logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Znamy skład Komitetu Organizacyjnego Effie Poland 2024

   10.04.2024, przeczytano 704 razy
ilustracjastrzałka

Komitet Effie Awards Poland 2024 to 15 przedstawicieli agencji członkowskich SAR i marketerów. Zaproszenie do Komitetu specjalistów zarówno ze strony agencyjnej, jak i klienta, daje całościowe spojrzenie na branżę komunikacji marketingowej w zakresie trendów i zmian, ale przede wszystkim oczekiwań i potrzeb konsumenta.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/znamy-sklad-komitetu-organizacyjnego-effie-poland-2024,403785,artykul.html

To oni wspomagają rozwój Effie w Polsce :

  • Anna Barabasz-Sawińska, Marketing Director CEE Beverages & Head of Marketing Services, Grupa Maspex
  • Tomasz Bartnik, Partner, One Eleven
  • Wojciech Borowski, Group CEO, McCANN Poland
  • Elżbieta Flasińska, B2C Marketing Director, Grupa Pracuj SA
  • Edyta Frąckowiak, COO, Co-Founder, numbers & intuition
  • Dagmara Gadomska, General Manager, Publicis Worldwide
  • Michał Kociankowski, Managing Partner Synergion
  • Magda Kolenkiewicz, General Manager, Starcom
  • Magdalena Kozanowska, Vice President, COO & Partner, 180heartbeats + Jung v Matt
  • Małgorzata Majcher, Chief Strategy&Innovation Officer, DDB Warszawa
  • Alicja Miklaszewska-Kowalczuk, Managing Director, OMD
  • Joanna Okła, CEO, EssenceMediacom
  • Michał Rutkowski, Managing Director, K2 Create
  • Elżbieta Twardowska, Chief Strategy Officer, Ogilvy
  • Kamil Wiszowaty, CEO, Group One Media

Komitet Organizacyjny Effie Poland jest ciałem decyzyjnym we wszystkich kwestiach regulaminowych, porządkowych, spornych, na każdym etapie organizacji i przebiegu konkursu. Obecnie Komitet pracuje

nad zmianami w formularzach zgłoszeniowych, udoskonaleniem procesu zgłaszania, a także wyborem tegorocznego jury konkursu.

Członkowie Komitetu przyjrzeli się również kategoriom konkursowym i uaktualnili ich katalog. Zamknięto kategorie Partnership i Automotive & Mobility, wcielając produkty i usługi z tej ostatniej do kategorii Consumer Goods i Services. Otwarto natomiast nową kategorię AI. Redefiniowano kategorię Retail poszerzając ją o Marketplaces, Non-Profit & Public Service poszerzając o Political Service.

Modyfikacji uległy też E-Commerce & Omnichannel, Social Platforms & Influencers oraz ESG. Rozdzielono kategorię Launch/Relaunch, obecnie mamy osobną kategorię Launch dla kampanii nowych produktów

i usług oraz kategorię Relaunch & Defend powstałą z połączenia dwóch bliskich sobie kategorii skoncentrowanych na aktywnych działaniach komunikacyjnych, których celem była obrona pozycji biznesowej i/lub reakcja na zewnętrzne okoliczności biznesowe lub pozabiznesowe. Zmianom uległa też kategoria dla strategicznych konceptów biznesowych i marketingowych, w których dział marketingu odegrał kluczową rolę, tj. Marketing & Business Solutions (MBS).

Do tegorocznej edycji konkursu kwalifikują się działania i kampanie zrealizowane w okresie 1.01.2023 -31.03.2024 r. Prace będą przyjmowane w 3 terminach:

  • I termin: do 17.05.2024
  • II termin: do 07.06.2024
  • III termin: do 28.06.2024

Start zgłoszeń poprzedzą webinary dla zgłaszających Effie in Practice:

  • 12.04.2024 – Wszystko wokół kategorii i zasad zgłaszania
  • 23.04.2024 – Szkolenie dedykowane organizacjom Non-Profit
  • 25.04.2024 – Jak pisać zgłoszenie, by nie zmarnować szansy na Effie

Gala odbędzie się 5.11.2024 w Teatrze Wielkim – Operze Narodowej.

Więcej informacji: https://awards.effie.pl/

Źródło: Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR

www.sar.org.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Natalia Borawska, Paweł Loedl i Adam Caban w jury KTR
Troje przedstawicieli agencji VML zasiądzie w składzie tegorocznego konkursu KTR, w kategoriach: Communication, Creative Strategy oraz Technology. 
Softswiss z nagrodą za event korporacyjny
Wydarzenie korporacyjne firmy SOFTSWISS zdobyło brązowy medal w jednej z najbardziej prestiżowych na świecie nagród eventowych, Global Eventex Awards. Ta międzynarodowa firma technologiczna została wyróżniona w kategorii "Wydarzenie korporacyjne", co potwierdza jej wysoki poziom organizacji i unikalność podejścia do spotkań firmowych. SOFTSWISS słynie z...
Performics z tytułem Performanceowej Agencji Roku
W dniu 23 maja zostały ogłoszone wyniki VI edycji międzynorodowego konkursu Performance Marketing Diamonds EU, organizowanego przez Izbę Gospodarki Elektronicznej (e-Izbę). Tytuł Performance’owej Agencji Roku 2024 otrzymała agencja marketingu efektywnościowego Performics, należąca do Publicis Groupe.
Znamy jury 3. edycji konkursu The Next Gen of PR
W trzeciej edycji konkursu organizowanego przez Związek Firm Public Relations - The Next Gen of PR - prace PR-owców oceniać będzie jury pod przewodnictwem Agaty Zeman, Managing Director w 24/7Communication oraz wiceprezeski zarządu ZFPR. W tym roku uczestnicy zmierzą się z zadaniem konkursowym przygotowanym przez markę Coca-Cola.
Mastercard i McCann: pierwszy Black Pencil dla Polski
Mastercard i McCANN Poland osiągnęły historyczny sukces na gali D&AD Awards 2024, zdobywając najwyższe wyróżnienie – Black Pencil – za kampanię "Gdzie Zamieszkać"/"Where to Settle". Jest to pierwszy Black Pencil w historii polskiej reklamy i branży marketingu, który potwierdza wyjątkowość tej licznie nagradzanej kampanii oraz globalne uznanie dla tego projektu.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764