logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Znamy nominowanych w konkursie Złote Spinacze 2022

  PR 07.10.2022, przeczytano 1488 razy
ilustracja

Spośród rekordowej liczby 445 zgłoszeń w jubileuszowej, 20. edycji Złotych Spinaczy, Jury wybrało 110, które zostały zakwalifikowane do II etapu i będą rywalizować o nagrody. Najwięcej nominacji otrzymały agencje: MSL Group (13 nominacji), Grupa Komunikacja Plus (7 nominacji) oraz Linkleaders (6 nominacji).


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/znamy-nominowanych-w-konkursie-zlote-spinacze-2022,397514,artykul.html

W kategoriach głównych i sektorowych jurorzy będą mogli przyznać Złote, Srebrne i Brązowe Spinacze, natomiast w trzech kategoriach specjalnych wyłącznie Złote Spinacze. W każdej kategorii nagroda w kolorze złotym może być tylko jedna.

Ponadto przyznany zostanie Tytanowy Spinacz dla „Najlepszego w Konkursie”, a więc podmiotu, który zdobędzie najwięcej punktów za wszystkie otrzymane nagrody. W celu wyłonienia zwycięzcy, Organizator przeprowadzi ranking nagrodzonych w konkursie podmiotów, według punktacji określonej w regulaminie.

Laureatów tegorocznej edycji Złotych Spinaczy poznamy podczas uroczystej gali, która odbędzie się 2 grudnia 2022 r.

Poniżej przedstawiamy pełną listę nominowanych projektów.

Kategorie główne

PR korporacyjny

  • Trudny projekt deweloperski. Dialog o inwestycji Lizbońska / N42
  • Brześć Kujawski w Centrum uwagi LPP Logistics / Lighthouse    
  • Transformacja dekady: Tesco zmienia się w Netto / Lighthouse, Netto Polska    

PR produktu

  • „Zapomnij słowo „robol”. Komunikacja Pracuj.pl do fachowców / Linkleaders, Pracuj.pl    
  • YES „Jestem kobietą” / 180heartbeats + Jung v Matt, MullenLowe MediaHub
  • SCOPE driven by Porsche. Tales of Tomorrow / Big Picture, PORSCHE

Issue management i komunikacja kryzysowa

  • Uwaga, rozwój! Budowa fabryki elektrolitu w Śremie / Grupa Komunikacja Plus, Capchem Poland
  • OZE ma prawa! / Pan Pikto
  • „Dziady” / A.D.2021- niezależność / Teatr im. Juliusza Słowackiego w Krakowie

Advocacy i Public Affairs

  • Uwaga, rozwój! Budowa fabryki elektrolitu w Śremie / Grupa Komunikacja Plus, Capchem Poland
  • Koalicja „Dbamy o wodę”, Kampania: Liczy się każda kropla / Fleishman Hillard, Grupa Żywiec, Żywiec Zdrój (Danone)    
  • Jutro w Polsce / MullenLowe Warsaw, Agora, Stowarzyszenie Miłość Nie Wyklucza

Kampania społeczna

  • „Rachunek przemocy” Avon Kontra Przemoc / Garden of Words, Avon Polska, BNP Paribas Bank
  • UNMUTE: GŁOŚNIEJ NIŻ DECYBELE / Labcon, Change Serviceplan    
  • Grupa Stonewall – Kampania „Jesteśmy dobrzy w byciu razem” / KERRIS    
  • Powrót z depresji / Hill+Knowlton Strategies Poland, Janssen Polska

PR pro bono

  • UNMUTE: GŁOŚNIEJ NIŻ DECYBELE / Labcon, Change Serviceplan
  • Najmłodszy headhunter na świecie / MSL Group, Fundacja K.I.D.S. Klub Innowatorów Dziecięcych Szpitali, Publicis Worldwide, Prodigious
  • Wielkie badanie dziecięcych szpitali / MSL Group, Fundacja K.I.D.S., Reckitt (Nurofen), Pozytywna Dyscyplina

Employee experience i komunikacja wewnętrzna

  • NA LUZIE O BHP / MOSQI.TO
  • Evergreen Festival czyli jak odzyskać serca pracowników / Grupa Żywiec
  • Feel the Pepco Values, czyli nowa odsłona wartości! / MJCC, Pepco Poland    

Event komercyjny

  • Piłka znów w grze! 39 tysięcy dzieci wróciło na boiska / Grupa Komunikacja Plus, Polski Związek Piłki Nożnej, Maspex
  • OLX Praca Know How 2022 / Live Age, OLX    
  • MAYBELLINE NEW YORK STORIES / L'Oréal Polska, PWR.GG, Creative PRO, Warner Music Poland, Platinium Cast Agencja PR    

Event społeczny

  • 10 lat Pikniku Niepodległościowego w Łodzi / 3PR Consulting, Manufaktura Łódź
  • Wyjątkowe winyle Dawida Podsiadło z plastikowych odpadów / Bank Credit Agricole
  • Turniej piłkarski dzieci z domów dziecka z Polski i Ukrainy / Fleishman Hillard, Stowarzyszenie Nadzieja na Mundial, Jeronimo Martins Polska

Launch produktu, usługi lub firmy

  • Jasnum – Menopauza to nie pauza / 38 Content Communication, USP Zdrowie    
  • Twardy reset memów o IT. Wejście the:protocol na rynek / Linkleaders, the:protocol
  • Launch platformy Disney+ w Polsce / The Walt Disney Company Polska

Sustainability i CSR Communications

  • Młode MajstERki / ERBUD, Centrum Nauki Kopernik
  • Program zatrudnienia osób neuroróżnorodnych w P&G / MSL Group, Procter & Gamble, asperIT
  • Komunikacja projektu „Daj swoim butom drugie życie” / Grupa CCC    

PR miejsca, miasta lub regionu

  • Znikający Mural / IMMOFINANZ
  • STS mecenasem muralu Kazimierza Górskiego / STS
  • wilcza for/rest / TOUCH.PR , wilcza for/rest

Social media

  • Żeńska końcówka okiem 18000 Polek i 20 influencerek / Linkleaders, Pracuj.pl
  • Bajki dla dorosłych / Santander Bank Polska, Follow Agency
  • Najmłodszy headhunter na świecie / MSL Group, Fundacja K.I.D.S. Klub Innowatorów Dziecięcych Szpitali, Publicis Worldwide, Prodigious

Business-to-Business PR

  • Razem dla innych razem dla siebie. Unicef dla biznesu / 38 Content Communication, Unicef Polska
  • Lepszy Szef: Dell Technologies x Intel x monday comms / monday comms, Dell Technologies, Intel
  • Noc dla Klimatu / Danfoss Poland, MAKE Event

PR finansowy i relacje inwestorskie

  • STS – największy bukmacher w Polsce debiutuje na GPW / STS Holding

Media relations

  • Zapomnij słowo „robol”. Komunikacja Pracuj.pl do fachowców / Linkleaders, Pracuj.pl
  • EY tłumaczy Polski Ład / EY Polska
  • Porozmawiajmy szczerze o otyłości / MSL Group, Novo Nordisk    
  • SCOPES driven by Porsche. Tales of Tomorrow / Big Picture, PORSCHE    

Employer Branding

  • Zgadzam się / Nie zgadzam się / MOSQI.TO
  • MIT czy HIT? mBank i cała prawda o pracy IT w bankowości / Linkleaders, mBank
  • Impact Stories / Deloitte Poland

Content marketing – branded content

  • Lenovo i szachy: arc. Jan-Krzysztof Duda ambasadorem Lenovo / Deep Sense, Lenovo Polska
  • Bajki dla dorosłych / Santander Bank Polska, Follow Agency
  • Łączy nas napięcie – portal naładowany wiedzą / Euvic Digital, TIM
  • Powrót z depresji / Hill+Knowlton Strategies Poland, Janssen Polska

Custom Publishing

  • Kurier Specjalny OLX / OLX, dotrelations
  • ZłotyKalendarz 2022 GoldenSubmarine / GoldenSubmarine
  • ERC Inspiration Book / Planet Partners

Wsparcie Ukrainy

  • Butik Pełen Dobra / Port Łódź
  • SAFER Ukraine / 24/7Communication, St. Jude, Finn Partners
  • Biedronka – wspólnie dla Ukrainy / Jeronimo Martins Polska, Hill+Knowlton Strategies Poland
  • InPost, Rafał Brzoska i Omenaa Mensah z pomocą Ukrainie / Big Picture, InPost, Omenaa Foundation, Fundacja Rafała Brzoski    

Kategorie sektorowe

Technologia, IT, telekomunikacja

  • Jak rozbić szklany sufit – promocja serialu Arcane / Lighthouse, RIOT Games, WebTalk, UCK Agency
  • Art loves The Frame. Nowa narracja dla The Frame TV / dfusion communication, Samsung Polska
  • Twardy reset memów o IT. Wejście the:protocol na rynek / Linkleaders, the:protocol

Finanse

  • Kampania edukacyjna „Misja Kieszonkowe” / Bank BNP Paribas, Garden of Words, Publicis Poland
  • Bajki dla dorosłych / Santander Bank Polska, Follow Agency
  • EY tłumaczy Polski Ład / EY Polska
  • Wyjątkowe winyle Dawida Podsiadło z plastikowych odpadów / Bank Credit Agricole

Uroda, higiena i wellness

  • „Rachunek przemocy” Avon Kontra Przemoc / Garden of Words, Avon Polska, BNP Paribas Bank
  • 1701 wchodzi na rynek / Planet Partners, NAOS Poland    
  • Launch szczoteczki Oral-B iO z rewolucyjną technologią magnetyczną / MSL Group, Procter & Gamble

Moda i styl życia

  • Wsparcie kobiet jako powód do dumy w akcji #JESTEMFEMINISTA / Havas PR Warsaw, Answear.com
  • Dbaj o ubranie - w zmniejszaniu emisji nie ma dróg na skróty / Lighthouse, LPP
  • YES „Jestem kobietą” / 180heartbeats + Jung v Matt, MullenLowe MediaHub

Sektor spożywczy

  • Mata przejmuje Maka / 24/7Communication, McDonald's Polska, DDB, OMD, Isobar Polska
  • Zdrowie bez wymówek. Daj się przebadać! / Lensomai Communication, SuperMenu by Anna Lewandowska
  • Goodvalley – dobre dla fleksitarian i dla planety / 24/7Communication     

Kultura i media

  • MAGIA PODLASIA W SERIALU KRUK. CZORNY WORON NIE ŚPI / Havas PR Warsaw, CANAL+ Polska, Storytel
  • Premiera serialu FOX „Cała prawda o Pam” / Grupa Komunikacja Plus, The Walt Disney Company Polska    
  • Premiera serialu Netflix „Królowa” w KinoGramie w Warszawie / MSL Group, Netflix, agencja Plej

Medycyna i zdrowie

  • Porozmawiajmy szczerze o otyłości / MSL Group, Novo Nordisk
  • Powrót z depresji / Hill+Knowlton Strategies Poland, Janssen Polska
  • @JestemOpiekunem / MSL Group, Nutricia

Sport, turystyka i rekreacja

  • Biegam z czystą przyjemnością / Polska Agencja Antydopingowa POLADA
  • Roman Biliński – droga do F1 / MSL Group, Roman Biliński
  • Betclic Rap Royale. Król jest tylko jeden / Grupa Komunikacja Plus, Betclic, Lech Polish Hip-Hop Festival
  • Turniej piłkarski dzieci z domów dziecka z Polski i Ukrainy / Fleishman Hillard, Stowarzyszenie Nadzieja na Mundial, Jeronimo Martins Polska

Nieruchomości, budownictwo, dom i wnętrze

  • Trudny projekt deweloperski. Dialog o inwestycji Lizbońska / N42
  • Młode MajstERki / ERBUD, Centrum Nauki Kopernik
  • Znikający Mural / IMMOFINANZ

Przemysł i infrastruktura

  • Brześć Kujawski w Centrum uwagi LPP Logistics / Lighthouse
  • „M-town project” – Corning otwiera nową fabrykę / Corning, MJCC
  • Faurecia powered by Women’s spirit! / Big Picture, Faurecia Automotive Polska

Motoryzacja i transport

  • Uwaga, rozwój! Budowa fabryki elektrolitu w Śremie / Grupa Komunikacja Plus, Capchem Poland
  • OTOMOTO przedstawia „Prawdziwe historie” - Wartburg 353 / MADOGZ, OTOMOTO
  • SCOPES driven by Porsche. Tales of Tomorrow / Big Picture, PORSCHE

NGO i sektor publiczny

  • Grupa Stonewall – Kampania „Jesteśmy dobrzy w byciu razem” / KERRIS    
  • Digital Festival 2021 / Fundacja Digital Poland
  • Najmłodszy headhunter na świecie / MSL Group, Fundacja K.I.D.S. Klub Innowatorów Dziecięcych Szpitali, Publicis Worldwide, Prodigious

Kategorie specjalne

Kreatywność

  • UNMUTE: GŁOŚNIEJ NIŻ DECYBELE / Labcon, Change Serviceplan
  • Najmłodszy headhunter na świecie / MSL Group, Fundacja K.I.D.S. Klub Innowatorów Dziecięcych Szpitali, Publicis Worldwide, Prodigious
  • Pierwsza Pomoc Ludzkości / VMLY&R Polska    

Efektywność

  • Media relations wzmacnia sprzedaż. W GfK mamy na to dowody / Grupa Komunikacja Plus, GfK Polonia
  • Najmłodszy headhunter na świecie / MSL Group, Fundacja K.I.D.S. Klub Innowatorów Dziecięcych Szpitali, Publicis Worldwide, Prodigious
  • YES „Jestem kobietą” / 180heartbeats + Jung v Matt, MullenLowe MediaHub

Research&Insight

  • Polskie Miasta Przyszłości 2050 / Icon Strategies, Grupa Saint-Gobain
  • #efekt1butelki / 38 Content Communication, Kompania Piwowarska
  • Przywódczynie 3.0: Wojowniczki, Królowe i Siłaczki / Clue PR    
  • YES „Jestem kobietą” / 180heartbeats + Jung v Matt, MullenLowe MediaHub

Źródło: Związek Firm Public Relations

www.zfpr.pl

Dodatkowe informacje:

Partner merytoryczny konkursu: SKP Ślusarek Kubiak Pieczyk
Partnerzy: rp.pl, Rzeczpospolita, PRESS, Wirtualne Media, Newseria, PRoto, Instytut Monitorowania Mediów (IMM), Pro4Media, Sotrender, Conrego, Upright Music, Postmotive Studio.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Klinika Optegra: konkurs na projekt ściany
Wystartował specjalny konkurs dla artystów, ilustratorów, grafików i twórców sztuki wizualnej. Klinika Okulistyki Optegra Warszawa Centrum zaprasza do zaprojektowania niebanalnej, interaktywnej instalacji artystycznej, która stanie się integralną częścią wnętrza kliniki. Organizatorzy konkursu poszukują oryginalnych koncepcji, które w kreatywny sposób połączą estetykę z...
Bank Pekao S.A. został laureatem prestiżowej nagrody digitalowej Performance Marketing Diamonds EU 2025 w kategorii „The Most Effective Sales Campaign” za internetową kampanię performance Konta Przekorzystnego.
DesignEuropa Awards 2025: sześciu finalistów, w tym z Polski
Sześć wybitnych europejskich projektów zakwalifikowało się do finału konkursu. Holenderska projektantka Hella Jongerius zdobywa Nagrodę za Całokształt Osiągnięć za swój wizjonerski wkład we współczesne wzornictwo. Jeden z nominowanych projektów pochodzi z Polski. Zwycięzcy zostaną ogłoszeni 23.09
McCANN Poland z głównymi nagrodami festiwalu The One Show
McCANN Polska zdobyła łącznie 11 nagród na prestiżowym festiwalu The One Show 2025 za kampanie „Room for Everyone” i „Where to Settle” zrealizowane dla Mastercard. Wśród wyróżnień znalazły się 2 złote, 3 srebrne i 4 brązowe statuetki Pencil oraz 2 wyróżnienia Merit – to potwierdzenie światowego poziomu kreatywności McCANN...
Bluerank z nagrodami na European Search Awards i Performance Marketing Diamonds
Za nami uroczyste gale European Search Awards oraz Performance Marketing Diamonds, prestiżowych konkursów branżowych, które honorują projekty z obszarów Search, Performance Marketingu, Content Marketingu, innowacyjnych rozwiązań AI oraz kreatywnych kampanii digitalowych. Bluerank, we współpracy ze swoimi Partnerami, został w tym roku uhonorowany łącznie pięcioma statuetkami.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764