logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Znamy nominowanych w konkursie Złote Spinacze 2020

   08.10.2020, przeczytano 699 razy
ilustracja

Spośród rekordowej liczby 394 zgłoszeń w XVIII edycji Złotych Spinaczy, Jury wybrało 93, które zostały zakwalifikowane do II etapu i będą rywalizować o nagrody. Najwięcej nominacji otrzymały: Grupa Komunikacja Plus (11 nominacji), OLX – (6 nominacji) oraz 24/7Communication i 38 Content Communication (po 5 nominacji).


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/znamy-nominowanych-w-konkursie-zlote-spinacze-2020,388693,artykul.html

W kategoriach głównych i sektorowych jurorzy będą mogli przyznać Złote, Srebrne i Brązowe Spinacze, natomiast w kategoriach specjalnych wyłącznie Złote Spinacze. W każdej kategorii nagroda w kolorze złotym może być tylko jedna. W przypadku kategorii jubileuszowej, uruchomionej z okazji 20-lecia powstania Związku Firm Public Relations, jeden projekt zostanie wyróżniony i otrzyma tytuł Kampanii PR XX-lecia.

Ponadto już po raz czwarty w historii Złotych Spinaczy zostanie przyznany Tytanowy Spinacz dla „Najlepszego w Konkursie”. W celu wyłonienia zwycięskiej firmy, Organizator przeprowadzi ranking nagrodzonych w konkursie podmiotów, według punktacji określonej w regulaminie.

– Złote Spinacze od wielu lat promują najlepsze praktyki branży komunikacji i public relations w Polsce i chociaż ten rok jest wyjątkowy ze względu na pandemię, to zainteresowanie konkursem nie tylko nie zmalało, ale wręcz wzrosło. W tym roku padł kolejny rekord – wpłynęły aż 394 zgłoszenia, które zostały skrupulatnie ocenione przez Członków Jury, a następnie zweryfikowane przez zespół ekspertów Deloitte – mówi Mariusz Ustyjańczuk, Partner, Lider usług Risk Advisory w Deloitte. – Statystyki zgłoszeń potwierdzają, że w okresie turbulencji i niepewności, szczególnego znaczenia nabiera budowanie dialogu z interesariuszami oraz wzmacnianie wizerunku i zaufania do marek – dodaje.

Laureatów tegorocznej edycji Złotych Spinaczy poznamy podczas uroczystej gali, która odbędzie się 4 grudnia 2020 r.

Poniżej przedstawiamy pełną listę nominowanych projektów

Kategorie główne:

PR korporacyjny

  • Koleje Dolnośląskie na dobrych torach / Grupa Komunikacja Plus, Koleje Dolnośląskie
  • Girls Go Technology, czyli dziewczyny oswajają technologię / Mercedes-Benz Manufacturing Poland, Kawałek Świata – Media

PR produktu

  • Bezpieczne zakupy w pandemii z usługą KiedyDoSklepu.pl / Mastercard, Solski Communications, Agencja Marketingowa Isobar Polska (Grupa Dentsu Aegis Network Polska)
  • Concept Merliniego – Konkurs KOŁO na Projekt Łazienki / Monday – agencja komunikacji, KOŁO Grupa Geberit
  • Death Stranding / MSL, PlayStation Polska

Issue management i komunikacja kryzysowa

  • Test na „prodzie” i zaskakujący rebranding mBanku na ĘŚĆĄŻ / mBank
  • Pomoc turystom biura podróży Neckermann/Thomas Cook / Mondial Assistance

Advocacy i Public Affairs

  • Zachowanie rolniczego charakteru płd.-zach. Wielkopolski / Grupa Komunikacja Plus, Stowarzyszenie Przedsiębiorczość dla Ekologii
  • Uwaga, dziura w Tarczy! / Konfederacja Lewiatan
  • Inicjatywa branży spotkań, wydarzeń i turystyki - TUgether / Rada Przemysłu Spotkań i Wydarzeń (TUgether), Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR

Kampania społeczna

  • #WzywamyPosiłki / Inicjatywa Obywatelska „#WzywamyPosiłki”, 2vision, East Eventz, comu:comu., Sztengreber, Muzk Management, Motyw Studio, EVENTAGE
  • BEZ JAJ / OLX, 180 HEARTBEATS + JUNG V MATT
  • ANTYSMOG SONG / OLX, F25. PRODUCTION, HOUSE23 HEROES

PR pro bono

  • Ostatnie Chwile Szczęścia Puckie Hospicjum / 38 Content Communiaction, Puckie Hospicjum pw. św. Ojca Pio
  • ZPPHiU vs C-19 w kampanii #ratujmypolskiemiejscapracy / Lighthouse, Związek Polskich Pracodawców Handlu i Usług
  • Zostań z muzyką / Projekt PR

Covid-19 PR response

  • Komunikacja kryzysowa Intel Extreme Masters Katowice 2020 / d*fusion communication, ESL Polska
  • Bezpieczne zakupy w pandemii z usługą KiedyDoSklepu.pl / Mastercard, Solski Communications, Agencja Marketingowa Isobar Polska (Grupa Dentsu Aegis Network Polska)
  • Kino 2020 – Pierwszy Festiwal Filmów w Czasie Kwarantanny / 38 Content Communication, TVN Discovery
  • Blisko mimo wszystko! Biedronka umacnia relacje w pandemii Biedronka / Jeronimo Martins Polska, Hill+Knowlton Strategies

Komunikacja wewnętrzna

  • Brilliant in Quality / Grupa Komunikacja Plus, 3M Global Service Center Poland
  • NiecodzieNNa dawka informacji o tym, co ważne i ciekawe / Nationale Nederlanden
  • Kultura doceniania w McDonald’s / MJCC, McDonald's Polska

Event komercyjny

  • POCIĄG DO ZMIAN / Master Brand, BNP Paribas Bank Polska

Event społeczny

  • Najpiękniejsza domówka świata / Fundacja Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy, Boscata, Mastercard
  • OLX LECIMY Z POMOCĄ / OLX
  • „Rolling2Zwrotnik” – wyprawa rowerowa ludzi po nowotworze / Human Signs, Fundacja Rak'n'Roll. Wygraj Życie!

Launch produktu, usługi lub firmy

  • Power Plant – nie lekceważ potęgi roślinnej mocy! / Good One PR
  • Launch oferty konwergentnej, czyli Nowy Sezon w T-Mobile / 24/7Communication, T-Mobile Polska
  • Let Creators Be Creators – ConceptD laptopy dla twórców / Acer Polska

Sustainability & CSR Communications

  • FASOFF / MOSQI.TO
  • Ty nie zauważysz. Środowisko tak / 24/7Communication, McDonald's Polska

PR miejsca, miasta lub regionu

  • Stocznia Gdańska warta UNESCO! / 38 Content Communication, Narodowy Instytut Dziedzictwa
  • Zachowanie rolniczego charakteru płd.-zach. Wielkopolski / Grupa Komunikacja Plus, Stowarzyszenie Przedsiębiorczość dla Ekologii
  • Budujemy największy most świata – z Wrocławia do Indii / Grupa Komunikacja Plus, Konsulat Honorowy Republiki Indii
  • Największy w Polsce hybrydowy festiwal literacki / Projekt PR, Goyki3 ArtInkubator

Social media

  • Najpiękniejsza domówka świata / Fundacja Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy, Boscata, Mastercard
  • Test na „prodzie” i zaskakujący rebranding mBanku na ĘŚĆĄŻ / mBank
  • Mowa Miłości / Outriders, Laska Nebeska

Business-to-Business PR

  • Lider e-zdrowia 2019 / Centrum e-Zdrowia
  • TARCZA ANTYKRYZYSOWA DLA RYNKU OPTYCZNEGO / Made in PR, Grupa Essilor

PR finansowy i relacje inwestorskie

  • Craft-funding Janusza Palikota / Crowdway.pl, Janusz Palikot, Agencja Hello PR, MarkNeting
  • Mazurska Manufaktura Alkoholi – kraft to nie tylko piwo! / Good One PR, Mazurska Manufaktura Alkoholi

Media relations

  • Jak utrzymać uwagę mediów w czasach dominacji jednego tematu / Biedronka – Jeronimo Martins Polska, Hill+Knowlton Strategies
  • Lifestyle 100% earned. Zawodowy styl życia Pracuj.pl / Linkleaders, Grupa Pracuj
  • Volkswagen napędza elektromobilność w Polsce / Volkswagen, OneMulti, InsightOut Lab

Employer Branding

  • Dobra robota! w Electrolux – strategia EB dla 5 fabryk / Grupa Komunikacja Plus, Electrolux
  • Kampania Capgemini Między Innymi / Fabryka Komunikacji Społecznej, Capgemini Polska
  • Evolve. Advance. We’ll cheer you on / UBS, MJCC

Content marketing – branded content

  • ZDARZYŁO SIĘ NAJLEPSZYM / OLX, F25 Production House, 180HEARTBEATS + JUNG V MATT
  • Kryptonim S.E.S.J.A / Monday - agencja komunikacji
  • CUD NAD WISŁĄ / PR 510, MyPlace

Custom Publishing

  • NiecodzieNNik TV poleca się do porannej kawy! / Nationale Nederlanden
  • Magazyn „UPstream”: reportaż dźwignią PR-u / Nowy Styl
  • Samobójstwa najmłodszych. Chcielibyście o tym nie słyszeć / Pan Pikto, Fundacja Wielogłosu

Kategorie sektorowe:

Technologia, IT, telekomunikacja

  • Launch oferty konwergentnej, czyli Nowy Sezon w T-Mobile / 24/7Communication, T-Mobile Polska
  • Let Creators Be Creators – ConceptD laptopy dla twórców / Acer Polska
  • M-Power, czyli transformacja agile w T-Mobile / 24/7Communication, T-Mobile Polska

Finanse

  • #zdalnidopomocy / 24/7Communication, ING Bank Śląski
  • „Szczepionka na dezinformację” Santander Bank Polska / Santander Bank Polska
  • Bezpieczne zakupy w pandemii z usługą KiedyDoSklepu.pl / Mastercard, Solski Communications, Agencja Marketingowa Isobar Polska (Grupa Dentsu Aegis Network Polska)

Uroda, higiena i wellness

  • #ChceDoSalonu / Remarkable Ones, Versum

Moda i styl życia

  • ZPPHiU vs C-19 w kampanii #ratujmypolskiemiejscapracy / Lighthouse, Związek Polskich Pracodawców Handlu i Usług

Kultura i media

  • Najpiękniejsza domówka świata / Fundacja Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy, Boscata, Mastercard
  • Kino 2020 – Pierwszy Festiwal Filmów w Czasie Kwarantanny / 38 Content Communication, TVN Discovery
  • Cartoon Network „Bądź kumplem, nie dokuczaj” / Turner Broadcasting System, dotrelations, Stor9

Medycyna i zdrowie

  • Dzień na U / Fundacja Rak’n’Roll. Wygraj Życie!, Avon Cosmetics Polska, Garden of Words, DDB Warszawa, PHD
  • #PowiedzJak / MSL, Fundacja Nutricia
  • #Stopfejkfriends / Fabryka Komunikacji Społecznej

Sport, turystyka i rekreacja

  • Budujemy największy most świata – z Wrocławia do Indii / Grupa Komunikacja Plus, Konsulat Honorowy Republiki Indii

Nieruchomości, budownictwo, dom i wnętrze

  • Concept Merliniego – Konkurs KOŁO na Projekt Łazienki / Monday – agencja komunikacji, KOŁO Grupa Geberit
  • Lepiej bez smogu / ISOVER Saint-Gobain
  • Stacja Wola – najszybciej sprzedająca się inwestycja na Woli / Publicon
  • Skanska jako lider na polskim rynku nieruchomości biurowych / Grupa Komunikacja Plus, Spółka biurowa Skanska

Przemysł i infrastruktura

  • NIE OCZERNIAJ GÓRNIKA! STOP HEJTOWI / Agencja Reklamowa ArtGroup
  • Dobra robota! w Electrolux – strategia EB dla 5 fabryk / Grupa Komunikacja Plus, Electrolux
  • Grupa Impel na pierwszej linii frontu walki z Covid-19 / Impel

Motoryzacja i transport

  • IZERA. Elektryk made in Poland! / 38 Content Communication, ElectroMobility Poland i Don’t Worry

NGO i sektor publiczny

  • Zachowanie rolniczego charakteru płd.-zach. Wielkopolski / Grupa Komunikacja Plus, Stowarzyszenie Przedsiębiorczość dla Ekologii
  • Adwokat w każdym przypadku / Remarkable Ones, Naczelna Rada Adwokacka, Social Leaders
  • Unia Owocowa: Tarcza antykryzysowa i WPR dla sadowników / Procontent, Stowarzyszenie Polskich Dystrybutorów Owoców i Warzyw „Unia Owocowa”

Kategorie specjalne:

Kreatywność

  • BEZ JAJ / OLX, 180 HEARTBEATS + JUNG V MATT
  • Pokaż nam swój środkowy palec! – start Fundacji Najsłodsi / Hill+Knowlton Strategies, Fundacja Michała Figurskiego „Najsłodsi”

Efektywność

  • Zachowanie rolniczego charakteru płd.-zach. Wielkopolski / Grupa Komunikacja Plus, Stowarzyszenie Przedsiębiorczość dla Ekologii
  • Uwaga, dziura w Tarczy! / Konfederacja Lewiatan
  • Najpopularniejszy Zimowy (Narodowy) event na TikToku! / Testa Communication

Research&Insight

  • Krytyka kobiet codzienna, czyli women shaming po polsku / Clue PR
  • Volkswagen napędza elektromobilność w Polsce / Volkswagen, OneMulti, InsightOut Lab
  • REDefine Your Limits. Rekrutujemy przedstawicieli handlowych / MJCC, Coca-Cola HBC Polska
  • Kampania Capgemini Między Innymi / Fabryka Komunikacji Społecznej, Capgemini Polska

Kategoria jubileuszowa:

Kampania PR XX-lecia

  • Ogólnopolski Program dla Młodzieży „Mam Haka na Raka” / Hill+Knowlton Strategies, GSK, Polska Unia Onkologii, Fabryka Komunikacji Społecznej
  • A co gdyby? – OLX piętnuje najgorsze zachowania w sieci / OLX, 180 HEARTBEATS + JUNG V MATT
  • Największy od 30 lat debiut banku w Europie / United PR

Wszystkie informacje o konkursie są dostępne na stronie: www.zlotespinacze.pl

Źródło: Związek Firm Public Relations

www.zfpr.pl

Dodatkowe informacje:

Partner merytoryczny konkursu: Deloitte.
Partnerzy: rp.pl, Rzeczpospolita, BRIEF, Wirtualne Media, Newseria, PRoto, Instytut Monitorowania Mediów (IMM), Pro4Media, VIDEOactions – agencja filmowa, THINKTANK, Sotrender, Conrego, Piloci Studio, Digital Beast, Michał Gmitruk Production, SPORTBIZ – Forum Sportu i Biznesu.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska i Szkoła Główna Handlowa zapraszają do udziału w dziesiątej edycji konkursu na najlepszą pracę dyplomową z zakresu marketingu internetowego. Nagrodami w DIMAQ UNI są studia podyplomowe na SGH oraz udział w Akademii DIMAQ Professional i Basic.
Najpopularniejsi wydawcy gazetek i katalogów z promocjami w Polsce
W IV edycji programu AdRetail Inspirio (AdRI) spośród blisko 180 brandów i wydawców gazetek oraz katalogów wyłoniono najaktywniejsze marki w największych na rynku serwisach i aplikacjach agregujących promocje. W ramach tego sprawdzono ponad 1,2 mld zdarzeń, w tym m.in. odsłon, wejść i kliknięć w treści i produkty. Za najlepsze wyniki w całym ubiegłym roku nagrodzono takie...
Aldi z nominacją w konkursie „Modernizacja Roku & Budowa XXI w.”
Modernizacja zabytkowych budynków dawnej ujeżdżalni koni w Toruniu, którego inwestorem była sieć ALDI została nominowana w tegorocznej edycji ogólnopolskiego konkursu „Modernizacja Roku & Budowa XXI w”, który odbywa się pod patronatem min. Ministerstwa Infrastruktury. Celem konkursu jest promocja dokonań w zakresie modernizacji, adaptacji i renowacji obiektów dziedzictwa...
23 Edycja Konkursu Golden Arrow
Do 7 maja można zgłaszać projekty marketingowe, które będą rywalizować w 23 edycji konkursu Golden Arrow.
Firma Nikon nawiązała współpracę z organizacją CIWEM (Instytut gospodarowania zasobami wodnymi i zarządzania ochroną środowiska, z ang. Chartered Institution of Water and Environmental Management) oraz platformą WaterBear, aby zorganizować kolejną edycję konkursu Environmental Photographer of the Year, do którego już teraz można przesyłać zgłoszenia. W dorocznym konkursie,...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764