Podczas targów Festiwal Marketingu, 14 i 15 września miała miejsce 14. edycja konkursu na najlepsze display’e reklamowe.
Poniżej prezentujemy zwycięzców w danych kategoriach
- NAPOJE: EDELWEISS.
- ALKOHOL&TYTOŃ: Tfp Grafika.
- ŻYWNOŚĆ: EDELWEISS.
- KOSMETYKA: ELLERT.
- DISPAY’E NALADOWE: HOLO.
- DISPLAY’E KARTONOWE: ELLERT.
- ELEKTRONIKA: HOLO.
- MOTORYZACJA: ATS Display.
- PRZEMYSŁ: Polmet Dispaly.
- DIGITAL POS: EXPOSITE.
- DESIGN ROKU: ATS Display.
- POS EVENT: HOLO.
- KIDS: DZIEDZIK.
- PETS POS: ATS Display.
- FARMACJA: ELDRUT.
- ROZRYWKA: HOLO.
WYRÓŻNIENIA zdobyli: Pos Lab International, SEPPA, MASPEX, Tfp Grafika, Pink Pepper Media, EXPOSITE, Edelweiss, HOLO.
Tegoroczny GRAND PRIX, czyli POS, który zdobył największą liczbę głosów od Jury trafił do: ATS Display.
Wszystkie nagrodzone prace można zobaczyć TUTAJ[PDF].
W tegorocznej edycji konkursu POS STARS na najlepszy display reklamowy oprócz głosowania JURY, na swoje typy mogli głosować również odwiedzający targi Festiwal Marketingu.
Publiczność podczas dwóch dni targowych licznie odwiedzała strefę konkursowa i z dużym zainteresowaniem przyglądała się wszystkim zgłoszeniom. Około 400 osób zdecydowało o tym, aby zagłosować. Spośród tych wszystkich głosów wyłoniła się poniższa trójka. To na nie właśnie, zagłosowało najwięcej osób.
- miejsce z największą liczbą głosów zdobył Bombay Sapphire Gallery Expo od ATS Display.
- miejsce Stand Budka Beefeater od EXPOSITE.
- miejsce JUKEBOX – CORRUGATED SONGS od UDS.
Nagrodzone prace można zobaczyć TUTAJ[PDF].
Źródło: OOH magazine