logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Znamy skład Jury 25. edycji konkursu Effie Awards Poland

   21.06.2024, przeczytano 318 razy
ilustracja

Ponad 200 ekspertów podzielonych na 13 grup jurorskich oceni zgłoszenia do konkursu Effie Poland w ramach 26 kategorii komunikacyjnych. Jury jubileuszowej edycji obradować będzie cały wrzesień, a zwycięzców poznamy podczas gali, która odbędzie się 5.11.2024 r.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/znamy-sklad-jury-25.-edycji-konkursu%C2%A0effie-awards-poland,404749,artykul.html

Składem całego Jury pokieruje Prezeska Grupy Empik Ewa Szmidt, która będzie również przewodniczyła obradom jury kategorii Marketing & Business Solutions, w której oceniane są transformacje biznesowe. Skład tej 14 grupy jury poznamy niebawem.

Do tegorocznej edycji konkursu kwalifikują się działania i kampanie zrealizowane w okresie 1.01.2023 -31.03.2024r. Nad przebiegiem konkursu i obrad jury czuwa Audytor Konkursu firma prawnicza SKP Ślusarek Kubiak Pieczyk. Do rywalizacji można dołączyć do 5 lipca 2024 r.

Rolę Przewodniczących poszczególnych grup jurorskich przyjęli:

  1. GRUPA I: Beverages – Alcohol, Beverages – Non-Alcohol, Food
    Agnieszka Getler-Kicman, Dyrektorka Marketingu Danone i Żywiec Zdrój

  2. GRUPA II: Beauty & Care, Medicines & Supplements
    Inga Songin, Regional Marketing Director PLEE, Board of Directors Member Reckitt Health & Nutrition

  3. GRUPA III: Consumer Goods, Services
    Magdalena Kosińska, Dyrektorka Marketingu CEE Versuni

  4. GRUPA IV: B2B, Finance & Insurance
    Krzysztof Ziewiec, Dyrektor Departamentu Marketingu i PR BLIK

  5. GRUPA V: Entertainment, Gaming, Social Platforms & Influencers
    Joanna Karwowska-Koza, Strategy & Growth Director Publicis Worldwide

  6. GRUPA VI: Retail & Marketplaces
    Filip Fiedorow, Dyrektor Marketingu OLX Europe

  7. GRUPA VII: Non-Profit, Public & Political Service
    Zuzanna Warowna-Toruńska, Business & People Advisor Concept Spot

  8. GRUPA VIII: Young, 50+
    Barbara Niedziela, Chief Strategy Officer & Board Member 2012 Agency

  9. GRUPA IX: Brand Experience, Branded Content
    Bartek Gołębiowski, Founder & Managing Partner GONG

  10. GRUPA X: AI, E-Commerce & Omnichannel, Smart Budget
    Beata Szcześniak, General Manager Spark Foundry

  11. GRUPA XI: Launch, Relaunch & Defend
    Arkadiusz Gwizdek, Dyrektor Marketingu Škoda

  12. GRUPA XII: Long Term
    Szymon Gutkowski, Managing Director, Partner DDB Warszawa

  13. GRUPA XIII: ESG, PR & Employer Branding
    Ewa Mittelstaedt, CEO monday group

Zapraszamy do śledzenia aktualności dotyczących tegorocznej edycji konkursu na https://awards.effie.pl/ oraz w mediach społecznościowych.

 

Źródło: Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR

www.sar.org.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Pierwsi zagraniczni finaliści Konkursu Strefa Studenta
Po raz pierwszy w historii konkursu, w którym młodzi projektanci mieli za zadanie stworzyć projekt opakowania lub etykiety, do kolejnego etapu awansowała studentka z zagranicy! Wraz z pozostałymi jedenastoma osobami zaprezentuje swój projekt w II etapie w jednej z trzech kategorii: funkcjonalność i forma, szata graficzna, wrażenie.
Kampania Dziedzictwo Beko z nagrodą Cannes Lions
Kampania “The Beko Inheritance”, która w kwietniu br. podbiła serca europejskich konsumentów, otrzymała statuetkę podczas tegorocznej edycji jednego z najbardziej prestiżowych konkursów w branży reklamowej – Międzynarodowego Festiwalu Kreatywności Cannes Lions. Kreacja stworzona przez Beko we współpracy z agencją VML Germany &...
Nikon zachęca do udziału w The Comedy Wildlife Awards i publikuje wybór najbardziej efektownych prac z edycji 2024 – począwszy od trójgłowej żyrafy po wyjątkowo rozleniwionego leniwca. Zgłoszenia do konkursu wciąż trwają, a zdjęcia można wysyłać do 31 lipca.
Złote Spinacze 2024: zgłoszenia do 22. edycji konkursu
Już po raz dwudziesty drugi najlepsze kampanie public relations w Polsce zostaną wyłonione w konkursie Złote Spinacze organizowanym przez Związek Firm Public Relations. Zgłoszenia rozpoczęły się 10 lipca i potrwają do 8 września 2024 r.
Jasnowidze - 5. edycja konkursu dla ilustratorów
Każda książka to osobny świat. Zależy nam na tym, by książkowe światy, do których trafiają dzieci, były jak najlepsze: piękne, intrygujące i pod każdym względem warte tego, by je odkrywać. Wierzymy, że warto szukać takich światów – i wspierać twórców, którzy chcą i potrafią powoływać je do życia. Dlatego...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764