logo
WIADOMOŚCI

Znakowarka, laser, flash: Colop Polska na Festiwalu Druku

  PR 02.09.2016, przeczytano 670 razy
ilustracjastrzałka

Już za kilka dni, wspaniała okazja by dowiedzieć się więcej, zobaczyć z bliska i ustalić szczegóły. COLOP Polska przedstawi swoje urządzenia podczas targów Festiwal Marketingu, Druku i Opakowań.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/znakowarka%2C-laser%2C-flash%3A-colop-polska-na-festiwalu-druku,29778,artykul.html

Kogo w szczególności zachęcamy do wizyty na stoisku? Wszystkich, którzy szukają rozwiązań dla szybkiego i precyzyjnego znakowania gadżetów metalowych, produktów z tworzywa, stempli do laku czy referentek a nawet biżuterii, opakowań czy ozdób. Znakowarka fibrowa, którą zaprezentujemy, z powodzeniem wykorzystywana jest również w przemyśle.

Wszystkie agencje reklamowe, które chcą się usamodzielnić to znaczy samodzielnie wykonywać pieczątki - zapraszamy na prezentację dwóch maszyn: łatwoobsługowej maszyny flashowej FS 1200T do ekspresowej produkcji pieczątek a także wszechstronnego plotera laserowego Universal Laser Systems, który obok pieczątek pozwoli wyprodukować setki innych usług takich jak tabliczki z opisowe, tablice i szyldy, grawerowane fotografie, ozdoby z filcu, karty okolicznościowe i inne, często autorskie pomysły właścicieli laserów.

STOISKO G2
Warszawskie Centrum EXPO XXI
ul. Prądzyńskiego 12

Źródło: COLOP Polska


avatar użytkownika
+ + + +

Tekst opublikował użytkownik: colop_polska

(COLOP POLSKA)

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Badanie: E- Święta Polaków [INFOGRAFIKA]
Firma Selectivv, specjalizująca się w realizacji kampanii mobile marketingowych i analizach zachowań użytkowników na podstawie danych z kanału mobile zbadała przedświąteczne zwyczaje zakupowe Polaków. W badaniu wykorzystano sprofilowane dane Selectivv obejmujące 14 mln użytkowników urządzeń przenośnych w kraju. Analizie poddano użytkowników 4 aplikacji...
Galeria Krakowska z rozszerzoną rzeczywistością
Rozszerzona rzeczywistość (Augmented Reality) to technologia, która pozwala łączyć świat rzeczywisty z generowanym komputerowo. Elementy obu tych światów przenikają się, dzięki czemu możliwe jest uzyskanie efektów znanych z filmów science-fiction. Z tego typu technologii korzysta Galeria Krakowska  i – jako jedna z nielicznych galerii handlowych – oferuje klientom...
Lubelska ze świąteczną aktywacją konsumencką
Działania prowadzone są na Facebooku z wykorzystaniem bota i potrwają do 18 grudnia. Za komunikację Lubelskiej w internecie i obsługę konkursu odpowiada agencja Schulz brand friendly.
Kirill Umrikhin, ambasador marki Nikon, odkrywa zapomniany świat Wysp Komandorskich
Niesamowita fotograficzna wyprawa odkrywa przed nami nieznane krajobrazy, dziką przyrodę i nowe miejsca do surfowania.
„NADAJEMY KULTURĘ” pod takim hasłem realizowana jest pierwsza wspólna, wizerunkowa kampania Domów Kultury z Warszawy. Już 16 grudnia br. na kilkudziesięciu nośnikach outdoorowych w Warszawie oraz w środkach komunikacji miejskiej będzie można zobaczyć layout stworzony wraz z Antonim Wajdą, promujący nowy wizerunek Domów Kultury.
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej
© 1997-2018 ICOS
. Wszystkie prawa zastrzeżone