logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Znamy już finalistów kampanii „Ekoenergia na Start”

  PR 26.06.2020, przeczytano 557 razy
ilustracjastrzałka

Ponad 1480 wspierających, 12 nadesłanych EKOinicjatyw, nowa kategoria - Ekologia - na platformie Wspieram.to oraz ponad 52 000 zł, które udało się zebrać dzięki wsparciu innogy i współfinansowaniu społecznemu. Tak przedstawia się bilans ogólnopolskiej kampanii proekologicznej EKOenergia na Start organizowanej przez firmę innogy i platformę crowdfundingową Wspieram.to. Można więc śmiało powiedzieć, że cel – wezwanie do kreatywności ekologicznej i inspirowanie do pozytywnego zaangażowania na rzecz środowiska – został osiągnięty.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/znamy-juz-finalistow-kampanii-_ekoenergia-na-start_,387566,artykul.html

Spośród wszystkich inicjatyw zgłoszonych do kampanii, trzy z nich miały szansę na zdobycie dodatkowych grantów o łącznej wartości 9 000 zł.

W kategorii „Wybór innogy Polska” zwyciężył projekt Kajakowy Eko Patrol Stowarzyszenia Wywrotka. Jego celem jest sprzątanie akwenów wodnych na kajakach i jednocześnie edukacja na temat skali problemu zanieczyszczenia polskich rzek. Projekt został wyróżniony ze względu na podjęcie bardzo ważnego tematu i realne działania na rzecz poprawy stanu naszego środowiska. Co ważne, Kajakowy Eko Patrol to akcja społeczna, do której każdy może się przyłączyć. Jednocześnie, inicjatywa idealnie uzupełnia działania podjęte przez innogy w zeszłym roku. W ramach programu innogy goes green firma promuje proekologiczne postawy i ograniczenie ilości odpadów w środowisku. Dzięki Kajakowemu Eko Patrolowi mamy szansę na to, że w wakacje będziemy odpoczywać nad czystymi akwenami, a nasze środowisko z pewnością nam za to podziękuje.

Zwycięzcą kategorii „Wybór Wspieram.to” został projekt „Jak ocalić świat w weekend”, czyli pomysł Fundacji Pszczoła na Ogród i Pasiekę Społeczną. Celem inicjatywy jest stworzenie miejsca dobrych praktyk ekologicznych, „domu" edukującego przyszłe pokolenia i odpowiedzialną EKOmłodzież. W Ogrodzie i Pasiece Społecznej będzie można zasadzić rośliny, zobaczyć od środka ul oraz znaleźć ukojenie w przyrodzie. Dodatkowo, projekt zakłada stworzenie serii filmów edukacyjnych, które będą dostępne online. Inicjatywa została wyróżniona za piękny i bardzo potrzebny pomysł oraz niesamowitą kreatywność i aktywność zarówno w mediach społecznościowych, jak i tych tradycyjnych.

Trzeci grant w kategorii „Najbardziej popularna EKOinicjatywa” został przyznany projektowi Szczęśliwe Kurki Krystyny, a zadecydowali o tym użytkownicy Wspieram.to. Projekt ten skradł serce społeczności platformy i otrzymał największą liczbę wpłat. Tytułowe Szczęśliwe Kurki Krystyny to farma, na której hodowane kury nioski mają do swojej dyspozycji ponad 700 m² terenu do biegania. Przyznany grant przyczyni się do rozbudowy tego miejsca, a jednocześnie pomoże w budowaniu świadomości dotyczącej warunków życia zwierząt hodowlanych.

Dodatkowo, w akcji EKOenergia na Start innogy Polska i Wspieram.to przyznały również nagrodę specjalną projektowi Inkubatory dla Dzikich Zwierząt Fundacji Dzikich Zwierząt Marzena Białowolska. Inicjatywa od samego początku trwania kampanii cieszyła się ogromną popularnością wśród użytkowników Wspieram.to. Już w pierwszym tygodniu zebrała 100% kwoty potrzebnej do zakupu inkubatorów niezbędnych do ratowania życia dzikich zwierząt. Nagroda specjalna obejmująca szeroko rozumianą promocję na platformie Wspieram.to została przyznana za całokształt dotychczasowej działalności Pani Marzeny Białowolskiej i jej Fundacji, za poświęcenie, zaangażowanie i edukację w zakresie traktowania dzikich zwierząt i pomocy im.

- Kampania EKOenergia na Start, której pomysłodawcą jest firma innogy, miała na celu stworzenie społeczności zaangażowanych proekologicznie ludzi, tak by mogli oni nie tylko wzajemnie się wspierać, ale i dzielić swoimi ideami – mówi Aleksandra Smolarska-Flis z działu komunikacji  innogy Polska. – W zeszłym roku rozpoczęliśmy realizację programu innogy goes green, który początkowo miał na celu promowanie proekologicznych postaw wśród naszych pracowników. Odkrywając potencjał programu zaczęliśmy przenosić dobre praktyki na zewnątrz i tak powstał pomysł zrealizowania szerokiej akcji crowdfundingowej z udziałem ludzi z całej Polski. Wierzymy, że ta inicjatywa, podobnie jak nowa kategoria Ekologia na stronie Wspieram.to zostaną z nami na dłużej.

Źródło: Grupa innogy

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Fundacja Bądź rozpoczęła kampanię 1,5 proc. podatku
W tym tygodniu rozpoczęła się kampania Fundacji Małgosi Braunek Bądź zachęcająca do przekazywania 1,5 proc. podatku na jej działania statutowe. Kampanię wspiera seria spotów reklamowych w których udział wzięli m. in. Jakub Żulczyk oraz Wojciech Eichelberger.
Streetcom z kampanią influencer marketingową dla Philips
Agencja Streetcom wygrała przetarg i zrealizuje kampanię influencer marketingową dla urządzeń z linii Philips OVI. Głównym celem realizowanych działań jest poszerzanie świadomości i budowanie zaufania do nowej kategorii produktów oraz wygenerowanie pozytywnego buzz w sieci. Działania potrwają do końca kwietnia br.
Sama Wybierz Samorząd: kampania profrekwencyjna
Kobiety już raz osiągnęły duży sukces. Pokazały, jaką mają moc – tłumnie poszły głosować w wyborach 15 października, podnosząc znacznie ogólną frekwencję. To wciąż za mało, żeby zmienić świat – każdymi wyborami możemy i powinnyśmy decydować o kluczowych dla nas sprawach. Ważne jest, by istotne dla nas kwestie wreszcie miały wystarczający priorytet w...
Inglot klientem agencji Lepont
Polska marka kosmetyczna Inglot, istniejąca na rynku od 1983 roku, dołączyła do grona klientów Lepont, powierzając agencji adaptację strategii komunikacji PR i influencer marketingową, działania media relations, prowadzenie biura prasowego, wysyłki kreatywne oraz projekty specjalne.
Endorfina Events świętuje 15 urodziny
21 marca w warszawskim klubie Moon odbył się jubileusz agencji endorfina events. Przyjaciele, rodzina, partnerzy biznesowi, klienci, obecni oraz byli pracownicy, celebrowali ten wyjątkowy moment w historii firmy. 200 gości miało okazję wspólnie wspominać kluczowe momenty w historii firmy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764