logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Zmiany w zespole komunikacji Agory

  PR 22.09.2022, przeczytano 877 razy
ilustracja

Od listopada 2022 r. obszary PR, IR i ESG Agory będą funkcjonowały samodzielnie i raportowały bezpośrednio do wyznaczonych członków zarządu spółki. Stanowisko dyrektorki ds. PR Agory obejmie Agata Staniszewska, rzeczniczka prasowa firmy, menedżera ds. IR - Krzysztof Mazur, a menedżerki ds. ESG - Anna Fidos.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zmiany-w-zespole-komunikacji-agory,397305,artykul.html

Agata Staniszewska, rzeczniczka prasowa i dotychczasowa zastępczyni dyrektor ds. komunikacji korporacyjnej spółki, zostanie od listopada 2022 r. szefową PR Agory. Będzie zarządzać działaniami public relations spółki, w tym komunikacją strategicznych projektów w Grupie Agora. Jednocześnie będzie prowadzić projekty z zakresu PR-u korporacyjnego, w tym wewnętrznego, relacji z mediami i kreowania wizerunku publicznego Agory. W codziennych działaniach zajmie się też m.in. wsparciem oraz doradztwem PR dla podmiotów w grupie kapitałowej Agory. Dział PR Agory nadal będzie raportować bezpośrednio do prezesa zarządu spółki Bartosza Hojki.

Agata Staniszewska jest związana ze spółką od ponad 15 lat. Od 2015 r. pełni rolę rzeczniczki prasowej Agory, a w 2021 r. została zastępczynią dyrektor ds. komunikacji korporacyjnej. Wcześniej zajmowała się prowadzeniem działań PR i CSR w Instytucie Monitorowania Mediów oraz agencji Pegasus PR.

W zespole PR pozostają Aleksandra Kubrak i Paulina Rydzek, specjalistki ds. komunikacji zajmujące się realizacją działań public relations dla mediów i marek z Grupy Agora. Aleksandra Kubrak wspiera w tym obszarze przede wszystkim pion Gazeta.pl, spółki Helios i NEXT FILM, a także działalność gastronomiczną rozwijaną pod marką Pasibus. Odpowiada też za obecność marki Agora w mediach społecznościowych. W zespole spółki jest od 2014 r.; pracę zaczynała w dziale marketingu Gazeta.pl.  

Paulina Rydzek, odpowiedzialna za PR dla działalności prasowej i wydawniczej Agory, jest związana ze spółką od 2018 r.; wcześniej była specjalistą ds. PR i komunikacji B2B w Stopklatce TV (Stopklatka SA), pracowała też m.in. w Polskim Instytucie Badań i Innowacji oraz Agencji PR Futurama Communication Intelligence.

Z kolei działania Agory w zakresie relacji z inwestorami oraz rynkiem kapitałowym poprowadzi od listopada br. Krzysztof Mazur jako samodzielny menedżer ds. IR. Jego bezpośrednią przełożoną będzie Anna Kryńska-Godlewska, członkini zarządu Agory odpowiedzialna m.in. za obszar finansów.

Krzysztof Mazur dołączył do Agory w lipcu 2022 r. jako specjalista ds. relacji inwestorskich i komunikacji, odpowiadając za wsparcie zespołu w prowadzeniu działań IR. Wcześniej, przez 6 lat był związany z agencją InnerValue, w której zrealizował kilkadziesiąt projektów z zakresu bieżącej obsługi relacji inwestorskich, PR finansowego oraz wsparcia komunikacyjnego procesów IPO i emisji obligacji korporacyjnych.

Natomiast działania z obszaru ESG, związane m.in. z raportowaniem niefinansowym, od listopada samodzielnie prowadzić będzie Anna Fidos, która awansuje na stanowisko menedżerki ds. ESG. Będzie ona odpowiedzialna za raportowanie przez spółkę danych niefinansowych, wdrożenie strategii ESG Agory oraz komunikację projektów społecznych i środowiskowych mediów i marek z Grupy Agora. Anna Fidos będzie raportować do Tomasza Grabowskiego, który przejął w ramach zarządu Agory odpowiedzialność za kwestie ESG.

Anna Fidos pracuje w Agorze od 2019 r. Początkowo odpowiadała za działania komunikacyjne i PR m.in. dla projektów wydawniczych spółki. W lutym 2021 r. zaczęła wspierać działania Grupy Agora z obszaru CSR i ESG. Wcześniej zajmowała się m.in. działaniami PR projektów wydawniczych w agencji Business & Culture.

Jednocześnie z końcem października 2022 r. pracę w Agorze zakończy Nina Graboś, dotychczasowa dyrektor ds. komunikacji korporacyjnej spółki. Była ona odpowiedzialna za obszar relacji inwestorskich, PR oraz biura prasowego spółki, a także działania z zakresu CSR i ESG. Kierowała także biurem zarządu Agory, wspierając zarząd Agory w realizacji strategicznych dla Grupy Agora projektów. Ze spółką związana była od 2005 r. W lutym 2009 r. została szefową działu relacji inwestorskich, w 2014 r. przejęła również nadzór nad działaniami PR i biura prasowego, a w 2021 r. pod jej opiekę trafiło biuro zarządu. Poprzednio była sekretarzem spółki w dziale prawnym, blisko współpracując z zarządem Agory w kwestiach dotyczących funkcjonowania Agory jako spółki publicznej, a także zastępcą dyrektora pionu Projekty specjalne, gdzie odpowiadała za sprzedaż i dystrybucję wydawnictw Agory. Przed Agorą związana była ze spółkami z rynku finansowego.

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764