logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Znamy opinie zwiedzających o targach Remadays Warsaw 2019

   10.05.2019, przeczytano 331 razy
ilustracja
Ocena imprezy

Jak co roku po zakończeniu targów RemaDays Warsaw organizator dokonuje podsumowania i wyciąga wnioski na kolejną edycję. Dlatego bardzo pomocna jest ankieta przeprowadzana wśród zwiedzających by poznać ich opinie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/znamy-opinie-zwiedzajacych-o-targach-remadays-warsaw-2019,382388,artykul.html

Zwiedzający z Polski

Dla 80% respondentów głównym celem przyjazdu na targi RemaDays Warsaw 2019, była chęć zapoznania się z nowościami branży reklamowej. Ponad połowa kierowała się chęcią nawiązania kontaktów handlowych. Dla 30 % gości najistotniejsza okazała się wizyta na stoisku konkretnego wystawcy.

Najważniejszym źródłem informacji o Targach Reklamy i Druku RemaDays Warsaw okazało się zaproszenie od organizatora i wystawców, a także kampania reklamowa w internecie.

Największe zainteresowanie przeżywały stoiska wystawców w drugim dniu RemaDays Warsaw 2019. Blisko połowa zwiedzających (42%) zdecydowała się, że pojawi się w centrum Ptak Warsaw EXPO właśnie w czwartek, 14 lutego.

Ilość wystawców i ich niezwykle ciekawe propozycje sprawiły, że do kompleksowego zapoznania się z ofertą nie wystarczył zwiedzającym jeden dzień. Co 8 ankietowany spędził w Nadarzynie przynajmniej dwa targowe dni. Natomiast 3 % badanych przebywało w stolicy od początku do końca imprezy.

Według przeprowadzonej ankiety 80 % gości opuszczało hale targowe w doskonałych nastojach, bo udało im się zrealizować wszystkie postawione cele. Taka sama liczba respondentów pozytywnie oceniła całą imprezę. Chwalono przekaz reklamowy, stronę internetową i dobrą organizację centrum targowego.

Za największą zaletę RemaDays 2019 respondenci uznali różnorodność oferty ponad 800 wystawców i 11 sektorów oraz duzą ilość wystawców. Taką opinię wyraziło 65 % pytanych. Dla blisko 50% pytanych najważniejszą zaletą były nowości branżowe.

Podczas targów zwiedzający mieli do dyspozycji specjalne mapki targowe. Ich przydatność pozytywnie oceniło blisko 70% respondentów.

Bardzo pozytywnie ocenione nowość na targach jakim był pokaz produktowy Gifts&Textile Show. Taką opinię wyraziło 65% badanych.

Bogata i innowacyjna oferta wystawców, a także wzrost komfortu pracy sprawiły, że 70% ankietowanych wyraziło chęć wzięcia udziału w przyszłorocznej edycji warszawskich targów.

Większość bo 51% badanych stanowiły kobiety, a także osoby do 40 roku życia (54%).

Zagraniczni respondenci

Goście z zagranicy za najważniejszy powód pojawienia się Nadarzynie uznali chęć nawiązania bezpośrednich kontaktów handlowych (80%). Ponad 50 % badanych wyraziło chęć zapoznania się z nowościami branżowymi, a 43% spotkanie z konkretnym wystawcą.

W centrum wystawienniczym ptak Warsaw EXPO pojawili się przedstawiciele pięćdziesięciu dwóch krajów. Blisko 75% badanych przebywała na RemaDays Warsaw 2019 przynajmniej dwa dni. 10% badanych gościło w Warszawie przez 3 dni.

Ze względu na realizacje celów wizytę w Polsce za niezwykle udaną, uznało 85 % respondentów z zagranicy.

Bardzo pozytywnie, bo aż 80% badanych, oceniono wizerunkowe aspekty targów: strona www oraz kampanie reklamową. Dobrą stroną targów według zagranicznych zwiedzających jest dobra organizacja centrum targowego (ponad 70%).

Duża ilość wystawców oraz różnorodność oferty i sektorów była największym magnesem przyciągającym na targi specjalistów spoza Polski. Taką opinię wyraziło 65 % badanych.

20% respondentów skorzystało z usługi umawiania spotkań z wystawcami dostępnej poprzez listę wystawców.

Bardzo pozytywnie ocenione nowość na targach jakim był pokaz produktowy Gifts&Textile Show. Taką opinię wyraziło 65% badanych.

Co drugi zwiedzający z zagranicy zadeklarował chęć udziału w następnej edycji targów.

Większość badanych stanowili mężczyźni (71%) oraz osoby powyżej 40 roku życia (68%).

  • Szczegółowe statystyki TUTAJ[PDF]

Źródło: GJC Inter Media

www.gjc.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Fasttextile 2019: premiery i nowości na stoisku Api.pl
Podczas tegorocznej edycji targów API.PL zaprezentuje kompleksowe rozwiązania do druku dla branży tekstylnej. Najważniejszym wydarzeniem na stoisku firmy będą premierowe pokazy możliwości nowych ploterów sublimacyjnych marki Epson z serii SureColor SC-F.
Kultowe ikony Coca-Cola w świątecznej kampanii
Czy potrafimy sobie wyobrazić Święta Bożego Narodzenia bez Świętego Mikołaja, białych misiów polarnych czy kultowej ciężarówki Coca-Cola? O znanych i uwielbianych ikonach świąt przypomina nam Coca-Cola w swojej tegorocznej kampanii świątecznej. W ramach komunikacji marka przygotowała m.in. świąteczne etykiety, aż dwa dedykowane spoty reklamowe, reklamy OOH,...
Fasttextile 2019: premiera dwóch drukarek sublimacyjnych Epson
Na pierwszy dzień tegorocznych targów FastTextile zaplanowano premierę modeli Epson SureColor SC-F9400H oraz Epson SureColor SC-F500. Oficjalna prezentacja rozpocznie się o godzinie 11:30 na stoisku firmy API (C/118).
Cyfrowa rzeźba ożywia przestrzeń miejską w centrum Warszawy
Dzięki połączeniu sztuki i najnowszych technologii uruchomiono pierwszą w Polsce Symulakrę. Jest to forma rzeźby cyfrowej, którą w czasie rzeczywistym tworzą zmieniające się miasto i jego mieszkańcy. Dzieło jest eksponowane na ekranie LED w Placu Unii codziennie o pełnych godzinach: 19.00, 20.00 i 21.00 przez 5 minut. To innowacyjne przedsięwzięcie, gdzie każdy może...
T‑mobile rozpoczyna kampanię świąteczną
Choć w kalendarzu wciąż jeszcze listopad, powoli czuć już świąteczny nastrój. W sklepach pojawiają się pierwsze ozdoby, miasta przygotowują się do włączenia iluminacji świetlnych, zaczynamy kompletować prezenty dla najbliższych. Nowi i obecni klienci T‑Mobile również mogą poczuć magię świąt, bo właśnie startuje kampania świąteczna operatora w dwóch odsłonach. W...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764