logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Znamy już finalistów kampanii „Ekoenergia na Start”

  PR 26.06.2020, przeczytano 598 razy
ilustracjastrzałka

Ponad 1480 wspierających, 12 nadesłanych EKOinicjatyw, nowa kategoria - Ekologia - na platformie Wspieram.to oraz ponad 52 000 zł, które udało się zebrać dzięki wsparciu innogy i współfinansowaniu społecznemu. Tak przedstawia się bilans ogólnopolskiej kampanii proekologicznej EKOenergia na Start organizowanej przez firmę innogy i platformę crowdfundingową Wspieram.to. Można więc śmiało powiedzieć, że cel – wezwanie do kreatywności ekologicznej i inspirowanie do pozytywnego zaangażowania na rzecz środowiska – został osiągnięty.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/znamy-juz-finalistow-kampanii-_ekoenergia-na-start_,387566,artykul.html

Spośród wszystkich inicjatyw zgłoszonych do kampanii, trzy z nich miały szansę na zdobycie dodatkowych grantów o łącznej wartości 9 000 zł.

W kategorii „Wybór innogy Polska” zwyciężył projekt Kajakowy Eko Patrol Stowarzyszenia Wywrotka. Jego celem jest sprzątanie akwenów wodnych na kajakach i jednocześnie edukacja na temat skali problemu zanieczyszczenia polskich rzek. Projekt został wyróżniony ze względu na podjęcie bardzo ważnego tematu i realne działania na rzecz poprawy stanu naszego środowiska. Co ważne, Kajakowy Eko Patrol to akcja społeczna, do której każdy może się przyłączyć. Jednocześnie, inicjatywa idealnie uzupełnia działania podjęte przez innogy w zeszłym roku. W ramach programu innogy goes green firma promuje proekologiczne postawy i ograniczenie ilości odpadów w środowisku. Dzięki Kajakowemu Eko Patrolowi mamy szansę na to, że w wakacje będziemy odpoczywać nad czystymi akwenami, a nasze środowisko z pewnością nam za to podziękuje.

Zwycięzcą kategorii „Wybór Wspieram.to” został projekt „Jak ocalić świat w weekend”, czyli pomysł Fundacji Pszczoła na Ogród i Pasiekę Społeczną. Celem inicjatywy jest stworzenie miejsca dobrych praktyk ekologicznych, „domu" edukującego przyszłe pokolenia i odpowiedzialną EKOmłodzież. W Ogrodzie i Pasiece Społecznej będzie można zasadzić rośliny, zobaczyć od środka ul oraz znaleźć ukojenie w przyrodzie. Dodatkowo, projekt zakłada stworzenie serii filmów edukacyjnych, które będą dostępne online. Inicjatywa została wyróżniona za piękny i bardzo potrzebny pomysł oraz niesamowitą kreatywność i aktywność zarówno w mediach społecznościowych, jak i tych tradycyjnych.

Trzeci grant w kategorii „Najbardziej popularna EKOinicjatywa” został przyznany projektowi Szczęśliwe Kurki Krystyny, a zadecydowali o tym użytkownicy Wspieram.to. Projekt ten skradł serce społeczności platformy i otrzymał największą liczbę wpłat. Tytułowe Szczęśliwe Kurki Krystyny to farma, na której hodowane kury nioski mają do swojej dyspozycji ponad 700 m² terenu do biegania. Przyznany grant przyczyni się do rozbudowy tego miejsca, a jednocześnie pomoże w budowaniu świadomości dotyczącej warunków życia zwierząt hodowlanych.

Dodatkowo, w akcji EKOenergia na Start innogy Polska i Wspieram.to przyznały również nagrodę specjalną projektowi Inkubatory dla Dzikich Zwierząt Fundacji Dzikich Zwierząt Marzena Białowolska. Inicjatywa od samego początku trwania kampanii cieszyła się ogromną popularnością wśród użytkowników Wspieram.to. Już w pierwszym tygodniu zebrała 100% kwoty potrzebnej do zakupu inkubatorów niezbędnych do ratowania życia dzikich zwierząt. Nagroda specjalna obejmująca szeroko rozumianą promocję na platformie Wspieram.to została przyznana za całokształt dotychczasowej działalności Pani Marzeny Białowolskiej i jej Fundacji, za poświęcenie, zaangażowanie i edukację w zakresie traktowania dzikich zwierząt i pomocy im.

- Kampania EKOenergia na Start, której pomysłodawcą jest firma innogy, miała na celu stworzenie społeczności zaangażowanych proekologicznie ludzi, tak by mogli oni nie tylko wzajemnie się wspierać, ale i dzielić swoimi ideami – mówi Aleksandra Smolarska-Flis z działu komunikacji  innogy Polska. – W zeszłym roku rozpoczęliśmy realizację programu innogy goes green, który początkowo miał na celu promowanie proekologicznych postaw wśród naszych pracowników. Odkrywając potencjał programu zaczęliśmy przenosić dobre praktyki na zewnątrz i tak powstał pomysł zrealizowania szerokiej akcji crowdfundingowej z udziałem ludzi z całej Polski. Wierzymy, że ta inicjatywa, podobnie jak nowa kategoria Ekologia na stronie Wspieram.to zostaną z nami na dłużej.

Źródło: Grupa innogy

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Rosną inwestycje reklamowe w wideo
Rynek reklamy wideo, obejmujący telewizję i wideo online, wzrósł w pierwszym kwartale 2025 r. o 4,3% w porównaniu do analogicznego okresu w 2024 roku, a jego wartość wyniosła blisko 1,56 miliarda zł, wynika z analizy Publicis Groupe Polska.
Molecular Creative: nowa odsłona kampanii serków Łaciatych
To już drugi rok, w którym firma Mlekpol kontynuuje współpracę z agencją Molecular Creative. W telewizji i na platformach cyfrowych pojawił się odświeżony spot reklamowy, który promuje Puszysty wariant serków Łaciatych.
RetailMediaSummit: innowacje i trendy w Retail Media
RetailMediaSummit, zorganizowany przez MediaMarkt we współpracy z Criteo oraz Lexus Warszawa Wola, zgromadził ponad 140 liderów rynku, przedstawicieli agencji i partnerów biznesowych. Uczestnicy, którzy spotkali się wczoraj w Warszawie, mieli okazję poznać najnowsze trendy oraz praktyczne możliwości innowacyjnych rozwiązań Retail Media w branży handlu...
Akademia e-marketingu po raz kolejny na Dolnym Śląsku
4 czerwca br. we wrocławskim Haston City Hotel odbędzie się kolejne spotkanie Akademii e-marketingu. To już 13. edycja cyklu darmowych szkoleń adresowanych do małych i średnich przedsiębiorców, którzy pragną odnieść sukces w biznesie internetowym. W trakcie spotkań z doświadczonymi ekspertami i praktykami uczestnicy będą mogli zdobyć lub poszerzyć swoją wiedzę...
Agencja PRO/PORCJA tworzy kampanię AI dla G2A.COM
Agencja kreatywna pro/porcja odpowiada za realizację nowej kampanii G2A.COM, zatytułowanej „Best Gate 2 Play”. Kampania ta otwiera serię spotów promujących platformę G2A.COM oraz nadchodzące nowości gamingowe na rok 2025.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764