logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Znamy już listę nominowanych w konkursie Złote Formaty

   08.04.2010, przeczytano 1202 razy

W ścisłej czołówce Konkursu Złote Formaty, organizowanego przez Grupę Ströer w ramach Festiwalu Promocji Miast i Regionów, znalazło się 17 miast i regionów oraz jedna dzielnica. Jury wyłoniło 28 najlepszych projektów promocyjnych, które rywalizować będą o 5 ogólnopolskich kampanii reklamowych oraz kampanie w Warszawskim Metrze, na nowoczesnych nośnikach Infoscreen.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/znamy-juz-liste-nominowanych-w-konkursie-zlote-formaty-,10495,artykul.html

Konkurs Złote Formaty jest częścią Festiwalu Promocji Miast i Regionów – wydarzenia dedykowanego szeroko pojętej promocji miejsc.Tegoroczna, czwarta z kolei edycja Konkursu wyłania najlepsze projekty służącepromocji miast i regionów zrealizowane w 2009 roku oraz działaniapromocyjne zrealizowane na przestrzeni ostatnich trzech lat w przypadkukategorii Działalność Promocyjna – Grand Prix Festiwalu.

Do Konkursu samorządy mogły zgłaszać projekty promocyjne w pięciu kategoriach:

  • Wydawnictwo Promocyjne,
  • Kampania Outdoorowa,
  • Kampania On-line,
  • Event,
  • Działalność Promocyjna – Grand Prix Festiwalu.


Do I etapu Konkursu miasta i regiony zgłosiły 173 projekty promocyjne. Do finału Jury zakwalifikowało 28 najlepszych projektów przesłanych przez

  • 10 miast (Ruda Śląska,Kraków, Poznań, Lublin, Łódź, Sieradz, Trzebnica, Radom, Szczecin,Stary Sącz)
  • 7 województw (łódzkie, świętokrzyskie,kujawsko-pomorskie, małopolskie, pomorskie, śląskie i lubelskie).
  • Projekt zgłoszony przez warszawska dzielnicęBielany.

Na podstawie obserwacji zgłaszanych do konkursu Złote Formatyprojektów, wyraźnie widać wzrost świadomości tego, jak ważna jestpromocja miejsc. Coraz więcej samorządów buduje przemyślane strategie,dzięki czemu działania promocyjne nie są przypadkowe i odnoszązaplanowany skutek. Festiwal Promocji Miast i Regionów ma w tym swójudział. Podpatrywanie najlepszych wpływa bowiem na profesjonalizacjędziałań promocyjnych miast i regionów.” – mówi Janusz Malinowski,prezes Grupy Ströer w Polsce.

Laureatów konkursu poznamy 22 kwietnia podczas GaliFestiwalu w hotelu Sheraton w Warszawie. Na zwycięzców Konkursu czekająnagrody ufundowane przez Grupę Stroer, organizatora Festiwalu. Zostanąrównież wręczone Nagrody Specjalne ufundowane przez Partnerów iPatronów Konkursu. W tegorocznej edycji nagrodę w wysokości 10 000 PLNufundował Związek Miast Polskich. Nagrody dla 12 miast lub regionów wpostaci 12 artykułów, poświęconych każdemu z nich, ufundował magazynElle. Nagrody Specjalne przyzna także Polska Organizacja Turystyczna,magazyn Brief for Poland oraz portal PRoto.pl.

LISTA NOMINOWANYCH (kolejność alfabetyczna):

Kategoria DZIAŁALNOŚĆ PROMOCYJNA – GRAND PRIX
1.Poznań – Strategia Marki Poznań
2.Ruda Śląska – Promocja Miasta Ruda Śląska
3.Województwo Małopolskie – Kulturalna Małopolska
4.Województwo Śląskie – Śląskie. Pozytywna energia
5.Województwo Świętokrzyskie – Kampania Promocyjna Województwa Świętokrzyskiego

Kategoria OUTDOOROWA KAMPANIA REKLAMOWA:
1.Lublin – Kampania „Renesans inspiracji”
2.Poznań – Kampania „Wielkie Marki”
3.Ruda Śląska – Kampania „Szczęśliwi ludzie mieszkają w Rudzie”
4.Województwo Lubelskie – Kampania „Wyłącz napięcie, włącz zasilanie”
5.Województwo Śląskie – Kampania „Pozytywnie nakręceni polecają. Śląskie, pozytywna energia”

Kategoria EVENT:
1.Poznań – „Poznań za pół ceny”
2.Radom – „Szafa”
3.Sieradz – „Sieradz Open Hair Festival”
4.Trzebnica – „Zlot motocyklowy Honda Gold Wing”
5.Województwo Kujawsko-Pomorskie - „StarForce 2009 - 30-lecie Gwiezdnych Wojen w Polsce”

Kategoria WYDAWNICTWO PROMOCYJNE:
1.Łódź – „MC Łódź – subiektywny przewodnik po Łodzi”
2.Stary Sącz – „Chleb Nasz Powszedni czyli kuchnia Lachów Sądeckich”
3.Województwo Łódzkie – Album „Kocham Łódzkie”
4.Województwo Małopolskie – Album „Smakowanie Małopolski”
5.Województwo Pomorskie – Katalog Turystyki Przyjazdowej „Pomorskie Dobry Kurs”
6.Województwo Pomorskie – „Morze dla Ciebie? Bałtyk”

Kategoria KAMPANIA ON-LINE:
1.Dzielnica Bielany– Misja Bielany www.misjabielany.pl
2.Kraków – Kraków na YouTube, Facebook, blip
3.Lublin – Przeżyj studia. Studiuj w Lublinie www.student.lublin.eu
4.Poznań – Kampania Akademicki Poznań II www.poznanprzyciaganajlepszych.pl
5.Ruda Śląska – Ogólnopolski Festiwal Wspomnień www.festiwalwspomnien.pl
6.Szczecin – Design dla Szczecina www.szczecin.eu
7.Województwo Pomorskie – Konkurs. Zaproś znajomych na Pomorze www.poznaj3miasto.pl

Obrady Jury odbyły się 26 marca 2010 roku w Warszawie, w siedzibieGrupy Ströer. Aby zapewnić bezstronność podejmowanych decyzji, praceJury nadzorował niezależny audytor z firmy Ernst & Young.

Źródło: Ströer

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Trzy nominacje i nagroda Sabre Awards EMEA 2024 dla Publicon
17 kwietnia w Londynie rozdano nagrody Sabre Awards EMEA 2024 dla najbardziej nowatorskich projektów branży PR i komunikacji. Agencja Publicon Services otrzymała aż trzy nominacje – najwięcej z Polski. Jury wyróżniło dwa projekty sponsoringowe: kampanię „Łączy nas najlepszy skład” realizowaną wspólnie z PZPN i Jeronimo Martins oraz roczny raport sponsoringowy dla Grupy...
Kierunek świętuje Dzień Kreatywności
Agencja reklamowa Kierunek Kreatywny świętując Międzynardowy Dzień Kreatywności 21 kwietnia, przygotowała na swoich social media mini konkurs, w którym do wygrania są plakaty przygotowane we współpracy z krakowską artystką MAD MOJO.  
Wspólnie z ekspertami z Fundacji Climate Strategies Poland przeprowadziliśmy szczegółowe badanie śladu węglowego Gali EFFIE Awards Poland 2023. Badanie to obejmowało trzy dni wydarzenia (dzień przed i dzień po) oraz uczestników gali, co pozwoliło uwzględnić różnorodne aspekty emisji związane z ich udziałem.
Kampania Kompanii Piwowarskiej z nagrodą ECU Sustainability Awards
Kompania Piwowarska po raz czwarty razem z Fundacją „Dom w Łodzi” prowadziła kampanię społeczną FASOFF, szerzącą świadomość na temat FAS czyli alkoholowego zespołu płodowego. Tym razem pod hasłem: „Będę TATĄ! - nie piję razem z nią”. Kampania otrzymała nagrodę ECU Sustainability Award przyznawaną podczas European Circular Retail Congress, będącego częścią...
Konkurs na nazwę dla polskich myśliwców F-35
W związku z zakupem przez Wojsko Polskie F-35 Sztab Generalny Wojska Polskiego ogłosił konkurs na nazwę dla nowych myśliwców.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764