logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Znamy Jury konkursu Złote Spinacze 2023

  PR 21.08.2023, przeczytano 1191 razy
ilustracja

Przewodniczącą Jury 21. edycji Złotych Spinaczy została Marta Jóźwiak, Dyrektorka ds. Komunikacji w Europie Środkowo-Wschodniej, Google. Przewodniczącymi poszczególnych grup jurorskich są: Aleksandra Chalimoniuk (OTCF), Anita Ryng (IKEA Retail), Alicja Wysocka-Świtała (Clue PR), Maciej Lasoń (Unilever), Arkadiusz Mierzwa (Jeronimo Martins Polska) oraz Grzegorz Szczepański (Hill+Knowlton Strategies Poland).


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/znamy-jury-konkursu-zlote-spinacze-2023,401099,artykul.html

Wśród jurorów tegorocznej edycji Złotych Spinaczy znalazło się 106 osób – są to nie tylko praktycy i eksperci z agencji PR, ale także przedstawiciele organizacji biznesowych i pozarządowych, mediów oraz środowiska akademickiego.

– Złote Spinacze to największy konkurs PR w Polsce, który rok po roku notuje rekordową liczbę zgłoszeń. W gronie ponad stu ekspertów będziemy analizować i oceniać kilkaset ambitnych projektów, zgłaszanych w kilkudziesięciu konkursowych kategoriach. To niemałe wyzwanie, ale także unikalna dla nas wszystkich okazja do spojrzenia na trendy i kondycję sektora public relations w ostatnim roku. Wierzę, że podnosząc konkursową poprzeczkę, podnosimy jednocześnie standardy w naszej branży – mówi Marta Jóźwiak, Dyrektorka ds. Komunikacji w Europie Środkowo-Wschodniej, Google, Przewodnicząca Jury 21. edycji konkursu Złote Spinacze.

– Jako jurorka, cenię w zgłoszonych projektach nie tylko dobrą strategię i kreatywną realizację, ale także trafną diagnozę, będącą podstawą do obrania strategii oraz to, w jakim stopniu kampania osiągnęła konkretne założone cele. Z ogromną ciekawością przyjrzę się też nowej w tym roku kategorii „Walka z dezinformacją”. Złote Spinacze to wyjątkowe wydarzenie, które przyczynia się do rozwoju branży PR w Polsce. Mam nadzieję, że w tym roku zobaczymy jeszcze więcej kreatywnych i ambitnych projektów, które będą inspiracją dla innych. Zapraszam do udziału w konkursie! – dodaje Marta Jóźwiak.

Jurorzy zostali przydzieleni do sześciu grup, w których będą oceniać projekty zgłoszone w określonych kategoriach. Przewodniczącym pierwszej grupy jest Grzegorz Szczepański, CEO Hill+Knowlton Strategies Poland. Grupa oceni projekty z kategorii: Business-to-Business PR, PR finansowy i relacje inwestorskie, Walka z dezinformacją, Content marketing - branded content, Finanse, Motoryzacja i transport oraz Kreatywność.

W skład grupy weszli:

  • Stefan Bogucki / Senior Communications Manager w Polsce i CEE / Revolut
  • Agnieszka Durlik / Dyrektor Generalny Sądu Arbitrażowego przy KIG
  • Karolina Karolczak / Global Promotion Director / AsstrA-Associated Traffic AG
  • Magda Kołodziejczyk / Prezeska Zarządu / M+G
  • Kamil Kozłowski / Partner Zarządzający / d*fusion communication
  • Anna Krajewska / Wiceprezes / NBS Communications
  • Eliza Misiecka / Dyrektor Generalny / Genesis PR
  • Robert Moreń / Chief Communications Officer / Grupa Assay oraz Wykładowca / SWPS
  • Adrianna Morze / Dyrektor Marketingu i Komunikacji w Klastrze North&East Europe / DB Schenker
  • Monika Nowakowska / Dyrektor Departamentu Public Relations, Obszar Komunikacji Korporacyjnej i Marketingu / Santander Bank Polska
  • Michał Nowosielski / Założyciel / BIGTHINKSKI
  • Małgorzata Podstawka / Brand Communication Manager / OnePlus
  • Małgorzata Rybak-Dowżyk / Corporate Communication Department Director / T-mobile
  • Sebastian Stępak / CEO w regionie CEE / MSL
  • Justyna Szafraniec / Head of Communication / Generali Polska
  • Cezary Szymanek / Zastępca Redaktora Naczelnego „Rzeczpospolitej”

Pracami drugiej grupy jurorskiej zarządzać będzie Anita Ryng, Menadżerka ds. Relacji z Sektorem Publicznym, IKEA Retail. Grupa oceni projekty z kategorii: Advocacy i Public Affairs, Issue management i komunikacja kryzysowa, PR miejsca, miasta lub regionu, Nieruchomości, budownictwo, dom i wnętrze, NGO i sektor publiczny oraz Research&Insight.

W tej grupie znaleźli się:

  • Joanna Bekker / Zastępczyni dyrektora zarządzającego / Polityka Insight
  • Marcin Bodio / Dyrektor ds. Polityki Zdrowotnej i Komunikacji / MSD Polska
  • Magdalena Brzezińska / Corporate Affairs Director / Grupa Żywiec
  • Zofia Bugajna-Kasdepke / Founding Partner / SEC Newgate CEE
  • Anna Cywińska / Dyrektor Działu Korporacyjnego i Komunikacji / Grupa spółek Danone oraz Prezes Fundacji Nutricia
  • Agnieszka Durska / Koordynator Zespołu komunikacji i PR, Rzecznik prasowy / Polska Izba Ubezpieczeń
  • Katarzyna Fabjaniak / Executive Director / Havas PR Warsaw
  • Michał Fura / Dyrektor Komunikacji Korporacyjnej / Grupa Play
  • Justyna Gościńska-Bociong / Dyrektor Komunikacji i Marki Korporacyjnej / Medicover
  • Urszula Matej-Bil / Członek Zarządu, Marketing i Komunikacja / EPP
  • Przemysław Mitraszewski / Managing Partner / Lighthouse
  • Alex Muravitski / Associate Partner, Director / Deloitte Advisory
  • Artur Musiał / Director of Public & Governmental Affairs and Communication / Takeda Pharma
  • Jarosław Nyk / Prezes Zarządu / Vision Group
  • Anna Papka / Dyrektorka ds. Korporacyjnych / Shell
  • Katarzyna Terej / Partner Zarządzający / RES Consulting
  • Hanna Waśko / CEO oraz właściciel / Big Picture
  • Mariusz Wawer / Head of Governmental Relations & ESG 3M East Europe Region
  • Małgorzata Zaborowska / Partner / United PR

Trzeciej grupie przewodniczyć będzie Alicja Wysocka-Świtała, Partnerka Zarządzająca, Clue PR. Grupa oceni zgłoszenia w kategoriach: PR produktu, Launch produktu, usługi lub firmy, Event społeczny, Technologia , IT, telekomunikacja, Kultura i media oraz Medycyna i zdrowie.

W skład grupy weszli:

  • Justyna Dąbrowska-Cydzik / Redaktorka prowadząca / Wirtualne Media
  • Anna Deręgowska-Watza / CEO / Planet Partners
  • Natalia Długosz / Marketing & Communications Manager Eastern Europe & EMEA / Resideo
  • Magdalena Dziak-Woyda / Director / FleishmanHillard
  • Ewelina Głocka / PR & Communications Manager / MAX Premium Burgers
  • Dorota N. Haller / Dyrektorka Marketingu Komunikacji i PR / Honor Polska oraz Wiceprezeska / IAA Polska
  • Adam Jarosz / CEO / Be Communications
  • Marta Jóźwiak / Dyrektorka ds. Komunikacji w Europie Środkowo-Wschodniej / Google
  • Agnieszka Kępińska-Sadowska / Dyrektorka ds. Komunikacji Korporacyjnej, Centralna i Wschodnia Europa (CEE) / Haleon
  • Anna Nawrocka-Tełewiak / Założyciel / Fundacja YOUNG ARTS, Creative Cube
  • Łukasz Niewola / Dyrektor Komunikacji Korporacyjnej i Zrównoważonego Rozwoju / Grupa LUX MED
  • Dorota Rakowska / Dyrektor Marketingu / Huawei CBG Polska
  • Agnieszka Rzepkowska / Ekspertka ds. komunikacji
  • Katarzyna Walewska-Napiórkowska / Head of Brand PR & Influence / Ogilvy PR
  • Magda Zmysłowska / Przewodnicząca Rady Nadzorczej oraz właścicielka / Primum PR
  • Piotr Żaczko / Communication Manager TikTok CE
  • Katarzyna Życińska / CEO / 38 Content Communication

Przewodniczącym grupy czwartej został Arkadiusz Mierzwa, Dyrektor ds. Komunikacji, Jeronimo Martins Polska. Grupa oceni projekty z kategorii: PR korporacyjny, Media Relations, Event komercyjny, Sektor spożywczy, Przemysł i infrastruktura, a także Efektywność.

W grupie znaleźli się:

  • Klara Banaszewska / Dyrektor Generalna / Grayling Poland
  • Sebastian Bykowski / Prezes Zarządu, Dyrektor Generalny / PSMM Monitoring & More
  • Jolanta Jędrysek / Wicedyrektor PR / Benefit Systems
  • Ewa Kaczmarek / CEO / Synertime
  • Ewelina Karpińska / Head of Marketing & Brand / Green Caffè Nero
  • Wojciech Kądziołka / Rzecznik prasowy / InPost
  • Bartłomiej Kędzierski / Managing Partner / Weber Shandwick
  • Anna Klimczuk / Head of Communications / Microsoft
  • Cezary Mychlewicz / Head of Communications & Marketing / Siemens
  • Hubert Niedzielski / Kierownik PR marki Volkswagen / Volkswagen Group Polska
  • Barbara Paszkiewicz-Laskowska / Partnerka Zarządzająca / StrategyWise
  • Dorota Sapija / Dyrektor Zarządzający / Omega Communication
  • Zuzanna Schön / Zastępca Dyrektora Generalnego ds. Marketingu / Saint-Gobain Construction Products
  • Sebastian Tołwiński / Dyrektor ds. Korporacyjnych i Komunikacji w Europie Wschodniej, Środkowej i Południowej / UPFIELD
  • Martyna Wróbel / Dyrektor Biura Komunikacji i Public Relations / Budimex
  • Agata Zeman / Managing Director / 24/7Communication

Pracami piątej grupy jurorskiej zarządzać będzie Maciej Lasoń, Dyrektor ds. Komunikacji w Europie Wschodniej, Członek Zarządu, Unilever. Grupa oceni projekty zgłoszone w kategoriach: Employee experience i komunikacja wewnętrzna, Employer branding, Social media, Custom publishing oraz Uroda, higiena i wellness.

W tej grupie znaleźli się:

  • Agnieszka Bacińska / Prezeska Zarządu / Walk PR
  • Edyta Blachowska / Dyrektor Biura Komunikacji Wewnętrznej / Bank Gospodarstwa Krajowego
  • Dorota Ciszek / Ekspert Sektorowy, Brand Communications / On Board Think Kong
  • Radek Grabowski / Global PR Director / CD PROJEKT RED
  • Monika Jasłowska / Doradczyni ds. Transformacji oraz Pełnomocniczka Zarządu ds. Różnorodności i Włączania / Polpharma
  • Sandra Kaczmarek / CEO / TOUCH.PR
  • Marcin Kasprzak / Dyrektor PR, Marketingu i ESG / ERBUD GROUP
  • Małgorzata Kołodrub / Senior Communications & PR Manager, CEE / Medtronic Poland
  • Ewa Król-Sawicka / Managing Partner / Human Signs
  • Małgorzata Mejer / Dyrektor ds. Komunikacji Korporacyjnej / Procter & Gamble w Europie Centralnej
  • Marta Pokutycka-Mądrala / Dyrektor Komunikacji oraz Rzecznik Prasowy / Nationale-Nederlanden
  • Anna Simon / CEO / Komunikacja Plus PR
  • Małgorzata Stasiak-Duklewska / Head of Employer Branding / Luxoft Poland
  • Anna Zając / Dyrektor zarządzająca / Linkleaders
  • Jan Zając / Prezes Zarządu / Sotrender

Szóstej grupie przewodniczyć będzie Aleksandra Chalimoniuk, Dyrektorka PR, OTCF. Grupa oceni zgłoszenia w kategoriach: ESG, Sustainability i CSR communications, Kampania społeczna, PR pro bono, Moda i styl życia, a także Sport, turystyka i rekreacja.

W tej grupie znaleźli się:

  • Zbigniew Gajewski / Partner / THINKTANK Ośrodek dialogu i analiz
  • Łukasz Jurkiewicz / Prezes Zarządu / Pan Pikto
  • Monika Kaczmarek-Śliwińska / Dr hab., adiunkt Wydziału Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii Uniwersytetu Warszawskiego oraz przewodnicząca Rady Nadzorczej MENTAX
  • Marta Karwacka / Sustainability Senior Manager / Deloitte
  • Małgorzata Kilian-Grzegorczyk / Prezes Zarządu / Stowarzyszenie Demagog
  • Konrad Kruczkowski / Dyrektor Marketingu i Komunikacji / Stowarzyszenie WIOSNA
  • Iwona Kubicz / Prezes Zarządu / Procontent Communication
  • Ilona Lartigue / Senior PR Director CEE / Netflix
  • Iga Niewiadomska / Communication, External Relationship & PR Manager / Dentons Polska
  • Anna Orzech / Prezeska / Instytut Dobrej Komunikacji
  • Mirella Panek-Owsiańska / Członkini Rady Szkoły Liderów / Fundacja Szkoła Liderów
  • Mariusz Pleban / CEO / OneMulti
  • Łukasz Przybysz / Medioznawca, politolog, wykładowca / Uniwersytet Warszawski
  • Izabella Rokicka / Dyrektorka Komunikacji, Zrównoważonego Rozwoju i Public Affairs / Carrefour
  • Paweł Sanowski / Prezes Zarządu / Instytut Monitorowania Mediów (IMM)
  • Magdalena Soroczyńska / Dziennikarz / Media i Marketing Polska
  • Anna Wiśniewska / Marketing and Communications Director / Skanska

W konkursie Złote Spinacze mogą wziąć udział wszystkie podmioty realizujące kampanie, inicjatywy, programy oraz projekty public relations w Polsce.

Do 1 września można zgłosić kampanie w II terminie, zaś ostatecznie przyjmowanie projektów minie 10 września. Nominowanych poznamy 9 października, a zwycięzców podczas uroczystej gali 8 grudnia.

Źródło: Związek Firm Public Relations

Dodatkowe informacje:

Partner merytoryczny konkursu: Deloitte Polska
Partnerzy: Rzeczpospolita, rp.pl, Wirtualne Media, PRoto, Thinktank, Postmotive Studio, Pro4Media, Sotrender, VIDEOactions – agencja filmowa, Conrego.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

SALESmanago prezentuje case study dotyczące współpracy z Orbico Group, firmy która jest dystrybutorem Converse w Polsce oraz obsługuje sklep internetowy Merrell.pl.
Konferencja I ​​love Marketing & Technology już w przyszłym tygodniu
XVIII edycja największej konferencji marketingowej w Polsce zbliża się wielkimi krokami. Już 22-24 października setki uczestników dowiedzą się, jakie marketingowe trendy warto wykorzystać w planowanych działaniach, a o których lepiej już zapomnieć. 
Kojak i Hudson i Rex bohaterami kampanii Stopklatki
Należący do Grupy Kino Polska kanał rozrywkowy Stopklatka, rozpoczyna wizerunkowo-produktową kampanię reklamową. Działania skupione są wokół promocji popołudniowego pasma kryminalnego, w którym głównymi bohaterami są flagowe seriale stacji - „Kojak” oraz „Hudson i Rex”. 
Jubileuszowa loteria konsumencka Vileda
Marka Vileda, świętując swoje 75-lecie, zaprasza do udziału w loterii „Na Twoje czyste kąty”. Za kreację kampanii odpowiada agencja Hand Made. Loteria potrwa do 30 listopada.
Pewność motywem kampanii Volkswagen Certyfikowane używane
Volkswagen Group Polska wystartował z kampanią digitalową, której celem jest wsparcie (wizerunkowe, świadomościowe i sprzedażowe) programu Volkswagen Certyfikowane używane. Zakup i planowanie mediów został zrealizowany przez zespół Digital Media z Grupy Volkswagen. Agencja Altavia Kamikaze + K2 jest natomiast odpowiedzialna za...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764