logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Znamy jury 3. edycji konkursu The Next Gen of PR

  PR 23.05.2024, przeczytano 288 razy
ilustracjastrzałka

W trzeciej edycji konkursu organizowanego przez Związek Firm Public Relations - The Next Gen of PR - prace PR-owców oceniać będzie jury pod przewodnictwem Agaty Zeman, Managing Director w 24/7Communication oraz wiceprezeski zarządu ZFPR. W tym roku uczestnicy zmierzą się z zadaniem konkursowym przygotowanym przez markę Coca-Cola.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/znamy-jury-3.-edycji-konkursu-the-next-gen-of-pr,404335,artykul.html

Nasza marka od lat dostarcza prawdziwej magii, zaskakując nieoczywistymi połączeniami i spersonalizowanymi interakcjami. Cieszę się, że tym razem będziemy mogli zainspirować młode talenty do uwolnienia kreatywności i stworzenia nowych doświadczeń dla konsumentów – mówi Paulina Trzaskowska, Communications Director, Coca-Cola Poland.

W tym roku przewodniczącą jury została Agata Zeman posiadająca kilkunastoletnie doświadczenie w obszarze strategicznego doradztwa wizerunkowego dla Klientów sektora konsumenckiego, technologicznego, retail oraz sektora energetycznego. Pracowała w agencjach komunikacji PR, po stronie biznesu oraz administracji polskiej i europejskiej. Realizowała złożone kampanie na rynkach: polskim, europejskim i azjatyckim. Pod jej skrzydłami agencja sięgała kilkunastokrotnie po najważniejsze nagrody branżowe. Zasiadała w jury konkursów Effie Poland, Złote Spinacze, Young Creatives oraz See and Say. Laureatka tytułu AdWoman 2023 w kategorii Agencje PR.

Pod jej przewodnictwem jury będzie obradować w składzie:

  • Paulina Trzaskowska, Communications Director w Coca-Cola Poland, odpowiada za całościową komunikację zewnętrzną firmy w Polsce i krajach bałtyckich, w tym działania z mediami oraz konsumentami. Kieruje również projektem edukacyjnym skierowanym do młodych osób, dotyczącym AI i nowych technologii, który marka realizuje w tym roku. Dołączyła do Coca-Cola Poland Services w marcu 2022 roku. Wcześniej była związana z systemem firm Coca-Cola – przez trzy lata pełniła funkcję kierownika ds. komunikacji zewnętrznej w Polsce i krajach bałtyckich w dziale ds. korporacyjnych i zrównoważonego rozwoju w Coca-Cola HBC. Odpowiadała przede wszystkim za relacje z mediami, konsumentami oraz rozwój nowych kategorii w porfolio marki, takich jak Costa Coffee czy alkohole premium. Ponadto kierowała rozwojem programu dla ambasadorów firmy na LinkedInie.
  • Zofia Bugajna-Kasdepke, Founding Partner / CEO SEC Newgate CEE, jednej z największych agencji strategicznych w obszarze Corporate & Public Affairs w regionie Europy Środkowo-Wschodniej. Ma dwudziestoletnie doświadczenie w doradztwie komunikacyjnym, tworzeniu strategii oraz realizacji projektów PR i marketingowych. Jest jurorką międzynarodowych festiwali kreatywnych, od Emiratów Arabskich przez Francję, po praktycznie wszystkie ważne konkursy w krajach Europy Środkowo-Wschodniej. W 2022 roku znalazła się na Power Rising List Forbes Women.
  • Katarzyna Fabjaniak, Executive Director w Havas PR Warsaw. Z branżą PR związana od ponad 16 lat. W Havas PR Warsaw odpowiada za zarządzanie operacyjne, ze szczególnym uwzględnieniem rozwoju biznesu i zespołu agencji. Wcześniej związana z Hill & Knowlton, gdzie dwukrotnie była nominowana do globalnej nagrody WPP „High Potentials” oraz została laureatką międzynarodowego konkursu stypendialnego H&K skierowanego do kadry kierowniczej. Jurorka międzynarodowych konkursów branżowych - Cannes Lions, Dubai Lynx Festival, New York Festivals Advertising Awards i konkursu Złote Spinacze. Wykładowczyni na Uniwersytecie Warszawskim, trenerka wystąpień publicznych i w mediach. Laureatka pierwszej edycji konkursu „Young Creatives” w Polsce (2009).
  • Maria Gajkowska, Senior Strategy Planner w McCann Poland, posiada ponad 9 lat doświadczenia w komunikacji i reklamie. Tworzyła strategie marki i komunikacji m.in. dla Mastercard, ING, Lidl, Wedel, nagradzane w konkursach Effie, Cannes Lions i KTR. W rozwijaniu marek stawia na spójność i pozostawanie wiernym ich tożsamości.
  • Maciek Nowicki, Creative Director w ALL Things AI, zajmuje się komunikacją marketingową od ponad 20 lat. Pracował jako dyrektor kreatywny w czołowych agencjach w Polsce - JWT, FCB, Grey, Saatchi & Saatchi i za granicą - m. in. w Dentsu w regionie Azji Południowo-Wschodniej. Od ponad roku rozwija inicjatywę ALL THINGS AI promującą zastosowania AI w komunikacji, szkoląc duże organizacje marketingowe i współpracując z nimi w tworzeniu i realizacji kampanii komunikacyjnych wykorzystujących Sztuczną Inteligencję.

Kampanie public relations stworzone przez uczestników, w odpowiedzi na zadany brief konkursowy, oceniane będą przez jury według następujących kryteriów: strategia, wdrożenie, a także spodziewany efekt. Do konkursu zgłaszać się mogą dwuosobowe zespoły, które zawodowo związane są z branżą public relations, a każdy z uczestników ma poniżej 35 lat. Zgłoszenia do konkursu zostały przedłużone do 5 czerwca br. Udział w konkursie można zgłaszać poprzez formularz na stronie: https://zfpr.conrego.app/.

Nagrodą w The Next Gen of PR jest awans do ICCO Next Generation PR World Cup – międzynarodowego finału konkursu, a także nagroda pieniężna.

Laureaci polskich eliminacji zostaną ogłoszeni w czerwcu br.

Źródło: Związek Firm Public Relations

Dodatkowe informacje:

Organizator: Związek Firm Public Relations
Partner Główny: Coca-Cola
Partnerzy: Conrego, PRoto

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Sukces studia kreatywnego Lens That na Festiwalu w Cannes
Kampanie współtworzone przez polskie studio kreatywne Lens That, specjalizujące się w rozwiązaniach Augumented Reality (AR) zostały dostrzeżone przez jury tegorocznego Festiwalu w Cannes. Prace Lens That wyróżniono aż dziewięcioma nagrodami w tym Grand Prix w kategorii Experience za kampanię "Refurb. Better than New." dla marki Phillips oraz 4 złotymi i 4...
Znamy skład Jury 25. edycji konkursu Effie Awards Poland
Ponad 200 ekspertów podzielonych na 13 grup jurorskich oceni zgłoszenia do konkursu Effie Poland w ramach 26 kategorii komunikacyjnych. Jury jubileuszowej edycji obradować będzie cały wrzesień, a zwycięzców poznamy podczas gali, która odbędzie się 5.11.2024 r.
ONE House wyróżnione w konkursie EMMA
Podczas wczorajszej gali pierwszej edycji konkursu Effective Media & Marketing Awards (EMMA), agencja komunikacji marketingowej ONE House otrzymała wyróżnienie w kategorii Best Use of Marketing Toolkit za projekt „Moje gardło. Mój głos. Moja Isla”, zrealizowany dla marki Isla.
Konkurs POS Stars: ruszyły zgłoszenia
Prace można zgłaszać w 18 kategoriach: Napoje, Żywność, Alkohol, Kosmetyka, Elektronika, Display’e kartonowe, Display’e naladowe, Shelf decoration, Motoryzacja, Digital POS, Design Roku, Przemysł, Farmacja, POS EVENT, Kids, Rozrywka, Bezpieczeństwo i PETS POS.
III edycja Konkursu Wnętrze Roku SAW
Największy, najbardziej prestiżowy i w pełni niezależny konkurs dla architektów wnętrz w Polsce wciąż się rozwija. Nie tylko rośnie wartość nagród, ale też rozszerza się jego formuła– w tym roku debiutuje wyróżnienie za projektowanie zrównoważone. Najlepsze realizacje oceni jury złożone z uznanych ekspertów z wielu dziedzin...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764