logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Znamy nominowanych do Youtube Works Awards 2023

   08.02.2024, przeczytano 1065 razy
ilustracja

Poznaliśmy nominacje do YouTube Works Awards 2023. Jury spośród zgłoszeń wyłoniło kampanie wideo, które mogą zwyciężyć w poszczególnych kategoriach i zdobyć Grand Prix dla najbardziej kreatywnego i efektywnego projektu. Poniżej prezentujemy pełną listę nominowanych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/znamy-nominowanych-do-youtube-works-awards-2023,403033,artykul.html

Kreatywność i efektywność - to hasło przewodnie konkursu YouTube Works Awards, organizowanego po raz trzeci przez Google w partnerstwie z Kantarem. Celem konkursu jest wyłonienie kampanii wideo, które najlepiej łączą te dwie cechy. Nagrody za 2023 rok zostaną przyznane w sześciu różnorodnych kategoriach, zaś Grand Prix otrzymają twórcy i twórczynie kampanii, która zdaniem jurorów i jurorek nie tylko czerpie z obecnych trendów, ale też jest przykładem nieszablonowego pomysłu i podejścia do komunikacji z wykorzystaniem wideo.

Podczas obrad jury – złożone z 28 specjalistów i specjalistek z branży marketingowej oraz niezależnych twórców – zdecydowało, które spośród zgłoszonych kampanii wyróżniają się kreatywnością i skutecznością i mają szansę powalczyć o statuetkę konkursu.

Przedstawiamy pełną listę nominacji w poszczególnych kategoriach:

„Unskippable” Creative

  • Jestem przyszłością - YES Biżuteria S.A., 180heartbeats + JUNG v. MATT, Mediahub, F25 Production House
  • Każdemu może się zdarzyć #2 - Towarzystwo Ubezpieczeń i Reasekuracji WARTA S.A., OS3 Sp. z o.o., Media Republic
  • Łowicz Boys - Grupa Maspex, Feeders Agency, Letemknow Sequence
  • ON: Uśmiech proszę! - TORF CORPORATION SP. Z O.O., KERRIS, Zenith
  • Zhakowany koncert Paliona w Roblox - nowa odsłona gry Miasto ING „Złap hakera” - ING Bank Śląski, Game Changer, Gong, Mediahub
  • Znamy to z Maka - McDonald’s Polska, DDB, OMD

The Underdog

  • HRejterzy - Mały Gigant Świata IT - CodeTwo
  • #miejtozgłowy z epaka.pl - Epaka.pl, Jacek Pawlak (Agencja)
  • Nic Co Ludzkie Nie Jest Nam Obce - Fundacja Avalon, SHOOTME, Agencja Nie Do Ogarnięcia

Ingenious Insight

  • Czasami lepiej nie mieć czasu na zakupy - Lite e-Commerce, PZL, Tribe47
  • Każdemu może się zdarzyć #2 - Towarzystwo Ubezpieczeń i Reasekuracji WARTA S.A., OS3 Sp. z o.o., Media Republic
  • Nie Daj Się Zdefiniować #odkryjswójkolor - Motorola Polska, Tigers
  • Mam siebie na całe życie - Health Labs Care, Plej, Adequate
  • Matura z WF-u - Decathlon, Przestrzeń, Essence Mediacom, GetHero
  • OLX przedstawia: marzenia do wypożyczenia - Grupa OLX Sp. z o.o.
  • PRAWO PRACY JEST MEGA FAJNE - RocketJobs.pl, F25 Production House
  • Zhakowany koncert Paliona w Roblox - nowa odsłona gry Miasto ING „Złap hakera” - ING Bank Śląski, Game Changer, Gong, Mediahub

Full Funnel Marketing on YouTube

  • BLIKOMANIA 2023 - BLIK, Polski Standard Płatności Sp. z o.o., Spark Foundry, Change Serviceplan
  • Czasami lepiej nie mieć czasu na zakupy - Lite e-Commerce, PZL, Tribe47
  • #miejtozgłowy z epaka.pl - Epaka.pl, Jacek Pawlak (Agencja)
  • W środowisku Pracuj.pl 2023 - Pracuj.pl, K2 Precise
  • Kawa w 40 odsłonach od De’Longhi - De’Longhi Polska Sp. z o.o., Sales Tube, Mediaplus, Performance Media
  • Mam siebie na całe życie - Health Labs Care, Plej, Adequate

Force for Good

  • Matura z WF-u - Decathlon, Przestrzeń, Essence Mediacom, GetHero
  • Nic Co Ludzkie Nie Jest Nam Obce - Fundacja Avalon, SHOOTME, Agencja Nie Do Ogarnięcia
  • Obieg zamknięty w McDonald’s - McDonald’s Polska, DDB, OMD
  • Podaruj Wigilię 2022 - Stowarzyszenie mali bracia Ubogich, Ancymony, Lemon Film, Starcom
  • Sherlock na tropie e-Zła - Grupa OLX Sp. z o.o., PZL

Action Driver

  • Antybaton Fighter - Grupa Maspex, Feeders Agency, Fantasyexpo, Letemknow Sequence
  • Decathlon x Rezigiusz: To brzmi dobrze! - Decathlon, MediaCom, Przestrzeń, GetHero
  • Ja w przyszłości. Powered by AI&ING - ING Bank Śląski, GONG, MediaHub, Hill & Knowlton
  • Podaruj Wigilię 2022 - Stowarzyszenie mali bracia Ubogich, Ancymony, Lemon Film, Starcom
  • Wpływ strategii Value-Based Bidding na efektywność kampanii wideo - Link4 Towarzystwo Ubezpieczeń S.A., Sales&More
  • Zhakowany koncert Paliona w Roblox - nowa odsłona gry Miasto ING „Złap hakera” - ING Bank Śląski, Game Changer, Gong, Mediahub

Zwycięzców poszczególnych kategorii oraz Grand Prix poznamy podczas gali wręczenia nagród, która odbędzie się 12 marca br. Wszystkie nominacje możecie sprawdzić również na stronie.

YouTube Works Awards, to konkurs organizowany przez Google w globalnym partnerstwie z firmą Kantar, który odbył się po raz pierwszy w Wielkiej Brytanii w 2017 roku. Dziś nagrody wręczane są w ponad 20 krajach na całym świecie, m.in. w USA, Brazylii, Japonii. Tegoroczna edycja to już trzecia odsłona konkursu w Polsce. W poprzednim roku, podczas drugiej edycji, triumfowały m.in. kampanie: „Gang Swojaków Biedronki” Jeronimo Martins Polska S.A. (w kategorii Multiscreen Excellence), „Robin Hood i Szmaragdowy Król” Storytel (Compelling Storytelling) czy „Poszukiwacze zaginionych płatków” Grupy Maspex Sp. z o.o. (Action Driver). Grand Prix natomiast powędrowało do kampanii „Jestem kobietą” marki YES, która zwyciężyła także w dwóch innych kategoriach (Ingenious Insight; Force for Good).

Źródło: YouTube

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Najlepsze kreacje reklamowe 2023 nagrodzone przez Biuro Reklamy TVP
Biuro Reklamy TVP po raz dziewiąty wyróżniło najlepsze kreacje reklamowe wyznaczające najwyższe standardy językowe w przekazach komercyjnych oraz odgrywające istotną rolę społeczną i kulturalną. Wśród laureatów tegorocznego finału konkursu Złota Mowa Reklamowa znalazły się: Fundacja Avalon, Jerónimo Martins Polska i PGE Polska Grupa Energetyczna. Wyróżnienia otrzymały...
Kaufland: Klip „Balon” wyróżniony w konkursie OLX „Liderzy Rekrutacji”
Połączenie działań komunikacyjnych Kaufland z pasją jednego z pracowników zostało nie tylko pozytywnie odebrane przez internautów, ale także docenione przez ekspertów HR i employer brandingu. Utwór „Balon” został wyróżniony w tegorocznej edycji konkursu OLX „Liderzy Rekrutacji”, a sami odbiorcy okrzyknęli go mianem...
Kampania „Teraz Mnie Widzisz?” z nagrodą Biura Reklamy TVP
Ogólnopolska kampania społeczna Fundacji Avalon została wyróżniona nagrodą Biura Reklamowego TVP w kategorii Odpowiedzialność Społeczna. Akcja Złota Mowa Reklamowa zorganizowana została po raz dziewiąty i jak co roku ma na celu wyróżnienie najlepszych kreacji reklamowych, które odznaczają się nie tylko formą wyrazu, lecz także najwyższymi standardami...
Aspirin C z nagrodą w konkursie Remarkable for Bayer Awards 2023
Digitalowa kampania reklamowa produktu Aspirin C, do której agencja MullenLowe Warsaw przygotowała strategię i kreację, otrzymała nagrodę w międzynarodowym konkursie Remarkable for Bayer Awards 2023 w kategorii Precision Marketing Campaign & Activaction.
Cover Awarts 2023: trwają zgłoszenia do konkursu
Zgłoszenia do Cover awArts 2023, organizowanych przez Decybele Dizajnu są już na półmetku. Coroczny konkurs na najlepszą okładkę i oprawę graficzną albumu muzycznego odbywa się już po raz jedenasty, a jego zwieńczeniem ponownie będzie prezentacja zwycięskich projektów na wystawie, połączonej z rozdaniem nagród – kultowych już statuetek Cover awArts, a w tym roku...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764