logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Znamy zwycięzców trzeciej edycji konkursu The Next Gen of PR!

   27.06.2024, przeczytano 376 razy
ilustracja

Zwyciężczyniami konkursu The Next Gen of PR 2024, organizowanego przez Związek Firm Public Relations, zostały Martyna Rozesłaniec i Aneta Filipiak z agencji K+PR. To one będą reprezentować Polskę w międzynarodowych finałach organizowanych przez ICCO (The International Communications Consultancy Organisation). Ogłoszenie wyników konkursu poprzedziła debata „AI – game changer czy przekleństwo?”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/znamy-zwyciezcow-trzeciej-edycji-konkursu-the-next-gen-of-pr%21,404804,artykul.html

Do trzeciej edycji konkursu The Next Gen of PR, skierowanego do specjalistów z branży public relations poniżej 35 roku życia, zgłosiły się 24 dwuosobowe zespoły. Duety miały zaledwie 48 godzin na stworzenie prac konkursowych, które następnie zaprezentowały osobiście przed 6-osobowym Jury.

– Obrady były niezwykle inspirujące i pouczające. Mieliśmy okazję zobaczyć 24 zespoły w akcji i poznać różne podejścia do tego samego briefu klienckiego. Każdy z jurorów – z racji doświadczenia zawodowego – kładł nacisk na inny obszar, jedni patrzyli na strategiczne podejście, inni na kreatywność i oryginalność, kolejni na praktyczność i możliwość wdrożenia pomysłów w życie. Takie zróżnicowane podejście pozwoliło na kompleksową ocenę każdej z prac. Wspólnie z zespołem zgodziliśmy się co do tego, że zaprezentowane pomysły pokazywały wielokrotnie nietuzinkowe spojrzenie na komunikację, powszechną znajomość narzędzi AI i bardzo duży profesjonalizm, a także zaangażowanie w przygotowywanie prezentacji – mówi Agata Zeman, Przewodnicząca Jury konkursu, Managing Director w 24/7Communication oraz Wiceprezeska ZFPR.

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

Uczestnicy zmierzyli się w tym roku z briefem przygotowanym przez markę Coca-Cola, głównego partnera konkursu. Stworzone kampanie Jury oceniało według następujących kryteriów: strategia, wdrożenie oraz spodziewany efekt.

– To było dla nas, jurorów, niezwykle motywujące doświadczenie, które przypomniało nam, jak ogromny potencjał drzemie w młodych osobach pracujących w komunikacji. Tym bardziej cieszę się, że jako Coca-Cola mogliśmy być częścią tej edycji, stawiając przed ekspertami z branży PR ambitne zadanie konkursowe. Każdy z 24 teamów stanął na wysokości zadania i zaprezentował swoją wizję tegorocznych działań komunikacyjnych, jednej z najważniejszej kampanii naszej marki – dodaje Paulina Trzaskowska, Communications Director w Coca-Cola Poland.

ZwyciężczynieMartyna Rozesłaniec i Aneta Filipiak, otrzymały awans do międzynarodowego finału organizowanego przez ICCO: The Next Gen PR World Cup 2024. Tam nasze reprezentantki rywalizować będą z zespołami z całego świata.

Jury Konkursu przyznało również dwa wyróżnienia, które otrzymały: Karolina Juszczyk i Weronika Wilczyńska z Clear Communication Group oraz Weronika Chocholska i Zofia Cieplak z agencji dfusion communication.

Rozdanie nagród konkursu The Next Gen of PR 2024 odbyło się 26 czerwca br. w Warszawie. W ramach tego wydarzenia, zorganizowana została także debata pod tytułem „AI – game changer czy przekleństwo?”, w której wzięli udział eksperci: Agata Zeman (Managing Director w 24/7Communication), Paulina Trzaskowska (Communications Director w Coca-Cola Poland), Łukasz Malczewski (Managing Partner w dfusion communication) oraz Maciek Nowicki (Creative Director w ALL Things AI). W toku dyskusji poruszono wiele istotnych kwestii związanych z wykorzystaniem sztucznej inteligencji w branży public relations. Prelegenci wskazali między innymi jak AI może wzbogacać kreatywnie pracę PR-owców. Nie zabrakło także omówienia przykładów wykorzystania AI w działaniach komunikacyjnych największych marek, w tym partnera tegorocznej edycji konkursu – marki Coca-Cola.

Źródło: Związek Firm Public Relations

Dodatkowe informacje:

Organizator: Związek Firm Public Relations
Partner Główny: Coca-Cola
Partnerzy: Conrego, PRoto

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Pierwsi zagraniczni finaliści Konkursu Strefa Studenta
Po raz pierwszy w historii konkursu, w którym młodzi projektanci mieli za zadanie stworzyć projekt opakowania lub etykiety, do kolejnego etapu awansowała studentka z zagranicy! Wraz z pozostałymi jedenastoma osobami zaprezentuje swój projekt w II etapie w jednej z trzech kategorii: funkcjonalność i forma, szata graficzna, wrażenie.
Kampania Dziedzictwo Beko z nagrodą Cannes Lions
Kampania “The Beko Inheritance”, która w kwietniu br. podbiła serca europejskich konsumentów, otrzymała statuetkę podczas tegorocznej edycji jednego z najbardziej prestiżowych konkursów w branży reklamowej – Międzynarodowego Festiwalu Kreatywności Cannes Lions. Kreacja stworzona przez Beko we współpracy z agencją VML Germany &...
Nikon zachęca do udziału w The Comedy Wildlife Awards i publikuje wybór najbardziej efektownych prac z edycji 2024 – począwszy od trójgłowej żyrafy po wyjątkowo rozleniwionego leniwca. Zgłoszenia do konkursu wciąż trwają, a zdjęcia można wysyłać do 31 lipca.
Złote Spinacze 2024: zgłoszenia do 22. edycji konkursu
Już po raz dwudziesty drugi najlepsze kampanie public relations w Polsce zostaną wyłonione w konkursie Złote Spinacze organizowanym przez Związek Firm Public Relations. Zgłoszenia rozpoczęły się 10 lipca i potrwają do 8 września 2024 r.
Jasnowidze - 5. edycja konkursu dla ilustratorów
Każda książka to osobny świat. Zależy nam na tym, by książkowe światy, do których trafiają dzieci, były jak najlepsze: piękne, intrygujące i pod każdym względem warte tego, by je odkrywać. Wierzymy, że warto szukać takich światów – i wspierać twórców, którzy chcą i potrafią powoływać je do życia. Dlatego...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764