logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Znak jakości Qualid w ZPR Media

  PR 05.08.2022, przeczytano 223 razy

Spółki IDMnet i Time SA otrzymały znak QUALID


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/znak-jakosci-qualid-w-zpr-media,396815,artykul.html

IDMnet otrzymał złoty znak QUALID

Internetowy Dom Mediowy net S.A., należący do Grupy ZPR Media, otrzymał złoty znak QUALID, programu poprawy jakości reklamy cyfrowej, w obszarach Brand Safety, Anti-Fraud, Viewability Programmatic. Oznacza to, że ukończył procedurę weryfikacji, spełniając wszystkie warunki, a pracownicy mający bezpośredni wpływ na jakość reklamy przeszli specjalistyczne szkolenia.

Internetowy Dom Mediowy net S.A. ma prawo do posługiwania się złotym znakiem QUALID, potwierdzającymi, że jest zaufanym partnerem przestrzegającym dobrych praktyk w obszarze reklamy cyfrowej w Polsce.

Time S.A. otrzymał kolorowe znaki QUALID

Spółka Time S.A. (Grupa ZPR Media) otrzymała kolorowe znaki QUALID: Brand Safety, Anti-Fraud i Viewability. Oznacza to, że ukończyła procedurę weryfikacji, spełniając wa-runki w przysługujących jej kategoriach, a pracownicy mający bezpośredni wpływ na ja-kość reklamy przeszli specjalistyczne szkolenia.

Tym samym Spółka Time S.A. ma prawo do posługiwania się znakami QAULID - Brand Safety, Anti-Fraud i Viewability, potwierdzającymi, że jest zaufanym partnerem prze-strzegającym dobrych praktyk w obszarze reklamy cyfrowej w Polsce.

Brand Safety – poprawa jakości reklam oraz zwiększenie ochrony wizerunku i bezpieczeństwa marki.

Anti-Fraud – ograniczenie oszustw związanych z reklamami oraz wypracowanie rynkowych standardów w zakresie raportowania podejrzanego ruchu.

Viewability – wzrost znaczenia wszechstronnej, jakościowej oceny skuteczności reklam internetowych.

Źródło: Grupa ZPR Media

www.grupazpr.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Polsat i Plus partnerami tytularnymi hali w Gdyni
Polsat i Plus – dwie najważniejsze marki Grupy Polsat Plus będą w nazwie hali w Gdyni. Dzięki umowie Grupy Polsat Plus z miastem Gdynia hala będzie nazywała się Polsat Plus Arena Gdynia.
Wyborcza.pl i Storytel łączą siły. Od sierpnia 2022 r. dwie subskrypcje - pakiet Premium Wyborcza.pl i pakiet Unlimited Storytel dostępne będą w atrakcyjnej, konkurencyjnej cenie 55 zł*. W ramach łączonej usługi subskrybenci będą mogli sięgnąć do sprawdzonych informacji, nagradzanych reportaży, wywiadów z nietuzinkowymi gośćmi...
W pierwszej połowie 2022 roku 23 profile TVN Warner Bros. Discovery na Facebooku oraz 22 konta na Instagramie wygenerowały łącznie ponad 113 mln wyświetleń treści wideo. Portfolio największego nadawcy w Polsce zebrało już łącznie niemal 12 mln subskrybentów na obu platformach – 8,4 mln na Facebooku oraz 3,2 na Instagramie – i cały czas przyciąga nowych. Lider...
Wirtualna Polska utrzymuje pozycję wśród opiniotwórczych mediów
Ranking najbardziej opiniotwórczych mediów w Polsce otwiera Wirtualna Polska, na której redakcyjne treści inni dziennikarze w kraju powoływali się w lipcu 1,8 tys. razy. Miejsce drugie zajął Onet z wynikiem ponad 1,6 tys. odniesień w innych mediach, a podium zamyka Rzeczpospolita z niewiele niższą liczbą 1,5 tys. cytowań. Najwyższy wzrost, bo aż o dwanaście...
#AMStarget: KFC wybiera sieć Digital Indoor AMS
W swojej wakacyjnej kampanii reklamowej KFC wykorzystało analizę danych OOH zawartą w ofercie produktowej AMS. Zapewnia ona personalizację przestrzeni miejskiej, a także odpowiedni dobór punktów kontaktu z odbiorcą do konkretnych etapów ścieżki zakupowej, zwiększając efektywność działań reklamowych. Dopasowane miejsce i czas zaowocowały komplementarną kampanią OOH...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764