logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Znamy pierwszych prelegentów i tematy wystąpień Forum IAB

  PR 06.07.2020, przeczytano 343 razy
ilustracja

6-7 października br. w Warszawie wybitni eksperci świata marketingu, nauki i biznesu będą dyskutować o zaufaniu, które stanowi nie tylko podstawę każdej relacji, ale również siłę napędową biznesu. Ogłaszamy prelegentów i tematy wystąpień czternastej edycji Forum IAB, która upłynie pod hasłem In Trust We Trust. Jaką wartość ma zaufanie w czasach kryzysu?


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/znamy-pierwszych-prelegentow-i-tematy-wystapien-forum-iab,387682,artykul.html

Kryzys, wywołany pandemią COVID-19, wpłynął nie tylko na gospodarkę, ale również na nasze życie codzienne. Podstawą (od)budowania relacji między firmami, instytucjami, a społeczeństwem jest szeroko pojęte zaufanie i poczucie bezpieczeństwa. Kluczowe znaczenie ma między innymi dostarczanie społeczeństwu rzetelnych informacji, zwiększanie poczucia bezpieczeństwa i obniżanie niepokoju. Epidemia zwiększyła nieufność Polaków na dużą skalę, co wymaga dostosowania się biznesu  do nowej rzeczywistości.

Dlatego tegoroczne Forum IAB skupi się wokół problematyki zaufania w czasach kryzysu. Co roku jest to jedno z najważniejszych wydarzeń w szeroko pojętej branży marketingu, organizowane przez Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska. Od trzynastu już lat wytycza standardy najlepszych praktyk i stanowi jedno z najważniejszych źródeł inspiracji, wiedzy i doświadczeń. Tegoroczna edycja odbędzie się 6-7 października w warszawskich Złotych Tarasach i zgromadzi przedstawicieli reklamodawców, domów mediowych, agencji reklamowych i firm technologicznych.

– Wyciszenie pandemii wiąże się z próbą powrotu do dawnych nawyków. Nie jest to jednak proste, ponieważ nikt z nas nie chce narażać się na potencjalne niebezpieczeństwo. Klienci chcą mieć poczucie, że dana marka stawia ich bezpieczeństwo na pierwszym miejscu. Podobnie jest ze wszelkimi transakcjami (czy offline czy online) – aby zachęcić klientów do wyboru danej oferty, również ogromne znaczenie będzie mieć odpowiednio dobrany przekaz reklamowy podkreślający wartość zaufania. W najbliższym czasie stara prawda „reklama dźwignią handlu” będzie bardziej aktualna niż kiedykolwiek dotąd, a reklama cyfrowa odegra kluczową rolę w wychodzeniu gospodarki z kryzysu post-covid. – mówi Włodzimierz Schmidt, prezes zarządu IAB Polska.

Temat przewodni konferencji to zarówno odpowiedź na potrzeby konsumentów w dobie post-covidowej normalności, ale również szansa dla firm, aby jak najlepiej dostosować swoją ofertę do aktualnych wyzwań rynkowych.

Najlepsi eksperci marketingu, goście specjalni i ciekawe tematy

Podczas Forum IAB wystąpi blisko 100 autorytetów – przedstawicieli branży interaktywnej, dyrektorów i managerów globalnych firm. Formuła wydarzenia umożliwia zaproszenie inspirujących osobowości, wybitnych przedstawicieli świata nauki i biznesu, którzy prezentują odmienny od perspektywy branży – i przez to bardzo cenny – punkt widzenia.

Wśród ekspertów występujących podczas konferencji znaleźli się przedstawiciele dużych i małych agencji, reklamodawców, wydawców oraz instytucji badawczych.

Tradycyjnie także, wystąpią zaproszeni przez organizatorów goście specjalni. W tym roku będą to znani przedstawiciele świata nauki i mediów, którzy podczas Forum IAB podzielą się  swoimi doświadczeniami: prof. Janusz Czapiński – psycholog społeczny oraz Tomasz Michniewicz – podróżnik i dziennikarz.

Wśród blisko 80 wystąpień Forum IAB nie zabraknie najbardziej aktualnych, kontrowersyjnych czy śmiałych tematów,  jak choćby: „In Gender We Trust. Jak nie pozwolić by zaufanie do stereotypów prowadziło do pomijania jednej z płci.”, „Reklama nie uratuje świata. Więc pogódźmy się z tym, że nie musi. Wnioski jak radzić sobie z niepewną rzeczywistością na bazie wybranych dzieł popkultury.”, „Greenwashing, czyli jak marki uprawiają eko ściemę.”, „Reklama nie chce się uczyć. Wszystko czego nie chcesz wiedzieć o agencjach reklamowych.”, „Jak ufa mózg, czyli neurobiologiczne i ewolucyjne fundamenty zaufania jako wartości dla działań marketingowych”, „Jakie życie, taki marketing. Czyli dlaczego to co masz w DNA, znajdziesz za chwilę w swoim feedzie.”

Rada Programowa

Nad programem Forum IAB czuwa Rada Programowa, w której zasiada 50 ekspertów. W tym roku przewodniczy jej Olga Korolec – CMO, Ringier Axel Springer Polska. Wiceprzewodniczącymi są:  Paweł Gala – CEO, Wavemaker; Grzegorz Krzemień – prezes zarządu, GoldenSubmarine; Dariusz Maciołek – dyrektor zarządzający pionem komunikacji, BNP Paribas.

Źródło: IAB Polska

www.iab.org.pl

Dodatkowe informacje:

Do 31 lipca br. obowiązuje oferta EARY BIRDS na zakup biletów na wydarzenie.
Sponsorzy: Wirtualna Polska Media, Orange
Sponsor wspierający: Adform, Mindshare, Xandr
Współpraca: Newspoint, Havas Media Group
Partner prawny: Kancelaria Traple Konarski Podrecki i Wspólnicy
Wydarzenie objęte jest akredytacją DIMAQ. Oznacza to, że uczestnicząc w nim, posiadacze certyfikatu otrzymują punkty recertyfikacyjne i mogą skorzystać z dodatkowego rabatu na zakup biletu.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Konsorcjum 38 Content Communication i Don’t Worry oraz agencja Dragon Rouge współpracują z Electromobility Poland przy wprowadzeniu marki Izera
28 lipca spółka ElectroMobility Poland SA zaprezentowała markę polskich samochodów elektrycznych Izera. Za komunikację PR projektu, materiały wizerunkowe oraz premierę online odpowiada konsorcjum składające się z 38 Content Communication oraz Don’t Worry. Autorem koncepcji marki, logo, hasła oraz identyfikacji wizualnej jest warszawskie biuro agencji strategiczno...
Znany dostawca i producent systemów reklamowych oraz stoisk targowych jest w trakcie przeprowadzki do nowej siedziby.
Kampania reklamowa nowej linii przekąsek i deserów My Natural Day od Dr. Oetkera
17 sierpnia startuje ponownie kampania mediowa wspierająca nowości z linii My Natural Day – śniadania zbożowe z chia: owsianki, jaglanki, gryczankę na słodko, kisiele Super Fruits z acerolą bogatą w naturalną witaminę c oraz budynie zbożowe na bazie wartościowych mąk: owsianej, orkiszowej i jaglanej.
Rynek druku przekonuje się do atramentu
Jak wynika z raportu firmy konsultingowej Smithers, za pięć lat wartość polskiego rynku druku atramentowego może osiągnąć nawet miliard dolarów. – Przyszłość branży leży w urządzeniach atramentowych. W najbliższych latach dużym polem do rozwoju w tym segmencie pozostaną zwłaszcza biura – oceniają eksperci Canon Polska.
Ruszyła wielka loteria Cheetos
Marka Cheetos i agencja VMLY&R wystartowały z kampanią wspierającą wielką loterię konsumencką. Do wygrania czekają nagrody główne - iPhone'y 11, gadżety wybrane przez influencerów współpracujących z marką oraz nagrody specjalne. Kampania obejmuje działania w TV, digitalu i mediach społecznościowych, współpracę z influencerami, a także aktywacje w punktach...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764