logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Zmiany we władzach IAB Polska

   23.10.2011, przeczytano 2088 razy

Na nadzwyczajnym posiedzeniu Rady Nadzorczej Związku Pracodawców Branży Internetowej, które miało miejsce 30 września, członkowie Rady Nadzorczej wybrali nowego członka zarządu. Został nim Robert Wielgo (Wirtualna Polska S.A). Wybrano również nowego przewodniczącego Rady Nadzorczej - Macieja Kossowskiego (Grupa Onet.pl S.A.), oraz wiceprzewodniczącą Annę Podkowińską (Agora S.A.).


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zmiany-we-wladzach-iab-polska,13727,artykul.html

Robert Wielgo
Od czerwca 2011 roku Zastępca Dyrektora Pionu ds. Rozwoju Oferty Reklamowej w Wirtualnej Polsce. Odpowiada za rozwój wielokanałowej oferty AdTotal, realizację planów strategicznych i bieżącą politykę sprzedażową sieci. Wcześniej Dyrektor PR i Marketingu w Datev Symfonia (2004-2009) oraz Dyrektor Sprzedaży dGCS S.A./Kierownik Sprzedaży INFOR LEX w grupie INFOR PL (2009-2011). Ukończył Wydział Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego, jest też absolwentem Podyplomowego Studium Menedżerskiego przy Szkole Głównej Handlowej.

Maciej Kossowski
Od jedenastu lat związany z portalem Onet.pl. Zaczynał na stanowisku Key Account Managera, następnie kierował Zespołem Współpracy z Agencjami Reklamowymi, był zastępcą Dyrektora Biura Reklamy. W portalu odpowiada za rynek klientów agencyjnych i za kształtowanie oferty reklamowej portalu. Wcześniej pracował w JMG Sport Publishing – wydawcy Przeglądu Sportowego, Tempa i Sportu. Z wykształcenia politolog, absolwent Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych UW.

Anna Podkowińska
Dyrektor ds. przychodów w Agora SA, Prezes Zarządu Trader.com (Polska). Z Agorą związana jest od 2008 roku, ze spółką Trader.com (Polska) od  2000 r. Wcześniej pracowała w firmie Pepsico Poland/Tricon Restaurant w działach operacyjnym oraz HR. Jest absolwentką Wydziału Zarządzania Szkoły Głównej Handlowej. Ukończyła program Executive MBA Uniwersytetu Warszawskiego i University of Illinois, a także Podyplomowe Studia Psychologii w Zarządzaniu na SWPS.

Aktualne władze IAB Polska

Zarząd
:

  • Piotr Kowalczyk - Prezes Zarządu - Grupa Onet.pl S.A.
  • Małgorzata Lakowska - Członek Zarządu - ARBOmedia Polska Sp. z o.o.
  • Jakub Szcześniak - Członek Zarządu - INTERIA.PL S.A.
  • Robert Wielgo - Członek Zarządu - Wirtualna Polska S.A.
  • Maciej Wicha - Członek Zarządu - Agora S.A.
  • Jarosław Rawicki - Członek Zarządu - Redefine Sp. z o.o.
  • Krzysztof Sobieszek - Członek Zarządu - Nasza Klasa Sp. z o.o.


Rada Nadzorcza:

  • Maciej Kossowski - Przewodniczący - Grupa Onet.pl S.A.
  • Anna Podkowińska - Wiceprzewodnicząca - Agora S.A.
  • Marcin Woźniak - Wiceprzewodniczący - ARBOmedia Sp. z o.o.
  • Joanna Pawlak - Członek Rady Nadzorczej - Wirtualna Polska S.A.
  • Michał Fijoł - Członek Rady Nadzorczej - Ringier Axel Springer Polska Sp. z o.o.
  • Robert Biegaj - Członek Rady Nadzorczej - INTERIA.PL S.A.
  • Anna Kaczmarska - Członek Rady Nadzorczej - Internetowy Dom Mediowy net S.A.
  • Mariusz Stecki - Członek Rady Nadzorczej - Telewizja Polska S.A.
  • Teresa Wierzbowska - Członek Rady Nadzorczej - Redefine Sp. z o.o.
  • Dominik Czarnota - Członek Rady Nadzorczej - Nasza Klasa Sp. z o.o.
  • Grzegorz Haftarczyk - Członek Rady Nadzorczej - Polskapresse Sp. z o.o.


Źródło: IAB Polska

www.iab.com.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764