logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Znamy już projekt scenografii Eurowizji Junior 2020

  PR 30.10.2020, przeczytano 228 razy
ilustracja
Wizualizacja scenografii

29 listopada w Warszawie odbędzie się spektakularne widowisko muzyczne i telewizyjne – Eurowizja Junior 2020. Po raz drugi gospodarzem konkursu jest Telewizja Polska i Europejska Unia Nadawców. Jednym z najważniejszych elementów wydarzenia jest scenografia zaprojektowana przez Annę Brodnicką.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/znamy-juz-projekt-scenografii-eurowizji-junior-2020,389015,artykul.html

Scenografia to jeden z najważniejszych elementów wydarzeń muzycznych. To od niej zależy wizualny rozmach i dynamika widowiska. W tym roku Telewizja Polska zaprezentuje spektakularne rozwiązania kreatywne i techniczne, by dostarczyć widzom niezapomnianych wrażeń.

W tym roku oprawa artystyczna widowiska, przepełniona jest bogatą symboliką. O jej znaczeniu mówi Autorka scenografii:

- Poszukując najważniejszego obiektu łączącego scenografię, pomyślałam o kręgu, którego bogata symbolika ma wiele związków z naszym życiem. Krąg był zawsze symbolem doskonałości, życia i jedności. Możemy poruszać się po kręgu życia w poszukiwaniu nowego, optymalnego miejsca dla siebie. Wszyscy doświadczamy zmian podczas tej podróży, zaczynając jako dzieci, następnie jako nastolatki, w końcu stając się dorosłymi – mówi Anna Brodnicka.

O wyglądzie scenografii opowiedział także dyrektor kreatywny konkursu Konrad Smuga.

- Okrąg to kształt, który będzie identyfikował wizualnie tegoroczny konkurs. Dlatego zastosujemy kuliste i okrągłe kształty wszystkich obiektów i elementów scenografii. Opierać się ona będzie na ogromnych powierzchniach multimedialnych i kilkuset urządzeniach świetlnych, by zabrać odbiorców w magiczną przestrzeń. Scenografia ma być bardzo nowoczesna, definiująca konkurs organizowany dla młodych ludzi w XXI wieku. Wykorzystamy szereg rozwiązań technicznych dotąd nie stosowanych, w tym elementy rzeczywistości rozszerzonej augmented reality. Mam nadzieję, że stworzymy widowisko, które tak jak ubiegłoroczne spodoba się odbiorcom, mimo że warunki w tym roku są zupełnie inne – podsumował Dyrektor Kreatywny Eurowizji Junior 2020.

W tegorocznym Konkursie, aby zapewnić reprezentantom równe szanse podczas transmitowanych koncertów, występ każdego z artystów odbędzie się w zbliżonej oprawie scenicznej. Choć młodzi wokaliści nie będą mogli spotkać się osobiście, to podzielą się doświadczeniami, pokażą relacje z przygotowań i będą kontaktować się z widzami online, poprzez platformy cyfrowe Eurowizji Junior.

Hasłem tegorocznego konkursu jest “Move the World” – „Porusz świat”.

Źródło: TVP S.A.

www.tvp.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Ruszyły „Migotki w 4fun Kids” – pasmo z teledyskami dla dzieci niesłyszących
W styczniu w ramach telewizji muzycznej 4FUN KIDS zostało uruchomione pierwsze w Polsce pasmo z teledyskami dla dzieci przetłumaczonymi na język migowy. Przekładem artystycznym zajęły się dwie profesjonalne tłumaczki Polskiego Języka Migowego.
1 410 000 złotych – tyle wyniósł dochód ze świątecznego bloku reklamowego wyemitowanego 25 grudnia 2020 roku w TVP1, tuż po głównym wydaniu „Wiadomości”. W akcji charytatywnej „Reklama Dzieciom”, po raz 28. organizowanej przez Telewizję Polską, wzięło udział 13 reklamodawców.
Od 1 lutego 2021 r. nowym redaktorem naczelnym „Polski Metropolii Warszawskiej” zostaje Wojciech Rogacin. Paweł Siennicki podjął decyzję o odejściu z firmy.
W ubiegłym roku minęło piętnaście lat od emisji pierwszego w historii wydania „Dzień Dobry TVN”. Od tamtej pory program nieustannie dostarcza widzom rozrywki, informacji, wzruszeń. Dzięki wyjątkowym prowadzącym to idealny przepis na udany poranek. W 2020 "Dzień Dobry TVN" był liderem oglądalności wśród programów śniadaniowych w grupie...
Od poniedziałku, 18 stycznia br. słuchacze Radia Złote Przeboje będą mogli głosować na swoje ulubione piosenki z listy aż 500 niezapomnianych przebojów. Na antenie stacji przez 3 tygodnie prezentowane będą wybrane utwory i historie ich powstania, a głosowanie potrwa na zloteprzeboje.pl. Od 8 lutego Radio Złote Przeboje każdego dnia zagra po 100 piosenek z listy, by finalnie...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764