logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Znamy prelegentów konferencji Marketing Mix

  PR 17.05.2019, przeczytano 772 razy
ilustracjastrzałka

19 września podczas targów FestiwalMarketingu.pl w EXPO XXI Warszawa odwiedzający będą mogli skorzystać z otwartej formuły konferencji. Jedyne co trzeba będzie zrobić, aby wziąć w niej udział to bezpłatnie zarejestrować się na stronie www.marketingmix.com.pl, ale uwaga, ilość miejsc jest ograniczona i przeznaczona dla osób pracujących w branży reklamowej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/znamy-prelegentow-konferencji-marketing-mix,382504,artykul.html

Na uczestników czekają wyśmienite prelekcje przygotowane przez: Zbigniewa Urbańskiego, Pawła Tkaczyka, Joannę Białecką, Karolinę Karolczak i Karola Fronia. Będzie ciekawie, profesjonalnie, tematycznie i inspirująco, organizatorzy gwarantują potężną dawkę wiedzy. Konferencja ma charakter otwarty, dlatego na słuchaczy będą czekały bezprzewodowe słuchawki. A dla punktualnych - organizator przewidział niespodzianki.

Podczas konferencji tradycyjnie odbędzie się wręczenie nagród w konkursie POS STARS na najlepszy display reklamowy. Poprzedniego dnia JURORZY oddadzą swoje głosy na wszystkie zgłoszone realizacje. Będzie je można podziwiać w specjalnie do tego przygotowanej strefie POS STARS.

Agenda MARKETING MIX dostępna: TUTAJ.

  • Partnerzy strategiczni: EXPO XXI, TSE, Deli Catering, Smyczomat.pl
  • Patroni medialni: OOH magazine, OOH event!
  • Zostań sponsorem lub partnerem wydarzenia, kontakt: magdalena[at]oohmagazine.pl

Konferencja MARKETING MIX rozpoczyna się od 11.00. Oganizator zachęca, aby uczestnicy konferencji przyjechali wcześniej, odwiedzili stoiska wystawców i napili się z nimi aromatycznej kawy.

Źródło: OOH magazine

www.oohmagazine.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764