logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Znamy laureatów konkursu Złoty Medal targów Festiwal Marketingu

  PR 08.09.2023, przeczytano 1343 razy
ilustracja

Jury konkursowe wyłoniło zwycięzców tegorocznej edycji konkursu o Złoty Medal, odbywającego się podczas targów Festiwal Marketingu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/znamy-laureatow-konkursu-zloty-medal-targow-festiwal-marketingu,401312,artykul.html

Wystawcy wrześniowych targów mogli zgłaszać innowacyjne produkty, maszyny i oprogramowania, jakie będą prezentować na targach. O wyborze danej innowacji decydowały takie cechy jak nowoczesność zastosowanych rozwiązań w odniesieniu do rozwiązań światowych,  innowacyjne technologie lub rozwiązania, szczególne zalety ekonomiczne w zakresie zakupu i jego eksploatacji (cena, koszty eksploatacji i serwisu, koszty utylizacji), pozytywne oddziaływanie produktu na środowisko, wysoka funkcjonalność produktu czy jego estetyka.

W skład Jury konkursowego weszli przedstawiciele i specjaliści z rynku reklamy i poligrafii:

  • Jolanta Ziemniak-Ronke, redaktor naczelna Świata Druku,
  • Beata Pyś-Skrońska, Dyrektor w Polskiej Izbie Opakowań,
  • Beata Wielgat, Marketing Manager w Poligrafika,
  • Jacek Stencel, Prezes PSSiDC,
  • Mirosław Pawliński, redaktor naczelny Świata Poligrafii,
  • Łukasz Łukasiewicz, redaktor naczelny portalu SIGNS.PL,
  • Robert Załupski, dyrektor generalny OOH magazine.

Wszystkie nagrodzone zgłoszenia w konkursie Złoty Medal można zobaczyć TUTAJ[PDF].

Więcej informacji o targach TUTAJ. Trwa bezpłatna rejestracja – jeśli jeszcze nie masz identyfikatora, zarejestruj się TUTAJ.

Źródło: OOH magazine

www.oohmagazine.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Saatchi & Saatchi z urodzinową kampanią OBI
Ruszyła ogólnopolska kampania urodzinowa OBI pod hasłem „27. urodziny OBI”. Za strategię oraz koncepcję kreatywną odpowiada agencja Saatchi & Saatchi. Planowaniem i zakupem mediów zajmuje się agencja Zenith, a za działania w obszarze Paid Social odpowiada Performics. Wszystkie agencje należą do Publicis Groupe.
Drink with Pride - antydyskryminacyjna kampania Waterdrop
Z okazji Miesiąca Dumy marka Waterdrop już po raz kolejny prezentuje limitowaną kolekcję stworzoną z myślą o celebracji różnorodności i wsparciu społeczności LGBTQIA+. Tegoroczna edycja kampanii „Drink with Pride” obejmuje szklaną butelkę Rainbow oraz Celebration Box. Waterdrop współpracuje z organizacjami Outright International oraz Queer Legal Futures,...
Becherovka odświeża oprawę wizualną z Hand Made
Becherovka stawia na nową oprawę graficzną w komunikacji na polskim rynku. Za opracowanie materiałów wspierających obecność marki odpowiada agencja Hand Made.
L’Oréal promuje refille
Grupa L'Oréal, światowy lider branży beauty, rozpoczęła swoją pierwszą globalną kampanię #JoinTheRefillMovement, obejmującą wiele marek, kategorii i kanałów dystrybucji. Jej celem jest zachęcenie konsumentów, by traktowali refille jako nowy element codziennej rutyny pielęgnacyjnej, tym samym wspierając bardziej zrównoważone podejście do...
PayPo i Sinsay łączą siły w muralowej kampanii
PayPo kontynuuje współpracę z marką Sinsay - jednym z najszybciej rozwijających się brandów w Europie, który dziś w swoim asortymencie ma już nie tylko odzież, ale też bogaty wachlarz dodatków, w tym m.in. elementy wyposażenia wnętrz czy linię kosmetyków do makijażu i pielęgnacji. W ramach kampanii realizowanej pod hasłem „Poczuj lato, poczuj swoją Aurę”, marki...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764