logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Znamy skład Jury Konkursu Złote Spinacze 2020

   18.08.2020, przeczytano 1328 razy
ilustracja

Przewodniczącą Jury XVIII edycji Złotych Spinaczy została Małgorzata Mejer z Procter&Gamble. Przewodniczącymi poszczególnych grup jurorskich są: Anna Papka (Shell Polska), Magdalena Brzezińska (Grupa Żywiec), Mariusz Pleban (OneMulti) oraz Anna Cywińska (Fundacja Nutricia).


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/znamy-sklad-jury-konkursu-zlote-spinacze-2020,388132,artykul.html

Wśród jurorów tegorocznej edycji Złotych Spinaczy znalazło się niemal 90 osób – są to nie tylko praktycy i eksperci branży PR, ale także przedstawiciele organizacji biznesowych i pozarządowych, mediów oraz środowiska akademickiego.

– Konkurs Złote Spinacze to coroczne święto branży PR, miejsce, w którym mamy okazję zobaczyć to, co w niej najciekawsze. To także okazja, by poznać nowe, pojawiające się w niej trendy, usłyszeć opinie wybitnych ekspertów repezentujących agencje, klientów, organizacje pozarządowe, świat akademicki, media – mówi Małgorzata Mejer, Dyrektor ds. Komunikacji Korporacyjnej w P&G, Przewodnicząca Jury.

Jurorzy zostali przydzieleni do czterech grup, w których będą oceniać projekty zgłoszone w określonych kategoriach. W przypadku znacznych dysproporcji w liczbie zgłoszeń, kategorie przydzielone do grup jurorskich mogą ulec zmianie.

Przewodniczącą pierwszej grupy jest Anna Papka, Doradca ds. relacji zewnętrznych na Polskę oraz Rzecznik Prasowy Shell Polska. Grupa oceni projekty z kategorii PR korporacyjny, Business-to-Business PR, PR finansowy i relacje inwestorskie, Media Relations, Technologia, IT, telekomunikacja, Finanse, Nieruchomości, budownictwo, dom i wnętrze, Przemysł i infrastruktura, Efektywność.

W skład grupy weszli:

  • Ewa Bałdyga / Wiceprezes Zarządu / Martis Consulting
  • Magdalena Biedrzycka-Doliwa / Corporate Communication Senior Manager / Deloitte
  • Adam Burak / Członek Zarządu ds. Komunikacji i Marketingu / PKN ORLEN
  • Magdalena Dziak-Woyda / Associate Director / FleishmanHillard
  • Ilona Gajewska / PR & Communication Executive Manager / Grupa Selena
  • Marcin Gruszka / Product PR Manager / Allegro
  • Luiza Jurgiel-Żyła / Prezeska, Polskie Stowarzyszenie Public Relations / PR Manager, Cresa Polska
  • Bartłomiej Kędzierski / Managing Partner / Made in PR
  • Marek Kosycarz / Wykładowca / Szkoła Biznesu Politechniki Warszawskiej
  • Julia Kozak / Partner / C.Point
  • Kamil Kozłowski / Partner Zarządzający / d*fusion communication
  • Anna Krajewska / Członek Zarządu / NBS Communications
  • Grzegorz Marczak / Redaktor Naczelny / Antyweb
  • Eliza Misiecka / Dyrektor / Genesis PR
  • Monika Nowakowska / Dyrektor Departamentu Public Relations / Obszar Komunikacji Korporacyjnej i Marketingu Santander Bank Polska
  • Michał Olbrychowski / Head of Cohn&Wolfe
  • Anna Olszewska / Rzecznik oraz Dyrektor Departamentu Komunikacji KIR
  • Tomasz Podolak / Założyciel Linkleaders
  • Dorota Sapija / Dyrektor Zarządzający / Omega Communication
  • Justyna Szafraniec / Head of Communication / Grupa Generali Polska
  • Grzegorz Szczepański / CEO / Hill+Knowlton Strategies
  • Wojciech Szeląg / Dziennikarz i Wydawca / Polsat News
  • Cezary Szymanek / Zastępca Redaktora Naczelnego „Rzeczpospolitej”, Redaktor Naczelny rp.pl

Pracami drugiej grupy jurorskiej zarządzać będzie Magdalena Brzezińska, Corporate Affairs Director w Grupie Żywiec. Grupa zajmie się projektami z kategorii Advocacy i Public Affairs, Issue management i komunikacja kryzysowa, Komunikacja wewnętrzna, Employer branding, Social media, Medycyna i zdrowie, Sektor spożywczy, Motoryzacja i transport.

W tej grupie znaleźli się:

  • Agnieszka Bacińska / CEO / Walk PR
  • Klara Banaszewska / Dyrektor Generalna / Grayling Poland
  • Maria Buszman / Wykładowca na Uniwersytecie Ekonomicznym / Prezes Zarządu, Buszman. Komunikacja Doradztwo Badania Strategie
  • Sebastian Bykowski / Wiceprezes Zarządu, Dyrektor Generalny / PRESS-SERVICE Monitoring Mediów
  • Agnieszka Durlik / Dyrektor Generalny Sądu Arbitrażowego przy KIG
  • Agnieszka Durska / Szefowa Komunikacji Online / PIU
  • Adam Jarosz / Managing Partner, General Manager / BE Communications
  • Aneta Jóźwicka / Corporate Relations Director Europe Partner Markets and Poland Public Policy / Diageo
  • Anna Knowska / Dyrektor Zarządzający / Komunikacja Plus
  • Ewa Król-Sawicka / Managing Partner / Human Signs
  • Iwona Kubicz / Prezes Zarządu / Procontent Communication
  • Arkadiusz Mierzwa / Dyrektor ds. komunikacji / Jeronimo Martins Polska
  • Przemysław Mitraszewski / Managing Partner / Lighthouse
  • Marta Pokutycka-Mądrala / Dyrektor Komunikacji Korporacyjnej oraz Rzecznik Prasowy / Nationale–Nederlanden
  • Elżbieta Radzka-Ferenc / Partner Zarządzający, Wiceprezes / Marketing & Communications Consultants
  • Małgorzata Rybak-Dowżyk / Corporate Communication Department Director / T–mobile Polska
  • Sebastian Stępak / CEO / MSL
  • Katarzyna Terej / Partner Zarządzający / TBT i Wspólnicy
  • Dariusz Tworzydło / Pełnomocnik Dziekana na Wydziale Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii Uniwersytetu Warszawskiego
  • Mariusz Wawer / Head of Governmental Relations 3M Poland & East Europe Region
  • Alicja Wysocka-Świtała / Partner Zarządzający / Clue PR

Trzeciej grupie przewodniczyć będzie Mariusz Pleban, CEO agencji OneMulti. Grupa oceni zgłoszenia w kategoriach: PR produktu, Launch produktu, usługi lub firmy, Covid-19 PR response, Content marketing – branded content, Custom publishing, PR miejsca, miasta lub regionu, Sport, turystyka i rekreacja, Uroda, higiena i wellness, Kreatywność.

W skład grupy weszli:

  • Dorota Ciszek / Ekspert Sektorowy, Brand Communications / On Board Think Kong
  • Joanna Drabent / CEO / Prowly
  • Justyna Gościńska-Bociong / Dyrektor ds. Komunikacji i Marki Korporacyjnej / Medicover
  • Monika Jasłowska / Doradca ds. Transformacji / Polpharma Group
  • Małgorzata Kołodrub / Senior Communications & PR Manager, CEE / Medtronic Poland
  • Vadim Makarenko / Wydawca / BIQdata.pl
  • Małgorzata Mejer / Dyrektor ds. Komunikacji Korporacyjnej / Procter & Gamble w Europie Centralnej
  • Paweł Modzelewski / Head of Strategy / 24/7 Communication
  • Robert Moreń / Niezależny ekspert
  • Michał Nowosielski / Założyciel / BIGTHINKSKI
  • Przemysław Pająk / CEO oraz właściciel / Grupa Spider’s Web
  • Marcin Sienkowski / Head of Marketing / OLX
  • Justyna Skrzypek / Country Marketing Director Poland & Baltics / Grupa Essilor
  • Sebastian Tołwiński / Regionalny Dyrektor ds. Public Relations / UPFIELD
  • Łukasz Wilczyński / Prezes Zarządu / Planet Partners
  • Anna Wiśniewska / Marketing and Communications Director / Skanska
  • Tomasz Wygnański / Redaktor Naczelny / Media i Marketing Polska
  • Jan Zając / Prezes Zarządu / Sotrender
  • Katarzyna Życińska-Jarosz / Prezes Zarządu / 38 Content Communication

Przewodniczącą grupy czwartej jest została Anna Cywińska, Prezes Fundacji Nutricia. Grupa zajmie się oceną projektów z kategorii PR pro bono, Kampania społeczna, Event komercyjny, Event społeczny, Sustainability i CSR Communications, NGO i sektor publiczny, Kultura i media, Moda i styl życia, Research&Insight.

W grupie znaleźli się:

  • Małgorzata Bogusz / Managing Partner, Public Affairs Director / Vision Group
  • Anna Borys-Karwacka / Corporate Relations Director / McDonald’s Polska
  • Katarzyna Broniarek / Dyrektor Komunikacji Korporacyjnej / IKEA Retail
  • Anna Drewniak / Consulting Director / Havas PR
  • Agnieszka Dziedzic / Managing Partner / Weber Shandwick
  • Blanka Fijolek / CEE PR & Community Manager / Amazon Polska
  • Zbigniew Gajewski / Partner / THINKTANK Ośrodek dialogu i analiz
  • Katarzyna Gospodarek / Corporate Communications Director / BMW Group Polska
  • Ewa Hope / dr, wykładowca, Pełnomocnik ds. Public Relations / Wydział Zarządzania i Ekonomii Politechniki Gdańskiej
  • Monika Kaczmarek-Śliwińska / dr hab. Wydziału Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii Uniwersytetu Warszawskiego
  • Agnieszka Kępińska-Sadowska / Dyrektor ds. Komunikacji i Relacji Zewnętrznych Europa Centralna, Polska, Bałtyki,  World Travel Retail / Mondelez International
  • Paweł Łukasiak / Prezes / Akademia Rozwoju Filantropii
  • Anna Nawrocka-Tełewiak / Założycielka / Fundacja YOUNGS ARTS, Creative Cube
  • Mirella Panek-Owsiańska / Członkini Zarządu / Fundacja Szkoła Liderów
  • Ewa Podolska / Redaktor, Wydawca / TOK FM
  • Łukasz Przybysz / Medioznawca, politolog, wykładowca / Uniwersytet Warszawski
  • Paweł Sanowski / Prezes Zarządu / Instytut Monitorowania Mediów
  • Marta Szafrańska / Director Corporate Communications, Publicity & Corporate Citizenship Central and Eastern Europe / The Walt Disney Company
  • Iwona Świątczak-Wasilewska / Pracownik naukowy, wykładowca / Uniwersytet Przyrodniczo-Humanistyczny
  • Hanna Waśko / CEO, właściciel / Big Picture

Ponadto wszyscy jurorzy będą oceniać projekty nadesłane w kategorii jubileuszowej, uruchomionej z okazji 20. rocznicy założenia Związku Firm Public Relations. Jej celem jest przypomnienie projektów, które miały szczególny wpływ na polską branżę PR i wyłonienie spośród nich Kampanii PR XX-lecia.

ilustracjastrzałka

W konkursie mogą wziąć udział wszystkie podmioty realizujące kampanie public relations oraz inne projekty związane z budowaniem wzajemnie korzystnych relacji i skutecznym komunikowaniem.

Do 3 września trwa II termin zgłoszeń. Ostateczny termin przyjmowania projektów minie 7 września. Nominowanych poznamy 8 października, a zwycięzców podczas uroczystej gali 4 grudnia.

Źródło: Związek Firm Public Relations

www.zfpr.pl

Dodatkowe informacje:

Partner merytoryczny konkursu: Deloitte.
Partnerzy: rp.pl, Rzeczpospolita, BRIEF, Wirtualne Media, Newseria, PRoto, Instytut Monitorowania Mediów (IMM), Pro4Media, VIDEOactions – agencja filmowa, THINKTANK, Sotrender, Conrego, Piloci Studio, Digital Beast, Michał Gmitruk Production, SPORTBIZ – Forum Sportu i Biznesu.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Premiera Casebooka MIXX Awards 2023
Casebook MIXX Awards 2023 prezentujący najlepsze kampanie ubiegłorocznego konkursu właśnie ujrzał światło dzienne.
Dawid Szczepaniak w jury konkursu Golden Drum
Dawid Szczepaniak, Chief Creative Officer w VML Poland, znalazł się w składzie jury festiwalu Golden Drum 2024. 
Endorfina Events otwiera drzwi: konkurs Storymakers
Konkurs otwiera drzwi do pracy w agencji eventowej, tworząc nowy format dla kreatywnych głów. Jest o co powalczyć: 15 tysięcy złotych, 3-miesięczny staż w endorfina events oraz możliwość zrealizowania własnego projektu biletowanego.
McCann dla Mastercard z trzecią najczęściej nagradzaną kampanią kreatywną
Ranking WARC Creative 100 docenił kampanię "Gdzie Zamieszkać/Where to Settle" realizowaną przez McCANN Poland dla Mastercard, ogłaszając ją trzecią najczęściej nagradzaną w 2023 roku kampanią kreatywną na świecie.
Zabytki na ulice! Konkurs na plakat
Narodowy Instytut Konserwacji Zabytków ogłasza konkurs na plakat! Okazją jest Międzynarodowy Dzień Ochrony Zabytków, a inicjatywę kierujemy do wszystkich pełnoletnich osób – zarówno profesjonalnych grafików, jak i amatorów.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764