logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Znamy nagrodzonych w tegorocznej edycji konkursu POS Stars

   26.09.2022, przeczytano 906 razy
ilustracja

Podczas targów Festiwal Marketingu, 14 i 15 września miała miejsce 14. edycja konkursu na najlepsze display’e reklamowe.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/znamy-nagrodzonych-w-tegorocznej-edycji-konkursu-pos-stars,397363,artykul.html

Poniżej prezentujemy zwycięzców w danych kategoriach

  • NAPOJE: EDELWEISS.
  • ALKOHOL&TYTOŃ: Tfp Grafika.
  • ŻYWNOŚĆ: EDELWEISS.
  • KOSMETYKA: ELLERT.
  • DISPAY’E NALADOWE: HOLO.
  • DISPLAY’E KARTONOWE: ELLERT.
  • ELEKTRONIKA: HOLO.
  • MOTORYZACJA: ATS Display.
  • PRZEMYSŁ: Polmet Dispaly.
  • DIGITAL POS: EXPOSITE.
  • DESIGN ROKU: ATS Display.
  • POS EVENT: HOLO.
  • KIDS: DZIEDZIK.
  • PETS POS: ATS Display.
  • FARMACJA: ELDRUT.
  • ROZRYWKA: HOLO.

WYRÓŻNIENIA zdobyli: Pos Lab International, SEPPA, MASPEX, Tfp Grafika, Pink Pepper Media, EXPOSITE, Edelweiss, HOLO.

Tegoroczny GRAND PRIX, czyli POS, który zdobył największą liczbę głosów od Jury trafił do: ATS Display.

Wszystkie nagrodzone prace można zobaczyć TUTAJ[PDF].

W tegorocznej edycji konkursu POS STARS na najlepszy display reklamowy oprócz głosowania JURY, na swoje typy mogli głosować również odwiedzający targi Festiwal Marketingu.

Publiczność podczas dwóch dni targowych licznie odwiedzała strefę konkursowa i z dużym zainteresowaniem przyglądała się wszystkim zgłoszeniom. Około 400 osób zdecydowało o tym, aby zagłosować. Spośród tych wszystkich głosów wyłoniła się poniższa trójka. To na nie właśnie, zagłosowało najwięcej osób.

  1. miejsce z największą liczbą głosów zdobył Bombay Sapphire Gallery Expo od ATS Display.
  2. miejsce Stand Budka Beefeater od EXPOSITE.
  3. miejsce JUKEBOX – CORRUGATED SONGS od UDS.

Nagrodzone prace można zobaczyć TUTAJ[PDF].

Źródło: OOH magazine

www.oohmagazine.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Youtube Works 2023: Grand Prix i dwa wyróżnienia dla ING
Podczas tegorocznej edycji YouTube Works Awards „Miasto ING” w Roblox zwyciężyło w kategorii Ingenious Insight oraz Action Driver. Bank zdobył również główne wyróżnienie konkursu – Grand Prix. Jury konkursu doceniło ING za najlepiej zaadresowany insight oraz doskonały przykład innowacyjnego marketingu i wykorzystania mediów...
Sony World Photography Awards 2024: Wyniki konkurs otwartego
World Photography Organisation ogłosiła zwycięzców kategorii i zdobywców wyróżnień w konkursie otwartym Sony World Photography Awards 2024, w którym nagradzane były najlepsze pojedyncze zdjęcia z całego świata zrobione w 2023 r.
Kampania Fundacji Avalon: konkurs dla dziennikarzy rozstrzygnięty
Fundacja Avalon z przyjemnością ogłasza wyniki konkursu dziennikarskiego zorganizowanego w ramach jej ostatniej kampanii społecznej „Teraz mnie widzisz”. Laureatami zostali Dominika Kopańska (Niepelnosprawni.pl), Jakub Jamrozek (PR Czwórka) i Magdalena Stefańska (TVP Info).
Znamy zwycięzców Youtube Works Awards 2023
Tym razem po Grand Prix sięgnął ING Bank Śląski z kampanią „Złap hakera”. W poszczególnych kategoriach triumfowały także projekty marek Decathlon, Epaka.pl, Health Labs Care oraz YES.
Festiwal Kreatywności Golden Drum świętuje 30 urodziny
Od ponad trzech dekad festiwal zaprasza firmy z branży komunikacji kreatywnej, reklamy i pokrewnych dziedzin do udziału w konkursie, w którym prezentowane i nagradzane są wybitne osiągnięcia. Podczas tegorocznej edycji wydarzenia zaplanowanego na 9-10 października, w Grand Hotel Bernardin w Portorož na Słowenii przedstawiciele branży kreatywnej ponownie spotkają się, aby wyłonić...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764