logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Znamy terminy XVII edycji Konkursu Złote Spinacze

  PR 07.06.2019, przeczytano 344 razy
ilustracjastrzałka

Związek Firm Public Relations już po raz siedemnasty zaprasza do udziału w konkursie Złote Spinacze, którego celem jest wyłonienie najlepszych kampanii public relations w Polsce. Zgłoszenia będą przyjmowane poprzez platformę online od 16 lipca do 5 września 2019 roku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/znamy-terminy-xvii-edycji-konkursu-zlote-spinacze,382791,artykul.html

Konkurs ma charakter otwarty i skierowany jest do wszystkich podmiotów realizujących projekty z sektora public relations, tj.: osób prawnych, podmiotów gospodarczych, jednostek samorządowych, instytucji państwowych, organizacji pożytku publicznego, szkół i uczelni, a także osób działających samodzielnie w branży PR. Celem Złotych Spinaczy jest zwiększanie profesjonalizmu branży oraz promocja najlepszych praktyk PR-owych i komunikacyjnych.

Zgłoszenia do konkursu będzie można dokonać w łącznie 34 kategoriach - 17 głównych, 3 specjalnych oraz 14 sektorowych. Każdy projekt musi zostać zgłoszony do przynajmniej jednej kategorii głównej oraz może zostać dodatkowo zgłoszony do maksymalnie 2 innych kategorii głównych, 3 kategorii specjalnych, a także 1 kategorii sektorowej.

Sposób właściwego wypełniania formularza zgłoszeniowego oraz zasady udziału w tegorocznej edycji konkursu zostaną omówione podczas bezpłatnego szkolenia dla zgłaszających organizowanego przez ZFPR.

Szkolenie odbędzie się 11 lipca o godz. 10:00, w siedzibie ZFPR.  Aby wziąć udział w szkoleniu wystarczy dokonać rejestracji pod adresem: www.zlotespinacze.conrego.com.

Zwycięzców poznamy podczas uroczystej Gali rozdania nagród 6 grudnia 2019 r.

Źródło: Związek Firm Public Relations

www.zfpr.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Zwycięzcy konkursu projektów graficznych Coreldraw 2019
Firma Corel ogłosiła zwycięzców Międzynarodowego Konkursu Projektów Graficznych CorelDRAW 2019. Zwycięskie projekty zostały wybrane spośród prac stworzonych w pakietach CorelDRAW Graphics Suite 2019 lub CorelDRAW Technical Suite 2019. Nagrodę główną zdobył Rogelio Hernandez (Roy Monster) — autor ilustracji „Angel of Fire”, zgłoszonej w kategorii „Grafiki i...
Wystartował Konkurs Korony Reklamy 2020
Konkurs Korony Reklamy to konkurs wyróżniający najlepsze firmy z branży reklamowej. Organizowany jest podczas targów RemaDays pod patronatem programu Solidni w Biznesie. To ogromna szansa dla firmy na pokazanie się nowym klientom z 11 sektorów targowych RemaDays.
„Mali ratownicy” z Grand Prix na Eventiada IPRA Golden Awards
„Mali Ratownicy”- projekt prowadzony od 3 lat w nadmorskich miejscowościach przez Volkswagena, który uczy dzieci prawidłowego udzielania pierwszej pomocy zdobył Grand Prix w Eventiada IPRA Golden Awards. Ponadto został wyróżniony w kategorii Best Corporate Social Responsibility Campaign. Za realizację projektu były odpowiedzialne agencje EL Padre (event) oraz...
Wedlowskie produkty odniosły sukces w tegorocznych konkursach rynku spożywczego. Konsumenci docenili redesign opakowań kultowych pianek Ptasie Mleczko, a redakcje FMCG nagrodziły linię czekolad gorzkich Premium od E.Wedel. Wyroby marki nagrodzone zostały w plebiscytach: Złota Innowacja FMCG 2019 oraz Certyfikat Dobry Produkt.
Effie: Nestlé Polska wśród najbardziej efektywnych firm 20-lecia
Ten rok był szczególny dla konkursu nagród Effie, ponieważ w Polsce zorganizowano go po raz 20-sty. Z tej okazji przedstawiono 20 Najbardziej Efektywnych Firm, które w ciągu ostatniego 20-lecia wyróżniły się najskuteczniejszą komunikacją marketingową. W tym gronie znalazło się Nestlé Polska. Jednocześnie w konkursie Effie 2019 firma otrzymała dwie nagrody: srebrne Effie w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764