku finansowego.

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Ewa Walas i Natalia Kurczak awansują w dziale Lifestyle Gazeta.pl
Od 1 października br. Ewa Walas jest redaktorką naczelną działu Lifestyle Gazeta.pl, a Natalia Kurczak, która do tej pory nadzorowała pracę serwisów Kobieta.Gazeta.pl i Podroze.Gazeta.pl, odpowiada także za redakcję Zdrowie.Gazeta.pl.
W sobotę zakończył się sezon Speedway Grand Prix po raz pierwszy transmitowany w całości na platformach i kanałach TVN Warner Bros. Discovery. Walka o mistrzostwo świata na żużlu w cyklach SGP, SGP2 oraz SGP3 – organizowana po raz pierwszy przez Discovery Sports Events – przyciągnęła ponad 4 miliony widzów.
Wystartowała usługa Empik Ads
Empik powiększa ofertę reklamową i zestaw narzędzi promocyjnych dla Partnerów w swoim środowisku online. Empik Ads umożliwia Sprzedawcom, Dostawcom, Producentom i Agencjom prowadzenie samodzielnych kampanii reklamowych na Empik.com w dwóch opcjach: Produkt sponsorowany oraz Marka sponsorowana. Opłata jest pobierana w modelu CPC (cost per click) a reklamodawca może...
Do agencji WE!RE FANTASY specjalizującej się w gaming influencer marketingu na stanowisko Head of Agency dołącza Radosław Kwiatkowski.
Platforma radiowa RMF Classic+ udostępniła subskrybentom i subskrybentkom Stacje+, czyli siedem tematycznych kanałów internetowych. Poświęcone są one soundtrackom z najbardziej znanych cykli filmowych, takich jak „Władca Pierścieni”, „Harry Potter” czy „Piraci z Karaibów”, są też stacje z muzyką kojącą oraz z wyborem utworów...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764