logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Znamy wyniki konkursu Young Creatives Eurobest

   13.11.2013, przeczytano 1916 razy
ilustracjastrzałka

Podczas mającego miejsce 7 listopada 2013 w warszawskim Multikinie Złote Tarasy Imagination Day poznaliśmy zwycięzców konkursu Young Creatives Eurobest. Tegoroczną nowością było dodanie obok Young Creatives Integrated dwóch nowych kategorii – Young Creatives Planners oraz Just Creatives. Nagrodą dla wszystkich zwycięzców jest wyjazd na Festiwal Eurobest w Lizbonie sponsorowany przez Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/znamy-wyniki-konkursu-young-creatives-eurobest,20198,artykul.html

Duet z Saatchi & Saatchi Poland zwyciężył w Young Creatives Integrated

Do tegorocznej edycji Young Creatives Integrated zostały zgłoszone 63 teamy. Do eliminacji zakwalifikowało się 20 zespołów. Najlepiej oceniony i zwycięski okazał się duet reprezentujący agencję Saatchi & Saatchi Poland – Marta Frączek i Quentin Carenzo. Zaraz za nimi otrzymując po nominacji uplasowały się aż dwa zespoły reprezentujące Change Integrated – Agata Bańkowska i Jacek Karaś oraz Karolina Pietrzyk i Damian Grudzień. Zwycięzki zespół wyjedzie na Festiwal Eurobest do Lizbony, by reprezentować Polskę w finałach Young Creatives Integrated.

Partnerem kategorii Young Creatives Integrated było Vision Express. Uczestnicy mieli za zadanie stworzyć koncepcję kampanii zintegrowanej, mającej na celu przejęcie klientów niesieciowych salonów optycznych. Grupą docelową kampanii były osoby po 40 roku życia. Przewodniczącym jury Young Creatives Integrated był Piotr Chrobot (Interactive Solutions). Do konkursu Young Creatives Integrated mogą zgłaszać się dwuosobowe zespoły poniżej 29 roku życia, reprezentujące agencje reklamowe, domy mediowe, jak i również freelancerzy.

Zespół TBWA z nagrodą Young Creatives Planners

Z kolei do kategorii Young Creatives Planners napłynęło 26 zgłoszeń. Jury najwyżej oceniło zespół reprezentujący TBWA – Anna Witkowska i Eliza Rutkowska. Na wyróżnienia zasłużyli Agnieszka Strzemińska i Łukasz Nosek z Peppermint. Oprócz tego, nominację otrzymały Marta Pierścieniak z Karoliną Kaczmarczyk z Corporate Profiles Consulting. Zespół z TBWA weźmie udział w Festiwalu Eurobest.

Partnerem kategorii Young Creatives Planners był Play. Uczestnicy mieli za zadanie stworzenie strategii wprowadzenia nowego produktu na rynek. Przewodniczącą jury Young Creatives Planners była Agata Grabowska (Corporate Profiles Consulting). Young Creatives Planners skierowany jest do młodych (poniżej 31 roku życia) strategów, plannerów z agencji komunikacyjnych, domów mediowych oraz freelancerów.

Nagroda w Just Creatives dla zespołu z Oglivy & Mather Advertising

Do drugiej nowej kategorii – Just Creatives, napłynęło 19 zgłoszeń. Zwycięzcami okazali się Aleksandra Zalewska-Ucińska i Bartek Klimaszewski z Oglivy & Mather Advertising. Jury ponadto wyróżniło pracę Macieja Robaka i Rafała Kocika z K2, a nominację przyznało Zofii Smełce i Katarzynie Mardeusz-Karpińskiej
z Havas Worldwide
. Zespół z Oglivy & Mather Advertising weźmie udział w Festiwalu Eurobest.

Partnerem kategorii Just Creatives była Cepelia. Uczestnicy mieli za zadanie stworzyć koncepcję kampanii zintegrowanej, mającej na celu przyciągnięcie młodych ludzi do sklepów Cepelii. Przewodniczącym jury Just Creatives był Tytus Klepacz (180heartbeats + Jung v. Matt). Kategoria Just Creatives skierowana jest do osób powyżej 29 roku życia, pracujących w branży komunikacji marketingowej.

Źródło: Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR

young.ktr.org.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Premiera Casebooka MIXX Awards 2023
Casebook MIXX Awards 2023 prezentujący najlepsze kampanie ubiegłorocznego konkursu właśnie ujrzał światło dzienne.
Dawid Szczepaniak w jury konkursu Golden Drum
Dawid Szczepaniak, Chief Creative Officer w VML Poland, znalazł się w składzie jury festiwalu Golden Drum 2024. 
Endorfina Events otwiera drzwi: konkurs Storymakers
Konkurs otwiera drzwi do pracy w agencji eventowej, tworząc nowy format dla kreatywnych głów. Jest o co powalczyć: 15 tysięcy złotych, 3-miesięczny staż w endorfina events oraz możliwość zrealizowania własnego projektu biletowanego.
McCann dla Mastercard z trzecią najczęściej nagradzaną kampanią kreatywną
Ranking WARC Creative 100 docenił kampanię "Gdzie Zamieszkać/Where to Settle" realizowaną przez McCANN Poland dla Mastercard, ogłaszając ją trzecią najczęściej nagradzaną w 2023 roku kampanią kreatywną na świecie.
Zabytki na ulice! Konkurs na plakat
Narodowy Instytut Konserwacji Zabytków ogłasza konkurs na plakat! Okazją jest Międzynarodowy Dzień Ochrony Zabytków, a inicjatywę kierujemy do wszystkich pełnoletnich osób – zarówno profesjonalnych grafików, jak i amatorów.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764