logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Znamy skład Jury POS Stars 2022

   30.08.2022, przeczytano 1278 razy
ilustracjastrzałka

Już 14 września Jury w składzie: Karolina Karolczak, Piotr Tytoń, Łukasz Murawski, Damian Kurzaj, Emilia Rzycka i Karol Froń ocenią zgłoszenia do tegorocznej edycji konkursu POS STARS na najlepszy display reklamowy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/znamy-sklad-jury-pos-stars-2022,397043,artykul.html

Karolina Karolczak, Dyrektor Marketingu i Komunikacji w Enel-Med

Karolina jest ekspertką z ponad 20-letnim doświadczeniem w komunikacji i marketingu, oraz budowaniu strategii marek. Jest absolwentką MBA w Paryżu, wykładowcą akademickim i trenerem motywacyjnym z Międzynarodowym certyfikatem MCBT oraz akredytacją trenerską Brian Tracy International. Ambasadorka programu Marka jest Kobietą, twórczyni programu treningowego #celomania oraz autorka wielu publikacji branżowych. Obecnie odpowiada za pion marketingu i komunikacji w Grupie ENEL-MED. Poprzednio jako Partnership & Procurement Director wSodexo BRS była odpowiedzialna za stworzenie modelu współpracy bazującego na Consumer Value Added Proposition z największymi sieciami na rynku (JMP, Auchan, CRF, HEBE, MMSH i wiele innych). Odpowiadała za wprowadzenie i opracowanie strategii marki Dr Witt, re-launch marki Frugo oraz wprowadzenie marki Black. W 2021 roku została wyróżniona w rankingu Forbes Women – Mistrzynie Linkedin (obecnie zgromadziła 20 665 obserwujących na LinkedIn). Od 2018 roku jest wykładowczynią akademicką na Społecznej Akademii Nauk (marketing, PR, strategie zarządzania, digital). Od ponad 10 lat udziela się jako prelegentka na konferencjach branżowych z zakresu marketingu pokazując świat konsumenta i marek w ujęciu 7p. Została wyróżniona 1. miejscem Marketing Progress Wrocław. Była jurorką w konkursie PNSA – Polish National Sales Awards, a także członkinią kapituły marek SuperBrands Polska.

Piotr Tytoń – dyplomowany Trener biznesu i rozwoju osobistego, Coach ACC ICF, Certyfikowany HR Business Partner DiSC Trainer & Facilitator.

20 lat doświadczenia w zarządzaniu zasobami ludzkimi na różnych stanowiskach kierowniczych (menedżer, dyrektor zarządzający) oraz jako HR Business Partner odpowiedzialny między innymi za rekrutację, budowanie zespołów, realizacje celów biznesowych firmy, rozwój pracowników, kontrole i nadzór działów produkcyjnych i handlowych. Od kilku lat zajmuje się wsparciem firm w zakresie poprawy efektywności osobistej liderów (kadry średniego i wysokiego szczebla) oraz członków zespołów poprzez konsultacje, sesje coachingowe, mentoring, testy osobowościowe DISC, warsztaty i szkolenia.

Łukasz Murawski – Doradca, wykładowca, autor.

Doświadczony ekspert w zakresie budowania marek i brandingu. Od początku drogi zawodowej związany z brandingiem. Pomaga firmom odróżnić się od konkurencji. Zwolennik upraszczania skomplikowanych teorii – po ludzku tłumaczy zagadnienia związane z budowaniem marki. Prowadzi warsztaty i szkolenia zarówno po polsku, jak i po angielsku. Wykładowca w Wyższej Szkole Bankowej w Gdańsku i Gdyni. Doradza przedsiębiorcom w inkubatorach przedsiębiorczości i instytucjach wspierających biznes. Tworzy pierwszy w Polsce cykl wywiadów prasowych i videocast ze światowej klasy ekspertami w dziedzinie brandingu.

Damian Kurzaj – marketing manager OTC w firmie EGIS Polska.

Od ponad 10 lat jest związany z marketingiem konsumenckim najbardziej rozpoznawalnych marek FMCG i OTC w Polsce. Zaangażowany w każdy aspekt życia produktu, od koncepcji, przez opakowanie, strategię portfela, aż po lokalną i regionalną komunikację i materiały POS. Odrobina doświadczenia w sprzedaży czyni ze mnie marketingowca nieco bardziej uważnego na rolę shoppera i działania w punkcie sprzedaży. Miałem przyjemność rozwijać w Polsce takie marki jak Neutrogena, Imodium, Sudafed, Giorgio Armani, Martell, G.H.Mumm, Martini, a ostatnio Biovital i DIP.

Emilia Rzycka

Wykształcenie zdobywała na SGH oraz INSEAD, od początku kariery skupia się nowoczesnym podejściu do marketingu, z naciskiem na digital i działanie globalne. Ma ponad 6 letnie doświadczenie w ramach grupy PwC, gdzie dla globalnych klientów głównie z branży retail oraz usług finansowych działała w ramach zespołu Visual Analytics. Ponadto odpowiadała za zbudowanie globalnego centrum usług visual dla PwC na Ukrainie. Przez ostatnie dwa lata pełni funkcję Marketing Managera w JMP (Biedronka), zarządza zespołem odpowiedzialnym m.in. za marketing produktów non-food. Planuje strategiczne działania długofalowe oraz codzienne zarządzanie zespołem – m.in w produkcji linii katalogów, magazynów, e-booków oraz komunikacji i kampanii linii własnych. Ponadto zaangażowana w kreowanie nowych modeli wsparcia sprzedaży i promocji, implementowanych w całej sieci.

Karol Froń – Przedsiębiorca, mentalista, praktyk sprzedaży i zarządzania.

Od 2007 r. związany z branżą sprzedaży telefonicznej, wykonał ponad 30 000 rozmów z klientami, w ciągu 5 lat zatrudnił w swojej firmie 4000 ludzi i zbudował blisko 30 zespołów sprzedaży. Autor 5 książek, wykładowca akademicki, trener Brian Tracy International w Polsce. Pomaga przedsiębiorcom i dyrektorom sprzedaży zwiększać skuteczność ich zespołów handlowych, poprzez wydobywanie osobistego potencjału handlowców oraz modernizuje działy handlowe, za pomocą praktycznych metod zarządzania, które wypracował w ciągu 12 lat zarządzania zespołami w korporacji CCIG oraz własnym biznesie. Twórca modeli sprzedaży Sales Hunter i przywództwa Dream Sales Team. Uczy praktycznej sprzedaży, psychologii sukcesu, przywództwa i budowania zespołów. Znany z bezpośredniego języka, charyzmatycznego sposobu bycia i stawiania na praktykę, kosztem teorii. Z jego szkoleń skorzystało już ponad 11 000 osób. Mąż Karoliny, ojciec Ksawerego i Karmen, miłośnik prepperingu.

Głosowanie JURY odbywa się w strefie konkursowej podczas targów Festiwal Marketingu.

Zwiedzający targi mogą również głosować na POS który najbardziej przypadnie im do gustu. POS z największą liczbą oddanych głosów zdobędzie statuetkę w kategorii Nagroda Publiczności.

  • Bezpłatna rejestracja na targi znajduje się TUTAJ.

Źródło: OOH magazine

www.oohmagazine.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Effie Awards Poland 2024: znamy Nominowanych
Jury 25. edycji Effie Awards Poland nominowało 92 kampanie w 26 kategoriach konkursowych. Najwięcej nominacji otrzymały agencje Starcom (14) i DDB Warszawa (8), a wśród reklamodawców Grupa Maspex i LOTTE Wedel (po 5).
SUPER GIFT: najlepsze artykuły promocyjne Festiwalu Marketingu
Podczas targów Festiwal Marketingu nie mogło zabraknąć kolejnej już edycji branżowego konkursu. Wystawcy zgłosili ponad 60 produktów do konkursu SUPER GIFT. Zwiedzający głosowali na gadżety, które najbardziej przypadły im do gustu w 7 kategoriach: do 5 zł, 5-20 zł, 20-50 zł, 50-100 zł, powyżej 100zł, Super Business Gift oraz Gift Box. W głosowaniu udział wzięło ponad...
Piękno planety: 5. edycja konkursu na najlepsze zdjęcie satelitarne
Zmiany klimatu powodują nieodwracalne następstwa na Ziemi, zagrażając ekosystemom i miastom. Konieczne jest intensyfikowanie działań minimalizujących negatywne skutki klimatyczne oraz monitorowanie stanu planety, co nie może się odbyć bez danych satelitarnych. Piąta edycja organizowanego przez CloudFerro konkursu „Seize the beauty of our Planet” zachęca społeczność...
Znamy wyniki konkursu POS STARS 2024
Konkurs POS STARS odbył się 18 i 19 września podczas Międzynarodowych Targów Reklamy i Druku Festiwal Marketingu. Przyciągnął uwagę profesjonalistów z branży marketingowej i reklamowej, gromadząc innowacyjne projekty. Jego celem było wyróżnienie najlepszych materiałów wspierających sprzedaż.
Sony World Photography Awards 2025: skład jury i program wystaw
Sony World Photography Awards ogłosiło skład jury edycji 2025 oraz termin wystawy konkursowej w Londynie. Odbywający się już po raz 18., coroczny konkurs Sony World Photography Awards, ma na celu wyróżnienie fotografii, które kształtują nasz język wizualny. Należy do najbardziej prestiżowych i znanych wydarzeń tego rodzaju. Na przestrzeni lat stymulował...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764