logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Zmiany w zespole marketingu Mastercard w Polsce

  PR 29.05.2018, przeczytano 878 razy

15 maja Paweł Kotowski objął stanowisko dyrektora marketingu w polskim oddziale Mastercard Europe. Dotychczasowa dyrektor marketingu, Marta Życińska, przyjęła nową rolę w europejskich strukturach firmy, zostając dyrektor ds. marketingu i komunikacji na Europę Środkowo-Wschodnią w Mastercard Europe.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zmiany-w-zespole-marketingu-mastercard-w-polsce,36674,artykul.html

Paweł Kotowski będzie odpowiedzialny za działania promujące Mastercard, należące do niej marki, rozwiązania i produkty, a także za współpracę marketingową z bankami i sieciami handlowymi oraz za projekty sponsoringowe firmy w Polsce. Będzie jednocześnie zarządzać kilkuosobowym zespołem. Paweł dołączył do Mastercard w 2016 roku jako Marketing Manager i był odpowiedzialny za komunikację konsumencką. W tym okresie zrealizował wiele projektów z zakresu wzmacniania świadomości marki, innowacji oraz badań.

Paweł Kotowski zaczął karierę marketingową w Red Bullu, gdzie pracował przez niemal 9 lat, początkowo jako analityk i menedżer ds. marketingu w dziale On Premise, opracowując strategie marketingowe współpracy z punktami gastronomicznymi. Następnie przez 3 lata był Brand Managerem odpowiedzialnym za komunikację marketingową Red Bull w zakresie produktów oraz eventów sportowych i kulturalnych.
 
Marta Życińska w nowej roli będzie odpowiadać za strategię marketingową oraz działania marketingowe i komunikacyjne na 19 rynkach Europy Środkowo-Wschodniej. Zakres jej odpowiedzialności będzie obejmować zarówno marketing B2C, jak i współpracę w sektorze B2B, głównie z bankami i detalistami.

obrazek

Marta ma ponad szesnastoletnie doświadczenie w marketingu. Przez ostatnie dwa lata na stanowisku dyrektora marketingu w polskim oddziale Mastercard zrealizowała z sukcesem wiele projektów, budujących świadomość marki w Polsce, m.in. uruchomienie platformy BezcenneNiespodzianki.pl czy współpracę przy produkcji programu TVN pt. „Drzewo marzeń” z udziałem Mateusza Gesslera. Zanim dołączyła do zespołu Mastercard, Marta pracowała w Grupie PZU, najpierw jako dyrektor ds. komunikacji marketingowej, a następnie - dyrektor biura marketingu. Wcześniej związana była z PTK Centertel, gdzie przez kilka lat budowała markę Idea dla Firm, a następnie brała udział w rebrandingu na Orange i kierowała komunikacją masową tej marki. Wielokrotnie zasiadała w kapitule konkursu EFFIE, jest także laureatką nagrody Osobowość Roku w konkursie Dyrektor Marketingu Roku.

Źródło: Mastercard

www.mastercard.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Panasonic: aktualizacja oprogramowania aparatu Lumix S5II i S5IIX
Panasonic wprowadza istotną aktualizację oprogramowania sprzętowego dla LUMIX S5II oraz S5IIX, swoich pełnoklatkowych aparatów bezlusterkowych. Nie tylko usprawnia ona fotografowanie, ale również zwiększa możliwości udostępniania zdjęć i filmów.
Płyty Swedboard w ofercie Sico Print Solutions
SICO Print Solutions, dostawca rozwiązań do druku cyfrowego, z przyjemnością ogłasza nawiązanie współpracy z firmą SWEDBOARD, producentem ekologicznych płyt kartonowych z rdzeniem przypominającym strukturę zagęszczonego plastra miodu. Ta współpraca pozwoli SICO Print Solutions oferować swoim klientom nowe, zrównoważone rozwiązania, które...
Firma Lavazza bezprzetargowo przedłużyła umowę ramową z NAV agency.
Allegro z międzynarodową platformą komunikacji
Allegro ogłasza ewolucję komunikacyjną marki. Idea kreatywna i hasło „Jak tak, to Allegro” skupiają się na różnorodności kategorii i szerokim wyborze produktów na platformie, które odzwierciedlają codzienne potrzeby, wyzwania i plany  współczesnych konsumentów.
Cofające się streamy w promocji filmu Omen
W ramach promocji filmu “Omen: Początek” studia 20th Century widzowie Twitcha mogli oglądać wyjątkowe transmisje. Podczas ich trwania zaaranżowane zostały problemy techniczne powodujące cofanie się całego materiału. W kampanii wzięli udział popularni twórcy gamingowi: Seto, Kamyk oraz Pago. 
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764