logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Znamy Jury konkursu Złote Spinacze 2024

   22.08.2024, przeczytano 1011 razy
ilustracja

Przewodniczącą Jury 22. edycji Złotych Spinaczy została Anna Cywińska, Dyrektor Działu Korporacyjnego i Komunikacji, Grupa spółek Danone w Polsce oraz Prezes Fundacji Nutricia. Przewodniczącymi poszczególnych grup jurorskich są: Magdalena Brzezińska (Grupa Żywiec), Agnieszka Kępińska-Sadowska (Haleon), Marta Pokutycka-Mądrala (Nationale-Nederlanden), Anna Wiśniewska (Skanska), Marcin Kasprzak (ERBUD GROUP), Kamil Kozłowski (dfusion communication), Mariusz Wawer (3M) oraz Jan Zając (Sotrender).


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/znamy-jury-konkursu-zlote-spinacze-2024,405401,artykul.html

Jury tegorocznej edycji konkursu Złote Spinacze składa się ze 132 osób – są to nie tylko praktycy i eksperci z agencji PR, ale także przedstawiciele organizacji biznesowych i pozarządowych, mediów oraz środowiska akademickiego.

– Z zapartym tchem śledziliśmy olimpijskie zmagania najlepszych sportowców na świecie, a już za chwilę na linii startu, z nadzieją na spinaczowe szanse, staną także najlepsze kampanie PR w Polsce. Trwają bowiem zgłoszenia do 22. edycji konkursu Złote Spinacze. Kilkaset projektów i zgłaszających powalczy, pod okiem ponad setki doświadczonych Jurorów, o najwyższe w branży laury. W tym wyjątkowym roku życzę zatem wszystkim olimpijskiej formy zgłoszeń – podkreśla Anna Cywińska, Przewodnicząca Jury 22. edycji konkursu Złote Spinacze.

Jurorki i jurorzy zostali przydzieleni do ośmiu grup, w których będą oceniać projekty zgłoszone w określonych kategoriach. Przewodniczącym pierwszej grupy jest Kamil Kozłowski, Partner Zarządzający, dfusion communication. Grupa oceni projekty z kategorii: Business-to-Business PR, Komunikacja z rynkiem kapitałowym, Finanse, Technologia, IT, telekomunikacja oraz Sport, turystyka i rekreacja. W skład grupy weszli:

– Stefan Bogucki / Senior Communications Manager w Polsce i CEE / Revolut

– Tomasz Bogusławski / Dyrektor Komunikacji / EY Polska

– Anna Deręgowska-Watza / CEO / Planet Partners

– Magdalena Dziak-Woyda / Director / FleishmanHillard

– Anna Klimczuk / Head of Communications / Microsoft

– Magda Kołodziejczyk / Prezeska Zarządu / M+G

– Katarzyna Koper / Dyrektorka Biura PR / VeloBank

– Anna Krajewska / Wiceprezes / NBS Communications

– Eliza Misiecka / Dyrektor Generalny / Genesis PR

– Robert Moreń / Corporate Affairs Director / Mars Wrigley oraz Wykładowca / SWPS

– Adrianna Morze / Dyrektor Marketingu i Komunikacji w Klastrze North&East Europe / DB Schenker

– Monika Nowakowska / Dyrektor Departamentu Public Relations Obszar Komunikacji Korporacyjnej i Marketingu / Santander Bank Polska

– Magdalena Purska / PR & Communications Manager Central & Eastern Europe / PayPal

– Agnieszka Rzepkowska / Group Marketing Director / bolttech Poland

– Anna Stępień / Marketing and PR Manager / JLL

– Justyna Szafraniec / Head of Communications / Generali Polska

– Kinga Wojciechowska-Rulka / Head of corporate communication, Rzeczniczka prasowa / mBank

Pracami drugiej grupy jurorskiej zarządzać będzie Mariusz Wawer, Head of Governmental Relations & ESG 3M East Europe Region, 3M. Grupa oceni projekty z kategorii: Advocacy i Public Affairs, Issue management i komunikacja kryzysowa, Walka z dezinformacją, NGO i sektor publiczny oraz Przemysł i infrastruktura.

W tej grupie znaleźli się:

– Joanna Bekker / Wicedyrektor zarządzająca / Polityka Insight

– Marcin Bodio / Dyrektor ds. Polityki Zdrowotnej i Komunikacji / MSD Polska

– Zofia Bugajna-Kasdepke / CEO, Founding Partner / SEC Newgate CEE

– Michał Fura / Senior Regulatory Manager / BAT

– Justyna Gościńska-Bociong / Dyrektorka ds. Komunikacji Korporacyjnej / Medicover

– Bartłomiej Kędzierski / Managing Partner / Weber Shandwick

– Łukasz Kowalski / Managing Partner / MSL

– Alicja Lewandowska-Wolińska / Managing Director / Burson Poland

– Tomasz Lis / Managing Director / Havas PR Warsaw

– Arkadiusz Mierzwa / Dyrektor ds. Komunikacji / Jeronimo Martins Polska

– Przemysław Mitraszewski / Managing Partner / Lighthouse

– Cezary Mychlewicz / Head of Communications & Marketing / Siemens

– Jarosław Nyk / Prezes Zarządu / Vision Group Executive Advisors

– Anna Papka / Dyrektorka ds. Korporacyjnych / Shell

– Piotr Talarek / Partner Zarządzający / StrategyWise

– Katarzyna Terej / Partner Zarządzający / RES Consulting

– Piotr Żaczko / Communication Manager TikTok CE

Trzeciej grupie przewodniczyć będzie Anna Wiśniewska, Marketing and Communications Director, Skanska. Grupa oceni zgłoszenia w kategoriach: ESG, Sustainability i CSR Communiactions, PR miejsca, miasta lub regionu, Event społeczny, a także Nieruchomości, budownictwo, dom i wnętrze.

W skład grupy weszli:

– Małgorzata Dobosz / Head of Communications and Sustainability / OX2 Polska

– Katarzyna Fabjaniak / Executive Director / Havas PR Warsaw

– Łukasz Jurkiewicz / Prezes Zarządu / Pan Pikto

– Ewelina Karpińska / Head of Marketing & Brand / Green Caffè Nero

– Iwona Kubicz / Managing Partner / PRCN

– Urszula Matej-Bil / Członkini Zarządu, Marketing i Komunikacja / EPP

– Mirella Panek-Owsiańska / Członkini Rady / Fundacja Szkoła Liderów

– Mariusz Pleban / CEO / OneMulti

– Aleksandra Robaszkiewicz / Corporate Affairs & CSR Director / Lidl Polska

– Izabella Rokicka / Dyrektorka Komunikacji, Zrównoważonego Rozwoju i Public Affairs / Carrefour

– Anita Ryng / Menadżerka ds. Relacji z Sektorem Publicznym / IKEA Retail

– Dorota Sapija / Dyrektor Zarządzający / Omega Communication

– Zuzanna Schön / Zastępca Dyrektora Generalnego ds. Marketingu / Saint-Gobain Construction Products

– Anna Simon / CEO / K+PR

– Adrian Słojewski / Client Service Director / Clue PR

Przewodniczącą grupy czwartej została Agnieszka Kępińska-Sadowska, Dyrektorka ds. Komunikacji Korporacyjnej, Europa Centralna i Wschodnia, Haleon. Grupa oceni projekty z kategorii: PR produktu, Launch produktu, usługi lub firmy, Medycyna i zdrowie, Kultura i media oraz Uroda, higiena i wellness.

W grupie znaleźli się:

 – Anna Adrian / Head of Marketing Otodom / Grupa OLX

– Dorota Ciszek / Ekspert Sektorowy, Brand Communications / On Board Think Kong

– Dorota N. Haller / Client Solutions Director / Ringier Axel Springer

– Jolanta Jędrysek / Wicedyrektor PR / Benefit Systems

– Sandra Kaczmarek / CEO / TOUCH.PR

– Karolina Karolczak / Global Promotion Director / AsstrA-Associated Traffic AG

– Ewa Król-Sawicka / Managing Partner / Human Signs

– Julian Krzyżanowski / Corporate Affairs Manager / PepsiCo Polska

– Ilona Lartigue / Senior PR Director CEE / Netflix

– Artur Musiał / Director of Public & Governmental Affairs and Communication / Takeda Pharma

– Ewelina Puławska / Managing Director / Good One PR

– Sylwia Wiśniowska / Partner / RES Consulting

– Zbigniew Wysocki / Marketing Director / Goodvalley Polska

– Agata Zeman / Managing Director / 24/7Communication

– Magda Zmysłowska / Przewodnicząca Rady Nadzorczej, właścicielka / Primum PR

Pracami piątej grupy jurorskiej zarządzać będzie Magdalena Brzezińska, Corporate Affairs Director, Grupa Żywiec. Grupa oceni projekty zgłoszone w kategoriach: PR korporacyjny, Media Relations, Sektor spożywczy, a także Efektywność.

W tej grupie znaleźli się:

– Tomasz Alberski / CEO / K+Group

– Jarosław Bańda / Wiceprezes zarządu, Managing Director / Lighthouse

– Anna Borowiec-Góra / Dyrektorka zarządzająca i członkini zarządu / Walk PR

– Marta Jóźwiak / Dyrektorka ds. Komunikacji w Europie Środkowo-Wschodniej / Google

– Wojciech Kądziołka / Rzecznik prasowy / InPost

– Olaf Krynicki / Dyrektor Komunikacji, Rzecznik Prasowy / Samsung Polska

– Łukasz Malczewski / Partner Zarządzający / dfusion communication

– Anna Nalewajk-Duma / Partnerka Zarządzająca / Clear Communication Group

– Barbara Paszkiewicz-Laskowska / Partnerka Zarządzająca / StrategyWise

– Tomasz Podolak / Założyciel / Grupa Linkleaders

– Grzegorz Szczepański / CEO / Burson Poland

– Cezary Szymanek / Zastępca Redaktora Naczelnego / „Rzeczpospolita”

– Sebastian Tołwiński / Dyrektor ds. Korporacyjnych i Komunikacji w Europie Wschodniej, Środkowej i Południowej / UPFIELD

– Daria Tworek / Managing Partner / Publicis Consultants

– Hanna Waśko / CEO oraz właściciel / Big Picture

Szóstej grupie przewodniczyć będzie Marta Pokutycka-Mądrala, Dyrektorka Komunikacji oraz Rzeczniczka Prasowa, Nationale-Nederlanden. Grupa oceni zgłoszenia w kategoriach: Employee experience i komunikacja wewnętrzna, Employer branding, Moda i styl życia oraz Kreatywność.

W tej grupie znaleźli się:

– Agnieszka Bacińska / CEO / Walk PR

– Klara Banaszewska / Dyrektor Generalna / Grayling Poland

– Edyta Blachowska / Dyrektor Biura Komunikacji Wewnętrznej / Bank Gospodarstwa Krajowego

– Zbigniew Gajewski / Redaktor Naczelny THINKTANK Review / THINKTANK Ośrodek dialogu i analiz

– Monika Jasłowska / Doradczyni ds. Transformacji i Pełnomocniczka Zarządu ds. Różnorodności i Włączania / Polpharma

– Justyna Kędzierska / Market Unit Lead for Communications, Central-Eastern Europe and Austria / SAP

– Małgorzata Kołodrub / Senior Communications & PR Manager, CEE / Medtronic Poland

– Maciej Lasoń / Communication Director East Europe, Board Member / Unilever

– Małgorzata Mejer / Dyrektor ds. Komunikacji Korporacyjnej w Europie Centralnej / Procter & Gamble

– Michał Nowosielski / Założyciel / BIGTHINKSKI

– Magdalena Soroczyńska / Dziennikarz / Media i Marketing Polska

– Małgorzata Stasiak-Duklewska / Head of Employer Branding / Luxoft Poland

– Izabela Tworzydło / Dyrektorka Departamentu Komunikacji Korporacyjnej / BNP Paribas Bank Polska

– Martyna Wróbel / Dyrektor Biura Komunikacji i Public Relations / Budimex

– Anna Zając / Dyrektor zarządzająca / Linkleaders

– Aleksandra Zarychta-Kuzalska / Head of Corporate Communications in CEE / Amazon

Pracami siódmej grupy jurorskiej przewodniczyć będzie Marcin Kasprzak, Dyrektor PR, Marketingu i ESG, ERBUD GROUP. Grupa oceni zgłoszenia w kategoriach: Kampania społeczna, PR Pro Bono, Custom publishing oraz Motoryzacja i transport.

W tej grupie znaleźli się:

– Małgorzata Baran / Redaktorka naczelna / PRoto

– Paweł Barski / Dyrektor Marketingu i Komunikacji / UNICEF Polska

– Anna Cywińska / Dyrektor Działu Korporacyjnego i Komunikacji / Grupa spółek Danone w Polsce oraz Prezes Fundacji Nutricia

– Monika Długosz-Łempicka / Dyrektor Marketingu / Apsys Polska

– Agnieszka Durlik / Dyrektor Generalny Sądu Arbitrażowego przy KIG

– Monika Kaczmarek-Śliwińska / dr hab., adiunktka Wydziału Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii Uniwersytetu Warszawskiego, członkini Polskiej Akademii Nauk oraz przewodnicząca Rady Nadzorczej MENTAX

– Małgorzata Kilian-Grzegorczyk / Prezes Zarządu / Stowarzyszenie Demagog

– Konrad Kruczkowski / Wiceprezes Stowarzyszenia WIOSNA ds. marketingu i komunikacji

– Hubert Niedzielski / Porsche PR & Event Manager / Volkswagen Group Polska

– Anna Orzech / Prezeska / Instytut Dobrej Komunikacji

– Łukasz Przybysz / Medioznawca, politolog, wykładowca / Uniwersytet Warszawski

– Paulina Trzaskowska / Dyrektorka Komunikacji Korporacyjnej / Coca-Cola Polska

– Katarzyna Życińska / CEO / 38 Content Communication

Ósmej grupie przewodniczyć będzie dr Jan Zając, Prezes Zarządu, Sotrender. Grupa oceni zgłoszenia w kategoriach: Content marketing - branded content, Social media, Event komercyjny oraz Research&Insight.

W tej grupie znaleźli się:

– Zbigniew Badziak / COO / 38 Content Communication

– Magdalena Bugajło / Dyrektor Komunikacji i Marketingu w Polsce / Panattoni

– Aleksandra Chalimoniuk / Dyrektor Biura Komunikacji i Rzecznik Prasowy / Ministerstwo Sportu i Turystyki

– Justyna Dąbrowska-Cydzik / Redaktorka prowadząca / Wirtualne Media

– Natalia Długosz / Ekspertka ds. marketingu i komunikacji

– Agnieszka Durska / Koordynator Zespołu Komunikacji i PR oraz Rzecznik prasowy / Polska Izba Ubezpieczeń

– Hubert Fronczak / Corporate Communications Manager oraz Rzecznik Prasowy / BMW Group

– Ewelina Głocka / PR & Communications Manager / MAX Premium Burgers

– Iwona Michalczyk / CEO / Garden of Words Group

– Anna Nawrocka-Tełewiak / Założyciel / Fundacja YOUNG ARTS, Creative Cube

– Anna Olszewska / Rzecznik oraz Dyrektor Departamentu Komunikacji / KIR

– Małgorzata Podstawka / Brand Communication Manager / OnePlus

– Małgorzata Rybak-Dowżyk / Corporate Communication & ESG Department Director / T-Mobile

– Paweł Sanowski / Prezes Zarządu / Instytut Monitorowania Mediów (IMM)

– Sebastian Stępak / CEO / MSL w regionie CEE

– Aleksandra Surdykowska / Menadżerka ds. Komunikacji i Marketingu / Stena Recycling

Informacje o konkursie

W konkursie Złote Spinacze mogą wziąć udział wszystkie podmioty realizujące kampanie, inicjatywy, programy oraz projekty public relations w Polsce.

Do 2 września można zgłosić kampanie w II terminie, zaś ostatecznie przyjmowanie projektów minie 8 września. Nominowanych poznamy 11 października, a zwycięzców podczas uroczystej gali 9 grudnia.

Źródło: Związek Firm Public Relations

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Pierwsza edycja nagród CRAFTY - SPR Awards
Crafty – SPR Awards to nowa inicjatywa Stowarzyszenia Producentów Reklamowych, mająca na celu wyróżnienie twórców reklam i wzmocnienie branży. Założeniem jest to, aby to sami twórcy oceniali prace swoich kolegów i koleżanek, przy wsparciu producentów zrzeszonych w SPR. Lista laureatów zostanie ogłoszona podczas uroczystej gali, która odbędzie się 30 września w warszawskim...
Dorota Żak nagrodzona za ilustracje w konkursie Piórko
Drugi etap konkursu „Piórko 2024. Nagroda Biedronki za książkę dla dzieci” rozstrzygnięty. Dorota Żak, laureatka organizowanych przez sieć Biedronka twórczych zmagań, otrzymała 100 tys. złotych za ilustracje do książki „Moje czarne szczęście”. Ogłoszenie wyników odbyło się w trakcie Wieczoru Przyjaciół Fundacji Powszechnego...
VML z czterema mieczami KTR
VML z kolejnymi nagrodami na najważniejszym festiwalu kreatywnym w Polsce. Agencja została nagrodzona dwoma srebrnymi i dwoma brązowymi mieczami KTR za projekty zrealizowane dla czterech różnych klientów.
Gerety Awards: Brąz dla Women Against Populists
Kobiety Przeciwko Populistom (Women Against Populists) z Brązem na Gerety Awards 2024! Wspólne zgłoszenie inicjatyw zachęcających kobiety do uczestnictwa w wyborach parlamentarnych otrzymało nagrodę w kategorii: Work For Good - Integrated. 
ING wyróżnione w konkursie KTR
ING Bank Śląski otrzymał srebrny miecz w największym w Polsce konkursie kreatywności KTR, za piosenkę "Nie daj się wkręcić w sieci", nagraną w Mieście ING w Roblox.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764