logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Znamy program konferencji online „PR 2021. Challenge accepted!”

  PR 31.07.2020, przeczytano 177 razy

Związek Firm Public Relations publikuje program konferencji „PR 2021. Challenge accepted!”. Wydarzenie będzie składać się z dwóch pięciogodzinnych bloków (27 i 28 sierpnia), w czasie których m.in.: eksperci z agencji ZFPR, Międzynarodowej Organizacji Konsultantów Komunikacji (ICCO), mediów i organizacji pozarządowych przedstawią najskuteczniejsze strategie komunikowania i zarządzania reputacją w okresie wychodzenia z pandemii koronawirusa.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/znamy-program-konferencji-online-_pr-2021.-challenge-accepted%21_,387946,artykul.html

W opublikowanej agendzie znalazły się tematy dotyczące nowego spojrzenia na współczesną komunikację i przemian, jakie musi przejść branża PR, by skutecznie odpowiedzieć na zachodzące zmiany. Wydarzenie jest kierowane zwłaszcza do szefów komunikacji, decydentów zatwierdzających strategie i budżety w organizacjach oraz pracowników public relations. Kompletny program został opublikowany pod adresem www.zfpr.pl/pr2021.

Konferencję rozpocznie wystąpienie Francisa Inghama, Chief Executive ICCO, który opowie o wyzwaniach czekających specjalistów PR w perspektywie globalnej. Następnie eksperci z firmy Kantar – Katarzyna Lewińska i Michał Rogowski przedstawią najważniejsze pytania, na które organizacje powinny sobie szczerze i uczciwie odpowiedzieć, by planować dalszy rozwój i aktywność biznesową.

W programie wydarzenia znalazły się także tematy szczególnie istotne z perspektywy społecznej, które zostaną poruszone przez przedstawicieli organizacji pozarządowych. Wawrzyniec Smoczyński (Fundacja Nowej Wspólnoty) przedstawi obraz wspólnoty obywatelskiej w Polsce po lockdownie i wyborach. Jan Jakub Wygnański (Fundacja Stocznia) oceni, czy firmy i korporacje zdały egzamin z epidemii i jaki rachunek wystawią im konsumenci. Z kolei Jowita Michalska (Digital University) omówi metatrendy technologiczne, które będą dominować w społeczeństwie i biznesie w nowej dekadzie.

Pierwszy dzień konferencji poprowadzi Wojciech Szeląg, dziennikarz ekonomiczny, wydawca i prezenter Polsat News, a drugi Cezary Szymanek – zastępca redaktora naczelnego dziennika „Rzeczpospolita” i redaktor naczelny portalu rp.pl.

Konferencja online „PR 2021. Challenge accepted!” odbędzie się 27 i 28 sierpnia 2020 w godz. 9:00-14:00. Udział jest bezpłatny, jednak wymagana jest wcześniejsza rejestracja przez platformę www.zfpr.conrego.com.

Źródło: Związek Firm Public Relations

www.zfpr.pl

Dodatkowe informacje:

Główny Partner Konferencji: PKN ORLEN
Partnerzy: Rzeczpospolita, Media i Marketing Polska, VIDEOactions agencja filmowa

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Łukasz Szelecki dyrektorem operacyjnym R4S Consulting
Do agencji R4S Consulting od sierpnia dołączył Łukasz Szelecki. Objął nowo utworzone stanowisko dyrektora operacyjnego. Szelecki będzie m.in. zarządzać pracą zespołów Public Relations i Public Affairs oraz nadzorować tworzenie planów komunikacyjnych oraz strategii dla klientów agencji.
Ekrany digital OOH wsparciem dla publicznej służby krwi
Narodowe Centrum Krwi wspólnie z Ministerstwem Zdrowia w ramach realizacji ogólnopolskiej kampanii społecznej „Twoja krew, moje życie” podejmuje szereg działań, których  celem jest promocja honorowego krwiodawstwa oraz  zwrócenie uwagi na potrzebę oddawania krwi. W kampanię włączono sieć ponad 20 tysięcy ekranów digital OOH...
W ramach kampanii #Otwarcijaknigdy Coca-Cola rozdaje butelki kultowego napoju
Marka zachęca do odwiedzania lokalnych restauracji. Od poniedziałku 10.08 startuje akcja „Coca-Cola od nas”, w ramach której 1 000 000 darmowych napojów trafi w ręce gości niemal 2 000 lokali gastronomicznych. Aby odebrać produkt, wystarczy wejść na stronę.
Marka Elementy dołącza do grona klientów Big Picture
ELEMENTY, czyli jedna z najbardziej trendsetterskich młodych marek modowych w Polsce, znana ze swojej transparentności cenowej oraz etycznej produkcji , nawiązała współpracę z Big Picture. Zespół agencji będzie odpowiedzialny za stworzenie oraz koordynację całościowej strategii działań PR, w tym za realizację działań z zakresu media i influencer relations.
Polska Izba Przemysłu Targowego zwraca się do Jadwigi Emilewicz – wicepremier i minister rozwoju, aby planowaną pomocą sektorową objęła również 2 kategorie przedsiębiorstw pracujących dla targów branżowych. Chodzi o podmioty projektujące i wykonujące stoiska targowe, a także o transportowe i zajmujące się spedycją targową. Z relacji uczestników...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764