logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Znamy terminy XVII edycji Konkursu Złote Spinacze

  PR 07.06.2019, przeczytano 435 razy
ilustracjastrzałka

Związek Firm Public Relations już po raz siedemnasty zaprasza do udziału w konkursie Złote Spinacze, którego celem jest wyłonienie najlepszych kampanii public relations w Polsce. Zgłoszenia będą przyjmowane poprzez platformę online od 16 lipca do 5 września 2019 roku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/znamy-terminy-xvii-edycji-konkursu-zlote-spinacze,382791,artykul.html

Konkurs ma charakter otwarty i skierowany jest do wszystkich podmiotów realizujących projekty z sektora public relations, tj.: osób prawnych, podmiotów gospodarczych, jednostek samorządowych, instytucji państwowych, organizacji pożytku publicznego, szkół i uczelni, a także osób działających samodzielnie w branży PR. Celem Złotych Spinaczy jest zwiększanie profesjonalizmu branży oraz promocja najlepszych praktyk PR-owych i komunikacyjnych.

Zgłoszenia do konkursu będzie można dokonać w łącznie 34 kategoriach - 17 głównych, 3 specjalnych oraz 14 sektorowych. Każdy projekt musi zostać zgłoszony do przynajmniej jednej kategorii głównej oraz może zostać dodatkowo zgłoszony do maksymalnie 2 innych kategorii głównych, 3 kategorii specjalnych, a także 1 kategorii sektorowej.

Sposób właściwego wypełniania formularza zgłoszeniowego oraz zasady udziału w tegorocznej edycji konkursu zostaną omówione podczas bezpłatnego szkolenia dla zgłaszających organizowanego przez ZFPR.

Szkolenie odbędzie się 11 lipca o godz. 10:00, w siedzibie ZFPR.  Aby wziąć udział w szkoleniu wystarczy dokonać rejestracji pod adresem: www.zlotespinacze.conrego.com.

Zwycięzców poznamy podczas uroczystej Gali rozdania nagród 6 grudnia 2019 r.

Źródło: Związek Firm Public Relations

www.zfpr.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wystawa Grand Press Photo w Blue City
Od środy 8 lipca w centrum handlowym Blue City będzie można oglądać najlepsze zdjęcia prasowe z tegorocznej edycji konkursu Grand Press Photo.
Konkurs 30/30: nowy termin wystawy
Organizatorzy VI edycji Konkursu 30/30 na najlepszą polską okładkę płytową informują o nowym terminie wystawy finalistów. Będzie ona miała miejsce w prestiżowej Galerii Na Dziedzińcu Starego Browaru w Poznaniu i potrwa od 13 lipca do 31 sierpnia 2020 r. Zaprezentowanych zostanie 29 finałowych prac wybranych przez 12-osobowe Jury złożone z ekspertów z zakresu sztuk plastycznych...
MSL zdobyła zwycięską statuetkę SABRE Awards w prestiżowym konkursie branży public relations dla regionu EMEA. Wygraną w kategorii „Chemia i Przemysł” zapewniła agencji kampania CSR „Jutro bez smogu – Drugie życie starych pieców”, zrealizowana dla ArcelorMittal Poland. Wśród 400 finalistów, znalazło się jedynie 8 polskich...
Golden Arrow już po raz 14. przyznała nagrody i wyróżnienia dla najciekawszych projektów w 20 kategoriach. Tegoroczna edycja konkursu cieszyła się rekordową liczbą zgłoszeń. Kampania społeczna FASOFF została wyróżniona spośród 71 wszystkich propozycji w jednej z najbardziej popularnych w tym roku kategorii – CSR. Celem akcji FASOFF jest edukacja przyszłych rodziców oraz...
Golden Arrow 2020: Pełna lista zwycięzców!
W tegorocznej edycji konkursu marketingowego Golden Arrow 2020 przyznano 22 nagrody i 28 wyróżnień. Żadna praca nie otrzymała grand prix. Przyznano również dwie nagrody specjalne. Pierwszą otrzymał BNP Paribas Bank Polska SA za długofalowe, autentyczne zaangażowanie społeczne, widoczne w wielu wymiarach działalności. Drugą nagrodę specjalną otrzymała agencja Przestrzeń za...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764