logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Znamy laureatów konkursu o Złoty Medal targów Festiwaldruku.pl

   22.08.2017, przeczytano 458 razy
ilustracjastrzałka

Znamy już zwycięzców tegorocznej edycji konkursu o Złoty Medal, odbywającego się podczas targów FestiwalDruku.pl. Nagrodzone prace zostaną zaprezentowane właśnie podczas wrześniowej imprezy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/znamy-laureatow-konkursu-o-zloty-medal-targow-festiwaldruku.pl,33466,artykul.html

Wystawcy wrześniowego FestiwalDruku.pl mogli zgłaszać innowacyjne produkty, maszyny i oprogramowania, jakie będą prezentować na targach. O wyborze danej propozycji decydowały takie cechy jak nowoczesność zastosowanych rozwiązań w odniesieniu do rozwiązań światowych, innowacyjne technologie lub rozwiązania, szczególne zalety ekonomiczne w zakresie zakupu i jego eksploatacji (cena, koszty eksploatacji i serwisu, koszty utylizacji), pozytywne oddziaływanie produktu na środowisko, wysoka funkcjonalność produktu czy jego estetyka.

W skład Jury konkursowego weszli przedstawiciele i specjaliści z rynku reklamy i poligrafii:

  • Jolanta Ziemniak-Ronke, redaktor naczelna Świata Druku,
  • Małgorzata Połonka, redaktor naczelna T&P / T&P Tekstylia – Zdobienie i Promocja,
  • Zbigniew Grzeszczuk, Członek Zarządu PIAP,
  • Beata Pyś-Skrońska, Zastępca Dyrektora w Polskiej Izbie Opakowań,
  • Łukasz Łukasiewicz, Redaktor portalu SIGNS.PL,
  • Katarzyna Lipska-Konieczko, redaktor naczelna OOH magazine


Wszystkie nagrodzone zgłoszenia można zobaczyć TUTAJ (PDF).

FestiwalDruku.pl odbędzie się 13-14 września 2017 r. w EXPO XXI Warszawa. Równolegle z targami dostawców mediów i maszyn odbywać się będą targi reklamy FestiwalMarketingu.pl. Wydarzeniu towarzyszyć będzie kolejna edycja Raportu Dostawców Mediów i Maszyn – największej publikacji o rynku poligrafii reklamowej oraz opakowań i druku etykiet. Wydarzenie objęte jest patronatem medialnym Signs.pl.


Jako kod zaproszenia należy wpisać: SIGNS.

Źródło: OOH Magazine

www.festiwaldruku.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wchodząca na rynek polski marka łososia MOWI właśnie wystartowała z wielokanałową kampanią reklamową “Salmon is Good, MOWI is Goodness”, której celem jest zmiana postrzegania łososia przez konsumentów oraz zwrócenie ich uwagi na walory kulinarne i bogate wartości odżywcze tej ryby.
Z wieloletnich dyskusji na temat etyki w PR jasno wynika, że konieczne jest przyjęcie i wdrożenie kodeksu wyznaczającego uniwersalne normy etyczne dla naszej branży. Dotychczasowe próby nie zakończyły się propozycją rozsądnego usprawnienia żadnego z istniejących kodeksów ani stworzenia nowych norm. Uważamy, że w obliczu fundamentalnych zmian jakie w...
Epson Polska rozbudowuje zespół sprzedaży i wsparcia technicznego
Sześcioro ekspertów z doświadczeniem w zakresie druku biznesowego dołączyło do zespołu Epson, co pozwoli jeszcze lepiej wykorzystać potencjał polskiego rynku.
ING: kolejne opinie o firmach wyśpiewane przez Katarzynę Nosowską
ING Bank Śląski w ramach akcji „Dobry Głos dla Firm” udostępnił w sieci kolejne nagrania opinii klientów o małych firmach zaaranżowane i wyśpiewane przez Katarzynę Nosowską.
Microsoft otwiera Sklep Przyszłości na warszawskim Grochowie
Microsoft razem z 30 partnerami i globalnymi producentami urzeczywistnia wizję przestrzeni handlowej przyszłości. Koncept stanowi odpowiedź na zmieniające się potrzeby klientów w branży handlu detalicznego i usług, którzy korzystają z cyfrowych i fizycznych kanałów dostępu.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764