logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Znamy nominowanych do Youtube Works Awards 2023

   08.02.2024, przeczytano 1780 razy
ilustracja

Poznaliśmy nominacje do YouTube Works Awards 2023. Jury spośród zgłoszeń wyłoniło kampanie wideo, które mogą zwyciężyć w poszczególnych kategoriach i zdobyć Grand Prix dla najbardziej kreatywnego i efektywnego projektu. Poniżej prezentujemy pełną listę nominowanych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/znamy-nominowanych-do-youtube-works-awards-2023,403033,artykul.html

Kreatywność i efektywność - to hasło przewodnie konkursu YouTube Works Awards, organizowanego po raz trzeci przez Google w partnerstwie z Kantarem. Celem konkursu jest wyłonienie kampanii wideo, które najlepiej łączą te dwie cechy. Nagrody za 2023 rok zostaną przyznane w sześciu różnorodnych kategoriach, zaś Grand Prix otrzymają twórcy i twórczynie kampanii, która zdaniem jurorów i jurorek nie tylko czerpie z obecnych trendów, ale też jest przykładem nieszablonowego pomysłu i podejścia do komunikacji z wykorzystaniem wideo.

Podczas obrad jury – złożone z 28 specjalistów i specjalistek z branży marketingowej oraz niezależnych twórców – zdecydowało, które spośród zgłoszonych kampanii wyróżniają się kreatywnością i skutecznością i mają szansę powalczyć o statuetkę konkursu.

Przedstawiamy pełną listę nominacji w poszczególnych kategoriach:

„Unskippable” Creative

  • Jestem przyszłością - YES Biżuteria S.A., 180heartbeats + JUNG v. MATT, Mediahub, F25 Production House
  • Każdemu może się zdarzyć #2 - Towarzystwo Ubezpieczeń i Reasekuracji WARTA S.A., OS3 Sp. z o.o., Media Republic
  • Łowicz Boys - Grupa Maspex, Feeders Agency, Letemknow Sequence
  • ON: Uśmiech proszę! - TORF CORPORATION SP. Z O.O., KERRIS, Zenith
  • Zhakowany koncert Paliona w Roblox - nowa odsłona gry Miasto ING „Złap hakera” - ING Bank Śląski, Game Changer, Gong, Mediahub
  • Znamy to z Maka - McDonald’s Polska, DDB, OMD

The Underdog

  • HRejterzy - Mały Gigant Świata IT - CodeTwo
  • #miejtozgłowy z epaka.pl - Epaka.pl, Jacek Pawlak (Agencja)
  • Nic Co Ludzkie Nie Jest Nam Obce - Fundacja Avalon, SHOOTME, Agencja Nie Do Ogarnięcia

Ingenious Insight

  • Czasami lepiej nie mieć czasu na zakupy - Lite e-Commerce, PZL, Tribe47
  • Każdemu może się zdarzyć #2 - Towarzystwo Ubezpieczeń i Reasekuracji WARTA S.A., OS3 Sp. z o.o., Media Republic
  • Nie Daj Się Zdefiniować #odkryjswójkolor - Motorola Polska, Tigers
  • Mam siebie na całe życie - Health Labs Care, Plej, Adequate
  • Matura z WF-u - Decathlon, Przestrzeń, Essence Mediacom, GetHero
  • OLX przedstawia: marzenia do wypożyczenia - Grupa OLX Sp. z o.o.
  • PRAWO PRACY JEST MEGA FAJNE - RocketJobs.pl, F25 Production House
  • Zhakowany koncert Paliona w Roblox - nowa odsłona gry Miasto ING „Złap hakera” - ING Bank Śląski, Game Changer, Gong, Mediahub

Full Funnel Marketing on YouTube

  • BLIKOMANIA 2023 - BLIK, Polski Standard Płatności Sp. z o.o., Spark Foundry, Change Serviceplan
  • Czasami lepiej nie mieć czasu na zakupy - Lite e-Commerce, PZL, Tribe47
  • #miejtozgłowy z epaka.pl - Epaka.pl, Jacek Pawlak (Agencja)
  • W środowisku Pracuj.pl 2023 - Pracuj.pl, K2 Precise
  • Kawa w 40 odsłonach od De’Longhi - De’Longhi Polska Sp. z o.o., Sales Tube, Mediaplus, Performance Media
  • Mam siebie na całe życie - Health Labs Care, Plej, Adequate

Force for Good

  • Matura z WF-u - Decathlon, Przestrzeń, Essence Mediacom, GetHero
  • Nic Co Ludzkie Nie Jest Nam Obce - Fundacja Avalon, SHOOTME, Agencja Nie Do Ogarnięcia
  • Obieg zamknięty w McDonald’s - McDonald’s Polska, DDB, OMD
  • Podaruj Wigilię 2022 - Stowarzyszenie mali bracia Ubogich, Ancymony, Lemon Film, Starcom
  • Sherlock na tropie e-Zła - Grupa OLX Sp. z o.o., PZL

Action Driver

  • Antybaton Fighter - Grupa Maspex, Feeders Agency, Fantasyexpo, Letemknow Sequence
  • Decathlon x Rezigiusz: To brzmi dobrze! - Decathlon, MediaCom, Przestrzeń, GetHero
  • Ja w przyszłości. Powered by AI&ING - ING Bank Śląski, GONG, MediaHub, Hill & Knowlton
  • Podaruj Wigilię 2022 - Stowarzyszenie mali bracia Ubogich, Ancymony, Lemon Film, Starcom
  • Wpływ strategii Value-Based Bidding na efektywność kampanii wideo - Link4 Towarzystwo Ubezpieczeń S.A., Sales&More
  • Zhakowany koncert Paliona w Roblox - nowa odsłona gry Miasto ING „Złap hakera” - ING Bank Śląski, Game Changer, Gong, Mediahub

Zwycięzców poszczególnych kategorii oraz Grand Prix poznamy podczas gali wręczenia nagród, która odbędzie się 12 marca br. Wszystkie nominacje możecie sprawdzić również na stronie.

YouTube Works Awards, to konkurs organizowany przez Google w globalnym partnerstwie z firmą Kantar, który odbył się po raz pierwszy w Wielkiej Brytanii w 2017 roku. Dziś nagrody wręczane są w ponad 20 krajach na całym świecie, m.in. w USA, Brazylii, Japonii. Tegoroczna edycja to już trzecia odsłona konkursu w Polsce. W poprzednim roku, podczas drugiej edycji, triumfowały m.in. kampanie: „Gang Swojaków Biedronki” Jeronimo Martins Polska S.A. (w kategorii Multiscreen Excellence), „Robin Hood i Szmaragdowy Król” Storytel (Compelling Storytelling) czy „Poszukiwacze zaginionych płatków” Grupy Maspex Sp. z o.o. (Action Driver). Grand Prix natomiast powędrowało do kampanii „Jestem kobietą” marki YES, która zwyciężyła także w dwóch innych kategoriach (Ingenious Insight; Force for Good).

Źródło: YouTube

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

16 zwycięzców 16. edycji „Świeć się z Energą”
Wojewódzki etap plebiscytu „Świeć się z Energą” dobiegł końca, przed nami runda finałowa. W rywalizacji wzięło udział 345 miast, jednak tylko jedno z każdego województwa będzie mogło powalczyć o tytuł Świetlnej Stolicy Polski. Każdy z 16 laureatów regionalnych dzięki akcji Energi wygrał możliwość przekazania pomocy charytatywnej o...
CSR Poland Awards 2025 – ostatni moment na zgłoszenia
Jeśli Ty lub Twoja firma zrealizowaliście w ubiegłym roku projekt z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu lub ESG, wolontariat pracowniczy czy też program dla lokalnej społeczności, pokażcie, jaki macie wkład w realizację inicjatyw społecznych w Polsce. Można to zrobić poprzez zgłoszenie się do 3. edycji konkursu CSR Poland Awards, organizowanego przez Fundację...
Mój Gdańsk 2024. Najciekawsze zdjęcia konkursowe
Muzeum Gdańska ogłosiło wyniki piątej edycji konkursu fotograficznego „Mój Gdańsk”, który cieszył się rekordowym zainteresowaniem. Do udziału zgłosiło się 128 uczestników, którzy nadesłali łącznie 1115 zdjęć. Fotografie przedstawiające życie miasta i jego mieszkańców rywalizowały w trzech kategoriach: „Ludzie”,...
Performance Marketing Diamonds EU - 7. edycja konkursu
Już 9 stycznia 2025 roku startuje VII edycja Performance Marketing Diamonds EU! To wyjątkowa okazja dla agencji performance, kreatywnych, kontentowych, wydawców, domów mediowych i marek, aby zgłosić swoje kampanie realizowane w 27 krajach Unii Europejskiej. Jedyny w Polsce konkurs o międzynarodowym zasięgu, który wyróżnia najlepsze projekty w obszarze performance marketingu i...
Zwycięzcy konkursu Amica „Dodaj Kolor!”
Konkurs „Dodaj Kolor!” dobiegł końca, a internauci zdecydowali, która w najbardziej kreatywny sposób ukazuje interpretację pojęcia ekologii. Spośród wielu inspirujących zgłoszeń wybrano trzy najlepsze prace. Zwycięski projekt już wkrótce zostanie odwzorowany na pralce Amica. Urządzenie zostanie wystawione na aukcję Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, gdzie będzie...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764