logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Znamy nominowanych w Konkursie Biuletynów Firmowych 2017

   26.09.2017, przeczytano 1094 razy
ilustracjastrzałka

Jury nominowało prace custom publishing i projekty multimedialne w 17. edycji Konkursu Biuletynów Firmowych. Do finału przechodzi trzydzieści jeden propozycji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/znamy-nominowanych-w-konkursie-biuletynow-firmowych-2017,33876,artykul.html

PUBLIKACJE ELEKTRONICZNE

BIULETYN ZEWNĘTRZNY

Nominowani do tytułu Biuletyn Zewnętrzny Elektroniczny 2017

  • „Magazyn Bankomania”, PKO Bank Polski
  • „Brawo Bank” AR (wersja w technologii rozszerzonej rzeczywistości), PKO Bank Polski

BIULETYN WEWNĘTRZNY

Nominowani do tytułu Biuletyn Wewnętrzny Elektroniczny 2017

  • „InfoPaczka”, DHL Express
  • „Window on the World”, Fakro
  • „Centralny Biuletyn Aterimy”, Grupa Aterima
  • „Connect”, Raiffeisen Bank Polska

PROJEKT JEDNORAZOWY KORPORACYJNY

Nominowani do tytułu Projekt Jednorazowy Korporacyjny Elektroniczny 2017

  • „Raport roczny 2016”, Gdańskie Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej
  • „Bankowiki”, PKO Bank Polski

PROJEKT MULTIMEDIALNY

Nominowani do tytułu Projekt Multimedialny 2017

  • „Na Widelcu”, DHL Express
  • „Apteka Przyszłości”, Grupa Neuca

PUBLIKACJE DRUKOWANE

BIULETYN ZEWNĘTRZNY

Nominowani do tytułu Biuletyn Zewnętrzny Drukowany 2017

  • „Risk Focus”, Ergo Hestia
  • „Strefa Dilera”, Ergo Hestia
  • „Business&More”, mBank
  • „Bankomania”, PKO Bank Polski
  • „Wi Wiadomości Gospodarcze”, Polsko-Niemiecka Izba Przemysłowo-Handlowa

PROJEKT JEDNORAZOWY KORPORACYJNY

Nominowani do tytułu Projekt Jednorazowy Korporacyjny Drukowany 2017

  • „Raport Roczny 2016”, Ergo Hestia
  • „Twój Angażownik”, ICP Group
  • „Raport Roczny SMB 2016”, Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB

BIULETYN INSTYTUCJI

Nominowani do tytułu Biuletyn Instytucji Drukowany 2017

  • „Zośka”, Centrum Medyczne Żelazna
  • „Kurier”, Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne Łódź
  • „Życie Lasów Kujawsko-Pomorskich”, Regionalna Dyrekcja Lasów Państwowych w Toruniu

PROJEKT JEDNORAZOWY BIULETYNU

Nominowani do tytułu Projekt Jednorazowy Biuletynu Drukowany 2017

  • „Ogniwo”, Fundacja PBG
  • „Energia Zmian”, Gaspol
  • „Uniqalni wydanie specjalne”, Uniqa
  • „Nasz Bank Strategia 2020”, PKO Bank Polski

BIULETYN WEWNĘTRZNY

Nominowani do tytułu Biuletyn Wewnętrzny Drukowany 2017

  • „Biper”, BP Europe
  • „Nasza Energia”, Gaspol
  • „Nasz Storck”, Storck
  • „W kolorze”, Śnieżka
  • „Uniqalni”, Uniqa
  • „Żywiec Twój”, Żywiec Zdrój


Gratulujemy nominowanym. Zwycięzców poznamy 10 października.

Źródło: Agape

www.agape.com.pl

Dodatkowe informacje:

Konkurs wspierają:

Patroni honorowi: Związek Firm Public Relations, IACL – Stowarzyszenia Ekspertów Komunikacji i Przywództwa, Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB, PTKS – Polskie Towarzystwo Komunikacji Społecznej

Partnerzy: DULNIK communico, Centrum Jakości Prasy Firmowej

Sponsorzy: SARE

Patroni medialni: „Biuletyn o Biuletynach”, Blog o custom publishing, Blog o newsletterach, Blog o komunikacji i mediach, Proto.pl, HRstandard.pl, Signs.pl, „Marketer+”, Portalmedialny.pl, „Papierniczy Świat”, „Świat Druku”, „Świat Poligrafii Professional”, Blog „Marketing Książki i Życie”.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Premiera Casebooka MIXX Awards 2023
Casebook MIXX Awards 2023 prezentujący najlepsze kampanie ubiegłorocznego konkursu właśnie ujrzał światło dzienne.
Dawid Szczepaniak w jury konkursu Golden Drum
Dawid Szczepaniak, Chief Creative Officer w VML Poland, znalazł się w składzie jury festiwalu Golden Drum 2024. 
Endorfina Events otwiera drzwi: konkurs Storymakers
Konkurs otwiera drzwi do pracy w agencji eventowej, tworząc nowy format dla kreatywnych głów. Jest o co powalczyć: 15 tysięcy złotych, 3-miesięczny staż w endorfina events oraz możliwość zrealizowania własnego projektu biletowanego.
McCann dla Mastercard z trzecią najczęściej nagradzaną kampanią kreatywną
Ranking WARC Creative 100 docenił kampanię "Gdzie Zamieszkać/Where to Settle" realizowaną przez McCANN Poland dla Mastercard, ogłaszając ją trzecią najczęściej nagradzaną w 2023 roku kampanią kreatywną na świecie.
Zabytki na ulice! Konkurs na plakat
Narodowy Instytut Konserwacji Zabytków ogłasza konkurs na plakat! Okazją jest Międzynarodowy Dzień Ochrony Zabytków, a inicjatywę kierujemy do wszystkich pełnoletnich osób – zarówno profesjonalnych grafików, jak i amatorów.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764