logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Znamy szczegółową agendę Forum IAB 2023

  PR 15.05.2023, przeczytano 488 razy

Czy AI ma talent? Jak wyrazistość światopoglądowa może stać się elementem premiumizacji marki? Czy green business jest rzeczywiście green? Jak wygrać w ecommerce w czasach recesji i kryzysu? Z tymi i innymi pytaniami zmierzy się ponad 100 prelegentów na 4 scenach Forum IAB 2023. IAB Polska, organizator tej najbardziej inspirującej konferencji marketingowej w Polsce, właśnie opublikował szczegółową agendę. Wydarzenie odbędzie się już 30-31 maja w Warszawie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/znamy-szczegolowa-agende-forum-iab-2023,399960,artykul.html

W ostatnich latach mieliśmy do czynienia z ciągiem wydarzeń, które spowodowały istotne zmiany na całym świecie. Wszyscy mamy przed sobą widmo groźby recesji gospodarczej, wzrostu bezrobocia, wysokich kosztów działalności oraz niskiego poziomu konsumpcji – to tylko niektóre z czynników, które wpływają na biznes. Dodatkowo, obecna blisko nas wojna to kolejny element obciążający całą sytuację. Dlatego podczas dwóch dni Forum IAB 2023 ponad 100 wybitnych ekspertów świata marketingu, nauki i biznesu, podzieli się praktycznymi rozwiązaniami i doświadczeniami oraz zaprezentuje najnowocześniejsze marketingowe rozwiązania i trendy związane ze zmianami w branży marketingowej.

Czy AI ma talent? Czy green business jest rzeczywiście green? Kluczowe wystąpienia Forum IAB 2023

Na scenie Forum IAB prelegenci odpowiedzą na pytanie: co wnosi długoterminową zmianę, daje pozytywny efekt w biznesie i rozwija branżę internetową oraz  co sprawdzi się w tych „ciekawych czasach”.

Podczas sesji plenarnej Forum IAB 2023 zobaczymy Janinę Bąk, która opowie o tym, że już dawno nie wystarczy mieć opinii. W swoim wystąpieniu przedstawi, jak wyrazistość światopoglądowa może stać się elementem premiumizacji marki.  

Do tej części organizatorzy zaprosili również Martynę Zastawną, założycielkę WoshWosh, popularyzatorkę cyrkularności w Europie, określaną przez Forbes jako jedną z najbardziej wpływowych kobiet w Polsce. Martyna Zastawna wygłosi prelekcję pod tytułem “Czy green business jest rzeczywiście green? O komunikacji, transparentności i odpowiedzialnym biznesie.”  

Mówcy sesji plenarna Forum IAB nie tylko edukują, ale także inspirują. “Czy AI ma talent?” wie Marcin Prokop, dziennikarz, prezenter i producent programów telewizyjnych, który sprawdzi potencjał sztucznej inteligencji i jej zastosowanie w biznesie.

W sesji plenarnej wystąpią ponadto: Daniel Knapp (Chief Economist , IAB Europe) oraz Sergii Denysenko, CEO, MGID, Tadeusz Żórawski, Global eCommerce Strategy Director, Molecular BBDO, DIMAQ Professional, prof. Dariusz Doliński, członek rzeczywisty Polskiej Akademii Nauk, pracownik naukowy Uniwersytetu SWPS, Łukasz Grobelny, analityk, COO, Questpass, Adam Nitecki, General Manager E-commerce, L’Oreal Polska & Kraje Bałtyckie oraz Filip Beźnicki, Managing Partner, Stratosfera.

Ponad 80 wystąpień, ponad 100 prelegentów

W ciągu dwóch dni tej najbardziej inspirującej konferencji marketingowej w Polsce ponad 1000 uczestników wydarzenia będzie mieć okazję wysłuchać ponad 100 prelegentów na 5 scenach. Wystąpienia zostały podzielone na 6 bloków tematycznych, podczas których omówione zostaną kluczowe aspekty marketingu:

  • Sprawdzam: Rynek. Strategie na czynniki zewnętrzne.
  • Sprawdzam: Konsument. Strategie na zmieniające się zachowania konsumentów.
  • Sprawdzam: Trendy. Co powraca i dlaczego, a co nas zaskoczy.
  • Sprawdzam: Efektywność. Strategie sukcesu biznesu.
  • Sprawdzam: ESG. Strategie zrównoważonego rozwoju i marketingu.
  • Sprawdzam: Leadership. Strategie organizacji i zespołów.

W agendzie Forum IAB 2023 zobaczymy między innymi:

  • Dlaczego CMO powinien częściej jadać obiad ze swoim CEO – o zmieniających się kompetencjach w służbie rozwoju i obrony biznesu. Anna Sakowicz, Publicis Groupe, Michał Kaliński, YOTTA
  • Tanio, szybko i wygodnie – jak potrzeby konsumenta i dostępna infrastruktura wpływają na efektywność marketingu. Agata Pilacińska Jakubowska, Google Poland, Marek Pełszyński, LPP
  • “Sticky journey” – o tym jak pozorny chaos pomaga angażować Zetki i Millenialsów w komunikację McDonalds. Jakub Strutyński, McDonalds Polska, Katarzyna Strachota, Dentsu Creative
  • Art of ad failure. Jak mówiąc „sprawdzam” nauczyć się więcej z porażek niż z sukcesów.
  • Jakub Kwaczyński, GoldenSubmarine, DIMAQ Professional, Marta Ulman, Grupa Pracuj
  • Najnudniejsze medium świata – jak zbudować coś, czego nikt nie będzie czytać, czyli jak nowi odbiorcy zmieniają media i dlaczego powinniśmy ich posłuchać. Rafał Madajczak, Gazeta.pl
  • AI pokonała Kasparova czy pokona stratega? Szymon Kukanow, PHD
  • Kreatywny fraud – nie tylko boty i farmy klików. Nieuczciwe działania w branży reklamowej i jak się przed nimi bronić? Olga Kamińska, Grupa OMD, DIMAQ Professional, Agnieszka Petla, Grupa OMD, DIMAQ Professional
  • Na zdrowie! Jak marki wykorzystują trendy konsumenckie zmieniające oblicze sektora health&wellness. Adrianna Kubik, They.pl, DIMAQ Professional
  • Czy kryzys ekonomiczny oznacza kryzys kreatywny. Marcin Skrzypek, Saatchi&Saatchi, Piotr Grabowski, Saatchi&Saatchi
  • Syndrom pochorobowy: czyli co nam „weszło w krew” po pandemii. Jakie trendy w zachowaniach konsumentów stały się codziennością i jak to zmieniło nasz rynek.  Agnieszka Parfienowicz, Mindshare, Trener DIMAQ, Karolina Chołuj, Mindshare

Te i ponad 70 innych tematów wystąpień oraz bilety na wydarzenie dostępne są na stronie forumiab.pl. W ramach każdego bloku tematycznego odbędą się prezentacje, które pozwolą uczestnikom na wnikliwe przeanalizowanie poruszanych kwestii oraz zdobycie praktycznych umiejętności.

Forum IAB 2023: Dla kogo, gdzie i kiedy

Forum IAB 2023 odbędzie w dniach 30-31 maja 2023 r. w Multikinie Złote Tarasy w Warszawie.

Konferencja skierowana jest do profesjonalistów z branży marketingowej oraz osób zainteresowanych tematem. Zapraszamy do udziału w wydarzeniu, które będzie doskonałą okazją do poszerzenia wiedzy oraz nawiązania cennych kontaktów biznesowych.   

W ramach biletu na Forum IAB 2023 uczestnicy otrzymują:  

  • 2 dni konferencji w Multikinie Złote Tarasy
  • sesję plenarną i ponad 80 wystąpień w 6 blokach tematycznych  
  • stałą przerwę kawową oraz lunch — każdego dnia  
  • wstęp na afterparty  
  • dostęp do materiałów pokonferencyjnych

Szczegółowa agenda dostępna jest TUTAJ.

Źródło: IAB Polska

www.iab.org.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764