logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Znamy zwycięzcę konkursu make me! 2013

   18.10.2013, przeczytano 1836 razy
ilustracja

Laureatem tegorocznej edycji konkursu make me! i zdobywcą głównej nagrody w wysokości 20.000 zł, ufundowanej przez Mecenasa Głównego, firmę Ceramika Paradyż została BEZA Projekt za projekt Beza Elementy – Plastry.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/znamy-zwyciezce-konkursu-make-me%21-2013,19986,artykul.html

Jury doceniło podjęcie tematu dotychczas nieobecnego w świecie wzornictwa. Kątownik – element dotychczas ukrywany przed oczyma oglądającego stał się przedmiotem zabawy i zachęca do podejmowania kreatywnych wyzwań. Zestaw kątowników zaprojektowany jest w ten sposób, że znakomicie adaptuje się do rozmaitych kształtów i materiałów.

Nagrodą Interprint, którą wręczył Prezes Interprint Polska Frank Tyrala został uhonorowany projekt Niny Woronieckiej – Nomada.

Nagrodą w konkursie jest wyjazd na warsztaty Furniture Days do głównej siedziby firmy Interprint (Arnsberg, Niemcy). Interprint Furniture Days to ekscytujący dialog pomiędzy renomowanymi przedstawicielami branży wnętrzarskiej. Podczas tego spotkania kreatywny zespół projektowy prezentuje najmodniejsze dekory i najgorętsze designerskie trendy na nadchodzące sezony. Celem organizatora jest zaprezentowanie partnerom z branży meblarskiej procesu powstawania trendów, w tym ich interpretacji oraz przekształcania w gotowe do wprowadzenia na rynek produkty.

Konkurs i wystawa make me! to jeden ze znaków rozpoznawczych Łódź Design Festival. Od sześciu lat w szczególny sposób przyciąga uwagę widzów, mediów i ekspertów. Skierowany jest do projektantów w wieku od 20 do 35 lat zgłaszających prace z zakresu wzornictwa przemysłowego i grafiki, w tym również z dziedziny tkanin, mody, szkła, ceramiki.

Każdego roku nadesłane prace ocenia międzynarodowe grono jurorów złożone z organizatorów festiwalu i wybitnych ekspertów w dziedzinie wzornictwa i projektowania. W tym roku grono jurorów do wystawy pokonkursowej wybrało
20 spośród prawie 200 zgłoszonych projektów.

Źródło: Fundacja Łódź Art Center

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Trzy nominacje i nagroda Sabre Awards EMEA 2024 dla Publicon
17 kwietnia w Londynie rozdano nagrody Sabre Awards EMEA 2024 dla najbardziej nowatorskich projektów branży PR i komunikacji. Agencja Publicon Services otrzymała aż trzy nominacje – najwięcej z Polski. Jury wyróżniło dwa projekty sponsoringowe: kampanię „Łączy nas najlepszy skład” realizowaną wspólnie z PZPN i Jeronimo Martins oraz roczny raport sponsoringowy dla Grupy...
Kierunek świętuje Dzień Kreatywności
Agencja reklamowa Kierunek Kreatywny świętując Międzynardowy Dzień Kreatywności 21 kwietnia, przygotowała na swoich social media mini konkurs, w którym do wygrania są plakaty przygotowane we współpracy z krakowską artystką MAD MOJO.  
Wspólnie z ekspertami z Fundacji Climate Strategies Poland przeprowadziliśmy szczegółowe badanie śladu węglowego Gali EFFIE Awards Poland 2023. Badanie to obejmowało trzy dni wydarzenia (dzień przed i dzień po) oraz uczestników gali, co pozwoliło uwzględnić różnorodne aspekty emisji związane z ich udziałem.
Kampania Kompanii Piwowarskiej z nagrodą ECU Sustainability Awards
Kompania Piwowarska po raz czwarty razem z Fundacją „Dom w Łodzi” prowadziła kampanię społeczną FASOFF, szerzącą świadomość na temat FAS czyli alkoholowego zespołu płodowego. Tym razem pod hasłem: „Będę TATĄ! - nie piję razem z nią”. Kampania otrzymała nagrodę ECU Sustainability Award przyznawaną podczas European Circular Retail Congress, będącego częścią...
Konkurs na nazwę dla polskich myśliwców F-35
W związku z zakupem przez Wojsko Polskie F-35 Sztab Generalny Wojska Polskiego ogłosił konkurs na nazwę dla nowych myśliwców.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764