logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Znamy finalistów tegorocznej edycji festiwalu Golden Drum

   18.10.2019, przeczytano 153 razy
ilustracja

26. Międzynarodowy Festiwal Golden Drum ogłosił finalistów tegorocznej edycji konkursu.  Do organizatorów spłynęło 1150 prac, z czego 883 uczestniczyło w głównym konkursie a 267 było zgłoszonych do konkursu Young Drummers. Zwycięzcy zostaną ogłoszeni podczas piątkowej ceremonii wręczenia nagród, która będzie miała miejsce w piątek wieczorem  w hotelu Slovenija w Portorožu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/znamy-finalistow-tegorocznej-edycji-festiwalu-golden-drum,384393,artykul.html

Przesłane prace w sekcji konkursowej WHAT recenzowało jury pod przewodnictwem Tiffany Rolfe, „Woman to Watch”.

Zgłoszenia były ocenianie między innymi pod kątem , najlepszego rozwiązania i jego najbardziej efektywnej realizacji. poszczególnych prac przesuwających granice

- W tym roku mieliśmy wspaniały zespół jury, składający się z kreatywnych talentów z tej części świata jak i z poza regionu CEE. Dzięki temu zyskaliśmy nową perspektywę i spostrzeżenia w ocenie prac, które zakwalifikowane zostały na shortlisty Jesteśmy bardzo zadowoleni z naszych wyborów i mamy nadzieję, że zainspirują innych tak mocno,  jak nas – powiedziała Tiffany Rolfe, przewodnicząca jury WHAT Przewodniczącym sekcji WHY jest Mikołaj Sadowski, dyrektor kreatywny i partner, 180hearbeats + Jung v Matt, Polska, niezależnej agencję Golden Drum roku 2018. Mikołaj zastąpił Álvaro Rodriguesa, który niestety nie mógł dołączyć na festiwal.

- W tym roku mamy wiele świetnych rzeczy. Nasz region był ostatnio bardzo kreatywny i na pewno można to zobaczyć na shortlistach! Duża liczba bardzo jakościowych prac zaowocowała długimi dyskusjami, ale uważam, że skończyliśmy z listą, która wielu uszczęśliwi - Mikołaj Sadowski, Przewodniczący Jury WHY.

Grupa Public otrzymała aż 45 nominacji, z czego 16 Publicis Włochy.

Festiwal Golde Drum objęty jest patronatem medialnym Signs.pl.

Źródło: Golden Drum

www.goldendrum.com

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Effie: Nestlé Polska wśród najbardziej efektywnych firm 20-lecia
Ten rok był szczególny dla konkursu nagród Effie, ponieważ w Polsce zorganizowano go po raz 20-sty. Z tej okazji przedstawiono 20 Najbardziej Efektywnych Firm, które w ciągu ostatniego 20-lecia wyróżniły się najskuteczniejszą komunikacją marketingową. W tym gronie znalazło się Nestlé Polska. Jednocześnie w konkursie Effie 2019 firma otrzymała dwie nagrody: srebrne Effie w...
Wraz z dojrzewaniem rynku handlu detalicznego w Polsce rosną także oczekiwania konsumentów, którzy stają się coraz bardziej wymagający i nastawieni na oryginalne doświadczenia. Dynamiczny rozwój centrów handlowych i rozszerzanie ich kompetencji poza obszary stricte zakupowe wymagają kreatywności w konkurencji o uwagę klienta. Odpowiedzią firm może być...
Wielokrotnie nagradzany projekt, realizowany we współpracy z Gazeta.pl, BNP Paribas oraz Mastercard, po raz kolejny został doceniony w międzynarodowym konkursie, otrzymując graftiowy ołówek - statuetkę D&AD Impact w kategorii Campaign / Equality and Diversity.
Podczas gali Effie Poland 2019 spółki z grupy Dentsu Aegis Network zdobyły dwie srebrne i pięć brązowych statuetek. Wśród najbardziej efektywnych domów mediowych dwudziestolecia wymieniono Carat Polska i Vizeum Poland, a na miano najbardziej efektywnych agencji zasłużyły Red8 Group oraz Isobar Polska.
Kampania Onetu #100latPolsko została wyróżniona brązową statuetką w konkursie Effie Awards 2019 w kategorii Kultura, rozrywka, media, gaming. Zwycięzców nagrodzono 28 października podczas uroczystej gali w Teatrze Wielkim w Warszawie.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764