Serwis GazetaDom.pl rozpoczyna wiosenną kampanię wizerunkową, która potrwa do końca kwietnia. Działania promocyjne obejmują outdoor, internet i prasę.
Głównym celem kampanii GazetaDom.pl jest zwrócenie uwagi odbiorców na szeroką ofertę serwisu, która jest intensywnie rozbudowywana. Od początku 2008 roku pojawiły się m. in. takie serwisy jak „Wnętrza", „Kredyty" oraz "Kalendarz Budowy".
Kampania w internecie przebiegać będzie w zasięgach sieci Ad.net. W działaniach outdoorowych wykorzystane zostaną nośniki AMS takie jak: billboardy i backlighty. Reklama prasowa obejmie media należące do Agory: Ładny Dom, Gazetę Wyborczą, a także dodatek Gazety Wyborczej - Gazeta Dom.
Za zakup mediów internetowych odpowiadają Hypermedia oraz dział marketingu Gazeta.pl.
Działania promocyjne potrwają do 30 kwietnia.
Źródło: Gazeta.pl