logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Znamy pierwszych prelegentów i tematy wystąpień Forum IAB 2019

  PR 12.04.2019, przeczytano 618 razy

Czy innowacja równa się efektywności? Kiedy trend staje się wrogiem marketera? Czy na fali polskiej dobroczynności mogą wypłynąć także marki? Jak dzięki łamaniu stereotypów hackować wzrost w e-commerce? Już 5-6 czerwca br. w Warszawie blisko 100 uznanych marketingowych ekspertów będzie dyskutować o tym, jak rosnąć – w kontekście procesów, trendów, narzędzi, kampanii, modelów reklamowych i biznesowych oraz organizacji.  Ogłaszamy pierwszych prelegentów i tematy wystąpień trzynastej edycji Forum IAB, która upłynie pod hasłem Re:Growth. Między innowacją a efektywnością.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/znamy-pierwszych-prelegentow-i-tematy-wystapien-forum-iab-2019,382078,artykul.html

Forum IAB to jedno z najważniejszych wydarzeń w szeroko pojętej branży marketingu, organizowane przez Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska. Od trzynastu już lat wytycza standardy najlepszych praktyk i stanowi jedno z najważniejszych źródeł inspiracji, wiedzy i doświadczeń  w szeroko pojętej branży marketingu. Tegoroczna edycja odbędzie się 5-6 czerwca w warszawskich Złotych Tarasach i zgromadzi blisko 1300 przedstawicieli reklamodawców, domów mediowych, agencji reklamowych i firm technologicznych, którzy wspólnie dyskutować będą o tym, jak rosnąć – w kontekście procesów, trendów, narzędzi, kampanii, modelów reklamowych i biznesowych czy organizacji.

- Wzrostu poszukują dziś wszystkie organizacje. To on stał się miarą sukcesu. W dynamicznie zmieniającym się środowisku biznesowym coraz trudniej go jednak osiągnąć, co kieruje jeszcze większą uwagę firm na marketing. Naszym celem jest zapoznanie uczestników z konkretnymi rozwiązaniami i praktyczną wiedzą o tym, jak budować wielowymiarowy wzrost dla swoich organizacji. A to wszystko w obszarze naszego lokalnego rynku, szybko zmieniającego się otoczenia digital i wpływu, jakie ma ono na nasz biznes. - mówi Włodzimierz Schmidt, prezes zarządu IAB Polska

Re: Growth. Między innowacją a efektywnością

Temat przewodni konferencji to odpowiedź na postępującą cyfryzację, która z jednej strony daje coraz więcej różnorodnych narzędzi, z drugiej pozwala precyzyjniej mierzyć wszelkie aktywności i ich efektywność. Tradycyjne biznesy szukają rozwiązań w nowych technologiach, a z kolei ekosystem firm marketingu cyfrowego napotyka nowe wyzwania w osiąganiu wzrostu, próbując sprawdzonych metod ze świata offline. To wszystko powoduje, że wspólnie musimy przemyśleć wzrost na nowo.

- W tym roku nieco zmieniliśmy formułę Forum. Temat przewodni będziemy rozpatrywać nie w czterech, a w ośmiu blokach tematycznych. Po dogłębnej analizie tego, czym dla szeroko pojętego rynku jest wzrost, co może go stanowić i w jakich kontekstach należy go rozpatrywać, zdecydowaliśmy się na następujące ścieżki, według których pogrupowane zostaną wystąpienia na Forum: Konsument w centrum wzrostu, Odpowiedzialny wzrost, Strategie wzrostu, Wzrost w organizacji, Efektywny wzrost, Narzędzia wzrostu, Wzrost dzięki danym, Wzrost poprzez Ecommerce – komentuje Agnieszka Parfienowicz, Partner, Digital, Mindshare, przewodnicząca Rady Programowej Forum IAB 2019

Najlepsi eksperci marketingu, goście specjalni i najbardziej aktualne tematy

Formuła wydarzenia umożliwia zaproszenie inspirujących osobowości, wybitnych przedstawicieli świata nauki i biznesu, którzy prezentują odmienny od perspektywy branży – i przez to bardzo cenny –  punkt widzenia. Podczas Forum IAB wystąpi blisko 100 międzynarodowych i rodzimych autorytetów – przedstawicieli branży interaktywnej, dyrektorów i managerów globalnych firm.

Podczas sesji plenarnej – otwierającej konferencję – prelekcje wygłoszą uznani eksperci świata online. Paweł Gala i Marcin Gotowiec (Wavemaker) opowiedzą o fenomenie głośnych w ostatnim czasie akcji crowfundingowych, takich jak „Zapełniamy ostatnią puszkę Pana Prezydenta dla WOŚP”, zbiórka #WspieramECS czy wsparcie finansowe dla Wisły Kraków, a przede wszystkim o tym, czy i jak marki powinny odnieść się do tego zjawiska. Anna Gruszka (IPG Mediabrands) przeanalizuje przykłady trendów, które nie przełożyły się na sukces, zostały niedocenione czy źle wykorzystane. Jak wychwytywać sygnały zmian i ostrzeżenia przed porażką związaną z podążaniem za modą, a nie trendem? O tym w prezentacji Fucked-up Trends / Trend is (not ) your friend . Krzysztof Sobieszek (Publicis Media) w swoim wystąpieniu zmierzy się z pytaniem, czy polskim firmom udało się osiągnąć rewolucję cyfrową czy jednak nie jest ona do końca rewolucją. Zdefiniuje obszary, w których  zakwestionowaliśmy założenia leżące u podstaw biznesu i osiągnęliśmy rozwój oraz te, w których wciąż podążamy ścieżką liniowego wzrostu. Tadeusz Żórawski (Molecular / BBDO) natomiast przedstawi nowe szanse na wzrost dzięki ewolucji digital commerce, która otwiera inne formy sprzedaży niż tylko przez serwis internetowy czy mobilny. Powie zatem, jak wykorzystać sCommerce (zakupy przez platformy społecznościowe), iCommerce (zakupy z poziomu zdjęć) czy wCommerce (zakupy przy użyciu urządzeń wearables).

Tradycyjnie, w tej części konferencji wystąpią także zaproszeni przez organizatorów goście specjalni. W tym roku będą to znani przedstawiciele świata sportu i mediów, którzy podzielą się swoimi doświadczeniami. Będą to: Marek Kamiński i Jarosław Kuźniar oraz Daniel Knapp.

Wśród pozostałych ekspertów występujących podczas konferencji znaleźli się przedstawiciele dużych i małych agencji, reklamodawców, wydawców oraz instytucji badawczych m.in.: Cezary Glijer, (K2 Media), Jacek Karolak (180heartbeats + Jung v Matt), Stanisław Miczel (Zenith), Damian Huba (Google Marketing Platform CEE), Nino Dżikija (Wirtualna Polska), Adrianna Kubik-Przybył (They.pl), Maciej Żyto (Douglas Polska), Maciej Ziąbrowski (TVN Digital), Małgorzata Madej (Telewizja Polska SA), Michał Mańkowski (Grupa naTemat), Emil Pawłowski (Gemius S.A.) Michał Pieprzny (Deloitte), Anna Sakowicz (Publicis Groupe), Michał Szczur (Mindshare), Jakub Kwaczyński (GoldenSubmarine), Wojtek Walczak (melting pot), Łukasz Wyglądała (Performance Academy) i inni.

Wśród ponad 80 wystąpień Forum nie zabraknie najbardziej aktualnych, kontrowersyjnych czy śmiałych tematów,  jak choćby: „Sztuczna Inteligencja – choroby wieku dziecięcego”, „7 faktów z życia wydawcy internetowego, których woleliby nie mówić czytelnikom, klientom i konkurencji” „Będąc COOKIESEM”, „Każdy ma jakiś plan, dopóki nie dostanie w łeb – czego słowa Mike Tysona mogą nas nauczyć w sytuacji budowy długoterminowych strategii komunikacji marki?”, „Nowa matematyka wzrostu: koniec szefów- trenerów MMA, czas liderów zaufania”, „Gdyby zniknęło 74% marek, konsumenci by się tym nie przejęli. Jak nie znaleźć się w tej grupie?”, „Król jest nagi! Jak #igersi i #muserzy wyrzucili cały dorobek wydawców do kosza i nauczyli nas robienia mediów na nowo.”

Rada Programowa

Nad programem Forum czuwa Rada Programowa, w której zasiada 44 ekspertów marketingu internetowego w Polsce. W tym roku przewodniczy jej Agnieszka Parfienowicz, Partner, Digital, Mindshare. Wiceprzewodniczącymi są:  Agnieszka Gajzler, Dyrektor ds. strategii i rozwoju Digital, TVN Media; Katarzyna Jezierska, Head of Central Eastern Europe (CEE) Marketing, Visa; Adam Jankowski, Consumer & Customer Engagement Manager, IKEA Retail sp. z o.o. i Krzysztof Sobieszek, Practice Lead, Business Transformation & Capability Development, Publicis Media Polska.

Źródło: IAB Polska

www.iab.org.pl

Dodatkowe informacje:

Sponsorzy: Wirtualna Polska, TVN MEDIA, Orange, Teads, OLX, Polska Press, Allegro.pl
Sponsorzy wspierający: Mindshare, Adform
Patroni medialni: Forbes, Gazeta.pl, Interaktywnie.com, Harvard Business Review Polska, Magazyn Online Marketing, Marketer +, Marketing Przy Kawie, My Company Polska, naTemat, Newsweek, Onet, Puls Biznesu, Social Press, Wirtualna Polska
Współpraca: Newspoint, Havas Media Group
Wydarzenie objęte jest akredytacją DIMAQ. Oznacza to, że uczestnicząc w nim, posiadacze certyfikatu otrzymują punkty recertyfikacyjne i mogą skorzystać z dodatkowego rabatu na zakup biletu.
W tym roku Forum IAB odbywa się wspólnie z Interact – flagową konferencją IAB Europe. Istnieje możliwość zakupu biletów pakietowych na udział w obu wydarzeniach. Do 15 kwietnia br. obowiązuje oferta EARLY BIRD.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

LG z kampanią „Co się stanie, gdy zapukasz dwa razy w drzwi… lodówki?”
W lipcu firma LG rozpoczęła kampanię telewizyjną promującą lodówki InstaView Door-in-Door. Za zakup mediów odpowiedzialna jest agencja mediowa Arena Media Communications należąca do Havas Media Group, zaś adaptacją kreacji na polski rynek zajęła się agencja Warszawa.
Agencja Novem rozpoczęła współpracę z TAURON Sprzedaż. Obejmie ona obsługę kampanii reklamowo-sprzedażowych w Internecie w zakresie działań performance w III kwartale 2019 roku.
Nowi gracze w gronie Członków PIAP
Pro Media Plus Sp.z o.o., Symbio Media Group Sp.z o.o., Vasco Electronics Sp.z o.o. S.K.A. to nowi Członkowie, którzy przystąpili do Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych w drugim kwartale 2019 roku.
Bohaterowie Toy Story 4 w kampanii Danonków
Marka Danonki po raz pierwszy współpracuje z wytwórnią filmów Disney. Od lipca smakowite produkty marki Danonki dla dzieci – serki, koktajl mleczny, jogurt do picia i serki w saszetkach będą dostępne w opakowaniach z bohaterami Toy Story 4.
Finał kampanii „Włocławki pomysłów” marki Włocławek i Plej
W piątek, 5 lipca 2019 roku, na bulwarach nad Wisłą we Włocławku stanęła nowa, designerska, niebieska ławka. To realizacja projektu studentki Wydziału Wzornictwa Przemysłowego Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie, który zwyciężył w konkursie „Włocławki Pomysłów” zorganizowanym przez markę ketchupów Włocławek.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764