logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Znamy program VIII Kongresu Innowacyjnego Marketingu w Samorządach

  PR 04.10.2018, przeczytano 450 razy
ilustracjastrzałka

Organizatorzy Kongresu Innowacyjnego Marketingu w Samorządach ujawnili program tegorocznej edycji, której tematem przewodnim będą skuteczne kampanie promocyjne miast i regionów. Uczestnicy imprezy jak co roku mogą spodziewać się prelekcji ekspertów specjalizujących się w marketingu miejsca oraz przedstawicieli urzędów i instytucji odpowiedzialnych za działania promocyjne.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/znamy-program-viii-kongresu-innowacyjnego-marketingu-w-samorzadach,379620,artykul.html

Tematy i wystąpienia prelegentów zostały zaplanowane w taki sposób, aby kompleksowo przedstawić skuteczne sposoby promowania jednostek terytorialnych. W programie znajdują się zarówno konkretne przykłady kampanii wizerunkowych miast i regionów, jak również zagadnienia pośrednio powiązane z marketingiem miejsca, jak np. komunikacja z mediami czy aspekty prawne dotyczące brandingu. VIII Kongres Innowacyjnego Marketingu w Samorządach odbędzie się w Hotelu Hilton Garden Inn w Rzeszowie w dniach 25-26 października. Aby wziąć udział w wydarzeniu, należy zarejestrować się przy pomocy formularza dostępnego na stronie wydarzania: www.podkarpackie.org.pl/regulamin-kongresu.

Osoby, które chcą poszerzyć swoją wiedzę z zakresu marketingu miast, powinny szczególnie zainteresować się prelekcjami m.in. Krzysztofa Kowalczyka, właściciela agencji marketingowo-szkoleniowej ACTIVE DAYS.pl, który podzieli się swoją wiedzą na temat promocji miasta poprzez storytelling, a także Wojciecha Czyżewskiego, przewodniczącego zespołu ds. Fabryki Pełnej Życia – projektu promocyjnego realizowanego przez Dąbrowę Górniczą w oparciu o rewitalizację terenów zajmowanych przez zlikwidowaną fabrykę „Defum”.

W pierwszym dniu VIII edycji Kongresu Innowacyjnego Marketingu w Samorządach wystąpi m.in. Robert Stępowski, redaktor naczelny portalu Marketing Miejsc, który przedstawi subiektywne zestawienie kampanii promocyjnych polskich miast i regionów minionego roku.

– Jednostki samorządowe w Polsce z roku na rok są coraz bardziej świadome użyteczności i zalet płynących z dobrze przemyślanej promocji miejsca – mówi Robert Stępowski. – Podczas swojej prezentacji postaram się przekrojowo przedstawić najbardziej interesujące i oryginalne przykłady realizacji takich działań w zeszłym roku. Jestem przekonany, że niektóre z nich mogą posłużyć jako inspiracja dla innych instytucji.

O promocji za pośrednictwem social mediów opowiedzą leśniczy Kazimierz Nóżka oraz Marcin Scelina, którzy promują bieszczadzkie Nadleśnictwo Baligród m.in. poprzez zdjęcia oraz filmy prezentujące florę i faunę tamtejszych terenów. Niektóre z nagrań ich autorstwa rozprzestrzeniły się viralowo na szeroką skalę w internecie. Warto podkreślić, że obecnie ich fanpage na Facebooku śledzi obecnie ponad 85 tys. osób.

Coraz popularniejszym trendem w działaniach marketingowych jest wykorzystanie influencerów. O tym, w jaki sposób mogą się oni przyczynić do promocji turystyki na przykładzie kampanii #visitpoland opowie Magdalena Żelazowska z Polskiej Organizacji Turystycznej. Nadal istotnym aspektem kampanii wizerunkowych miast i regionów są działania media relations. Krzysztof Łapiński z Agencji Timing, były rzecznik prasowy prezydenta RP, wyjaśni jak prowadzić komunikację z mediami w taki sposób, aby z perspektywy samorządu stała się ona elementem skutecznego dialogu.

W ramach kongresu oprócz wykładów i prezentacji zaplanowane są też warsztaty praktyczne. Pierwszy z nich poprowadzą Robert Sadowski oraz Kamil Kalinowski z Newspoint, którzy podpowiedzą uczestnikom jak wykorzystywać dane z monitoringu mediów do tworzenia contentu. Drugie zajęcia zatytułowane Działasz lokalnie – promuj globalnie! Marketing miast i regionów – case studies przeprowadzą Katarzyna Kozioł i Tomasz Żmudzki z Ringier Axel Springer Polska.

Źródło: Exacto Sp. z o.o.

www.exacto.pl

Dodatkowe informacje:

Kongres Innowacyjnego Marketingu w Samorządach jest wydarzeniem cyklicznym, organizowanym od 2011 r., podczas którego rozmawia się o innowacyjnych rozwiązaniach i narzędziach marketingowych dla regionów. Wydarzenie skierowane jest do przedstawicieli samorządów, pracowników agencji, firm oraz instytucji okołobiznesowych zajmujących się wdrażaniem innowacyjnych rozwiązań promocyjnych. Ubiegłoroczna edycja Konferencji zgromadziła blisko 150 osób. Więcej informacji na ten temat: http://www.podkarpackie.org.pl

Organizatorem Kongresu jest Exacto Sp. z o.o. Partnerami strategicznymi są Urząd Marszałkowski Województwa Podkarpackiego, Urząd Miasta Rzeszowa oraz Stowarzyszenie Informatyka Podkarpacka.

Patronat honorowy: Prezesa Polskiej Organizacji Turystycznej.

Partnerami Kongresu są: Ideo, Instytut Rozwoju Społeczeństwa Informacyjnego, Klaster Firm Informatycznych Polski Wschodniej, Logito, Restauracja Radość, Newspoint oraz Sellizer.

Patronat medialny nad wydarzeniem objęli: RMF FM, Gazeta Codzienna Nowiny, Nowiny24.pl, Polskie Radio Rzeszów, Marketing przy Kawie, Publicrelations.pl, Marketing Miejsca, Dziennik Warto Wiedzieć, OOH Magazine, EPR.pl, eBiznesonline, Wspólnota, Forum Samorządowe, Gospodarka Podkarpacka, Media Rzeszów, Newsrm.tv, Twojejaslo.pl, Podkarpackie Stowarzyszenie Samorządów Terytorialnych, Law Business Quality.

Wydawnictwa: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Marketing i Rynek.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nie żyje Rosław Szaybo
Nie żyje Rosław Szaybo - grafik, projektant okładek płyt, książek, ilustrator, fotografik. Jego prace zdobią niezliczone wydania płyt m.in. Krzysztofa Komedy, Czesława Niemena, Eltona Johna, Janis Joplin, Roya Orbisona czy Judas Priest.
Bezpieczeństwo współpracy z programem Not Recommend
W każdym biznesie można wymienić najważniejsze cechy przesądzające o udanej współpracy. Należą do nich solidność, jaką powinni wykazywać się kontrahenci, a także bezpośrednio z nią związane poczucie bezpieczeństwa. Zdarza się jednak, że partner biznesowy nie wywiązuje się z ustaleń.
Agencja 180heartbeats + Jung v Matt dołączyła do grona polskich firm, które potrafią tworzyć wysokiej jakości akcje dla Asystenta Google.
W sklepach Kaufland ruszyła akcja SOS Wioski Dziecięce i P&G
Procter & Gamble wraz z siecią sklepów Kaufland oraz Organizacją SOS Wioski Dziecięce ponownie ruszają z akcją „Czyste pomaganie”. Do 12 czerwca kupując produkty Fairy, Ariel, Vizir, Lenor, Ambi Pur w sklepach Kaufland konsumenci pomagają sfinansować posiłki dla dzieci w potrzebie.
Multikino promuje się w aplikacji TikTok
O wyjściu do kina nie decydują już tylko rodzice. Obecnie to młodzi kinomani, którzy mają szeroki dostęp do informacji, kreują wybory. Wykorzystując ten trend i chcąc wyjść naprzeciwko coraz młodszej grupie klientów, Multikino postanowiło do promocji swojej oferty filmowej zaangażować popularnych TikTokerów.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764