logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Znamy zwycięzców konkursu Performance Marketing Diamonds EU 2025

   12.05.2025, przeczytano 508 razy

Najważniejsza wiadomość w branży marketingu efektywnościowego w tym sezonie to ogłoszenie laureatów 7. edycji konkursu Performance Marketing Diamonds EU 2025 e-Izby. W piątek, podczas wielkiego towarzyskiego wydarzenia, jakim była Diamentowa Gala, przekonaliśmy się kto dołączył do strefy performance’owej mocy, a kto utrwalił w niej swoją pozycję.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/znamy-zwyciezcow-konkursu-performance-marketing-diamonds-eu-2025,408750,artykul.html

Tak wyglądał wieczór 9 maja – prawdziwa wisienka na torcie PM Showcase Day 2025! To wyjątkowe wydarzenie edukacyjno-networkingowe przyciągnęło prawie 300. przedstawicieli branży handlu: właścicieli sklepów, producentów, dystrybutorów, reprezentantów marketplace’ów i retailu. Podsumowujemy, które marki marketingu efektywnościowego zasłużyły na szczególne uznanie i zainteresowanie biznesu. I zadajemy pytanie: czy diamentów wystarczy na przyszły rok?

Agencje performance, kreatywne, kontentowe, wydawcy, domy mediowe i marki zjechały na finał Performance Marketing Diamonds EU 2025. To konkurs po raz 7. zorganizowany przez Izbę Gospodarki Elektronicznej. W hotelu Santa Natura, położonym na zachodnim Mazowszu odbyło się najważniejsze w kalendarzu performance marketingu wydarzenie w kraju.

Zanim zespoły i ich liderzy weszli na scenę, musiały przedłożyć jury dowody miesięcy intensywniej pracy na rzecz wymagających klientów. Opłaciło się – PMD EU to jedyny tego rodzaju w Polsce konkurs o międzynarodowym zasięgu, otwarty na 450-cio milionowy rynek Unii i przyciągający zainteresowanie wpływowego biznesu. Diament PMD jest paszportem do współpracy i gwarantem rozpoznawalności nagrodzonych firm w ekosystemie e-commerce.

Doświadczyć sukcesu

Na scenie doceniono najbardziej innowacyjne, skuteczne i kreatywne zespoły realizujące kampanie, oraz ich liderki oraz liderów. Grand Prix odebrała firma Bluerank. Były też laury „The most effective affiliate program” - za rozwój partnerskiego programu afiliacyjnego, która powędrowały do Sales&More oraz T-mobile. Trudno też nie wskazać wymagających konkurencji, tj.: „The most effective short-term performance campaign”, z triumfatorem – agencją FormUP, oraz „The most challenging performance campaign” – w niej tegoroczne Diamenty należały się iProspect oraz firmie LINK4. Laur „Performance Agency of the Year” otrzymał Performics, a “Performance Brand of the Year” – LOT.

Spojrzenie na trendy

W tegorocznej edycji konkursu znalazły się również nowe kategorie. Odzwierciedlają trendy rynkowe i podkreślają strategiczną rolę AI w rozwoju sprzedaży. Chodzi o:

  • The best application of AI in performance advertising campaign;
  • The best AI-driven personalized content;
  • The best AI driven performance strategy.

Intensywnej i pełnej poświęceń pracy międzynarodowego jury, oraz przebiegowi całego konkursu towarzyszyli doświadczeni audytorzy z Kancelarii Sowiński i Partnerzy.

Efekt marketingowy i imprezowy

Całość rywalizacji była też na bieżąco relacjonowana przez e-Izbę. I nie tylko nagrodzone, ale i nominowane kampanie w PMD EU 2025 są warte zapamiętania. Wszystkie firmy uczestniczące w rekordowej pod względem zgłoszeń rywalizacji w tym roku spotkały się pod jednym dachem i rozgwieżdżonym, majowym niebem w hotelu Santa Natura pod Warszawą. Tam celebrowano wieczór. Jego przebieg tylko utwierdził uczestników w umiejętności tworzenia przez e-Izbę skutecznego, biznesowo-towarzyskiego networkingu.

„Żywotność naszego środowiska ukazuje się najpełniej przy naszych konkursach i w tym także. Jestem przekonana, że nie przeoczyliśmy żadnej znaczącej kampanii marketingu efektywnościowego, którą przeprowadzono w krajowym i europejskim e-commerce. Nasz konkurs jako jedyny w Polsce ma międzynarodowy charakter.

Patrycja Sass-Staniszewska, prezes e-Izby.

Pasja warta nagrody

Zgodnie z ideą konkursu nagrody zostały przyznane zarówno za spektakularne wyniki, jak i za kreatywne podejście do strategii, innowacyjne zastosowanie nowych technologii oraz umiejętność adaptacji do dynamicznie zmieniającego się krajobrazu cyfrowego biznesu i rynku. Teraz – czas na kolejny krok. Dlatego wszystkie firmy, które z pasją realizują zintegrowane kampanie sprzedażowe, partnerskie programy afiliacyjne, działają nieszablonowo, skutecznie z niewielkimi budżetami, tworzą śmiałe kreacje reklamowe dopasowane do preferencji użytkowników – cały performance marketing – są już teraz zaproszone do kolejnej, przyszłorocznej edycji Performance Marketing Diamonds EU.

Poniżej prezentujemy pełną listę zwycięzców w poszczególnych kategoriach Performance Marketing Diamonds EU 2025:

  • The most effective short-term performance campaign - FormUP
  • The most effective affiliate program - Sales&More, T-mobile
  • The most effective sales campaign - Sales&More, Bank Pekao S.A.
  • The most effective paid search campaign - ALAB Laboratoria
  • The best application of AI in performance advertising campaign - Whites, Software Mind
  • Think-out-of-the-box campaign - SalesTube, Lancerto
  • The most effective mobile campaign - LOT
  • The most creative digital campaign - Bluerank
  • The most creative use of AI - Happy Parrots
  • The most effective SEO campaign - CubeGroup, Tiverna
  • The best consumer centric content - LOT
  • The most challenging performance campaign - iProspect, LINK4
  • The most effective omni-channel campaign - Performics
  • The most effective low-budget campaign - Performics
  • The most effective retail campaign - Just Idea
  • B2B campaign of the year - Orange, ValueMedia, SalesTube
  • B2C campaign of the year - Bluerank
  • Performance Agency of the Year - Performics
  • Performance Brand of the Year - LOT
  • Grand Prix - Bluerank

Wyróżnienia:

  • KINESSO
  • Leroy Merlin
  • mAuto
  • Pandora
  • Tradedoubler
  • VeloBank

Źródło: Izba Gospodarki Elektronicznej

Galeria: Performance Marketing Diamonds EU 2025 - Gala

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Bank Pekao laureatem konkursu The Drum Awards for Marketing EMEA
Kampania „Jak nie teraz, to kiedy …wbijesz na wyższy level?” Banku Pekao S.A. została uhonorowana nagrodą The Drum Awards for Marketing EMEA. Projekt konkursowy „Jak Bank Pekao S.A. stał się SIGMĄ”, jako jedyny z Polski, wyróżniono w kategorii Metaverse. 
 Dobre, bo śląskie! Finał jubileuszowej edycji konkursu „Śląska Rzecz”
W czwartek, 26 czerwca w Zamku Cieszyn odbędzie się ogłoszenie wyników i wręczenie statuetek w ramach jubileuszowej 20. edycji konkursu Śląska Rzecz 2024. Tego samego dnia nastąpi także otwarcie wystawy prezentującej nagrodzone i wyróżnione w konkursie projekty.
TikTok Ad Awards CE 2025: ruszyły zgłoszenia
9 czerwca ruszyły zgłoszenia  do TikTok Ad Awards CE 2025 – najważniejszego konkursu TikToka dla marek z Europy Środkowo-Wschodniej. Nagrodzone zostaną najbardziej kreatywne i skuteczne kampanie reklamowe oparte na podejściu „TikTok-first”. Zapisy do konkursu trwają do 24 września.
Startuje konkurs WILDNESS by Artystyczna Podróż
„WILDNESS” – pod takim hasłem odbywa się kolejny, siódmy już Instagramowy konkurs, który ERGO Hestia organizuje we współpracy z Fundacją Artystyczna Podróż Hestii. Ta inicjatywa od lat z powodzeniem łączy świat mediów społecznościowych z przestrzenią sztuki, dając szansę utalentowanym twórcom na zaprezentowanie swojej...
Konkurs kreatywny ArtInPost 2025
Po raz kolejny zapraszamy amatorów i pasjonatów projektowania graficznego, klientów i wielbicieli nadawania i odbierania przesyłek przez Paczkomat, aby w kreatywny sposób opowiedzieli o miejscach, które są dla nich ważne i zaprojektowali inspirowaną nimi grafikę na urządzenie.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764