logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Znamy nominowanych w konkursie Złote Spinacze 2021

   07.10.2021, przeczytano 517 razy
ilustracja

Spośród rekordowej liczby 397 zgłoszeń w XIX edycji Złotych Spinaczy, Jury wybrało 111, które zostały zakwalifikowane do II etapu i będą rywalizować o nagrody. Najwięcej nominacji otrzymały agencje: 24/7Communiaction (8 nominacji), Grupa Komunikacja Plus (7 nominacji) oraz Hill+Knowlton Strategies Poland (7 nominacji).


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/znamy-nominowanych-w-konkursie-zlote-spinacze-2021,393289,artykul.html

W kategoriach głównych i sektorowych jurorzy będą mogli przyznać Złote, Srebrne i Brązowe Spinacze, natomiast w kategoriach specjalnych wyłącznie Złote Spinacze. Przy czym w każdej kategorii nagroda w kolorze złotym może być tylko jedna.

Ponadto przyznany zostanie Tytanowy Spinacz dla „Najlepszego w Konkursie”, a więc podmiotu, który zdobędzie najwięcej punktów za wszystkie otrzymane nagrody. W celu wyłonienia zwycięzcy, Organizator przeprowadzi ranking nagrodzonych w konkursie podmiotów, według punktacji określonej w Regulaminie.

–  Konkurs Złote Spinacze to wyjątkowo inspirująca inicjatywa, dzięki której możemy docenić kreatywne pomysły powstające w Polsce. Ogromnie cieszymy się, że projekt spotyka się z dużym i niesłabnącym zainteresowaniem, o czym świadczy rekordowa liczba zgłoszeń do Konkursu. W tegorocznej edycji sześć grup jurorskich, składających się łącznie z 92 Jurorów, ocenia projekty zgłoszone w 35 kategoriach. Wierzymy, że dzięki wyróżnieniu najciekawszych pomysłów, Złote Spinacze wyznaczają najwyższe standardy i promują najlepsze praktyki w branży PR – Mariusz Ustyjańczuk, partner zarządzający, lider usług Risk Advisory, Deloitte.

Laureatów tegorocznej edycji Złotych Spinaczy poznamy podczas uroczystej gali, która odbędzie się 3 grudnia 2021 r.

Poniżej przedstawiamy pełną listę nominowanych projektów

Kategorie główne

1.    PR korporacyjny

  • W pogoni za ciszą / Icon Strategies
  • 60 lat IKEA w Polsce. Na dobre i…na lepsze! / IKEA Retail w Polsce, Garden of Words, Lucky You, Seven Dogs, VMLY&R, Wavemaker
  • Biedronka – sami swoi. Wzmacniamy patriotyzm gospodarczy / Jeronimo Martins Polska, Hill+Knowlton Strategies Poland
  • Pomimo pandemii, biura nadal w grze / Grupa Komunikacja Plus, Spółka biurowa Skanska, White Bits

2.    PR produktu

  • Kolekcja mody inspirowana serialem TV - answear.LAB KRÓL / CANAL+ Polska, Answear.com
  • Moc wiesiołka / Labcon, Adamed
  • T-Mobile – Connected Underwear / 24/7Communication, T-Mobile Polska

3.    Issue management i komunikacja kryzysowa

  • Otwartość i szybkość w kryzysie. Raporty COVID-19 Pracuj.pl / Linkleaders, Pracuj.pl
  • Ekowizyta - zadbajmy o dobry klimat / Polpharma
  • Ochrona reputacji PGE w polsko-czeskim sporze o Turów / Publicis Consultants, PGE Polska Grupa Energetyczna

4.    Advocacy i Public Affairs

  • Kampania „TAK! dla edukacji klimatycznej” / Havas PR Warsaw, IKEA Retail Polska, VMLY&R Poland, Wavemaker, Młodzieżowy Strajk Klimatyczny, Polski Klub Ekologiczny Okręg Mazowiecki, UN Global Compact Network Poland, WWF Polska, Onet.pl
  • Dlaczego z Szadółek nie pachnie? Wprost o uciążliwościach / Zakład Utylizacyjny w Gdańsku, Inntu
  • Leczenie przez żywienie - program certyfikacji szpitali / Procontent Communication, Polskie Towarzystwo Żywienia Pozajelitowego, Dojelitowego i Metabolizmu (POLSPEN)
  • Lighthouse dla ZPPHiU #RatujmyPolskieMiejscaPracy / Lighthouse, Związek Polskich Pracodawców Handlu i Usług

5.    Kampania społeczna

  • Stop kobietobójstwu! / Fundacja Centrum Praw Kobiet, Dziadek do orzechów
  • Kampania „TAK! dla edukacji klimatycznej” / Havas PR Warsaw, IKEA Retail Polska, VMLY&R Poland, Wavemaker, Młodzieżowy Strajk Klimatyczny, Polski Klub Ekologiczny Okręg Mazowiecki, UN Global Compact Network Poland, WWF Polska, Onet.pl
  • Jestem kobietą, kieruję / Fundacja Truckers Life
  • Pralnia Społecznie Odpowiedzialna Persil / Big Picture, Persil, Towarzystwo im. Św. Brata Alberta, Koło Gdańsk

 6.    PR pro bono

  • Rugby Club Lechia Gdańsk: Obudź Gdańskie Lwy! / Inntu
  • #zglos.to! Lekcje z mowy nienawiści? Widzisz - reaguj! / Hill+Knowlton Strategies Poland
  • Największy charytatywny bieg w Polsce bez granic i barier / Grupa Komunikacja Plus, Fundacja Poland Business Run

7.    Covid-19 PR response

  • Bajki z nowym morałem / 24/7Communication, McDonald's Polska, OMD
  • Pomimo pandemii, biura nadal w grze / Grupa Komunikacja Plus, Spółka biurowa Skanska, White Bits
  • Cyfrowe Rewolucje / mBank, Solski Communications, Cube Group

8.    Employee experience i komunikacja wewnętrzna

  • People Awards 2020. Home Edition / Live Age, Ringier Axel Springer Polska
  • Podwijamy rękaw w BSH / BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego, Pracownia EB
  • Magenta Dream Makers – łączymy siły, by nieść pomoc / 24/7Communication, T-Mobile Polska

9.    Event komercyjny

  • OLX Praca Know How 2021 / OLX, Live Age
  • Otwarcie Polskiej Gastronomii / Globalworth
  • T-Mobile Studio podczas finału plebiscytu Telekamery 2020 / 24/7Communication, T-Mobile Polska

10.    Event społeczny

  • 27. Pol’and’Rock Festival / Fundacja Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy, Złoty Melon, Boscata, Allegro, Mastercard, Play
  • Wirtualny 13 Onkobieg / Stowarzyszenie Pomocy Chorym na Mięsaki i Czerniaki Sarcoma
  • Czysta Polska #odTATRpoBAŁTYK / Stowarzyszenie „Czysta Polska", Biedronka, Garnier, Jan Niezbędny, GetHero

11.    Launch produktu, usługi lub firmy

  • KRÓL i jego uniwersum w komunikacji PR / CANAL+ Polska
  • Don’t Make Ads. Make TikToks / Grayling Poland, TikTok
  • Szukamy cool nerda - premiera gry Star Wars: Squadrons od EA / Monday – agencja komunikacji, Electronic Arts Polska

12.    Sustainability i CSR Communications

  • Pralnia Społecznie Odpowiedzialna Persil / Big Picture, Persil, Towarzystwo im. Św. Brata Alberta, Koło Gdańsk
  • SUPERBOHATERKI czyli rodzinne wybory / Bank BNP Paribas, Fundacja „Kosmos dla Dziewczynek”
  • Fundusz Żubra powiększa Biebrzański Park Narodowy / Huta 19 im. Joachima Fersengelda, Żubr

13.    PR miejsca, miasta lub regionu

  • A Ty? Co widzisz w Krakowie? / 38 Content Communication, Miasto Kraków
  • E.Wedel otwiera Fabrykę Czekolady online / Walk PR, E.Wedel, Golden Submarine
  • Charlotte - stół, chleb i wino. Kultowe bistro ma 10 lat! / Big Picture, Charlotte

14.    Social media

  • Work In Progress. Pierwszy polski podcast o pracy dla Gen Z / Linkleaders, Pracuj.pl, newonce.radio
  • To nie ja / Fundacja Rak'n'Roll. Wygraj Życie!, Lettly
  • #ZakładamyMaski / 24/7Communication, McDonald's Polska, OMD
  • Hejter za dychę / Labcon, Browar Tenczynek

15.    Business-to-Business PR

  • Dont Make Ads. Make TikToks / Grayling Poland, TikTok
  • GfK, czyli jak łączyć badania i sprzedaż w czasie pandemii / Grupa Komunikacja Plus, Panel Gospodarstw Domowych GfK Polonia
  • Social Selling Experts - handlowiec staje się influencerem / Monday – agencja komunikacji, Dell Technologies

16.    PR finansowy i relacje inwestorskie

  • 4 mln zł w 38 minut! Rola IR i PR w rekordzie polskiego ECF / Crowdway, Kombinat Konopny, Hello PR
  • INPOST NA EURONEX AMSTERDAM - największe IPO spółki z Polski / INPOST, GENESIS PR
  • Słodka kampania crowdfundingowa Las Vegan's / Good One PR, Manufaktura Czekolady Chocolate Story

17.    Media relations

  • „Pomóżmy dzieciom oddychać lepiej” / MSL, GlaxoSmithKline
  • 50 lat katowickiego Spodka / Imago Public Relations
  • Otwartość i szybkość w kryzysie. Raporty COVID-19 Pracuj.pl / Linkleaders, Pracuj.pl

18.    Employer Branding

  • O pracy mówimy wprost – employer branding w ubezpieczeniach / Nationale-Nederlanden, MJCC
  • Projekt Lędziny – FM Logistic wchodzi na Śląsk / MJCC, FM Logistic
  • ERBUD - rekrutacja wśród graczy i fanów esportu / Gameset, ERBUD

19.    Content marketing – branded content

  • E.Wedel kiedyś i dzisiaj – 5 niezwykłych historii  / Walk PR, E.Wedel
  • OTOMOTO - redukcja negatywnego sentymentu w SOME / MADOGZ, OTOMOTO
  • Bajki z nowym morałem / 24/7Communication, McDonald's Polska, OMD
  • Newonce po niemiecku, czyli korepetycje w neueinmal.radio / Grayling Poland, Goethe-Institut

20.    Custom Publishing

  • „Jesteśmy blisko” – raport wpływu McDonald’s na gospodarkę / 24/7Communication, McDonalds Polska
  • Łączy nas Biedronka - historia największej sieci handlowej / Jeronimo Martins Polska, Hill+Knowlton Strategies Poland
  • GAZETA KRÓLEWSKA – kronika uniwersum KRÓLA / CANAL+ Polska

Kategorie sektorowe:

21.    Technologia, IT, telekomunikacja

  • Work In Progress. Pierwszy polski podcast o pracy dla Gen Z / Linkleaders, Pracuj.pl, newonce.radio
  • „Włącz ochronę oczu”. Kampania edukacyjna Huawei i PTOO / Cohn & Wolfe, Huawei CBG Polska
  • Szukamy cool nerda - premiera gry Star Wars: Squadrons od EA / Monday – agencja komunikacji, Electronic Arts Polska
  • T-Mobile – Connected Underwear / 24/7Communication, T-Mobile Polska

22.    Finanse

  • CyberPrzysłowia / Santander Bank Polska, Follow Agency
  • eSkarbonka - nowy sposób wspierania WOŚP / Fundacja Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy, Mastercard, Boscata, Złoty Melon
  • SUPERBOHATERKI czyli rodzinne wybory / Bank BNP Paribas, Fundacja „Kosmos dla Dziewczynek"

23.    Uroda, higiena i wellness

  • #WłączLeczenie - jak zatrzymać pandemię chorób skóry / Hill+Knowlton Strategies Poland, Galderma
  • Pralnia Społecznie Odpowiedzialna Persil / Big Picture, Persil, Towarzystwo im. Św. Brata Alberta, Koło Gdańsk
  • Czysta Ziemia oraz Uczniowskie Ekonawyki / MSL, Procter & Gamble

24.    Moda i styl życia

  • Better Places 2030 – Wroclavia dla miasta i mieszkańców / Grupa Komunikacja Plus, Wroclavia
  • Kolekcja mody inspirowana serialem TV - answear.LAB KRÓL / CANAL+ Polska, Answear.com
  • Lighthouse dla ZPPHiU #RatujmyPolskieMiejscaPracy / Lighthouse, Związek Polskich Pracodawców Handlu i Usług

25.    Sektor spożywczy

  • E.Wedel kiedyś i dzisiaj – 5 niezwykłych historii / Walk PR, E.Wedel
  • Słodka kampania crowdfundingowa Las Vegan’s / Good One PR, Manufaktura Czekolady Chocolate Story
  • Biedronka – sami swoi. Wzmacniamy patriotyzm gospodarczy / Jeronimo Martins Polska, Hill+Knowlton Strategies Poland

26.    Kultura i media

  • Zabytki to Twoje dziedzictwo! Nie pozwól niszczyć. Reaguj! / 38 Content Communication, Narodowy Instytut Dziedzictwa
  • 27. Pol’and’Rock Festival / Fundacja Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy, Złoty Melon, Boscata, Allegro, Mastercard, Play
  • KRÓL i jego uniwersum w komunikacji PR / CANAL+ Polska

27.    Medycyna i zdrowie

  • HAE, czyli historia 13 letniej odysei diagnostycznej / first aid communication
  • Leczenie przez żywienie - program certyfikacji szpitali / Procontent Communication, Polskie Towarzystwo Żywienia Pozajelitowego, Dojelitowego i Metabolizmu (POLSPEN)
  • Ekowizyta - zadbajmy o dobry klimat / Polpharma

28.    Sport, turystyka i rekreacja

  • Rugby Club Lechia Gdańsk: Obudź Gdańskie Lwy! / Inntu
  • Największy charytatywny bieg w Polsce bez granic i barier / Grupa Komunikacja Plus, Fundacja Poland Business Run
  • Kampania MultiSport „Gotuj się do sportu!” / Benefit Systems, Brand Kolektyw, NAV Agency

29.    Nieruchomości, budownictwo, dom i wnętrze

  • ERBUD - rekrutacja wśród graczy i fanów esportu / Gameset, ERBUD
  • Otwarcie Polskiej Gastronomii / Globalworth
  • Rola dewelopera w kreowaniu nowoczesnego Wrocławia / Grupa Komunikacja Plus, Dom Development Wrocław

30.    Przemysł i infrastruktura

  • Ochrona reputacji PGE w polsko-czeskim sporze o Turów / Publicis Consultants, PGE Polska Grupa Energetyczna

31.    Motoryzacja i transport

  • OTOMOTO - redukcja negatywnego sentymentu w SOME / MADOGZ, OTOMOTO
  • TIER - brawurowy debiut neutralnych klimatycznie e-hulajnóg / Havas PR Warsaw, Tier Mobility
  • Kampania edukacyjna „Tablet jak cegła” / Cohn & Wolfe, Volvo Car Poland

32.    NGO i sektor publiczny

  • Stop kobietobójstwu! / Fundacja Centrum Praw Kobiet, Dziadek do orzechów
  • Przystań w sieci / Hill+Knowlton Strategies Poland, Facebook, NASK PIB, UNICEF Polska
  • #zglos.to! Lekcje z mowy nienawiści? Widzisz - reaguj! / Hill+Knowlton Strategies Poland

Kategorie specjalne:

33.    Kreatywność

  • OTOMOTO - redukcja negatywnego sentymentu w SOME / MADOGZ, OTOMOTO
  • Premiera Microsoft Flight Simulator na Xbox Series X|S / d*fusion communication, Microsoft
  • Newonce po niemiecku, czyli korepetycje w neueinmal.radio / Grayling Poland, Goethe-Institut

34.    Efektywność

  • Stop kobietobójstwu! / Fundacja Centrum Praw Kobiet, Dziadek do orzechów
  • eSkarbonka - nowy sposób wspierania WOŚP / Fundacja Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy, Mastercard, Boscata, Złoty Melon
  • Podwijamy rękaw w BSH / BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego, Pracownia EB
  • 50 lat katowickiego Spodka / Imago Public Relations
  • Czysta Polska #odTATRpoBAŁTYK / Stowarzyszenie „Czysta Polska", Biedronka, Garnier, Jan Niezbędny, GetHero

35.    Research&Insight

  • Mapa ryzyka Polaków / Polska Izba Ubezpieczeń (PIU), hi Agencja, OneMulti
  • Bariery do kariery / Clue PR
  • Pralnia Społecznie Odpowiedzialna Persil / Big Picture, Persil, Towarzystwo im. Św. Brata Alberta, Koło Gdańsk

Źródło: Związek Firm Public Relations

www.zfpr.pl

Dodatkowe informacje:

Wszystkie informacje o konkursie są dostępne na stronie: www.zlotespinacze.pl
Partner merytoryczny konkursu: Deloitte.
Partnerzy: rp.pl, Rzeczpospolita, Press, Wirtualne Media, Newseria, BRIEF, PR Manager, PRoto, Instytut Monitorowania Mediów (IMM), Pro4Media, THINKTANK, Sotrender, Conrego, Piloci Studio.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Ignacy Bochiński, Partner KERRIS oraz Jacek Stefanowicz, Dyrektor Kreatywny, zostali powołani do jury międzynarodowego konkursu branży marketingowej Stevie Awards.
Druga edycja akcji „Zaprojektowane po ludzku” zainicjowana przez „Gazetę Wyborczą” jest poświęcona tworzeniu przyjaznej ludziom przestrzeni wspólnej. W trakcie jej trwania na łamach „Wyborczej” ukażą się publikacje pokazujące problem przestrzeni publicznej w miastach z różnych perspektyw. Ważnym elementem akcji jest konkurs, który wyłoni najlepsze rozwiązania dla...
On Board Think Kong: kampania Hoya Lens z nagrodami IAC 2022
HOYA Lens Poland i agencja OBTK otrzymały międzynarodową nagrodę IAC 2022 w 2 kategoriach: Best Health Care Integrated Ad Campaign oraz Best Medical Integrated Ad Campaign. Statuetki zostały przyznane za kampanię „Wzrok OK!”, która zachęciła do zaplanowania wizyty u specjalistów ponad 2 mln Polaków.
Najlepsze okładki 2021 roku wybrane
Poznaliśmy laureatów VIII edycji Konkursu 30/30 na najlepszą okładkę płytową. Wręczenie nagród miało miejsce 23 czerwca podczas wernisażu wystawy pokonkursowej w Poznaniu, w 3-piętrowej Galerii na Dziedzińcu Starego Browaru.
W środę, 22 czerwca w Fabryce Norblina odbył się Finał 9. edycji Papaya Young Creators. Podczas finału ogłoszono zwycięzców i zwyciężczynie konkursu dla młodych talentów filmowych. Jury tegorocznej edycji przyznało 10 nagród, 1 wyróżnienie oraz 4 nagrody specjalne. Poznajcie laureatów i laureatki tegorocznych kategorii: Music Stories, Branded...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764