logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Poradnik dobrych praktyk projektowych dla targowiska w Orłowie

   21.11.2019, przeczytano 1620 razy
ilustracja

Targowisko miejskie to przestrzeń, która rządzi się innymi prawami niż ulice centrum miasta. Dlatego, tym razem Stowarzyszenie Traffic Design postanowiło działać w Orłowie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/poradnik-dobrych-praktyk-projektowych-dla-targowiska-w-orlowie,384801,artykul.html

Projektanci wzięli na warsztat tamtejsze targowisko, nadając jego elewacji całkiem nowe oblicze. Graficy stworzyli również przewodnik dla przedsiębiorców, który ma na celu uporządkowanie warstwy wizualnej przestrzeni Placu Górnośląskiego.

ilustracjastrzałka

Pod koniec roku estetyczną metamorfozę przejdzie elewacja frontowa targowiska, widoczna z jednej z ważniejszych arterii dojazdowych miasta. Za pomocą systemowej instalacji uspójnione zostaną szyldy widoczne od ulicy Wielkopolskiej.

- Bardzo się cieszymy, że młodzi ludzie ze Stowarzyszenia Traffic Design wzięli na warsztat nasze Targowisko w Gdyni Orłowie. Nowe szyldy dla przedsiębiorców będą świetnym przykładem piękna w mieście dla Gdyni i całej Polski. Mamy nadzieję, że nowy front Targowiska spodoba się odwiedzającym tak samo jak nam. - Ireneusz Karpluk, prezes Gdyńskich Pasaży Handlowych

Dodatkowo zespół grafików przygotował dla użytkowników boksów dedykowany poradnik szyldowy z opisem zastosowanych krojów pisma i praktycznymi poradami, jak prawidłowo umieszczać informacje wizualne. Poradnik można znaleźć na stronie trafficdesign.pl oraz TUTAJ.

ilustracjastrzałka

- Wybraliśmy font dostępny w wolnej domenie, dlatego kupcy będą mogli korzystać z niego bez obaw o naruszanie praw autorskich. Mamy nadzieję, że użytkownicy będą chętnie go używać, co pozytywnie wpłynie na wygląd także wewnętrznej części targowiska. - Monika Domańska, Stowarzyszenie Traffic Design

To kolejne działanie stowarzyszenia na rzecz lokalnych przedsiębiorców i małego biznesu. W ostatnich latach Traffic Design zrealizowało kilkadziesiąt szyldów dla rzemieślników w różnych miastach w Polsce.

ilustracjastrzałka

Projekt został zrealizowany w ramach otwartego konkursu ofert dla podmiotów prowadzących działalność pożytku publicznego o wsparcie lub powierzenie zadań z zakresu wdrażania dobrych praktyk projektowych w 2019 roku.

Źródło: Traffic Design

www.trafficdesign.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764