logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Znamy zwycięzców europejskich nagród Mixx Awards i Research Awards

   28.05.2021, przeczytano 408 razy
ilustracja

25 maja 2021 podczas flagowego wydarzenia IAB Europe -Interact -poznaliśmy zwycięzców konkursów MIXX Awards Europe i Research Awards 2021! Zdobywcami nagród GRAND PRIX w obu konkursach zostali odpowiednio Havas Media za kampanię L’Enfant Bleu – The Fortnite Undercover Avatar oraz PwC. Wśród nagrodzonych znalazły się także 4 polskie kampanie przygotowane przez Havas Media, Wavemaker Poland, Screen Network / panGenerator, Fantasyexpo i Polską Ligę Esportową, które otrzymały łącznie 7 statuetek.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/znamy-zwyciezcow-europejskich-nagrod-mixx-awards-i-research-awards,391673,artykul.html

Organizatorem obu konkursów jest IAB Europe. Co roku spośród kilkuset kampanii z całej Europy międzynarodowe jury wybiera te najbardziej efektywne, inspirujące i skuteczne. Poza docenieniem i przyznaniem wyróżnień, celem konkursów jest także edukacja i szerzenie wiedzy o możliwościach, innowacjach, a także trendach na rynku reklamy cyfrowej i w obszarze badań.

W tegorocznej edycji konkursu MIXX Awards nagrodę GRAND PRIX zdobyła kampania L’Enfant Bleu – The Fortnite Undercover Avatar przygotowana przez Havas Sports & Entertainment dla  L’Enfant Bleu.

W IAB Europe Research Awards nagroda GRAND PRIX została przynana dla PwC za ISBA / AOP / PwC Programmatic Supply Chain Transparency Study.

IAB Europe MIXX Awards 2021 to również sukcesy polskich kampanii, które otrzymały łącznie 7 statuetek w następujących kategoriach:

kampania Furiously Fast Premier League with CANAL+ przygotowana przez Havas Media dla CANAL+ w kategoriach:

  • ZŁOTO w kategorii Campaign Effectiveness
  • SREBRO w kategorii Video Advertising
  • BRĄZ w kategorii Brand Advertising

kampania: Wilkinson – Sharpening Your Style Since 1772: Gaming przygotowana przez  Wavemaker Poland dla Wilkinson / Edgewell Person otrzymała:

  • BRĄZ w kategorii Campaign Effectiveness

kampania: Symulakra – a sculpture created by the forces of the city przygotowana przez Screen Network / panGenerator jako kampania własna otrzymała:

  • SREBRO w kategorii Digital OOH Advertising

kampania #GamingWithoutBarriers przygotowana wspólnie przez Fantasyexpo i Polską Ligę Esportową otrzymała:

  • SREBRO w kategorii Games & Esport
  • BRĄZ w kategorii Non-Profit / Corporate Social Responsibility

Wszystkim zwycięzcom serdecznie gratulujemy! Pełna lista  dostępna jest na stronie IAB Europe.

Jednocześnie informujemy, że zgłoszenia do polskiej edycji IAB MIXX Awards 2021 ruszą z końcem czerwca 2021, o czym będziemy informować na bieżąco.

Źródło: IAB Polska

www.iab.org.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Znamy jury 3. edycji konkursu The Next Gen of PR
W trzeciej edycji konkursu organizowanego przez Związek Firm Public Relations - The Next Gen of PR - prace PR-owców oceniać będzie jury pod przewodnictwem Agaty Zeman, Managing Director w 24/7Communication oraz wiceprezeski zarządu ZFPR. W tym roku uczestnicy zmierzą się z zadaniem konkursowym przygotowanym przez markę Coca-Cola.
Mastercard i McCann: pierwszy Black Pencil dla Polski
Mastercard i McCANN Poland osiągnęły historyczny sukces na gali D&AD Awards 2024, zdobywając najwyższe wyróżnienie – Black Pencil – za kampanię "Gdzie Zamieszkać"/"Where to Settle". Jest to pierwszy Black Pencil w historii polskiej reklamy i branży marketingu, który potwierdza wyjątkowość tej licznie nagradzanej kampanii oraz globalne uznanie dla tego projektu.
Kerris z nominacją w Global Agency Awards 2024
KERRIS jako jedyna agencja z Polski została nominowana w kategorii Digital Agency of The Year konkursu Global Agency Awards 2024.
Trwają zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland
Po raz dwudziesty piąty, kampanie, działania i rozwiązania marketingowe oraz ich twórcy będą rywalizować o tytuł najbardziej efektywnych. Zgłoszenia do tej wyjątkowej, jubileuszowej edycji konkursu potrwają do 5 lipca 2024 roku.
Rafał Lampasiak ponownie Jurorem w Mad Stars
Dyrektor strategiczny Mullenlowe Warsaw (Mullenlowe Group) - Rafał Lampasiak, po raz kolejny znalazł się w gronie jurorów konkursu MAD STARS.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764