logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Znakowarka, laser, flash: Colop Polska na Festiwalu Druku

  PR 02.09.2016, przeczytano 1716 razy
ilustracjastrzałka

Już za kilka dni, wspaniała okazja by dowiedzieć się więcej, zobaczyć z bliska i ustalić szczegóły. COLOP Polska przedstawi swoje urządzenia podczas targów Festiwal Marketingu, Druku i Opakowań.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/znakowarka%2C-laser%2C-flash%3A-colop-polska-na-festiwalu-druku,29778,artykul.html

Kogo w szczególności zachęcamy do wizyty na stoisku? Wszystkich, którzy szukają rozwiązań dla szybkiego i precyzyjnego znakowania gadżetów metalowych, produktów z tworzywa, stempli do laku czy referentek a nawet biżuterii, opakowań czy ozdób. Znakowarka fibrowa, którą zaprezentujemy, z powodzeniem wykorzystywana jest również w przemyśle.

Wszystkie agencje reklamowe, które chcą się usamodzielnić to znaczy samodzielnie wykonywać pieczątki - zapraszamy na prezentację dwóch maszyn: łatwoobsługowej maszyny flashowej FS 1200T do ekspresowej produkcji pieczątek a także wszechstronnego plotera laserowego Universal Laser Systems, który obok pieczątek pozwoli wyprodukować setki innych usług takich jak tabliczki z opisowe, tablice i szyldy, grawerowane fotografie, ozdoby z filcu, karty okolicznościowe i inne, często autorskie pomysły właścicieli laserów.

STOISKO G2
Warszawskie Centrum EXPO XXI
ul. Prądzyńskiego 12

Źródło: COLOP Polska


avatar użytkownika
+ + + + +

Tekst opublikował użytkownik: colop_polska

(COLOP POLSKA)

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764