logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Znamy zwycięzców pierwszej edycji konkursu The Next Gen of PR

   27.10.2022, przeczytano 653 razy
ilustracja

Do konkursu dla specjalistów z branży PR poniżej 35 roku życia, zorganizowanego przez Związek Firm Public Relations, zgłosiły się aż 32 dwuosobowe zespoły. Duety miały zaledwie 48 godzin na stworzenie prac konkursowych, które zaprezentowały osobiście przed Jury. Pierwszymi zwycięzcami The Next Gen of PR zostali Ewa Grabek oraz Szymon Dziewięcki. To oni będą reprezentowali Polskę podczas międzynarodowych finałów organizowanych przez ICCO (The International Communications Consultancy Organisation).


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/znamy-zwyciezcow-pierwszej-edycji-konkursu-the-next-gen-of-pr,397770,artykul.html

Jury w 5-osobowym gronie pod przewodnictwem Anny Simon (Managing Director w agencji Komunikacja Plus PR) przez dwa dni obradowało nad pracami konkursowymi. Uczestnicy mieli za zadanie przygotować kampanię public relations, będącą odpowiedzią na brief stworzony przez partnera głównego konkursu – Danone. W kolejnym etapie zespoły musiały obronić swoje prace przed Jury. Kampanie oceniane były według następujących kryteriów: strategia, egzekucja, a także spodziewany efekt.

- Pierwsza polska edycja konkursu The Next Gen of PR pokazała nie tylko siłę polskiego PR-u, ale także wrażliwość młodej generacji PR-owców na tematy społeczne i środowiskowe. Zdecydowaliśmy się nagrodzić pracę, która nas zaskoczyła i zachwyciła niestandardowym podejściem do zadanego briefu, silną, wyróżniającą strategią, przełożoną na propozycję różnorodnych działań, mających w sobie potencjał budowania trwałych, pozytywnych zmian społecznych – mówi Anna Simon.

Ewa Grabek oraz Szymon Dziewięcki, zwycięzcy tegorocznej edycji konkursu, otrzymali awans do międzynarodowego finału organizowanego przez ICCO - Next Generation PR World Cup. Nasi reprezentanci zmierzą się z zespołami z całego świata. Dodatkowo, czeka na nich nagroda pieniężna, która zostanie wręczona podczas gali Złotych Spinaczy 2 grudnia.

Jury Konkursu przyznało również wyróżnienie, które otrzymali Małgorzata Krześniak-Tar oraz Patryk Kukliński.

W konkursie mogły wziąć udział dwuosobowe zespoły, które zawodowo związane są z branżą public relations, a każdy z uczestników ma poniżej 35 lat.

Źródło: Związek Firm Public Relations

www.zfpr.pl

Dodatkowe informacje:

Organizator: Związek Firm Public Relations
Partner Główny: Danone
Partnerzy: Conrego, PRoto

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Trzy nominacje i nagroda Sabre Awards EMEA 2024 dla Publicon
17 kwietnia w Londynie rozdano nagrody Sabre Awards EMEA 2024 dla najbardziej nowatorskich projektów branży PR i komunikacji. Agencja Publicon Services otrzymała aż trzy nominacje – najwięcej z Polski. Jury wyróżniło dwa projekty sponsoringowe: kampanię „Łączy nas najlepszy skład” realizowaną wspólnie z PZPN i Jeronimo Martins oraz roczny raport sponsoringowy dla Grupy...
Kierunek świętuje Dzień Kreatywności
Agencja reklamowa Kierunek Kreatywny świętując Międzynardowy Dzień Kreatywności 21 kwietnia, przygotowała na swoich social media mini konkurs, w którym do wygrania są plakaty przygotowane we współpracy z krakowską artystką MAD MOJO.  
Wspólnie z ekspertami z Fundacji Climate Strategies Poland przeprowadziliśmy szczegółowe badanie śladu węglowego Gali EFFIE Awards Poland 2023. Badanie to obejmowało trzy dni wydarzenia (dzień przed i dzień po) oraz uczestników gali, co pozwoliło uwzględnić różnorodne aspekty emisji związane z ich udziałem.
Kampania Kompanii Piwowarskiej z nagrodą ECU Sustainability Awards
Kompania Piwowarska po raz czwarty razem z Fundacją „Dom w Łodzi” prowadziła kampanię społeczną FASOFF, szerzącą świadomość na temat FAS czyli alkoholowego zespołu płodowego. Tym razem pod hasłem: „Będę TATĄ! - nie piję razem z nią”. Kampania otrzymała nagrodę ECU Sustainability Award przyznawaną podczas European Circular Retail Congress, będącego częścią...
Konkurs na nazwę dla polskich myśliwców F-35
W związku z zakupem przez Wojsko Polskie F-35 Sztab Generalny Wojska Polskiego ogłosił konkurs na nazwę dla nowych myśliwców.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764