logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Znamy skład Jury 25. edycji konkursu Effie Awards Poland

   21.06.2024, przeczytano 695 razy
ilustracja

Ponad 200 ekspertów podzielonych na 13 grup jurorskich oceni zgłoszenia do konkursu Effie Poland w ramach 26 kategorii komunikacyjnych. Jury jubileuszowej edycji obradować będzie cały wrzesień, a zwycięzców poznamy podczas gali, która odbędzie się 5.11.2024 r.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/znamy-sklad-jury-25.-edycji-konkursu%C2%A0effie-awards-poland,404749,artykul.html

Składem całego Jury pokieruje Prezeska Grupy Empik Ewa Szmidt, która będzie również przewodniczyła obradom jury kategorii Marketing & Business Solutions, w której oceniane są transformacje biznesowe. Skład tej 14 grupy jury poznamy niebawem.

Do tegorocznej edycji konkursu kwalifikują się działania i kampanie zrealizowane w okresie 1.01.2023 -31.03.2024r. Nad przebiegiem konkursu i obrad jury czuwa Audytor Konkursu firma prawnicza SKP Ślusarek Kubiak Pieczyk. Do rywalizacji można dołączyć do 5 lipca 2024 r.

Rolę Przewodniczących poszczególnych grup jurorskich przyjęli:

  1. GRUPA I: Beverages – Alcohol, Beverages – Non-Alcohol, Food
    Agnieszka Getler-Kicman, Dyrektorka Marketingu Danone i Żywiec Zdrój

  2. GRUPA II: Beauty & Care, Medicines & Supplements
    Inga Songin, Regional Marketing Director PLEE, Board of Directors Member Reckitt Health & Nutrition

  3. GRUPA III: Consumer Goods, Services
    Magdalena Kosińska, Dyrektorka Marketingu CEE Versuni

  4. GRUPA IV: B2B, Finance & Insurance
    Krzysztof Ziewiec, Dyrektor Departamentu Marketingu i PR BLIK

  5. GRUPA V: Entertainment, Gaming, Social Platforms & Influencers
    Joanna Karwowska-Koza, Strategy & Growth Director Publicis Worldwide

  6. GRUPA VI: Retail & Marketplaces
    Filip Fiedorow, Dyrektor Marketingu OLX Europe

  7. GRUPA VII: Non-Profit, Public & Political Service
    Zuzanna Warowna-Toruńska, Business & People Advisor Concept Spot

  8. GRUPA VIII: Young, 50+
    Barbara Niedziela, Chief Strategy Officer & Board Member 2012 Agency

  9. GRUPA IX: Brand Experience, Branded Content
    Bartek Gołębiowski, Founder & Managing Partner GONG

  10. GRUPA X: AI, E-Commerce & Omnichannel, Smart Budget
    Beata Szcześniak, General Manager Spark Foundry

  11. GRUPA XI: Launch, Relaunch & Defend
    Arkadiusz Gwizdek, Dyrektor Marketingu Škoda

  12. GRUPA XII: Long Term
    Szymon Gutkowski, Managing Director, Partner DDB Warszawa

  13. GRUPA XIII: ESG, PR & Employer Branding
    Ewa Mittelstaedt, CEO monday group

Zapraszamy do śledzenia aktualności dotyczących tegorocznej edycji konkursu na https://awards.effie.pl/ oraz w mediach społecznościowych.

 

Źródło: Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR

www.sar.org.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Bank Pekao laureatem konkursu The Drum Awards for Marketing EMEA
Kampania „Jak nie teraz, to kiedy …wbijesz na wyższy level?” Banku Pekao S.A. została uhonorowana nagrodą The Drum Awards for Marketing EMEA. Projekt konkursowy „Jak Bank Pekao S.A. stał się SIGMĄ”, jako jedyny z Polski, wyróżniono w kategorii Metaverse. 
 Dobre, bo śląskie! Finał jubileuszowej edycji konkursu „Śląska Rzecz”
W czwartek, 26 czerwca w Zamku Cieszyn odbędzie się ogłoszenie wyników i wręczenie statuetek w ramach jubileuszowej 20. edycji konkursu Śląska Rzecz 2024. Tego samego dnia nastąpi także otwarcie wystawy prezentującej nagrodzone i wyróżnione w konkursie projekty.
TikTok Ad Awards CE 2025: ruszyły zgłoszenia
9 czerwca ruszyły zgłoszenia  do TikTok Ad Awards CE 2025 – najważniejszego konkursu TikToka dla marek z Europy Środkowo-Wschodniej. Nagrodzone zostaną najbardziej kreatywne i skuteczne kampanie reklamowe oparte na podejściu „TikTok-first”. Zapisy do konkursu trwają do 24 września.
Startuje konkurs WILDNESS by Artystyczna Podróż
„WILDNESS” – pod takim hasłem odbywa się kolejny, siódmy już Instagramowy konkurs, który ERGO Hestia organizuje we współpracy z Fundacją Artystyczna Podróż Hestii. Ta inicjatywa od lat z powodzeniem łączy świat mediów społecznościowych z przestrzenią sztuki, dając szansę utalentowanym twórcom na zaprezentowanie swojej...
Konkurs kreatywny ArtInPost 2025
Po raz kolejny zapraszamy amatorów i pasjonatów projektowania graficznego, klientów i wielbicieli nadawania i odbierania przesyłek przez Paczkomat, aby w kreatywny sposób opowiedzieli o miejscach, które są dla nich ważne i zaprojektowali inspirowaną nimi grafikę na urządzenie.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764