logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Znamy nominowanych w konkursie Złote Spinacze 2019

  PR 09.10.2019, przeczytano 793 razy
ilustracjastrzałka

Spośród 331 zgłoszeń, jakie wpłynęły do tegorocznej edycji konkursu Złote Spinacze, 80-osobowe grono Jury wyłoniło 92, które będą rywalizować o nagrody. Najwięcej nominacji otrzymała agencja Big Picture (12 nominacji), na drugim miejscu MSL (6 nominacji), na trzecim miejscu ex aequo Imago Public Relations oraz Santander Bank Polska (po 4 nominacje).


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/znamy-nominowanych-w-konkursie-zlote-spinacze-2019,384276,artykul.html

W tym roku, już po raz czwarty, jurorzy będą przyznawać nagrody w trzech kolorach: złotym, srebrnym oraz brązowym. W kategoriach głównych i sektorowych przyznawane będą Złote, Srebrne i Brązowe Spinacze, natomiast w kategoriach specjalnych tylko Złote Spinacze.

Po raz kolejny, dodatkową nagrodę będzie miała możliwość przyznać także publiczność. Od 23 października, za pośrednictwem dedykowanej platformy, każdy zainteresowany będzie mógł oddać głos na jeden z nominowanych projektów, który jego zdaniem zasługuję na nagrodę. Konkurs na Nagrodę Publiczności prowadzony przez ZFPR oraz portal PRoto.pl zakończy się 21 listopada br. Dodatkowo, już po raz trzeci, zostanie przyznany Tytanowy Spinacz dla „Najlepszego w Konkursie”. W celu wyłonienia zwycięskiej firmy, Organizator przeprowadzi ranking nagrodzonych w Konkursie podmiotów, według punktacji określonej w regulaminie.

Wszystkich zwycięzców poznamy 6 grudnia 2019 r. podczas uroczystej Gali, która odbędzie się w hotelu Hilton w Warszawie.

Lista nominowanych projektów przedstawia się następująco:

Kategorie główne:

PR korporacyjny

  • Elektromobilność na polskim niebie / Partner of Promotion, Fortum
  • Demokratyzacja BIO / Carrefour Polska
  • Rebranding Santander Bank Polska / Santander Bank Polska

PR produktu

  • P@ssWord – pierwszy escape room Microsoft / d*fusion communication, Microsoft Polska, Dom Zagadek
  • Trwa sezon hejterów. Żyj rześko / #iloveyouhater / Big Picture, Coca-Cola Poland
  • Dziękujemy! / Fundacja Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy, vintom.

Komunikacja antykryzysowa i komunikacja kryzysowa

  • #SolidarityInTruth / #PrawdaIPojednanie / Big Picture, Projekt: Polska i Wolne Sądy, DDB, Corporate Profiles Consulting
  • Ekipa Orange / Leo Burnett
  • Przejęcia wydzielonej części DBP przez Santander Bank Polska / Santander Bank Polska

Advocacy i Public Affairs

  • Tak dla 5G – kampania na rzecz koniecznych zmian w prawie / Lighthouse, Polska Izba Informatyki i Telekomunikacji
  • Skąd wziąć 14 milionów? Dziewczyny lobbują dla hospicjum / Maja Michalak, Marta Mariańska, Stowarzyszenie Hospicjum Łódzkie
  • #SolidarityInTruth / #PrawdaIPojednanie / Big Picture, Projekt: Polska i Wolne Sądy, DDB, Corporate Profiles Consulting
  • Kampania Równe Zasady na Rynku Taxi / Grayling Poland, FREE NOW (d. mytaxi)

Kampania społeczna

  • A co gdyby? – OLX piętnuje najgorsze zachowania w sieci / OLX, 180heartbeats + Jung v Matt
  • Jestem zagrożonym gatunkiem – kampania WWF podczas COP24 / Imago Public Relations, Agencja 2012
  • „Jeden dzień - wart całe życie” / Havas PR Warsaw, Fundacja Zobacz…JESTEM, Havas Media, Havas Warsaw
  • #CośDoNichMam / Big Picture, Rak'n'roll, DDB, AVON

Komunikacja wewnętrzna

  • Odkrywcy Jakości McDonald’s / 24/7Communication, McDonald’s Polska
  • Dzień Doceniania w McDonald’s / MJCC, McDonald’s Polska
  • Stranger e-learnings – thriller językowy / MOSQI.TO, ING BANK ŚLĄSKI

Event komercyjny

  • Event Creators by Nite / LABCON, adidas
  • (Z)badaj się… czyli, przychodzi baba do lekarza! / Gedeon Richter Polska

Event społeczny

  • #SolidarityInTruth / #PrawdaIPojednanie / Big Picture, Projekt: Polska i Wolne Sądy, DDB, Corporate Profiles Consulting
  • Czyste Tatry ekoMałopolska / Stowarzyszenie "Czysta Polska", Tatrzański Park Narodowy, Urząd Marszałkowski Województwa Małopolskiego, Jan Niezbędny, GetHero
  • #GdzieJestAndrzej? ITAKA na Pol’and’rock / Horeca Group

Launch produktu, usługi lub firmy

  • #CośDoNichMam / Big Picture, Rak'n'roll, DDB, AVON
  • Kampania wspierająca premierę serialu HBO Ślepnąc od świateł / HBO Polska
  • Pod Ciśnieniem. Pierwszy pop-up biurowy we Wrocławiu. / CTL Media PR&Marketing, OKRE Development, FNCH DESIGN GROUP

Sustainability i CSR Communications

  • Trwa sezon hejterów. Żyj rześko / #iloveyouhater / Big Picture, Coca-Cola Poland
  • Osoby z SM mówią: Nauka Ratuje Życie! / Be Communications, Roche Polska
  • Jutro Bez Smogu – Drugie życie starych pieców / MSL, ArcelorMittal Poland

PR miejsca, miasta lub regionu

  • „Podlaskie. Zasil się naturą” – kampania regionu / White Bits
  • CZŁOWIEK Z MANUFAKTURY – pierwsza na świecie opera o mieście / 3PR Consulting, Manufaktura
  • Opowiadamy Polskę światu / MSL

Social media

  • A co gdyby? – OLX piętnuje najgorsze zachowania w sieci / OLX, 180heartbeats + Jung v Matt
  • Trwa sezon hejterów. Żyj rześko / #iloveyouhater / Big Picture, Coca-Cola Poland
  • Ekipa Orange / Leo Burnett

Business-to-Business PR

  • Pies na służbie / Testa Communications
  • #GotowiNaZmiany / Sage, Monday Public Relations
  • Działania PR dla kampanii „Dobry głos dla firm” / 24/7Communication, ING Bank Śląski

Media Relations

  • Jak zgarnąć 87 milionów? Data-driven PR Pracuj.pl / Linkleaders, Grupa Pracuj
  • List do Opiekuna / MSL, Nutricia Medyczna
  • Aktywne Szkoły MultiSport / Benefit Systems, Fundacja V4Sport

Employer Branding

  • Kierunek Toyota / 24/7Communication
  • McDonald’s ceni dojrzałość / MJCC, McDonald's Polska
  • Here you’ll create – uwierz w rozwój 3M GSC / Komunikacja Plus, 3M Global Service Center Poland we Wrocławiu

Content marketing – branded content

  • #BiegunK, czyli jak mówić o biegunce?! / 38 Content Communication
  • TransferGo: Generacja Euro / Hill+Knowlton Strategies Poland, TransferGo
  • „Jak TO Robić?” / Abstra
  • Strefa Designu Uniwersytetu SWPS / Uniwersytet SWPS

Custom Publishing

  • „Turn Your Public On”: dzielenie się wiedzą działa! / Publicon
  • Przewodnik społeczności Facebooka po Krakowie / Hill+Knowlton Strategies Poland, Facebook
  • Opowiadamy Polskę światu / MSL

Kategorie sektorowe:

Technologia, IT, telekomunikacja

  • P@ssWord – pierwszy escape room Microsoft / d*fusion communication, Microsoft Polska, Dom Zagadek
  • Tak dla 5G – kampania na rzecz koniecznych zmian w prawie / Lighthouse, Polska Izba Informatyki i Telekomunikacji
  • Kampania “Capgemini. Love your career. Ace your career”. / Capgemini Polska, Agencja Preria

Finanse

  • Rebranding Santander Bank Polska / Santander Bank Polska
  • Przejęcia wydzielonej części DBP przez Santander Bank Polska / Santander Bank Polska
  • Stranger e-learnings – thriller językowy / MOSQI.TO, ING BANK ŚLĄSKI

Uroda, higiena i wellness

  • #Iwillnotbedeleted – Rimmel London mówi #stopbeautyhejt! / LoveBrands Relations, Coty Eastern Europe (Rimmel London)
  • CZAS NA WZROK 40+ / Marketing & Communications Consultants, Grupa Essilor Polska

Sektor spożywczy

  • McDonald’s ceni dojrzałość / MJCC, McDonald's Polska
  • POKOCHAJ OLEJ RZEPAKOWY / Marketing & Communications Consultants
  • Trwa sezon hejterów. Żyj rześko / #iloveyouhater / Big Picture, Coca-Cola Poland
  • Love Over Hate / Hill+Knowlton Strategies Poland, Wyborowa - Pernod Ricard, IQ Marketing

Kultura i media

  • CZŁOWIEK Z MANUFAKTURY – pierwsza na świecie opera o mieście / 3PR Consulting, Manufaktura
  • KUKBUK Poleca: odkrywamy dobra lokalne / RingPR (Smart Media Group), Wydawnictwo KUKBUK
  • Dynastie – Wiele nas łączy / Flywheel PR, BBC Studios

Medycyna i zdrowie

  • List do Opiekuna / MSL, Nutricia Medyczna
  • #CośDoNichMam / Big Picture, Rak'n'roll, DDB, AVON
  • Osoby z SM mówią: Nauka Ratuje Życie! / Be Communications, Roche Polska

Sport

  • MultiSport Index 2019 / Benefit Systems, Kantar

Nieruchomości, budownictwo, dom i wnętrze

  • Mieszkania przyszłości: pozycjonowanie marki dewelopera / Publicon, Archicom
  • Pod Ciśnieniem. Pierwszy pop-up biurowy we Wrocławiu. / CTL Media PR&Marketing, OKRE Development, FNCH DESIGN GROUP

Przemysł i infrastruktura

  • Elektromobilność na polskim niebie / Partner of Promotion, Fortum
  • XEOS, czyli od kryzysu do lovebrandu / Publicon, XEOS
  • Jutro Bez Smogu – Drugie życie starych pieców / MSL, ArcelorMittal Poland

Motoryzacja i transport

  • Lokomotywa kontra samochód / Partner of Promotion, PKP Polskie Linie Kolejowe
  • Wypożyczalnia choinek Volvo / Cohn & Wolfe

NGO i sektor publiczny

  • Jestem zagrożonym gatunkiem – kampania WWF podczas COP24 / Imago Public Relations, Agencja 2012
  • „Jeden dzień – wart całe życie” / Havas PR Warsaw, Fundacja Zobacz…JESTEM, Havas Media, Havas Warsaw
  • #GdzieJestAndrzej? ITAKA na Pol’and’rock / Horeca Group

Kategorie specjalne:

Kreatywność

  • P@ssWord – pierwszy escape room Microsoft / d*fusion communication, Microsoft Polska, Dom Zagadek
  • Jestem zagrożonym gatunkiem – kampania WWF podczas COP24 / Imago Public Relations, Agencja 2012
  • #GdzieJestAndrzej? ITAKA na Pol’and’rock / Horeca Group

Efektywność

  • Jestem zagrożonym gatunkiem – kampania WWF podczas COP24 / Imago Public Relations, Agencja 2012
  • „Jeden dzień – wart całe życie” / Havas PR Warsaw, Fundacja Zobacz…JESTEM, Havas Media, Havas Warsaw
  • #SolidarityInTruth / #PrawdaIPojednanie / Big Picture, Projekt: Polska i Wolne Sądy, DDB, Corporate Profiles Consulting
  • #CośDoNichMam / Big Picture, Rak'n'roll, DDB, AVON

Research&Insight

  • Jak zgarnąć 87 milionów? Data-driven PR Pracuj.pl / Linkleaders, Grupa Pracuj
  • Raport „Klimat ryzyka” i kampania #niezaklinaj / Polska Izba Ubezpieczeń, OneMulti, Deloitte Polska, Hi.agencja
  • Aktywne Szkoły MultiSport / Benefit Systems, Fundacja V4Sport

Źródło: Związek Firm Public Relations

www.zfpr.pl

Dodatkowe informacje:

Partner merytoryczny konkursu: Deloitte. Partnerzy: rp.pl, wirtualnemedia.pl, Newseria, PRoto, Instytut Monitorowania Mediów, Pro4Media, Piloci Studio, VIDEOactions – agencja filmowa, Conrego, Sotrender, SPORTBIZ – Forum Sportu i Biznesu, Transmisje Online, Michał Gmitruk Production.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Trzy nominacje i nagroda Sabre Awards EMEA 2024 dla Publicon
17 kwietnia w Londynie rozdano nagrody Sabre Awards EMEA 2024 dla najbardziej nowatorskich projektów branży PR i komunikacji. Agencja Publicon Services otrzymała aż trzy nominacje – najwięcej z Polski. Jury wyróżniło dwa projekty sponsoringowe: kampanię „Łączy nas najlepszy skład” realizowaną wspólnie z PZPN i Jeronimo Martins oraz roczny raport sponsoringowy dla Grupy...
Kierunek świętuje Dzień Kreatywności
Agencja reklamowa Kierunek Kreatywny świętując Międzynardowy Dzień Kreatywności 21 kwietnia, przygotowała na swoich social media mini konkurs, w którym do wygrania są plakaty przygotowane we współpracy z krakowską artystką MAD MOJO.  
Wspólnie z ekspertami z Fundacji Climate Strategies Poland przeprowadziliśmy szczegółowe badanie śladu węglowego Gali EFFIE Awards Poland 2023. Badanie to obejmowało trzy dni wydarzenia (dzień przed i dzień po) oraz uczestników gali, co pozwoliło uwzględnić różnorodne aspekty emisji związane z ich udziałem.
Kampania Kompanii Piwowarskiej z nagrodą ECU Sustainability Awards
Kompania Piwowarska po raz czwarty razem z Fundacją „Dom w Łodzi” prowadziła kampanię społeczną FASOFF, szerzącą świadomość na temat FAS czyli alkoholowego zespołu płodowego. Tym razem pod hasłem: „Będę TATĄ! - nie piję razem z nią”. Kampania otrzymała nagrodę ECU Sustainability Award przyznawaną podczas European Circular Retail Congress, będącego częścią...
Konkurs na nazwę dla polskich myśliwców F-35
W związku z zakupem przez Wojsko Polskie F-35 Sztab Generalny Wojska Polskiego ogłosił konkurs na nazwę dla nowych myśliwców.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764