logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Znamy już finalistów kampanii „Ekoenergia na Start”

  PR 26.06.2020, przeczytano 241 razy
ilustracjastrzałka

Ponad 1480 wspierających, 12 nadesłanych EKOinicjatyw, nowa kategoria - Ekologia - na platformie Wspieram.to oraz ponad 52 000 zł, które udało się zebrać dzięki wsparciu innogy i współfinansowaniu społecznemu. Tak przedstawia się bilans ogólnopolskiej kampanii proekologicznej EKOenergia na Start organizowanej przez firmę innogy i platformę crowdfundingową Wspieram.to. Można więc śmiało powiedzieć, że cel – wezwanie do kreatywności ekologicznej i inspirowanie do pozytywnego zaangażowania na rzecz środowiska – został osiągnięty.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/znamy-juz-finalistow-kampanii-_ekoenergia-na-start_,387566,artykul.html

Spośród wszystkich inicjatyw zgłoszonych do kampanii, trzy z nich miały szansę na zdobycie dodatkowych grantów o łącznej wartości 9 000 zł.

W kategorii „Wybór innogy Polska” zwyciężył projekt Kajakowy Eko Patrol Stowarzyszenia Wywrotka. Jego celem jest sprzątanie akwenów wodnych na kajakach i jednocześnie edukacja na temat skali problemu zanieczyszczenia polskich rzek. Projekt został wyróżniony ze względu na podjęcie bardzo ważnego tematu i realne działania na rzecz poprawy stanu naszego środowiska. Co ważne, Kajakowy Eko Patrol to akcja społeczna, do której każdy może się przyłączyć. Jednocześnie, inicjatywa idealnie uzupełnia działania podjęte przez innogy w zeszłym roku. W ramach programu innogy goes green firma promuje proekologiczne postawy i ograniczenie ilości odpadów w środowisku. Dzięki Kajakowemu Eko Patrolowi mamy szansę na to, że w wakacje będziemy odpoczywać nad czystymi akwenami, a nasze środowisko z pewnością nam za to podziękuje.

Zwycięzcą kategorii „Wybór Wspieram.to” został projekt „Jak ocalić świat w weekend”, czyli pomysł Fundacji Pszczoła na Ogród i Pasiekę Społeczną. Celem inicjatywy jest stworzenie miejsca dobrych praktyk ekologicznych, „domu" edukującego przyszłe pokolenia i odpowiedzialną EKOmłodzież. W Ogrodzie i Pasiece Społecznej będzie można zasadzić rośliny, zobaczyć od środka ul oraz znaleźć ukojenie w przyrodzie. Dodatkowo, projekt zakłada stworzenie serii filmów edukacyjnych, które będą dostępne online. Inicjatywa została wyróżniona za piękny i bardzo potrzebny pomysł oraz niesamowitą kreatywność i aktywność zarówno w mediach społecznościowych, jak i tych tradycyjnych.

Trzeci grant w kategorii „Najbardziej popularna EKOinicjatywa” został przyznany projektowi Szczęśliwe Kurki Krystyny, a zadecydowali o tym użytkownicy Wspieram.to. Projekt ten skradł serce społeczności platformy i otrzymał największą liczbę wpłat. Tytułowe Szczęśliwe Kurki Krystyny to farma, na której hodowane kury nioski mają do swojej dyspozycji ponad 700 m² terenu do biegania. Przyznany grant przyczyni się do rozbudowy tego miejsca, a jednocześnie pomoże w budowaniu świadomości dotyczącej warunków życia zwierząt hodowlanych.

Dodatkowo, w akcji EKOenergia na Start innogy Polska i Wspieram.to przyznały również nagrodę specjalną projektowi Inkubatory dla Dzikich Zwierząt Fundacji Dzikich Zwierząt Marzena Białowolska. Inicjatywa od samego początku trwania kampanii cieszyła się ogromną popularnością wśród użytkowników Wspieram.to. Już w pierwszym tygodniu zebrała 100% kwoty potrzebnej do zakupu inkubatorów niezbędnych do ratowania życia dzikich zwierząt. Nagroda specjalna obejmująca szeroko rozumianą promocję na platformie Wspieram.to została przyznana za całokształt dotychczasowej działalności Pani Marzeny Białowolskiej i jej Fundacji, za poświęcenie, zaangażowanie i edukację w zakresie traktowania dzikich zwierząt i pomocy im.

- Kampania EKOenergia na Start, której pomysłodawcą jest firma innogy, miała na celu stworzenie społeczności zaangażowanych proekologicznie ludzi, tak by mogli oni nie tylko wzajemnie się wspierać, ale i dzielić swoimi ideami – mówi Aleksandra Smolarska-Flis z działu komunikacji  innogy Polska. – W zeszłym roku rozpoczęliśmy realizację programu innogy goes green, który początkowo miał na celu promowanie proekologicznych postaw wśród naszych pracowników. Odkrywając potencjał programu zaczęliśmy przenosić dobre praktyki na zewnątrz i tak powstał pomysł zrealizowania szerokiej akcji crowdfundingowej z udziałem ludzi z całej Polski. Wierzymy, że ta inicjatywa, podobnie jak nowa kategoria Ekologia na stronie Wspieram.to zostaną z nami na dłużej.

Źródło: Grupa innogy

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Czeka nas kryzys stulecia, jakiego nie widzieliśmy od czasów II WŚ. Analitycy Banku Światowego straszą nas swoimi prognozami. Cóż, koronawirus zbiera swoje żniwo, a gospodarka, podobnie jak ludzie dotknięci chorobą, boryka się z powirusowymi powikłaniami. Jednak nie dotyczy to wszystkich… W czasie gdy inni cierpią katusze, serwis Amazon notuje rekordowe obroty i...
RECMA: Starcom liderem agencji mediowych w Polsce
Międzynadrowowa firma audytorska RECMA opublikowała najnowszy raport  „Overall 2019 Activity Volume” dla najważniejszych rynków światowych, w tym Polski.  Według raportu agencja mediowa Starcom, należąca do Publicis Groupe, umocniła się na  pozycji lidera agencji mediowej w Polsce, a Zenith (Publicis Groupe) awansował w rankingu na 4 miejsce.
Covid-19 a zmiany w zachowaniach konsumentów
Pomimo tego, że dla wielu osób pandemia dobiega końca i panuje coraz powszechniejsze poczucie wracania do „normalności”, to nie ulega wątpliwości, że życie codzienne zmieniło się nieodwracalnie. Maciej Nałęcz, analityk sektorowy Santander Bank Polska, wskazuje 3 główne trendy zmian, które już teraz można zauważyć w zachowaniach konsumenckich.
Olympus Imaging funkcjonuje bez utrudnień dla klientów
Niedawno marka Olympus podpisała porozumienie z Japan Industrial Partners dotyczące przeniesienia działalności Olympus Imaging (aparaty fotograficzne i rejestratory dźwięku) do nowej firmy. Użytkownicy produktów tej marki nie powinni martwić się o usługi związane z naprawami gwarancyjnymi, bo te realizowane są w normalnym trybie. Ponadto firma nie zwalnia tempa i intensywnie...
Moniecka Spółdzielnia Mleczarska z nowym logo
Logo Mońki składa się z ilustracji oraz logotypu. Ilustracja przedstawia wypasającą się na łące krowę, co ma wprowadzać szerszy kontekst marki, której produkty są naturalne i wytwarzane według tradycyjnej receptury z regionu Podlasia.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764