logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Znamy listę wystawców Remadays Warsaw 2020

   25.10.2019, przeczytano 506 razy
ilustracjastrzałka

Do targów RemaDays Warsaw zostało nieco ponad 100 dni. Już teraz dostępna jest lista wystawców, których liczba systematycznie wzrasta. Organizator oferuje także możliwość umawiania spotkań z wystawcami dzięki czemu zaplanujecie Państwo rozmowy handlowe podczas targów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/znamy-liste-wystawcow-remadays-warsaw-2020,384480,artykul.html

Na stronie targów jest już dostępna lista wystawców, 16 edycji targów RemaDays Warsaw. Wyszukiwarka umożliwia znalezienie wystawcy po nazwie firmy, produktu, usługi lub numerze stoiska, a także kraju. Można również pobrać całą listę w formacie PDF.

Wzorem poprzedniej edycji mają Państwo możliwość umówienia spotkania z wybranym wystawcą na jego stoisku. Wystarczy, że zaznaczą Państwo firmę, którą chcecie Państwo odwiedzić na targach i czekać na potwierdzenie umówienia spotkania. Dzięki temu zyskujecie Państwo pewność odbycia rozmowy handlowej podczas targów RemaDays. Organizator zachęcamy do skorzystania z tego innowacyjnego narzędzia.

  • Lista wystawców dostępna jest TUTAJ

Targi RemaDays 2020 objęte są tradycyjnie patronatem medialnym Signs.pl.

Źródło: GJC Inter Media

www.remadays.com

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
,

A lista zwycięzców?
Czy jest już dostępna?

avatar użytkownika
,

Dlaczego miałyby być znane? Przyjmowanie zgłoszeń do konkursów targowych rozpoczyna się w listopadzie.  

,

A będą w tym roku nagrody za import szajsu z Chin?  

avatar użytkownika
,

Wybór należy do jury lub do głosującej publiczności.  

,

Uff. bo już myślałem, że nie.  

Najnowsze w tym dziale

Succes Story by Via Color Pegasus: Rembar inwestuje w Axis 6090
REMBAR to polska firma, która powstała z doświadczenia i pasji jej właścicieli. Jedną z gałęzi jej działalności jest produkcja dekoracji na specjalne okazje, a celem, który właściciele chcieli zrealizować – rozwój tego segmentu i rozbudowanie marki. Szansę na realizację tych planów znaleźli na targach branżowych w postaci drukarki UV Pegasus.
Bloomnet pomaga rozwijać niemiecką markę Expertlead
Agencja interaktywna Bloomnet rozszerza współpracę z platformą zajmującą się rekrutowaniem i oferowaniem dla firm freelancerów technologicznych.
Grześki latem nie pływają w czekoladzie
W okresie wakacyjnym marka Grześki wzmacnia komunikację oferty wafli bez polewy, jako idealnej przekąski w upalne dni. W czerwcu w zasięgowych mediach realizowana będzie kampania reklamowa pod hasłem „Grześki latem nie pływają w czekoladzie”. Działania potrwają przez cały miesiąc m.in. w telewizji, internecie i w punktach sprzedaży.
Idea Productions Poland z kolejnym projektem online
Od koncepcji, przez produkcję, po realizację – agencja eventowa Idea Productions Poland zakończyła właśnie prace nad cyklem spotkań online dla klienta z branży farmaceutycznej.
Kampania „Polskie – kupuję to!”
Kampania społeczna PGE Polskiej Grupy Energetycznej „Polskie – kupuję to!” zachęca Polaków do kupowania krajowych produktów i usług. Akcję zainicjowali pracownicy PGE, a Grupa zdecydowała się ją wesprzeć i nadać jej ogólnopolski wymiar.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764