logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Znamy już finalistów kampanii „Ekoenergia na Start”

  PR 26.06.2020, przeczytano 508 razy
ilustracjastrzałka

Ponad 1480 wspierających, 12 nadesłanych EKOinicjatyw, nowa kategoria - Ekologia - na platformie Wspieram.to oraz ponad 52 000 zł, które udało się zebrać dzięki wsparciu innogy i współfinansowaniu społecznemu. Tak przedstawia się bilans ogólnopolskiej kampanii proekologicznej EKOenergia na Start organizowanej przez firmę innogy i platformę crowdfundingową Wspieram.to. Można więc śmiało powiedzieć, że cel – wezwanie do kreatywności ekologicznej i inspirowanie do pozytywnego zaangażowania na rzecz środowiska – został osiągnięty.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/znamy-juz-finalistow-kampanii-_ekoenergia-na-start_,387566,artykul.html

Spośród wszystkich inicjatyw zgłoszonych do kampanii, trzy z nich miały szansę na zdobycie dodatkowych grantów o łącznej wartości 9 000 zł.

W kategorii „Wybór innogy Polska” zwyciężył projekt Kajakowy Eko Patrol Stowarzyszenia Wywrotka. Jego celem jest sprzątanie akwenów wodnych na kajakach i jednocześnie edukacja na temat skali problemu zanieczyszczenia polskich rzek. Projekt został wyróżniony ze względu na podjęcie bardzo ważnego tematu i realne działania na rzecz poprawy stanu naszego środowiska. Co ważne, Kajakowy Eko Patrol to akcja społeczna, do której każdy może się przyłączyć. Jednocześnie, inicjatywa idealnie uzupełnia działania podjęte przez innogy w zeszłym roku. W ramach programu innogy goes green firma promuje proekologiczne postawy i ograniczenie ilości odpadów w środowisku. Dzięki Kajakowemu Eko Patrolowi mamy szansę na to, że w wakacje będziemy odpoczywać nad czystymi akwenami, a nasze środowisko z pewnością nam za to podziękuje.

Zwycięzcą kategorii „Wybór Wspieram.to” został projekt „Jak ocalić świat w weekend”, czyli pomysł Fundacji Pszczoła na Ogród i Pasiekę Społeczną. Celem inicjatywy jest stworzenie miejsca dobrych praktyk ekologicznych, „domu" edukującego przyszłe pokolenia i odpowiedzialną EKOmłodzież. W Ogrodzie i Pasiece Społecznej będzie można zasadzić rośliny, zobaczyć od środka ul oraz znaleźć ukojenie w przyrodzie. Dodatkowo, projekt zakłada stworzenie serii filmów edukacyjnych, które będą dostępne online. Inicjatywa została wyróżniona za piękny i bardzo potrzebny pomysł oraz niesamowitą kreatywność i aktywność zarówno w mediach społecznościowych, jak i tych tradycyjnych.

Trzeci grant w kategorii „Najbardziej popularna EKOinicjatywa” został przyznany projektowi Szczęśliwe Kurki Krystyny, a zadecydowali o tym użytkownicy Wspieram.to. Projekt ten skradł serce społeczności platformy i otrzymał największą liczbę wpłat. Tytułowe Szczęśliwe Kurki Krystyny to farma, na której hodowane kury nioski mają do swojej dyspozycji ponad 700 m² terenu do biegania. Przyznany grant przyczyni się do rozbudowy tego miejsca, a jednocześnie pomoże w budowaniu świadomości dotyczącej warunków życia zwierząt hodowlanych.

Dodatkowo, w akcji EKOenergia na Start innogy Polska i Wspieram.to przyznały również nagrodę specjalną projektowi Inkubatory dla Dzikich Zwierząt Fundacji Dzikich Zwierząt Marzena Białowolska. Inicjatywa od samego początku trwania kampanii cieszyła się ogromną popularnością wśród użytkowników Wspieram.to. Już w pierwszym tygodniu zebrała 100% kwoty potrzebnej do zakupu inkubatorów niezbędnych do ratowania życia dzikich zwierząt. Nagroda specjalna obejmująca szeroko rozumianą promocję na platformie Wspieram.to została przyznana za całokształt dotychczasowej działalności Pani Marzeny Białowolskiej i jej Fundacji, za poświęcenie, zaangażowanie i edukację w zakresie traktowania dzikich zwierząt i pomocy im.

- Kampania EKOenergia na Start, której pomysłodawcą jest firma innogy, miała na celu stworzenie społeczności zaangażowanych proekologicznie ludzi, tak by mogli oni nie tylko wzajemnie się wspierać, ale i dzielić swoimi ideami – mówi Aleksandra Smolarska-Flis z działu komunikacji  innogy Polska. – W zeszłym roku rozpoczęliśmy realizację programu innogy goes green, który początkowo miał na celu promowanie proekologicznych postaw wśród naszych pracowników. Odkrywając potencjał programu zaczęliśmy przenosić dobre praktyki na zewnątrz i tak powstał pomysł zrealizowania szerokiej akcji crowdfundingowej z udziałem ludzi z całej Polski. Wierzymy, że ta inicjatywa, podobnie jak nowa kategoria Ekologia na stronie Wspieram.to zostaną z nami na dłużej.

Źródło: Grupa innogy

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Żywiec Zdrój w nowej kampanii wizerunkowej informuje o osiągnięciu neutralności plastikowej
Trwa kampania "Z natury dla natury" Żywiec Zdrój (Danone). Marka kolejny raz podejmuje temat neutralności plastikowej. Kampania jest prowadzona z wykorzystaniem telewizji, digitalu, OOH oraz we współpracy z influencerami. VMLY&R odpowiada za koncept, kreację oraz działania w Internecie.
Agencja Space Cat Industries powstała, by pomagać markom w komunikacji z Pokoleniem Z. Misją firmy jest ciągła eksploracja nowych trendów i poszukiwanie wartości w nieustannie zmieniającym się digitalowym uniwersum. Space Cat Industries specjalizuje się w TikTok marketingu, współpracy z influencerami, produkcji audio i short video oraz TikTok Adsach.
Podsumowanie kampanii „Moc Polskich Warzyw” w 2022 roku
Biuro prasowe kampanii „Moc Polskich Warzyw” opublikowało podsumowanie ubiegłego roku. Rezultaty znacznie przewyższyły oczekiwania. Prowadzony od kilku lat projekt ma na celu propagowanie zdrowego stylu życia i zrównoważonej diety opartej na polskich warzywach sezonowych.

Warka wprowadza na rynek produkt wykraczający poza segment piw bezalkoholowych. Nowe piwo to rewolucyjny mix orzeźwiającej Warki 0.0%, lemoniady, naturalnej kofeiny i ekstraktu z żeń-szenia. W sprzedaży pojawią się dwa nowe smaki: Mango i Cytrusy oraz Ananas i Marakuja. Pierwszy z nich właśnie trafił do sieci Biedronka, a pod koniec lutego obydwa produkty będą już dostępne w...
LG prezentuje swoje najnowsze wyświetlacze na targach ISE 2023 pod hasłem „Life, Be Bloomed”
Zaawansowane wyświetlacze LG, w tym ekran Micro LED 8K, prezentowane są na interaktywnej wystawie wraz z wciągającą sztuką multimedialną i cyfrowymi przestrzeniami dla różnych branż
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764