logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Znamy nominowanych do PR Wings 2023

   19.10.2023, przeczytano 813 razy
ilustracjastrzałka

Zakończyły się eksperckie oceny zgłoszeń do 3. edycji konkursu PR Wings 2023. Jurorzy zdecydowali o zakwalifikowaniu do II etapu kilkudziesięciu projektów. Teraz w drodze kolejnego głosowania wybiorą zwycięzców, którzy o swojej wygranej dowiedzą się 8 listopada br. podczas uroczystej gali w Warszawie. Tego dnia poznamy również laureata Nagrody Specjalnej SAPR wybranego przez przedstawicieli agencji członkowskich stowarzyszenia spośród wszystkich projektów zgłoszonych do konkursu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/znamy-nominowanych-do-pr-wings-2023,401792,artykul.html

Konkurs PR Wings promuje profesjonalne, etyczne oraz wyróżniające się praktyki w zakresie public relations i komunikacji, a jego celem jest doskonalenie rynku usług PR w Polsce. Jury tegorocznej edycji tworzy 61 niezależnych ekspertów cieszących się autorytetem oraz wszechstronnym dorobkiem z dziedziny komunikacji, reprezentujących m.in. przedsiębiorstwa, instytucje, środowiska naukowe, organizacje branżowe i biznesowe, a także te działające w trzecim sektorze. Kapituła zakończyła pierwszy etap oceny projektów zrealizowanych w 2022 r. Zgłoszenia nadsyłały podmioty z całej Polski – firmy komercyjne i agencje zajmujące się komunikacją, urzędy oraz instytucje publiczne, NGOsy i samorządy.

W kolejnym – II etapie głosowania jurorzy wybiorą laureatów, którzy otrzymają statuetkę PR Wings. Obejmują one nie tylko działania w kluczowych obszarach public relations np. PR produktowy, korporacyjny, komunikacja kryzysowa lub ESG+CSR, ale też zjawiska tj. PR-owa Innowacja Roku (kampania nowej generacji) czy Komunikacyjny Game Changer (Zmiana Biznesowa Roku w PR).

– Poziom tegorocznych zgłoszeń był bardzo wysoki, a ich różnorodność zaskakująca. Po pierwszym etapie głosowania można śmiało powiedzieć, że nasza rodzima branża zmierza w dobrym kierunku. Projekty, które ocenialiśmy, stanowią odzwierciedlenie zmian zachodzących w komunikacji i cieszą, tym bardziej że najpopularniejszą kategorią spośród tegorocznych zgłoszeń było ESG i CSR. To ważne, że organizacje na co dzień odpowiadające za tworzenie strategii komunikacyjnych przyczyniają się do promowania dobrych, etycznych i ekologicznych praktyk oraz odpowiedzialnego biznesu – mówi Wojtek Jabczyński, przewodniczący Jury, rzecznik Orange Polska.

Kolejny raz wyłoniony zostanie także laureat Nagrody Specjalnej SAPR. W specjalnym trybie głosowania wybrany zostanie jeden projekt spośród wszystkich nadesłanych. Decyzję podejmą eksperci PR reprezentujący agencje zrzeszone w SAPR. Nagroda Specjalna SAPR to szczególne wyróżnienie, bo przyznaje je różnorodna społeczność praktyków z dziedziny komunikacji.

Wyróżnikiem i wartością konkursu jest etapowy, obiektywny proces oceny, a także przejrzyste zasady, zgodnie z którymi analiza każdego ze zgłoszeń przebiega w sposób indywidualny – jurorzy nie mają ze sobą kontaktu w trakcie głosowania, a cały proces odbywa się wyłącznie online i pod nadzorem Audytora – kancelarii prawnej Osborne Clark.

Finałowa gala odbędzie się 8 listopada br., w hotelu Bellotto w Warszawie.

PR Wings 2023 – wyniki I etapu Konkursu (kolejność alfabetyczna w kategoriach)

  1. Public Affairs i Lobbying

  • Inwestycje w kryzysie – SINOVA (SARIA Polska) (Exacto i SARIA Polska)
  • „Odwołuję, nie blokuję” (Centrum Medyczne CMP)
  • Wyjaśnianie Polskiego Ładu (Grant Thornton)

  1. PR Korporacyjny

  • MOGĘ – komunikacja wartości Banku BNP Paribas (BNP Paribas Bank Polska)
  • Rebranding VeloBanku (VeloBank S.A.)
  • Wyjaśnianie Polskiego Ładu (Grant Thornton)

  1. PR innowacja roku

  • Tylko dwa słowa (Compass PR i Roche Polska)

  1. PR produktowy

  • Kampania BBC Earth „Zjawiskowa Ziemia” (Garden of Words Group)
  • Trzeba mieć siłę, żeby być innym, ale warto (Partner of Promotion)
  • Twoje spojrzenie ma znaczenie (Catchers)

  1. ESG i CSR – odpowiedzialność społeczna, środowiskowa i ład korporacyjny

  • Alkohol i samochód? To się nie rymuje! (V&P)
  • UnMute – Głośniej niż decybele (LABCON I Polski Związek Głuchych)
  • Zanim Ciebie Zabraknie (PR Inspiration i Fundacja Lęborskie Hospicjum Stacjonarne)

  1. Komunikacja kryzysowa

  • Jak powstrzymać paraliż polskiego nieba? (Public Dialog i Glaubicz Garwolińska Consultants)
  • Inwestycje w kryzysie – SINOVA (SARIA Polska) (Exacto i SARIA Polska)

  1. Komunikacja w mediach społecznościowych i influencer marketing

  • Dla tych, którzy jeszcze nie wiedzą (Monday Group i Intel)
  • Profil marki NORGIPS na platformie Facebook (Grupa PRC Holding)
  • Prowadzę, jestem trzeźwy (Imago Public Relations)

  1. Angażujący event

  • Future Builders (ALUPROF SA)
  • GOtech Week (BNP Paribas Bank Polska)
  • Kampania BBC Earth „Zjawiskowa Ziemia” (Garden of Words Group)

  1. Zmiana biznesowa, komunikacyjny game changer

  • Kampania społeczna „Szanuj siebie” (No Fluff Jobs)
  • Międzynarodowe Targi Książki w Krakowie (Targi w Krakowie)
  • Ogarniam finanse. Edukacja finansowa zadłużonych konsumentów (Intrum i Lightscape)

  1. Komunikacja Business to Business

  • Akademia Agrihandler – pionierski projekt wsparcia rolników (N42 i AGRIHANDLER)
  • Docenisz, gdy wycenisz – jak mówić o luce ubezpieczeniowej? (Wiener TU S.A. Vienna Insurance Group)
  • Smart City od Orange (Icon Strategies i Orange Polska)

  1. Efektywność roku

  • Kampania BBC Earth „Zjawiskowa Ziemia” (Garden of Words Group)
  • Smart City od Orange (Icon Strategies i Orange Polska)
  • Wyjaśnianie Polskiego Ładu (Grant Thornton)

  1. Nagroda specjalna SAPR

  • Alkohol i samochód? To się nie rymuje! (V&P)
  • Kampania „Odwołuję, nie blokuję” (Centrum Medyczne CMP)
  • Wyjaśnianie Polskiego Ładu (Grant Thornton)

Źródło: Stowarzyszenie Agencji Public Relations

sapr.com.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Polskie studio na shortliście Titanium Cannes Lions 2024
Kampania "Pub Museums", której sercem jest technologia Augmented Reality (AR) przygotowana przez polskie studio kreatywne Lens That trafiła na shortlistę Titanium - najważniejszej nagrody w prestiżowym konkursie Cannes Lions 2024. Za pomysł kreatywny kampanii odpowiada włoski oddział LePub, za działania PR-owe oraz digitalowe - Publicis Dublin oraz...
Superbet i Lech blisko prestiżowej nagrody
Wielka gala w Londynie, a w jej centrum współpraca Kolejorza z marką Superbet, sponsorem strategicznym Lecha Poznań? To nie żart – bukmacher otrzymał nominację do niezwykle prestiżowych nagród EGR Marketing & Innovations. Uwagę jury przyciągnęły niestandardowe aktywacje i niesztampowe podejście do wspólnych działań. - Nasza recepta na...
Startuje konkurs KRUCHOŚĆ by Artystyczna Podróż
Wystartowała 6. edycja konkursu fotograficznego Artystyczna Podróż. Tegorocznym tematem przewodnim jest KRUCHOŚĆ. Konkurs, organizowany przez profil Artystyczna Podróż i ERGO Hestię, skierowany jest do twórców publikujących swoje dzieła na platformie Instagram. Konkurs potrwa do 4 sierpnia br., a sopocki ubezpieczyciel nagrodzi autorów najlepszych zdjęć...
Startuje nowa edycja konkursu TikTok Ad Awards 2024
TikTok Ad Awards ma na celu wyłonienie najlepszych płatnych kampanii reklamowych zrealizowanych na TikToku, które mogą pochwalić się kreatywnością i świetnymi wynikami. W trzeciej edycji TikTok Ad Awards uczestnicy będą mogli zmierzyć się w nowej kategorii poświęconej budowaniu świadomości marki. Zapisy do konkursu potrwają do 25 września.
Employer Branding Excellence Awards 2024: wyróżnienie dla Hochland
7 czerwca 2024 roku już po raz trzynasty rozdano nagrody w prestiżowym konkursie Employer Branding Excellence Awards, którego celem jest wyłonienie i nagrodzenie najlepszych projektów employer brandingowych. W tym roku firma Hochland Polska zdobyła wyróżnienie w kategorii ‘Strona/zakładka kariery’.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764