logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Znamy program konferencji online „PR 2021. Challenge accepted!”

  PR 31.07.2020, przeczytano 393 razy

Związek Firm Public Relations publikuje program konferencji „PR 2021. Challenge accepted!”. Wydarzenie będzie składać się z dwóch pięciogodzinnych bloków (27 i 28 sierpnia), w czasie których m.in.: eksperci z agencji ZFPR, Międzynarodowej Organizacji Konsultantów Komunikacji (ICCO), mediów i organizacji pozarządowych przedstawią najskuteczniejsze strategie komunikowania i zarządzania reputacją w okresie wychodzenia z pandemii koronawirusa.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/znamy-program-konferencji-online-_pr-2021.-challenge-accepted%21_,387946,artykul.html

W opublikowanej agendzie znalazły się tematy dotyczące nowego spojrzenia na współczesną komunikację i przemian, jakie musi przejść branża PR, by skutecznie odpowiedzieć na zachodzące zmiany. Wydarzenie jest kierowane zwłaszcza do szefów komunikacji, decydentów zatwierdzających strategie i budżety w organizacjach oraz pracowników public relations. Kompletny program został opublikowany pod adresem www.zfpr.pl/pr2021.

Konferencję rozpocznie wystąpienie Francisa Inghama, Chief Executive ICCO, który opowie o wyzwaniach czekających specjalistów PR w perspektywie globalnej. Następnie eksperci z firmy Kantar – Katarzyna Lewińska i Michał Rogowski przedstawią najważniejsze pytania, na które organizacje powinny sobie szczerze i uczciwie odpowiedzieć, by planować dalszy rozwój i aktywność biznesową.

W programie wydarzenia znalazły się także tematy szczególnie istotne z perspektywy społecznej, które zostaną poruszone przez przedstawicieli organizacji pozarządowych. Wawrzyniec Smoczyński (Fundacja Nowej Wspólnoty) przedstawi obraz wspólnoty obywatelskiej w Polsce po lockdownie i wyborach. Jan Jakub Wygnański (Fundacja Stocznia) oceni, czy firmy i korporacje zdały egzamin z epidemii i jaki rachunek wystawią im konsumenci. Z kolei Jowita Michalska (Digital University) omówi metatrendy technologiczne, które będą dominować w społeczeństwie i biznesie w nowej dekadzie.

Pierwszy dzień konferencji poprowadzi Wojciech Szeląg, dziennikarz ekonomiczny, wydawca i prezenter Polsat News, a drugi Cezary Szymanek – zastępca redaktora naczelnego dziennika „Rzeczpospolita” i redaktor naczelny portalu rp.pl.

Konferencja online „PR 2021. Challenge accepted!” odbędzie się 27 i 28 sierpnia 2020 w godz. 9:00-14:00. Udział jest bezpłatny, jednak wymagana jest wcześniejsza rejestracja przez platformę www.zfpr.conrego.com.

Źródło: Związek Firm Public Relations

www.zfpr.pl

Dodatkowe informacje:

Główny Partner Konferencji: PKN ORLEN
Partnerzy: Rzeczpospolita, Media i Marketing Polska, VIDEOactions agencja filmowa

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764