logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Znamy zwycięzców czwartej edycji Gdynia City Transformers

  PR 15.04.2015, przeczytano 864 razy
ilustracjastrzałka

Zadaniem tegorocznej edycji konkursu był projekt Punktu ładowania telefonów - Miejska Wtyczka, który jeszcze w tym roku stanie na terenie Gdynia InfoBox.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/znamy-zwyciezcow-czwartej-edycji-gdynia-city-transformers,24555,artykul.html

IV edycja Gdynia City Transformers miała charakter konkursu zamkniętego skierowanego do studentów Akademii Sztuk Pięknych w Gdańsku. Tematem był projekt Miejskiej Wtyczki, czyli punktu ładowania telefonów i innych urządzeń mobilnych. Jury, pod przewodnictwem Wiceprezydent Miasta Gdyni Katarzyny Gruszeckiej-Spychały, przyznało nagrodę w wysokości  5000 zł pani Joannie Jarza z Pracowni Projektowania Produktu Autorskiego Wydziału Architektury i Wzornictwa kierowanej przez prof. Jarosława Szymańskiego i mgr Jacka Rynia.

Założeniem konkursu było stworzenie punktu ładowania, który będzie stanowił ogólnodostępny obiekt w przestrzeni miasta, pozwalający na bezpieczne naładowanie telefonu komórkowego lub innego urządzenia mobilnego o dowolnej porze. MIEJSKA WTYCZKA ma być nowoczesnym, bezpłatnym punktem poboru energii z możliwie jak największą ilością podłączeń różnego typu ładowarek oraz wejściem USB. Projektanci biorący udział w konkursie musieli wziąć pod uwagę specyfikę miejsca oraz użytkowników o różnym stopniu sprawności psychofizycznej. Dodatkowo należało uwzględnić możliwość użytkowania ładowarki przez turystów zagranicznych, którzy nie posługują się językiem polskim.

Jury uznało, iż projekt Joanny Jarza przedstawia rozwiązanie, które najlepiej wpisuje się w przestrzeń InfoBoxu, wykorzystując istniejące elementy małej architektury jakim są ławki wokół trawnika. Dodatkowo forma i konstrukcja projektu pozwala na powielenie go w innych gdyńskich lokalizacjach.  

Gdynia City Tranformers to inicjatywa Centrum Designu Gdynia mająca na celu podniesienie jakości przestrzeni publicznej w mieście, a także promowanie utalentowanych twórców i innowacyjnych rozwiązań dedykowanych przestrzeni miejskiej. Zwycięski projekt zostanie wdrożony jeszcze w tym roku. 

Źródło: Centrum Designu Gdynia

www.centrumdesignu.gdynia.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Zwycięzcy Sony World Photography Awards 2024
Podczas uroczystej gali w Londynie World Photography Organisation ogłosiła zwycięzców klasyfikacji generalnej konkursu Sony World Photography Awards 2024. Odbywająca się już po raz 17. ceremonia wręczenia nagród jest ważnym corocznym wydarzeniem, które ma na celu wyróżnienie najlepszych fotografów i zaprezentowanie zdjęć i historii, które w...
Trzy nominacje i nagroda Sabre Awards EMEA 2024 dla Publicon
17 kwietnia w Londynie rozdano nagrody Sabre Awards EMEA 2024 dla najbardziej nowatorskich projektów branży PR i komunikacji. Agencja Publicon Services otrzymała aż trzy nominacje – najwięcej z Polski. Jury wyróżniło dwa projekty sponsoringowe: kampanię „Łączy nas najlepszy skład” realizowaną wspólnie z PZPN i Jeronimo Martins oraz roczny raport sponsoringowy dla Grupy...
Kierunek świętuje Dzień Kreatywności
Agencja reklamowa Kierunek Kreatywny świętując Międzynardowy Dzień Kreatywności 21 kwietnia, przygotowała na swoich social media mini konkurs, w którym do wygrania są plakaty przygotowane we współpracy z krakowską artystką MAD MOJO.  
Wspólnie z ekspertami z Fundacji Climate Strategies Poland przeprowadziliśmy szczegółowe badanie śladu węglowego Gali EFFIE Awards Poland 2023. Badanie to obejmowało trzy dni wydarzenia (dzień przed i dzień po) oraz uczestników gali, co pozwoliło uwzględnić różnorodne aspekty emisji związane z ich udziałem.
Kampania Kompanii Piwowarskiej z nagrodą ECU Sustainability Awards
Kompania Piwowarska po raz czwarty razem z Fundacją „Dom w Łodzi” prowadziła kampanię społeczną FASOFF, szerzącą świadomość na temat FAS czyli alkoholowego zespołu płodowego. Tym razem pod hasłem: „Będę TATĄ! - nie piję razem z nią”. Kampania otrzymała nagrodę ECU Sustainability Award przyznawaną podczas European Circular Retail Congress, będącego częścią...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764