logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Znamy zwycięskie POS-y w konkursie POS Stars 2019

   24.09.2019, przeczytano 1998 razy
ilustracjastrzałka

Za nami 11. edycja konkursu na najlepsze display’e reklamowe. Tegoroczna odsłona przekroczyła rekordową liczbę zgłoszeń, było ich aż 49.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/znamy-zwycieskie-pos-y-w-konkursie-pos-stars-2019,384081,artykul.html

Pierwszego dnia targów FestiwalMarketingu.pl w EXPO XXI Warszawa obradowało Jury w składzie: Ewa Olszewska/ DANONE, Ireneusz Laskowski/ Altavia Polska, Dariusz Nabywaniec/ Goldenberry Group, Karolina Karolczak/ Sodexo Benefits and Rewards Services Polska, Paweł Frej/ Opus B Brand Design, Wojciech Dendys/ MASPEX, Maciej Świątek/ Mindshare World. Każdy otrzymał formularz do głosowania i dokonał oceny. Jury miało twardy orzech do zgryzienia, ponieważ wszystkie realizacje były na bardzo wysokim poziomie.

POS-y zostały zgłoszone w 16 kategoriach: Napoje, Żywność, Alkohol & Tytoń, Kosmetyka, Elektronika, Display’e kartonowe, Display’e naladowe, Finanse, Motoryzacja, Digital POS, Design Roku, Przemysł, Farmacja, POS EVENT, Kids i Rozrywka. Zgłoszenie, które orzymało najwięcej punktów od Jurorów zdobyło nagrodę GRAND PRIX.

ilustracjastrzałka

Poniżej przedstawiamy wszystkie nagrodzone POS-Y:

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

  • Wszystkie POS-y, wraz z informacją kto je zgłosił, można zobaczyć TUTAJ[PDF].

ilustracjastrzałka

Targi FestiwalMarketingu.pl odbyły się 18 i 19 września w EXPO XXI Warszawa.

Źródło: OOH magazine

www.oohmagazine.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

MSL zdobyła zwycięską statuetkę SABRE Awards w prestiżowym konkursie branży public relations dla regionu EMEA. Wygraną w kategorii „Chemia i Przemysł” zapewniła agencji kampania CSR „Jutro bez smogu – Drugie życie starych pieców”, zrealizowana dla ArcelorMittal Poland. Wśród 400 finalistów, znalazło się jedynie 8 polskich...
Golden Arrow już po raz 14. przyznała nagrody i wyróżnienia dla najciekawszych projektów w 20 kategoriach. Tegoroczna edycja konkursu cieszyła się rekordową liczbą zgłoszeń. Kampania społeczna FASOFF została wyróżniona spośród 71 wszystkich propozycji w jednej z najbardziej popularnych w tym roku kategorii – CSR. Celem akcji FASOFF jest edukacja...
Golden Arrow 2020: Pełna lista zwycięzców!
W tegorocznej edycji konkursu marketingowego Golden Arrow 2020 przyznano 22 nagrody i 28 wyróżnień. Żadna praca nie otrzymała grand prix. Przyznano również dwie nagrody specjalne. Pierwszą otrzymał BNP Paribas Bank Polska SA za długofalowe, autentyczne zaangażowanie społeczne, widoczne w wielu wymiarach działalności. Drugą nagrodę specjalną otrzymała agencja Przestrzeń za...
Konkurs Golden Arrow wyznacza trendy w komunikacji marketingowej. Jury nagradza innowacyjne kampanie oraz zwraca szczególną uwagę na wykorzystanie niestandardowych narzędzi i rozwiązań. Podczas finałowej gali, 25 czerwca 2020 roku, Amica zdobyła nagrodę Golden Arrow 2020 w kategorii Najlepszy Program Lojalnościowy B2B za projekt Amica Ekoiści. Jury złożone z...
Czerwiec okazał się bardzo sprzyjającym miesiącem dla Dentsu. W wyniku rozstrzygnięć ostatnich konkursów i rankingów branżowych, liczba nagród będących w posiadaniu Grupy zwiększyła się o kolejne 7 nagród i 6 wyróżnień.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764