logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Zmieniamy się na wiosnę! - Wizerunkowa kampania GazetaDom.pl

  PR 13.04.2008, przeczytano 609 razy

Serwis GazetaDom.pl rozpoczyna wiosenną kampanię wizerunkową, która potrwa do końca kwietnia. Działania promocyjne obejmują outdoor, internet i prasę.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zmieniamy-sie-na-wiosne%21---wizerunkowa-kampania-gazetadom.pl,7105,artykul.html

Głównym celem kampanii GazetaDom.pl jest zwrócenie uwagi odbiorców na szeroką ofertę serwisu, która jest intensywnie rozbudowywana. Od początku 2008 roku pojawiły się m. in. takie serwisy jak „Wnętrza", „Kredyty" oraz "Kalendarz Budowy".

Kampania w internecie przebiegać będzie w zasięgach sieci Ad.net. W działaniach outdoorowych wykorzystane zostaną nośniki AMS takie jak: billboardy i backlighty. Reklama prasowa obejmie media należące do Agory: Ładny Dom, Gazetę Wyborczą, a także dodatek Gazety Wyborczej - Gazeta Dom.
Za zakup mediów internetowych odpowiadają Hypermedia oraz dział marketingu Gazeta.pl.

Działania promocyjne potrwają do 30 kwietnia.

Źródło: Gazeta.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764