logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Znakomity wrzesień grupy TVP

  PR 04.10.2019, przeczytano 420 razy
ilustracjastrzałka
Kadr z programu „Rolnik szuka żony”

TVP była liderem września. Jej programy zdominowały ranking najpopularniejszych tytułów miesiąca. Wśród 20 programów aż 14 należało do anten Telewizji Polskiej. Hitami miesiąca były m. in. „M jak miłość”, transmisje sportowe w Jedynce i „Rolnik szuka żony”. Grupa TVP wzmocniła swoją pozycję, wzrost udziałów odnotowały TVP1, TVP3, TVP Info i kanały tematyczne: TVP Seriale, TVP Rozrywka, TVP Kultura oraz TVP Polonia.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/znakomity-wrzesien-grupy-tvp,384207,artykul.html

We wrześniu 2019 według Nielsen Audience Measurment grupa TVP uzyskała najwyższe wśród nadawców udziały na rynku – 29,2%, jednocześnie odnotowując wzrost o 3,4% w porównaniu do września ubiegłego roku.

Liderem miesiąca była Jedynka, która z udziałami 9,8%, jako jedyna spośród wielkiej czwórki, odnotowała wzrost o 6,9%. TVP1 zdominowała ranking 20 najpopularniejszych tytułów m. in. transmisjami sportowymi. Najliczniejszą widownię zgromadziły eliminacje do Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej Euro 2020. Spotkanie biało czerwonych z Austrią 9 września obejrzało średnio 4 mln widzów. Kolejnym wydarzeniem sportowym, które zgromadziło milionową widownię były Mistrzostwa Europy w Siatkówce Mężczyzn. Rekordową widownię zgromadził mecz Polska – Słowenia. Spotkanie rozegrane 26 września przyciągnęło do Jedynki 3,9 mln osób.

Wśród tytułów oferty jesiennej anteny, rekordowy okazał się emitowany 29 września odcinek programu rozrywkowego „Rolnik szuka żony”. Zgromadził ponad 3,5 mln widownię. „Rolnik…” to najlepszy program miesiąca. Ponadto w TOP 20 znalazły się „Wiadomości” - 2,8 mln osób (28 września), serial „Ojciec Mateusz”, którego odcinek z 12 września obejrzało 2,6 mln widzów, „Sprawa dla reportera” – 2,6 mln osób (12 września), mecz siatkówki kobiet w ramach Mistrzostw Europy Polska – Niemcy z 2,55 mln widownią (4 września) oraz kolejny sezon serialu „Wojenne dziewczyny”, którego odcinek 22 września zgromadził ponad 2,4 mln osób.

W TOP 20 nie zabrakło seriali i programów rozrywkowych Dwójki. We wrześniu najchętniej oglądanym tytułem miesiąca był serial TVP2 „M jak miłość”. Odcinek z 17 września obejrzało 4,7 mln widzów. Drugim najpopularniejszym serialem w rankingu było „Na dobre i na złe” z widownią 3,1 mln (25 września) oraz „Barwy szczęścia”, które 30 września zgromadziły 2,9 mln widzów. W rankingu znalazły się też popularne programy rozrywkowe Dwójki. Hitem wśród koncertów był „Roztańczony PGE Narodowy”. 21 września przyciągnął do TVP2 ponad 2,5 mln widzów. Wśród najlepszych programów rozrywkowych znalazły się: „Familiada” - 2,4 mln widzów (22 września) oraz „Koło fortuny” - 2,4 mln osób (8 września).

We wrześniu swoją konkurencyjność wzmocniło TVP Info uzyskując 3,74% udziały i wzrost aż o 17,2%. Średnie udziały TVP3 w minionym miesiącu wyniosły 1% i były wyższe o 20,2% od wyniku w 2018 roku. Od stycznia 2019 antena odnotowuje stały wzrost miesięcznych udziałów.

Świetny wynik i wzrost udziałów o 44,4% do poziomu 0,52% uzyskała TVP Rozrywka. Kolejnym kanałem z 18,2% wzrostem udziałów była TVP Polonia. We wrześniu kanał miał wynik 0,13 %. Z kolei TVP Kultura z udziałami 0,4% odnotowała wzrost o 2,6%, a TVP Seriale uzyskały 1,5% udziałów (wzrost o 2,1%).

Źródło: TVP S.A.

www.tvp.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Jeszcze więcej sportowej zimy w TVN Warner Bros. Discovery
Warner Bros. Discovery pozyskało prawa do pokazywania Pucharów Świata FIS organizowanych w Szwajcarii. Relacje na żywo i na żądanie z wydarzeń FIS Swiss Ski World Cup dostępne będą na 45 europejskich rynkach, w tym w Polsce. Prawa obejmują m.in. konkursy Pucharu Świata w skokach narciarskich w Engelbergu, które w Polsce transmitowane będą w TVN, Eurosporcie 1 i...
Nowa odsłona serwisu Eskarock.pl
6 grudnia wystartowała  nowa odsłona strony www.eskarock.pl, gromadząca miłośników muzyki rockowej. Nowa nawigacja i nowe funkcjonalności desktop i mobile serwisu ułatwią użytkownikom korzystanie z materiałów audio i wideo oraz aktywne uczestnictwo w życiu społeczności fanów rocka – komentowania, dyskutowania, zabawy. Nowy serwis to także jeszcze...
Jaki materiał fotograficzny uzyska tytuł najlepszego w minionym roku w finale konkursu za „Odwagę patrzenia"? Tego dowiemy się już w czwartek, 8 grudnia 2022 r. po godz. 20:00. Serwis Wyborcza.pl przedstawi finalistów i laureata lub laureatkę Nagrody im. Krzysztofa Millera oraz zwycięzcę lub zwyciężczynię w kategorii „Wolność, solidarność,...
„Polish Gamers Kids”
PURR Media oraz inicjatywa Polish Gamers Observatory prezentują pierwsze w Polsce badanie na temat konsumpcji gier wideo przez dzieci w wieku 9-15 lat – „Polish Gamers KIDS”. Jak pokazują wyniki – dla 88% dzieci z pokoleń Z i Alfa, gry są częścią ich codziennej rutyny, a granie stanowi czynność pierwszego wyboru w wolnym czasie. Badanie „Polish Gamers...
W raporcie „Biura Reklamy 2022” przygotowanym przez magazyn „Media&Marketing Polska” po raz kolejny liderem rankingu w swojej kategorii został AMS. Najwyższe oceny zebrały także zespoły Tandem Media – zarówno ten zajmujący się reklamą radiową (wkrótce jako Tandem Audio Broker), jak i kinową (niebawem pod szyldem Helios Media). Nagrodę...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764