logo
WIADOMOŚCI

Znamy program Kongresu Art of Color

Mateusz Zawiślak   12.10.2017, przeczytano 395 razy
ilustracjastrzałka

Sześć sesji tematycznych, 26 ekspertów, 23 wykłady, a do tego praktyczne warsztaty i panele dyskusyjne – tak będzie wyglądał dwudniowy „Kongres ART OF COLOR. Nowy wymiar druku”, który w dniach 8-9 listopada 2017 odbędzie się w Poznaniu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/znamy-program-kongresu-art-of-color,34088,artykul.html

Kongres ART OF COLOR to jedyne w Polsce wydarzenie organizowane na taką skalę, które podejmie temat NOWEGO wymiaru poligrafii i pokaże obszary, w których z powodzeniem można zastosować innowacyjne techniki druku w różnych dziedzinach przemysłu. Organizatorzy – Międzynarodowe Targi Poznańskie - do współpracy zaprosili zarówno przedstawicieli izb i stowarzyszeń branżowych oraz uczelni wyższych, ale przede wszystkim praktyków – firmy, które opracowują i wdrażają innowacyjne rozwiązania i swoimi doświadczeniami mogą podzielić się z uczestnikami Kongresu.

Pierwszy dzień Kongresu będzie poświęcony perspektywom rozwoju branży poligraficznej. W eksperckim gronie omówione zostaną dalsze kierunki rozwoju z uwzględnieniem takich aspektów jak ekonomiczność działania i ekologia. Tematem spotkań będą też najnowsze technologie ze szczególnym uwzględnieniem druku wielowymiarowego.

Drugi dzień kongresu będzie przede wszystkim krokiem w przyszłość dla branży opakowań. Podczas spotkań będzie mowa o nowoczesnym wzronictwie, a także o coraz bardziej wyszukanych zabiegach marketingowych jak np. druk zapachowy. Zainteresowani technologiami 3D będą mogli z kolei wziąć udział w praktycznych zajęciach z modelowania i drukowania obiektów na drukarkach 3D (na warsztaty obowiązuje wczesniejsza rejestracja).


Warto podkreślić, że oprócz bogactwa tematów związanych z przyszłością w poligrafii, kongres jest też miejscem, które integruje branżę, tworzy platformę do rozmów z ekspertami, wymiany doświadczeń i nawiązywania nowych relacji biznesowych.

Źródło: Międzynarodowe Targi Poznańskie

www.mtp.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Które marki osiągnęły największe wzrosty znajomości podczas MŚ 2018?
Agencja mediowa Starcom, na zakończenie piłkarskich Mistrzostw Świata w Rosji, zbadała znajomość marek, które Polakom kojarzą się z mundialem i polską reprezentacją w piłce nożnej. W badaniu znajomości spontanicznej największe wzrosty, w stosunku do badania przed mistrzostwami, osiągnęły marki Adidas, Visa, Biedronka i Lotos. Odsetek osób,...
Portfolio 38PR & Content Communication powiększyło się o kolejną markę wnętrzarską – KAPPALA. To producent umywalek z kompozytu, które charakteryzuje idealnie gładka powierzchnia, perfekcyjnie cienkie krawędzie, wysoki połysk i nowoczesny design. Choć marka obecna jest na rynku od 2 lat, do tej pory nie podejmowała działań komunikacyjnych. Od...
Influencertool: Analiza i prowadzenie działań z liderami opinii
Influencer marketing to jeden z najszybciej rozwijających się obszarów marketingu. Milionowe zasięgi w połączeniu z osobistą relacją i siłą rekomendacji sprawiają, że trudno dziś wyobrazić sobie markę czy kampanię reklamową nieuwzględniającą tego kanału komunikacji.
Reklama w radiu czy w telewizji? Atrakcyjna witryna sklepowa czy plakaty z nową ofertą? Co tak naprawdę wzbudza zainteresowanie klientów? Jak pokazuje badanie „Polacy w świecie wina”, klientów przyciąga wino! Konsumenci cenią łatwość dostępu do zakupu tego trunku, dlatego już ponad ¼ Polaków kupuje wino w małym sklepie osiedlowym.
Kampania ING: Życie lubi zaskakiwać, zwłaszcza przed pierwszym
ING Bank Śląski promuje nową ofertę, która daje dostęp do pieniędzy na 15 dni przed wpływem pensji na konto. „Pensja na już” dostępna jest dla klientów indywidualnych.
 
sobota 21.07.2018, 87 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone