logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Znamy nagrodzonych w tegorocznej edycji konkursu POS Stars

   26.09.2022, przeczytano 393 razy
ilustracja

Podczas targów Festiwal Marketingu, 14 i 15 września miała miejsce 14. edycja konkursu na najlepsze display’e reklamowe.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/znamy-nagrodzonych-w-tegorocznej-edycji-konkursu-pos-stars,397363,artykul.html

Poniżej prezentujemy zwycięzców w danych kategoriach

  • NAPOJE: EDELWEISS.
  • ALKOHOL&TYTOŃ: Tfp Grafika.
  • ŻYWNOŚĆ: EDELWEISS.
  • KOSMETYKA: ELLERT.
  • DISPAY’E NALADOWE: HOLO.
  • DISPLAY’E KARTONOWE: ELLERT.
  • ELEKTRONIKA: HOLO.
  • MOTORYZACJA: ATS Display.
  • PRZEMYSŁ: Polmet Dispaly.
  • DIGITAL POS: EXPOSITE.
  • DESIGN ROKU: ATS Display.
  • POS EVENT: HOLO.
  • KIDS: DZIEDZIK.
  • PETS POS: ATS Display.
  • FARMACJA: ELDRUT.
  • ROZRYWKA: HOLO.

WYRÓŻNIENIA zdobyli: Pos Lab International, SEPPA, MASPEX, Tfp Grafika, Pink Pepper Media, EXPOSITE, Edelweiss, HOLO.

Tegoroczny GRAND PRIX, czyli POS, który zdobył największą liczbę głosów od Jury trafił do: ATS Display.

Wszystkie nagrodzone prace można zobaczyć TUTAJ[PDF].

W tegorocznej edycji konkursu POS STARS na najlepszy display reklamowy oprócz głosowania JURY, na swoje typy mogli głosować również odwiedzający targi Festiwal Marketingu.

Publiczność podczas dwóch dni targowych licznie odwiedzała strefę konkursowa i z dużym zainteresowaniem przyglądała się wszystkim zgłoszeniom. Około 400 osób zdecydowało o tym, aby zagłosować. Spośród tych wszystkich głosów wyłoniła się poniższa trójka. To na nie właśnie, zagłosowało najwięcej osób.

  1. miejsce z największą liczbą głosów zdobył Bombay Sapphire Gallery Expo od ATS Display.
  2. miejsce Stand Budka Beefeater od EXPOSITE.
  3. miejsce JUKEBOX – CORRUGATED SONGS od UDS.

Nagrodzone prace można zobaczyć TUTAJ[PDF].

Źródło: OOH magazine

www.oohmagazine.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
avatar użytkownika
,

Pozostaje mieć nadzieję że sami się zgłosili i dostali te nagrody...

avatar użytkownika
,

Pamiętaj o górnikach.  

Najnowsze w tym dziale

Polacy w jury Sabre EMEA Awards
Paweł Bylicki – Prezes Public Dialog oraz Rafał Czechowski – Prezes Imago Public Relations w jury SABRE Awards EMEA 2023. To jeden z największych, międzynarodowych konkursów branży public relations, organizowany przez PRovoke Media.
Jacek Dziura z tytułem Dyrektora Marketingu Roku 2021/2022
Dziś jeszcze bardziej niż dotychczas priorytetem marek jest pogłębianie relacji z konsumentami i otoczeniem. Jednym ze sposobów dotarcia do nich jest przygotowywanie wartościowych i jakościowych treści, które przyciągną uwagę i będą użyteczne. Tę potrzebę świetnie rozumie szef marketingu i PR firmy technologiczno-doradczej Future Mind, która zapewnia...
Effie dla Credit Agricole za kampanię konta z kartą z ekotworzywa
Kampania promująca Konto dla Ciebie wraz z pierwszą na polskim rynku kartą z ekotworzywa, została nagrodzona brązową statuetką w konkursie marketingowym Effie, który wyróżnia najbardziej efektywne kampanie reklamowe. W konkursie wzięło udział 289 różnych akcji z rynku.
Saint-Gobain Glass Polska, wiodący producent szkła budowlanego, zaprasza wszystkich architektów, projektantów i studentów, którzy w swoich realizacjach wykorzystują produkty marki, do udziału w konkursie Saint-Gobain Glass Design Award. Uczestnicy mogą zgłaszać swoje prace (projekty koncepcyjne lub zrealizowane) w czterech kategoriach do 31 marca 2023 r. poprzez dedykowaną...
Wielkimi krokami zbliża się 3 grudnia - Międzynarodowy Dzień Osób z Niepełnosprawnościami. To ważna data dla ogromnej grupy osób stanowiącej według szacunków nawet 10% polskiego społeczeństwa, a także wszystkich tych, którzy wspierają ich na co dzień. Z tej okazji Fundacja Avalon przygotowała szereg działań mających na celu przybliżać...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764