logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Znamy zwycięzców europejskich nagród Mixx Awards i Research Awards

   28.05.2021, przeczytano 374 razy
ilustracja

25 maja 2021 podczas flagowego wydarzenia IAB Europe -Interact -poznaliśmy zwycięzców konkursów MIXX Awards Europe i Research Awards 2021! Zdobywcami nagród GRAND PRIX w obu konkursach zostali odpowiednio Havas Media za kampanię L’Enfant Bleu – The Fortnite Undercover Avatar oraz PwC. Wśród nagrodzonych znalazły się także 4 polskie kampanie przygotowane przez Havas Media, Wavemaker Poland, Screen Network / panGenerator, Fantasyexpo i Polską Ligę Esportową, które otrzymały łącznie 7 statuetek.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/znamy-zwyciezcow-europejskich-nagrod-mixx-awards-i-research-awards,391673,artykul.html

Organizatorem obu konkursów jest IAB Europe. Co roku spośród kilkuset kampanii z całej Europy międzynarodowe jury wybiera te najbardziej efektywne, inspirujące i skuteczne. Poza docenieniem i przyznaniem wyróżnień, celem konkursów jest także edukacja i szerzenie wiedzy o możliwościach, innowacjach, a także trendach na rynku reklamy cyfrowej i w obszarze badań.

W tegorocznej edycji konkursu MIXX Awards nagrodę GRAND PRIX zdobyła kampania L’Enfant Bleu – The Fortnite Undercover Avatar przygotowana przez Havas Sports & Entertainment dla  L’Enfant Bleu.

W IAB Europe Research Awards nagroda GRAND PRIX została przynana dla PwC za ISBA / AOP / PwC Programmatic Supply Chain Transparency Study.

IAB Europe MIXX Awards 2021 to również sukcesy polskich kampanii, które otrzymały łącznie 7 statuetek w następujących kategoriach:

kampania Furiously Fast Premier League with CANAL+ przygotowana przez Havas Media dla CANAL+ w kategoriach:

  • ZŁOTO w kategorii Campaign Effectiveness
  • SREBRO w kategorii Video Advertising
  • BRĄZ w kategorii Brand Advertising

kampania: Wilkinson – Sharpening Your Style Since 1772: Gaming przygotowana przez  Wavemaker Poland dla Wilkinson / Edgewell Person otrzymała:

  • BRĄZ w kategorii Campaign Effectiveness

kampania: Symulakra – a sculpture created by the forces of the city przygotowana przez Screen Network / panGenerator jako kampania własna otrzymała:

  • SREBRO w kategorii Digital OOH Advertising

kampania #GamingWithoutBarriers przygotowana wspólnie przez Fantasyexpo i Polską Ligę Esportową otrzymała:

  • SREBRO w kategorii Games & Esport
  • BRĄZ w kategorii Non-Profit / Corporate Social Responsibility

Wszystkim zwycięzcom serdecznie gratulujemy! Pełna lista  dostępna jest na stronie IAB Europe.

Jednocześnie informujemy, że zgłoszenia do polskiej edycji IAB MIXX Awards 2021 ruszą z końcem czerwca 2021, o czym będziemy informować na bieżąco.

Źródło: IAB Polska

www.iab.org.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Kierunek świętuje Dzień Kreatywności
Agencja reklamowa Kierunek Kreatywny świętując Międzynardowy Dzień Kreatywności 21 kwietnia, przygotowała na swoich social media mini konkurs, w którym do wygrania są plakaty przygotowane we współpracy z krakowską artystką MAD MOJO.  
Wspólnie z ekspertami z Fundacji Climate Strategies Poland przeprowadziliśmy szczegółowe badanie śladu węglowego Gali EFFIE Awards Poland 2023. Badanie to obejmowało trzy dni wydarzenia (dzień przed i dzień po) oraz uczestników gali, co pozwoliło uwzględnić różnorodne aspekty emisji związane z ich udziałem.
Kampania Kompanii Piwowarskiej z nagrodą ECU Sustainability Awards
Kompania Piwowarska po raz czwarty razem z Fundacją „Dom w Łodzi” prowadziła kampanię społeczną FASOFF, szerzącą świadomość na temat FAS czyli alkoholowego zespołu płodowego. Tym razem pod hasłem: „Będę TATĄ! - nie piję razem z nią”. Kampania otrzymała nagrodę ECU Sustainability Award przyznawaną podczas European Circular Retail Congress, będącego częścią...
Konkurs na nazwę dla polskich myśliwców F-35
W związku z zakupem przez Wojsko Polskie F-35 Sztab Generalny Wojska Polskiego ogłosił konkurs na nazwę dla nowych myśliwców.
Cannes Lions 2024 – znamy pierwszych jurorów z Polski
Jerzy Holub i Sebastian Stępak zasiądą w jury tegorocznego Międzynarodowego Festiwalu Kreatywności Cannes Lions, którego 71. edycja odbędzie się już w czerwcu. Kolejne nazwiska jury zostaną ogłoszone niebawem.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764